Neuh, zie het ook.quote:Op zondag 12 november 2023 17:21 schreef Scorpie het volgende:
Ben ik de enige die wel progressie ziet bij Brobbey? Vandaag creeert hij toch vooral zelf de kansen, van Bergwijn en Berghuis hoefde hij vandaag niks te verwachten.
Hennie Meijer bellen.quote:Op zondag 12 november 2023 17:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Neuh, zie het ook.
Zijn enige probleem is dat hij zo wordt aangespeeld dat hij steeds in zijn tegenstander moet gaan hangen.
Misschien is Bosman niet zijn goede spitsentrainer.
Dat bedoel ik ook.quote:Op zondag 12 november 2023 17:25 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies?
Ajax staat 12e. Waarom zouden Ajacieden zich nu druk maken wie er eerste of tweede staat? Zou het ook erg vreemd vinden als een PSV supporter het nu zou interesseren of Ajax wint of verliest. Laat staan op je vrije zondagmiddag die wedstrijd kijken.
Ongekend.quote:Op zondag 12 november 2023 17:42 schreef PicoMMP het volgende:
We zitten op schema voor 73 tegengoals dit seizoen. 73!
Seems legit.quote:Op zondag 12 november 2023 17:42 schreef PicoMMP het volgende:
Tegen Almere Cityquote:Op zondag 12 november 2023 17:21 schreef Scorpie het volgende:
Ben ik de enige die wel progressie ziet bij Brobbey? Vandaag creeert hij toch vooral zelf de kansen, van Bergwijn en Berghuis hoefde hij vandaag niks te verwachten.
#PIETJEPUKKEDquote:Op zondag 12 november 2023 17:42 schreef PicoMMP het volgende:
Beetje pech in de afwerking, overkomt de besten. @JeMoederquote:Op zondag 12 november 2023 19:30 schreef Caland het volgende:
Gelijkspelletje uit tegen Almere is gewoon een goed resultaat
De weg naar boven is ingezet en je ziet dat spelers weer in hun kracht spelen @:elan
Als ze met twee spitsen spelen hebben ze een aanval van 49 miljoen, amper goals, vooral veel gezucht. Het enige aspect waar ik echt met volle teugen van geniet is Berghuis, die blij was niet meer deel uit te hoeven maken van pure ellende, als het op voetbal aankomt. Nu zit ie nog dieper in de ellende en de frustratie is bij hem hetzelfde. Nu al meerdere trainers weg laten gaan bij een voetbalclub, maar eigenlijk bar weinig toegevoegd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |