Eerlijk is eerlijk, de afgelopen wedstrijden waren al een stuk beter, er worden punten gepakt, de sfeer is goed. Wat je met het juiste DNA allemaal kan doen.quote:
Helemaal trots dat die beter was dan de verdediger van Omniworldquote:
Berghuis doet altijd alsof de mensen om hem heen niet de juiste kwaliteit hebben, vervolgens raakt ie elke bal kwijt, veel te gefrustreerd, terwijl hij ook moet gaan beseffen dat hij elke keer onderdeel is van het niveau en dat gaat er maar moeilijk in.quote:Op zondag 12 november 2023 19:37 schreef HeatWave het volgende:
Arm Schippie, met dit brandhout kom je echt nergens.
Alleen die keeper al, 90% van de uittrappen waren balbezit en vaak meteen gevaar voor Almere, die geef je in de rust toch enorm op zijn lazer?![]()
En verder natuurlijk het gebruikelijke, lamzakkerige Bergwijn, niets toevoegende Berghuis, matig middenveld, matige verdediging.
Enige positieve was Brobbey die nou echt eens klaar was met dat alles tegen hem maar mag en even flink van zich afbeet. Verder iig hard gewerkt en assists gegeven. En Akpom en Forbs spelen wellicht niet super maar tonen iig felheid, snelheid en inzet.
Maar het is gewoon enorme middelmaat, zie daar maar eens echt goed mee te voetballen.
Ik vind Brobbey wel een leuk ventje eigenlijk, moet altijd wel om hem lachen. En lijkt zich nog een beetje aan de malaise te onttrekken.quote:Op zondag 12 november 2023 20:36 schreef RipCity het volgende:
[..]
Helemaal trots dat die beter was dan de verdediger van Omniworld![]()
Naja het is wel één van de weinige die ook best vaak het boetekleed aantrekt. Als ik trainers was zou ik juist de frustratie en dat gif van Berghuis gebruiken om hem aanvoerder te maken.quote:Op zondag 12 november 2023 20:37 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Berghuis doet altijd alsof de mensen om hem heen niet de juiste kwaliteit hebben, vervolgens raakt ie elke bal kwijt, veel te gefrustreerd, terwijl hij ook moet gaan beseffen dat hij elke keer onderdeel is van het niveau en dat gaat er maar moeilijk in.
Voor de camera wel, maar volgens mij is het geen fijne teamgenoot, teveel bezig met irritatie. Maar goed, ik kan het mis hebben. Als aanvoerder gaat ie al helemaal te vaak met frustratie bezig zijn, hij is het wel eens eerder geweest van een tobbende ploeg. Aardige jongen als ie rustig is, maar met frustraties een driftkikker.quote:Op zondag 12 november 2023 20:56 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Naja het is wel één van de weinige die ook best vaak het boetekleed aantrekt. Als ik trainers was zou ik juist de frustratie en dat gif van Berghuis gebruiken om hem aanvoerder te maken.
Bergwijn als aanvoerder kan iig niet meer, die mag samen met Taylor maar eens gaan banken.
Hij heeft wel het fysiek en vast ook wel talent maar hij mist overzicht en lijkt extreem dom. In een ervaren team maakt hij wel kans maar dit schiet gewoon niet op.quote:Op zondag 12 november 2023 21:24 schreef MaxC het volgende:
Na dat interview is mij 100% duidelijk dat Brobbey nooit een topper gaat worden. Totaal gebrek aan inzicht, voetbalintelligentie en zelfreflectie.
Had niet eens door dat hij wat fout deed bij de 2-2
Omdat hij niet de verstandelijke vermogens heeft om het überhaupt te onderkennen zo bleek weer eensquote:Op zondag 12 november 2023 20:38 schreef Caland het volgende:
En lijkt zich nog een beetje aan de malaise te onttrekken.
Toen hij 19 was was dat quasi geagiteerde vraagjes beantwoorden grappig ja, nu verwacht je toch een stukje persoonlijke ontwikkeling maar hij uit zich nog steeds als een kleuter.quote:Op zondag 12 november 2023 20:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind Brobbey wel een leuk ventje eigenlijk, moet altijd wel om hem lachen. En lijkt zich nog een beetje aan de malaise te onttrekken.
Was wel de beste Ajacied gisterenquote:Op zondag 12 november 2023 16:33 schreef KlapMongeaul het volgende:
Wat zien sommige mensen nog in Brobbey? Heeft toch inmiddels wel bewezen dat hij totaal niet geschikt is voor het hoogste niveau.
Het echte voetbalverstand komt uit de early 80's, zo blijktquote:
Het is alleen echt bizar dat hij totaal niet inziet dat hij de directe aanleiding was voor de 2-2. Ik heb echt het idee dat ik naar een zwakbegaafde sta te kijken tijdens zijn interviews.quote:Op maandag 13 november 2023 00:22 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Was wel de beste Ajacied gisteren
De beste in een elftal dat binnen de geschiedenis van Ajax toch vooral herinnerd zal worden als die keer dat het G-team aan de echte Eredivisie mee mocht doen.quote:Op maandag 13 november 2023 00:22 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Was wel de beste Ajacied gisteren
ja ach een spits verliest wel eens de bal toch. Ajax heeft gewoon een kutverdediging. Ik ben wel een fan van Brobbey, maar ik twijfel ook of hij goed genoeg is voor Ajax.quote:Op maandag 13 november 2023 00:45 schreef DjDaano het volgende:
[..]
Het is alleen echt bizar dat hij totaal niet inziet dat hij de directe aanleiding was voor de 2-2. Ik heb echt het idee dat ik naar een zwakbegaafde sta te kijken tijdens zijn interviews.
Meestal zijn die jongens lekker vrolijk maar Brobbey is ook nog eens vooral heel erg boos en ongeïnteresseerd.
Bergwijn als aanvoerderquote:Op zondag 12 november 2023 20:56 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Naja het is wel één van de weinige die ook best vaak het boetekleed aantrekt. Als ik trainers was zou ik juist de frustratie en dat gif van Berghuis gebruiken om hem aanvoerder te maken.
Bergwijn als aanvoerder kan iig niet meer, die mag samen met Taylor maar eens gaan banken.
Zou vast een fijne collega voor je geweest zijn.quote:Op maandag 13 november 2023 07:59 schreef jorienvdherik het volgende:
Interview met Brobby genot
Als hij niet zo sterk was en niet goed kon voetballen was die hamburgers aan het bakken bij donalds
Fixedquote:Op maandag 13 november 2023 08:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zou vast een fijne manager voor je geweest zijn.
Nou meid, wat een toestand.quote:Op maandag 13 november 2023 09:31 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ik zie nu pas dat Brobbey de broer is van Derrick Luckassen.
Ik weet het nog steeds niet zo bij hem. Hij werkt tegenwoordig wel heel hard, maar wel een beetje op de Lex Immers manier waar het met een bepaalde waas is. Dat komt natuurlijk ook door het gebrek aan duidelijke instructies die hij krijgt, waardoor ik het gevoel krijg dat hij wel heel graag wil maar niet weet hoe hij zich moet verbeteren.quote:Op zondag 12 november 2023 20:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind Brobbey wel een leuk ventje eigenlijk, moet altijd wel om hem lachen. En lijkt zich nog een beetje aan de malaise te onttrekken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |