's Avonds hebben de mensen hier andere dingen te doen geloof ikquote:Op vrijdag 10 november 2023 00:39 schreef kwiwi het volgende:
Hoi, is het hier nog een beetje gezellig 's avonds?
Nouw - ja... nu wel ongeveer bedtijd hiero...quote:Op vrijdag 10 november 2023 00:39 schreef kwiwi het volgende:
Hoi, is het hier nog een beetje gezellig 's avonds?
quote:Op vrijdag 10 november 2023 08:40 schreef MizzezAmy het volgende:
Misschien zijn de heren wat bang voor massage staven? Dat ze daarom wegblijven?
quote:
quote:Op vrijdag 10 november 2023 08:40 schreef MizzezAmy het volgende:
Misschien zijn de heren wat bang voor massage staven? Dat ze daarom wegblijven?
Edit: Stiggy niet!
Cuz I'm the Stigquote:Op vrijdag 10 november 2023 08:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik was al aan het editen, jij bent te snel!
Oohh.. gelukkig!quote:
Door een stuk plastic? Nooit!quote:Op vrijdag 10 november 2023 08:59 schreef Sally het volgende:
[..]
Oohh.. gelukkig!
Ik was al bang dat de mannen afgeschrikt konden worden...
Al die vleesvervangersquote:Op vrijdag 10 november 2023 09:57 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Door een stuk plastic? Nooit!
Goedemorgen allemaal btw.
Het zet mij wel aan het denken eh. Zou je er ook slagroom mee kunnen opkloppen? Of cakebeslag mee kunnen maken?quote:Op vrijdag 10 november 2023 10:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Al die vleesvervangers
Nou dames, antwoord op deze prangende vragen?quote:Op vrijdag 10 november 2023 10:12 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Het zet mij wel aan het denken eh. Zou je er ook slagroom mee kunnen opkloppen? Of cakebeslag mee kunnen maken?
Hm, ik denk het, maar daar zijn ze mss ook weer niet zó krachtig voor...?quote:Op vrijdag 10 november 2023 10:12 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Het zet mij wel aan het denken eh. Zou je er ook slagroom mee kunnen opkloppen? Of cakebeslag mee kunnen maken?
Tja, a girl must have something for lack of anything better....quote:Op vrijdag 10 november 2023 10:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Al die vleesvervangers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Op vrijdag 10 november 2023 10:50 schreef Sally het volgende:
[..]
Tja, a girl must have something for lack of anything better....
It doesn’t beat Tha Real Deal, true.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Probeer het eens uit dan.quote:Op vrijdag 10 november 2023 10:46 schreef Sally het volgende:
[..]
Hm, ik denk het, maar daar zijn ze mss ook weer niet zó krachtig voor...?
Wij zijn een stuk teerder...
Maar... maar...quote:Op vrijdag 10 november 2023 13:17 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Probeer het eens uit dan.
Teerder geloof ik wel. Arme popjes.
Zal jou eens slagroomquote:Op vrijdag 10 november 2023 13:46 schreef Sally het volgende:
[..]
Maar... maar...
Cake bak ik niet, en mijn slagroom doe ik nooit opkloppen
Oeh... cream...quote:Op vrijdag 10 november 2023 14:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zal jou eens slagroom
quote:
Hopeloos ben je.quote:Op vrijdag 10 november 2023 13:46 schreef Sally het volgende:
[..]
Maar... maar...
Cake bak ik niet, en mijn slagroom doe ik nooit opkloppen
Nou nou nou.quote:
quote:
Ben al onderwegquote:Op vrijdag 10 november 2023 16:18 schreef Sally het volgende:
Ja kom dan?!
Wie heeft er hier nou de *mond* vol...?!
^^![]()
![]()
![]()
quote:
Why thank you. Ja graag.quote:Op vrijdag 10 november 2023 16:31 schreef Sally het volgende:
* Sally biedt @:thestigsdutchcousin een stukje kwarktaart aan
Kopje thee erbij was het hè? Earl Grey?
Zie Picard weer shinen dan!quote:Op vrijdag 10 november 2023 16:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Why thank you. Ja graag.
Ja echt. HOPELOOS!quote:
quote:
Make it so!quote:
Uiteraard. Wie anders?quote:
quote:
quote:
*imagines handsome bold head of Cpt. Picard underneath that stupid helmet....quote:
Het is Captain Stiggy of the USS Enterprise.quote:Op vrijdag 10 november 2023 19:22 schreef Sally het volgende:
[..]
[..]
*imagines handsome bold head of Cpt. Picard underneath that stupid helmet....
Hm. Hard to do....![]()
"To boldy SPEEEEEEEEEEEEEED and go, where no POOOOOOWEEEEERRRRR has been before!"quote:Op vrijdag 10 november 2023 19:24 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Het is Captain Stiggy of the USS Enterprise.
Make it so, Number One Hamster!quote:Op vrijdag 10 november 2023 19:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"To boldy SPEEEEEEEEEEEEEED and go, where no POOOOOOWEEEEERRRRR has been before!"
Liever niet, dan crashen we!quote:Op vrijdag 10 november 2023 19:29 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Make it so, Number One Hamster!
quote:Op vrijdag 10 november 2023 19:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Liever niet, dan crashen we!
Stiggy redt me wel!quote:Op vrijdag 10 november 2023 19:37 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dat vind @:Sally vast niet leuk.
Saving Stigquote:Op vrijdag 10 november 2023 19:39 schreef Sally het volgende:
[..]
Stiggy redt me wel!
Hij is immers Jean-Luc Pic... eh... The Stig!
Jep.quote:
Beter! Ik ben al fris gedoucht, maar moet ook nog op gang komen. Snel voor de zon weer weg isquote:Op zaterdag 11 november 2023 11:25 schreef Sally het volgende:
[..]
Jep.
Weekend is voor mij meestal Lekker Zonder Wekker-dag
Tenzij ik iets te doen heb, natuurlijk. Maar vandaag lekker lui
Lekker wandelen?quote:Op zaterdag 11 november 2023 11:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Beter! Ik ben al fris gedoucht, maar moet ook nog op gang komen. Snel voor de zon weer weg is
Lekker zonder wekkerquote:Op zaterdag 11 november 2023 11:25 schreef Sally het volgende:
[..]
Jep.
Weekend is voor mij meestal Lekker Zonder Wekker-dag
Tenzij ik iets te doen heb, natuurlijk. Maar vandaag lekker lui
Nee, moest wat lampjes in de tuin ophangen, was er niet mee tevreden dat mn olijfboompjes verschillende lampjes haddenquote:Op zaterdag 11 november 2023 11:29 schreef Sally het volgende:
[..]
Lekker wandelen?
Zijn maar buitjes, als ik Buienalarm goed bekeek.
Tenzij je in het noorden woont.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu als het goed is dezelfde kleur en de andere lampjes elders in de tuin gehangen. Benieuwd hoe het er vanavond uitziet.I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶
quote:Op zaterdag 11 november 2023 12:22 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, moest wat lampjes in de tuin ophangen, was er niet mee tevreden dat mn olijfboompjes verschillende lampjes haddenOh ja, dat had je al laten zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu als het goed is dezelfde kleur en de andere lampjes elders in de tuin gehangen. Benieuwd hoe het er vanavond uitziet.(en zei je dat je het zou veranderen
)
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ken je het...?quote:Op zaterdag 11 november 2023 12:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lekker zonder wekker
Nee, maar nu wel!quote:
En ik doe wat ik zeg!quote:Op zaterdag 11 november 2023 12:24 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh ja, dat had je al laten zien(en zei je dat je het zou veranderen
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶
Mwoah, ik kwam pas rond 8:45 uur.quote:
Eh....quote:Op zaterdag 11 november 2023 14:17 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Mwoah, ik kwam pas rond 8:45 uur.
Veel te laatquote:Op zaterdag 11 november 2023 14:17 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik 10.08 uur dus het kan altijd ergerquote:Op zaterdag 11 november 2023 14:17 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Maar je kwam wel?quote:Op zaterdag 11 november 2023 15:22 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik heb eigenlijk niet op de klok gekeken
quote:
quote:
Wat nu weer?quote:
Het is zaterdag.quote:
Toen was ik al aan het schoonmaken.quote:Op zaterdag 11 november 2023 15:11 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ik 10.08 uur dus het kan altijd erger
Hans?quote:Op zaterdag 11 november 2023 15:22 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik heb eigenlijk niet op de klok gekeken
Wanneer is de cake klaar?quote:
quote:
Jij ook een stukje Amy's orgasmecake?quote:
Je zei Kwamquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
quote:Op zaterdag 11 november 2023 16:15 schreef Sally het volgende:
[..]
Je zei KwamAch, ik kwam weleens... vaker op tijd op afspraken. Ha ha ha. Dijenkletser!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
Wat word je speciale ingrediënt?quote:Op zaterdag 11 november 2023 16:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik zou het bijna eens gaan proberen.
Amy's special saucequote:Op zaterdag 11 november 2023 16:17 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Wat word je speciale ingrediënt?
Appelstukjes in de vorm van je eigen appeltjes.quote:Op zaterdag 11 november 2023 16:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Amy's special sauce
Maar bij cake is het meestal appelstukjes.
Amy's special saucequote:Op zaterdag 11 november 2023 16:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Amy's special sauce
Maar bij cake is het meestal appelstukjes.
Pussy Juice!quote:
Pussy juice op je crompuice.quote:
Stiekem vind je het wel leuk.quote:
Ja, jullie zijn allemaal lieverdjes!quote:Op zaterdag 11 november 2023 19:19 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Stiekem vind je het wel leuk.
quote:Op zaterdag 11 november 2023 19:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, jullie zijn allemaal lieverdjes!
Ik glimlach achter mijn vizierquote:Op zaterdag 11 november 2023 19:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, jullie zijn allemaal lieverdjes!
Sallykequote:
Amyquote:
LoLquote:
Mogguh Stigs!quote:
Is het daar ook zo fris? 7 graden hier.quote:
Hier ook. Vanochtend wandeling gemaakt door de mist. Had de winterjas aan.quote:Op zondag 12 november 2023 13:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Is het daar ook zo fris? 7 graden hier.
Niet op de crompoucequote:Op zondag 12 november 2023 13:33 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Hier ook. Vanochtend wandeling gemaakt door de mist. Had de winterjas aan.
Jij nog pussy juice op je crompuice gehad?
quote:
Lucky Stiggy.quote:
I knowquote:
Waar is @Sally eigenlijk?quote:
Geen idee.quote:
Ik ook.quote:Op zondag 12 november 2023 13:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Geen idee.
Mis haar wel
De dames zijn gevluchtquote:Op zondag 12 november 2023 13:40 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik ook.En @:Lenny77 en kleine Amy.
quote:Op zondag 12 november 2023 13:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Geen idee.
Mis haar wel
Ahhhhhhquote:Op zondag 12 november 2023 13:40 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik ook.En @:Lenny77 en kleine Amy.
Sallykequote:Op zondag 12 november 2023 13:53 schreef Sally het volgende:
nog nét in de trein, naar goede vriendin
[..]
[..]
Ahhhhhh
Fijn om gemist te worden![]()
![]()
![]()
❤💕
Stiggje!quote:
Zal je wel even het verslagje DM'enquote:Op zondag 12 november 2023 14:02 schreef Sally het volgende:
[..]
Stiggje!
Ik lees dat je je nogal bezig hebt gehouden?![]()
Ik zal niet naar details vragen![]()
Oeh - an exclusive!quote:Op zondag 12 november 2023 14:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zal je wel even het verslagje DM'en
quote:
Veel plezier en wandel zequote:Op zondag 12 november 2023 14:18 schreef Sally het volgende:
Zo, op naar een wandeling.
Altijd fijn als er op zondagen géén bus rijdt.
Dus *Sal heeft de wandelschoentjes aan vandaag.
Niet de laarsjes, @:LordofLeaves![]()
Benner!quote:Op zondag 12 november 2023 14:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Veel plezier en wandel ze
Wandellaarsjes mogen ook!quote:Op zondag 12 november 2023 14:18 schreef Sally het volgende:
Zo, op naar een wandeling.
Altijd fijn als er op zondagen géén bus rijdt.
Dus *Sal heeft de wandelschoentjes aan vandaag.
Niet de laarsjes, @:LordofLeaves![]()
Nope. Mn stevige Meindl stappersquote:
Geen idee wat dan zijn.quote:
Merk wandelschoen.quote:Op zondag 12 november 2023 16:47 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Geen idee wat dan zijn.Ik loop altijd op mijn Adidas nog wat met ingebouwde kernreactor. Althans, het lijkt erop.
Ik vind wandelen leuk, maar zo diep in de leer zit ik niet. En ze lopen prima, ook al heb ik ze al drie jaar.quote:Op zondag 12 november 2023 16:50 schreef Sally het volgende:
[..]
Merk wandelschoen.
Vergelijk jouw merk "Adidas"
Een wandelsport liefhebber had het vast wel geweten
Maar als jou Adidas voor jou goed lopen, prima toch?
Die van mij hoop ik dat ze 1200-1500 km mee gaan
quote:Op zondag 12 november 2023 16:51 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik vind wandelen leuk, maar zo diep in de leer zit ik niet. En ze lopen prima, ook al heb ik ze al drie jaar.
Vind jou wel een type dat op blote voeten gaat lopen.
Nooit!quote:Op zondag 12 november 2023 18:49 schreef LordofLeaves het volgende:
Iedereen op blote voeten wandelen!
*zucht*quote:
Met schoenen aan!quote:Op zondag 12 november 2023 18:55 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
*zucht*
Iedereen bloot wandelen!
Goed compromis!quote:
Wij doen niet moeilijk.quote:
Ik ook niet, volle vaart eroverheen.quote:
quote:Op zondag 12 november 2023 19:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ook niet, volle vaart eroverheen.
I'm the Stig. Ik ga voor niemand langzamer!quote:
Ook niet langzamer lopen?quote:Op zondag 12 november 2023 19:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
I'm the Stig. Ik ga voor niemand langzamer!
Oh nee, flink de pas erin, is goed voor mequote:
Goor nog wel.quote:Op zondag 12 november 2023 19:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh nee, flink de pas erin, is goed voor me
Nee hoorquote:
Ah kut, je had het al verbeterd.quote:
Stig is SPEEEEEEEEEEEEEEED!!!quote:Op zondag 12 november 2023 19:24 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ah kut, je had het al verbeterd.
POWERRRRRRRRR!quote:Op zondag 12 november 2023 19:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Stig is SPEEEEEEEEEEEEEEED!!!
"Sometimes my genius... it generates gravity."quote:
quote:Op zondag 12 november 2023 19:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Sometimes my genius... it generates gravity."
quote:
quote:Op zondag 12 november 2023 18:55 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
*zucht*
Iedereen bloot wandelen!
quote:Op zondag 12 november 2023 18:55 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
*zucht*
Iedereen bloot wandelen!
Amyquote:Op maandag 13 november 2023 09:09 schreef MizzezAmy het volgende:
goedemorgen! Regenachtig dagje vandaag.
Nah.quote:Op zondag 12 november 2023 21:18 schreef Sally het volgende:
[..]![]()
In your dreams!
Dan moet je naar een naturisten gebied![]()
Dromen mag altijdquote:
Wil je ze dan ook weten?quote:
Ja, jij wel weer!quote:
quote:
Wij allemaal Lord! Dus kom maar op met die dromen!quote:
Kan niks beloven eh? Misschien droom ik wel nergens over.quote:Op maandag 13 november 2023 09:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wij allemaal Lord! Dus kom maar op met die dromen!
Zal jou eens dromen!quote:Op maandag 13 november 2023 09:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wij allemaal Lord! Dus kom maar op met die dromen!
Dan draag jij de witte helmquote:Op maandag 13 november 2023 10:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ga je die droom dan ook vertellen?
Wit snoetjequote:
Even in DMquote:Op maandag 13 november 2023 10:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ga je die droom dan ook vertellen?
Stiggy tochquote:Op maandag 13 november 2023 14:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wit snoetje
[..]
Even in DM
quote:
quote:
En, kreeg je rooie oortjes?!quote:
quote:Op maandag 13 november 2023 17:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Bijna altijd als Stiggy iets zegt
Beter dan een rode vlagquote:
quote:Op maandag 13 november 2023 17:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Bijna altijd als Stiggy iets zegt
Nope, you don't want to be red flagged....quote:Op maandag 13 november 2023 18:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Beter dan een rode vlag
Ja, als dat geen neuken wordt...quote:
Keep pushingquote:Op maandag 13 november 2023 19:03 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja, als dat geen neuken wordt...
Nee, dat moet jij doen.quote:
quote:
Ik zeg ook niet van nietquote:
Uhuhmquote:
Lekker pompen!quote:Op maandag 13 november 2023 19:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet van niet
Free practice!quote:
Oeh... Formule 1-termenquote:
Lady... I'm the Stigquote:Op maandag 13 november 2023 19:41 schreef Sally het volgende:
[..]
Oeh... Formule 1-termen![]()
Hoe wist je 't?!![]()
![]()
Oeh - he called me lady........quote:
It is the Stig's Well-behaved cousin!quote:
quote:Op maandag 13 november 2023 19:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
It is the Stig's Well-behaved cousin!
Zal jou eens wensen!quote:Op dinsdag 14 november 2023 09:31 schreef LordofLeaves het volgende:
Zie ze eens dan. Beetje elkaar goedemorgen wensen.![]()
Goedemorgen!
Kusje d'rop?quote:Op dinsdag 14 november 2023 09:31 schreef LordofLeaves het volgende:
Zie ze eens dan. Beetje elkaar goedemorgen wensen.![]()
Goedemorgen!
Volgens mij is @LordofLeaves beetje jaloers...?quote:
Ow jee, dan verwacht ik heel wat oneerbare voorstellenquote:Op dinsdag 14 november 2023 13:50 schreef MizzezAmy het volgende:
Misschien mogen jullie wel zelf kiezen?
Whehe, breng me niet in de verleiding.quote:Op dinsdag 14 november 2023 13:50 schreef MizzezAmy het volgende:
Misschien mogen jullie wel zelf kiezen?
Wat vind jij oneerbaar?quote:Op dinsdag 14 november 2023 13:55 schreef Sally het volgende:
[..]
Ow jee, dan verwacht ik heel wat oneerbare voorstellen![]()
![]()
Helemaal hier in SEX.........................................................
Ach, ik denk dat hier binnen SEX de grenzen nogal breed zijn opgerektquote:
Oh, kijk aan.quote:Op dinsdag 14 november 2023 13:58 schreef Sally het volgende:
[..]
Ach, ik denk dat hier binnen SEX de grenzen nogal breed zijn opgerekt
Ehm, waarom....?quote:Op dinsdag 14 november 2023 13:59 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Oh, kijk aan.Voeten en billen zijn uitgesloten.
quote:Op dinsdag 14 november 2023 13:58 schreef Sally het volgende:
[..]
Ach, ik denk dat hier binnen SEX de grenzen nogal breed zijn opgerekt
Mag niemand jouw voeten kussen?quote:
Ik vroeg me al af wanneer er iemand over begonquote:
Voeten vind ik helemaal niks. Vooral niet met verkleurde nagels enz.quote:Op dinsdag 14 november 2023 14:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Mag niemand jouw voeten kussen?
Opvallend veel mensen die iets tegen voeten hebben, voortaan hou ik wel gewoon mn sokken aan.
Ja dat zeg je nu wel, maar ik heb geen idee waar je het over hebtquote:Op dinsdag 14 november 2023 14:14 schreef rival het volgende:
Ja euh kunnen we wel uren omheen draaien maar duidelijke taal begrijpen we allemaal.
Toch
Het topje van de ijsbergquote:Op dinsdag 14 november 2023 14:30 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja dat zeg je nu wel, maar ik heb geen idee waar je het over hebt
quote:Op dinsdag 14 november 2023 14:31 schreef Sally het volgende:
[..]
Het topje van de ijsberg
Waar je zo lekker op en af kan glijden!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind dit moeilijk te geloven.quote:Op dinsdag 14 november 2023 14:30 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja dat zeg je nu wel, maar ik heb geen idee waar je het over hebt
Ah, nu snap ik het wel!quote:Op dinsdag 14 november 2023 14:40 schreef rival het volgende:
[..]
Waar je zo lekker op en af kan glijden!
Ja, als je het over top gaat hebben, dan raak ik in de warquote:
quote:Op dinsdag 14 november 2023 14:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, als je het over top gaat hebben, dan raak ik in de war
Met topje weet ik wat je bedoelt.
Al denk ik dat jij ook top bent
Noem je em nou kleinquote:Op dinsdag 14 november 2023 14:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, als je het over top gaat hebben, dan raak ik in de war
Met topje weet ik wat je bedoelt.
Gelukkig maarquote:
Ik zou niet durven! Weet hoe gevoelig dat bij mannen ligtquote:Op dinsdag 14 november 2023 14:47 schreef rival het volgende:
[..]
Noem je em nou klein
[..]
Gelukkig maar
Oh ik dacht die vindt mij een topgozerquote:Op dinsdag 14 november 2023 14:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik zou niet durven! Weet hoe gevoelig dat bij mannen ligt
Ik bedoelde top wel in de zin van top en bottom
Haha ja dat ook natuurlijk!quote:Op dinsdag 14 november 2023 15:05 schreef rival het volgende:
[..]
Oh ik dacht die vindt mij een topgozer
quote:Op dinsdag 14 november 2023 15:17 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha ja dat ook natuurlijk!![]()
Iedereen in deze sc is top! (En dan dus niet in de zin van top en bottom)
Kusjes op het topje moeten kunnen.quote:
Onder het topje ook.quote:Op dinsdag 14 november 2023 18:56 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Kusjes op het topje moeten kunnen.
quote:Op dinsdag 14 november 2023 18:56 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Kusjes op het topje moeten kunnen.
Oeehh... kom hier dan!quote:
quote:Op woensdag 15 november 2023 09:08 schreef Sally het volgende:
[..]
[..]
Oeehh... kom hier dan!![]()
Ook een likje erbij....?
Niet lekker wakker worden?!quote:
Sallyke tochquote:Op woensdag 15 november 2023 09:08 schreef Sally het volgende:
[..]
[..]
Oeehh... kom hier dan!![]()
Ook een likje erbij....?
Oeh, jij kan het wel waarderen....?quote:
quote:Op woensdag 15 november 2023 09:32 schreef Sally het volgende:
[..]
Niet lekker wakker worden?!
Sorry hoor.
Dit dus.quote:
Enormquote:Op woensdag 15 november 2023 09:35 schreef Sally het volgende:
[..]
Oeh, jij kan het wel waarderen....?
You got dibsquote:
Oefquote:
Amyquote:
Wat onvriendelijkquote:
Oh, ik stel me er een oude opa bij voor die het heel vriendelijk zegtquote:
Dan is het juist creepyquote:Op woensdag 15 november 2023 18:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, ik stel me er een oude opa bij voor die het heel vriendelijk zegt
Welnee.quote:
Daarom.quote:Op woensdag 15 november 2023 18:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, ik stel me er een oude opa bij voor die het heel vriendelijk zegt
Zo ver had ik nog niet vooruit gedacht.quote:
Wij wel! Is de leeftijdquote:Op woensdag 15 november 2023 19:03 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Zo ver had ik nog niet vooruit gedacht.
Ah, nog meer bejaarden.quote:Op woensdag 15 november 2023 19:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wij wel! Is de leeftijd
Stig does not agequote:Op woensdag 15 november 2023 19:04 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ah, nog meer bejaarden.Leuk voor Amy.
He levels up.quote:
MisSally!quote:Op woensdag 15 november 2023 19:22 schreef Sally het volgende:
P.S. Jullie mogen me best Miss noemen hoor![]()
En dan?quote:Op woensdag 15 november 2023 19:22 schreef Sally het volgende:
Kun je haar boek- oh wacht.quote:
quote:Op woensdag 15 november 2023 19:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kun je haar boek- oh wacht.
Heb je mn nummer nog?quote:Op woensdag 15 november 2023 19:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kun je haar boek- oh wacht.
Even in mijn helm kijken.quote:
Misstress?quote:Op woensdag 15 november 2023 19:22 schreef Sally het volgende:
^^quote:
Zo zo toe maar.quote:
Dat beeld heb ik altijd bij Sallyquote:
quote:Op donderdag 16 november 2023 00:17 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat beeld heb ik altijd bij Sally
Ik zelf niet, 86% sub
Hmm misschien username change naar SubAmy overwegen?quote:Op donderdag 16 november 2023 00:17 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat beeld heb ik altijd bij Sally
Ik zelf niet, 86% sub
WhatSubAmyquote:Op donderdag 16 november 2023 08:30 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Hmm misschien username change naar SubAmy overwegen?
Ook. Beiden zijn goed.quote:Op donderdag 16 november 2023 03:04 schreef LeesFoknl het volgende:
Massage staven? Moet dat niet zijn ... massage slaven?
Kuch kuch.quote:
Zakdoekje nodig?quote:
quote:
Maar ik bedoelde natuurlijk:quote:
Probeer het nog eensquote:Op donderdag 16 november 2023 10:41 schreef Sally het volgende:
[..]
Maar ik bedoelde natuurlijk:
Hie gaat het (hier)?
quote:
haha - typo.quote:
quote:Op donderdag 16 november 2023 11:13 schreef Sally het volgende:
HOE IS HET HIER????Hier is het best ok. En daar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 16 november 2023 11:13 schreef Sally het volgende:
HOE IS HET HIER????Z'n gangetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Prima!quote:
Join the clubquote:Op donderdag 16 november 2023 11:17 schreef Sally het volgende:
[..]
Prima!
Lekker aan het (thuis)werk vandaag![]()
Heb alleen niet heel veel te doenAch, dan schrijven we lekker uren en werk ik lekker langzaam
Thuiswerk?quote:
Beidequote:
Oeh.quote:
Jij altijdquote:
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |