Ik wel anders kan ik niet betalenquote:Op donderdag 9 november 2023 19:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK heb mijn mobiel bijna nooit bij als ik naar de winkel ga, wel als ik met de auto weg ben dan weet je nooit of je moet bellen als je pech hebt of wat anders. Maar als ik zo naar een winkel ga laat ik hem meestal thuis liggen
quote:
Ik heb ook altijd zo'n klein tasje bij me, grotere tas waar de portemonnee wel in past alleen mee naar mijn werk eigenlijk.quote:Op donderdag 9 november 2023 19:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb maar een kleintasje, in het midden zit er een vakje voor het geld en pasjes en dan nog een vakje voor de telefoon en voor zakdoekjes en dat was het
Een kleint ritsje daar zitten tabletjes in
Dan betaal je toch nietquote:Op donderdag 9 november 2023 19:48 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik wel anders kan ik niet betalen
Vind dat veel fijner dan die grote. AL dat gezoek altijd waar alles zitquote:Op donderdag 9 november 2023 19:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb ook altijd zo'n klein tasje bij me, grotere tas waar de portemonnee wel in past alleen mee naar mijn werk eigenlijk.
Als je wordt betrapt, heel dom kijken werkt.quote:Op donderdag 9 november 2023 19:51 schreef Lovely het volgende:
[..]
Goede tip,,morgen gelijk proberen
Praat je uit ervaringquote:Op donderdag 9 november 2023 19:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als je wordt betrapt, heel dom kijken werkt.
Ik heb het jou zien doen.quote:
Je zou het niet verklappen eendjequote:Op donderdag 9 november 2023 19:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb het jou zien doen.
Hoef ik niet veel moeite voor te doenquote:Op donderdag 9 november 2023 19:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als je wordt betrapt, heel dom kijken werkt.
Toch zou ik het wel eens willen doen niet om het stelen maar zorgen dat ik ook betrapt word. Gewoonweg om de discussie aan te gaan dat ik niet opgeleid ben voor kassire maar wel haar werk moet doen.quote:Op donderdag 9 november 2023 19:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je zou het niet verklappen eendje
O bij de scankassa?quote:Op donderdag 9 november 2023 20:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Toch zou ik het wel eens willen doen niet om het stelen maar zorgen dat ik ook betrapt word. Gewoonweg om de discussie aan te gaan dat ik niet opgeleid ben voor kassire maar wel haar werk moet doen.
Nou dat vraag ik mij af want zei moeten dan bewijzen dat er opzet in het spel is.quote:Op donderdag 9 november 2023 20:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O bij de scankassa?
Die diiscussie ga je niet winnen en dan ben je de sjaak Ik zou jet maar niet proberen als ik jou was
Je zal niet perongeluk iets overslaan als je het scant toch?quote:Op donderdag 9 november 2023 20:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nou dat vraag ik mij af want zei moeten dan bewijzen dat er opzet in het spel is.
Als ik een produduct 2x moet scannen maar ik doe dat net te snel, als ik een product niet goed scan en ik hoor wel een piep maar die blijkt vd kassa naast mij te zijn zonder dat ik het door heb?quote:Op donderdag 9 november 2023 20:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je zal niet perongeluk iets overslaan als je het scant toch?
Ik heb het een paar keer zo zelfkassa gedaan en die keren dat kreeg ik controle
Vanaf dat moment zoeken ze het maar uit met die scankassa's
Ik zou zeggen probeer het eens uitquote:Op donderdag 9 november 2023 20:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als ik een produduct 2x moet scannen maar ik doe dat net te snel, als ik een product niet goed scan en ik hoor wel een piep maar die blijkt vd kassa naast mij te zijn zonder dat ik het door heb?
Laat hun maar bewijzen dat er opzet in het spel is.
Je moet badeendjes niet uitdagen.quote:Op donderdag 9 november 2023 20:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zou zeggen probeer het eens uit
Badeendjes moeten zich gewoon niet uitlaten dagen : Pquote:Op donderdag 9 november 2023 20:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je moet badeendjes niet uitdagen.
Badeendjes gaan graag een uitdaging aan als ze weten dat ze gaan winnen.quote:Op donderdag 9 november 2023 20:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Badeendjes moeten zich gewoon niet uitlaten dagen : P
Ik ben dat extra gescan zo zat tegenwoordig dat ik als ze mij hebben uitgekozen ze even hun ding laat doen en als ze klaar zijn dan verlaat ik de tent zonder de boodschappen met "TOP! en succes ermee"quote:Op donderdag 9 november 2023 20:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als ik een produduct 2x moet scannen maar ik doe dat net te snel, als ik een product niet goed scan en ik hoor wel een piep maar die blijkt vd kassa naast mij te zijn zonder dat ik het door heb?
Laat hun maar bewijzen dat er opzet in het spel is.
Dan ben je van die uitdaging niet helemaal zekerquote:Op donderdag 9 november 2023 20:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Badeendjes gaan graag een uitdaging aan als ze weten dat ze gaan winnen.
Maar ze controleren toch pas als je al betaald hebt? Ben het vergeten is al weer zo lang geledenquote:Op donderdag 9 november 2023 20:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ben dat extra gescan zo zat tegenwoordig dat ik als ze mij hebben uitgekozen ze even hun ding laat doen en als ze klaar zijn dan verlaat ik de tent zonder de boodschappen met "TOP! en succes ermee"
Ondertussen begint vooral die 'buitengebieden' dom te klinken ........quote:
Echt??quote:Op donderdag 9 november 2023 20:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ben dat extra gescan zo zat tegenwoordig dat ik als ze mij hebben uitgekozen ze even hun ding laat doen en als ze klaar zijn dan verlaat ik de tent zonder de boodschappen met "TOP! en succes ermee"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trust nobody
quote:Op donderdag 9 november 2023 20:27 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Echt??
Dan laat je je spullen daar?Kan wel een dagje zonder meestalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En je kan simpel via de gewone kassa
Heb het pas een paar keer gedaan hoor maar het beviel welBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
Dat zou ik nooit durvenquote:Op donderdag 9 november 2023 20:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Kan wel een dagje zonder meestalEn je kan simpel via de gewone kassa
Heb het pas een paar keer gedaan hoor maar het beviel wel
Precies dat ja, op het station is het nog storender als je wat krap zit met je trein te halenquote:Op donderdag 9 november 2023 20:31 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dat zou ik nooit durven
Maar dat controleren vind ik ontzettend storend..
Denk ik ff snel langs de zelfscan te gaan.. duurt het alsnog langer..
Hoe het zit weet ik niet maar het gebeurd mij wel eens dat ik iets niet gescand heb. Het is nog nooit een probleem geweest.quote:Op donderdag 9 november 2023 20:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nou dat vraag ik mij af want zei moeten dan bewijzen dat er opzet in het spel is.
Flodder in Amerika?quote:Op donderdag 9 november 2023 20:55 schreef marcb1974 het volgende:
Voor degene die een echte top film willen zien.
Pure klassieker.
Op RTL 7 is ie nu bezig
Alweer Braveheart?quote:Op donderdag 9 november 2023 20:55 schreef marcb1974 het volgende:
Voor degene die een echte top film willen zien.
Pure klassieker.
Op RTL 7 is ie nu bezig
Jij kijkt dan ook altijd dom?quote:Op donderdag 9 november 2023 20:52 schreef engine het volgende:
[..]
Hoe het zit weet ik niet maar het gebeurd mij wel eens dat ik iets niet gescand heb. Het is nog nooit een probleem geweest.
Het is ook wel iets vreemds dat ik als klant zelf verantwoordelijk ben om het werk van de supermarkt goed te doen. Als iemand achter de kassa een fout maakt bellen ze ook niet de politie (en ik als klant ook niet).
quote:
Nooit gezien maar het is de favo van BDS dus moet wel goed zijnquote:
Zegt mij helemaal niksquote:
Jij bent een cultuurbarbaar. Hier heb je je waarheid.quote:
Ja ik kijk standaard domquote:Op donderdag 9 november 2023 20:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij kijkt dan ook altijd dom?
Maar ik bedenk mij net dat je pas strafbaar bent op het moment dat je voorbij de kassa loopt zonder te betalen. Dus je bent niet strafbaar als je bij een zelfscan "betrapt" wordt.
Dus iemand die een barbaren film niet leuk vindt is een barbaar jaquote:Op donderdag 9 november 2023 21:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij bent een cultuurbarbaar. Hier heb je je waarheid.![]()
En als ze moeilijk gaan doen dan zeg ik, morgen mag jij mijn werk doen. Even zien of jij dat dan foutloos doet.quote:Op donderdag 9 november 2023 21:01 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ik kijk standaard dom
Ja daar heb je ook een punt. Bij de kassa is het nog niet gestolen.
Ja.quote:Op donderdag 9 november 2023 21:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus iemand die een barbaren film niet leuk vindt is een barbaar ja![]()
Als jij er blij van wordt vooral kijken hoorquote:Op donderdag 9 november 2023 21:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja.![]()
Maar ieder zijn voorkeur toch.
Pecies, noem jij eens een goede film.quote:Op donderdag 9 november 2023 21:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als jij er blij van wordt vooral kijken hoor
Starship Troopersquote:Op donderdag 9 november 2023 21:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Pecies, noem jij eens een goede film.
Weet er niet veel meer van, alleen dat Denise Richards een lekker wijf is maar dat is ze in andere films ook.quote:
Ik hou best wel van sci-fi maar ik vond hem nou niet echt geweldig. meer zoiets van leuk eens gezien te hebben.quote:
Dina Meyer is lekkerderderquote:Op donderdag 9 november 2023 21:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Weet er niet veel meer van, alleen dat Denise Richards een lekker wijf is maar dat is ze in andere films ook.
En die insecten waren niet eens erg eng
Dina Meyer is lekkerderderquote:Op donderdag 9 november 2023 21:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Weet er niet veel meer van, alleen dat Denise Richards een lekker wijf is maar dat is ze in andere films ook.
En die insecten waren niet eens erg eng
Transformers dan?quote:Op donderdag 9 november 2023 21:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik hou best wel van sci-fi maar ik vond hem nou niet echt geweldig. meer zoiets van leuk eens gezien te hebben.
quote:Op donderdag 9 november 2023 21:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dina Meyer is lekkerderder![]()
[..]
Transformers dan?
Maar echt goed:quote:Op donderdag 9 november 2023 21:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik hou best wel van sci-fi maar ik vond hem nou niet echt geweldig. meer zoiets van leuk eens gezien te hebben.
Nou nee, ik kijk amper tvquote:
Welke Conan eigenlijk, er zijn er 2quote:Op donderdag 9 november 2023 21:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou nee, ik kijk amper tv
Al staat nu wel Grease aan, maar ondertussen zit ik ook Shameless te kijken.
Ik heb nog wel Red Sonja voor je in de aanbieding.quote:Op donderdag 9 november 2023 21:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou nee, ik kijk amper tv
Al staat nu wel Grease aan, maar ondertussen zit ik ook Shameless te kijken.
Geen remakes, die tellen niet mee.quote:Op donderdag 9 november 2023 21:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Welke Conan eigenlijk, er zijn er 2
De remake natuurlijkquote:Op donderdag 9 november 2023 21:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Welke Conan eigenlijk, er zijn er 2
quote:Op donderdag 9 november 2023 21:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Geen remakes, die tellen niet mee.
quote:
Ik heb werkelijk geen flauw idee waar die films over gaanquote:Op donderdag 9 november 2023 21:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb nog wel Red Sonja voor je in de aanbieding.
Zoiets jaquote:
Daar zitten wel de leukere vrouwen in,quote:
Wat voor soort films heeft jouw voorkeur?quote:Op donderdag 9 november 2023 21:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen flauw idee waar die films over gaan
Minder mijn smaak hoorquote:
Die naam zegt mij geen ene reet.quote:
De vrouw van Dolf Lundgren toch?quote:Op donderdag 9 november 2023 21:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar zitten wel de leukere vrouwen in,
niet de enge brigitte nielsen
Ik heb ook die film ooit gezien, haalt het niet bij de strips hoorquote:
Ik moest het ook Googlenquote:Op donderdag 9 november 2023 21:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die naam zegt mij geen ene reet.
Sylvester Stallone.quote:
Ik kijk heel weinig films, dus heb ik niet echt een voorkeur wat films betreft, maar ik weet wel dat ik niet van scifi en die fantasymeuk houd.quote:Op donderdag 9 november 2023 21:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat voor soort films heeft jouw voorkeur?
Er is zelfs een strip vanquote:Op donderdag 9 november 2023 21:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb ook die film ooit gezien, haalt het niet bij de strips hoor
En dan denk ik dat ik je voldoende heb ingelicht
Ik heb niet een voorkeur voor genre als het verhaal maar klopt.quote:Op donderdag 9 november 2023 21:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kijk heel weinig films, dus heb ik niet echt een voorkeur wat films betreft, maar ik weet wel dat ik niet van scifi en die fantasymeuk houd.
Volgens mij waren de strips er veel eerder dan de filmquote:Op donderdag 9 november 2023 21:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er is zelfs een strip van
Ik heb werkelijk geen idee.
Ik had vroegah wel en stripboek van Grease, maar dat is heel iets anders.
In een Rocky film speelde Brigitte Nielsen de vrouw van Dolf Lundgrenquote:
Klopt.quote:Op donderdag 9 november 2023 21:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In een Rocky film speelde Brigitte Nielsen de vrouw van Dolf Lundgren
Ligt helemaal aan mijn stemming, maar wij zijn nogal gek op cultfilms.quote:Op donderdag 9 november 2023 21:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb niet een voorkeur voor genre als het verhaal maar klopt.
pick of the devil of hoe heet iequote:Op donderdag 9 november 2023 22:43 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ligt helemaal aan mijn stemming, maar wij zijn nogal gek op cultfilms.
Fellini wordt hier gevreten.
Bedoel je Toby Dammit?quote:
nee joh dezequote:
Benieuwd naar die nu wel trouwens, maar nooit gezienquote:
quote:Op vrijdag 10 november 2023 06:19 schreef pullup het volgende:
En een natgeregend uiltje, die zal hier hebben gezeten afgelopen maand
[ afbeelding ]
Haha ja die is blijkbaar even weg, was wel verdacht rustig vannacht hierquote:Op vrijdag 10 november 2023 06:24 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]De treurnis straalt er ook echt vanaf
![]()
Goedemorgen allen.![]()
Benieuwd wat voor schoen FF daar bij gevonden had
awwwwww droevenis troefquote:Op vrijdag 10 november 2023 06:19 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Enige kopjes koffie,quote:
NOg maar een koffie en straks speculaasstaaf of roomboterstaaf. Beide is ook een optiequote:
Danio (vandaag kiwi/mango/banaan maar heb ook bosbes en straciatella)quote:
Ik koffie bakje sowieso. zit nog ff te twijfelen over de restquote:Op vrijdag 10 november 2023 06:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Enige kopjes koffie,
Boterham met kaas en een krentenbol
Gewoonlijk heb ik een eitje ipv die krentenbol maar die zijn op helaasquote:Op vrijdag 10 november 2023 06:32 schreef kree het volgende:
[..]
Ik koffie bakje sowieso. zit nog ff te twijfelen over de rest
In huisquote:Op vrijdag 10 november 2023 06:32 schreef Prisha het volgende:
[..]
Danio (vandaag kiwi/mango/banaan maar heb ook bosbes en straciatella)
En liters thee
ik heb op zondag altijd een eitje, en warme afbakbroodje met ham en kaas en roomboterquote:Op vrijdag 10 november 2023 06:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Gewoonlijk heb ik een eitje ipv die krentenbol maar die zijn op helaas
Ik heb gisteren vanille en perzik gehaald maar eet het meestal als desertquote:Op vrijdag 10 november 2023 06:32 schreef Prisha het volgende:
[..]
Danio (vandaag kiwi/mango/banaan maar heb ook bosbes en straciatella)
En liters thee
Ik ook niet. Daarom Danio. Dat slurpt makkelijk wegquote:Op vrijdag 10 november 2023 06:36 schreef kree het volgende:
als ik moet werken eet ik sowieso niet deze tijd?
Krijg t niet naar binnen dan gewoon ofzo, maar uurtjeof 9 pas wel weer.
Ik overweeg dat wel ook hahaha maar nooit gedaan.quote:Op vrijdag 10 november 2023 06:37 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik ook niet. Daarom Danio. Dat slurpt makkelijk weg
Ik begin er de dag mee, is ook vast niet de bedoelingquote:Op vrijdag 10 november 2023 06:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb gisteren vanille en perzik gehaald maar eet het meestal als desert
Alles waar je zin in hebt is gewoon de bedoelingquote:Op vrijdag 10 november 2023 06:38 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik begin er de dag mee, is ook vast niet de bedoeling
weet. niet? zo heel slecht idee lijkt t niet?quote:Op vrijdag 10 november 2023 06:38 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik begin er de dag mee, is ook vast niet de bedoeling
Dat kan ook hoor.quote:Op vrijdag 10 november 2023 06:36 schreef Prisha het volgende:
[..]
ik heb op zondag altijd een eitje, en warme afbakbroodje met ham en kaas en roomboter
Het zit tjokvol eiwit en het smaakt prima en eet lekker weg. Kan niet verkeerd zijn iddquote:Op vrijdag 10 november 2023 06:39 schreef kree het volgende:
[..]
weet. niet? zo heel slecht idee lijkt t niet?
stop!quote:
what the freaking frackquote:Op vrijdag 10 november 2023 06:39 schreef pullup het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)anwege-wateroverlast
Oh jee
haha ja daarom toch?quote:Op vrijdag 10 november 2023 06:43 schreef Prisha het volgende:
[..]
Het zit tjokvol eiwit en het smaakt prima en eet lekker weg. Kan niet verkeerd zijn idd
Samequote:Op vrijdag 10 november 2023 06:44 schreef kree het volgende:
[..]
haha ja daarom toch?
Ik zag filmpje op YouTube hoe eieren ook meer gezond zijn, maarja niet echt tijd voor in de ochtend.
ik denk er is misverstand over eieren enzo.quote:Op vrijdag 10 november 2023 06:46 schreef Prisha het volgende:
[..]
SameDaarom ook op zondagochtend. De enige dag in de week dat ik wat tijd neem s morgens. En eitjes zijn gewoon lekker
Eigenlijk komt er gewoon een mcNugget uit zo'n ei.quote:Op vrijdag 10 november 2023 06:49 schreef kree het volgende:
[..]
ik denk er is misverstand over eieren enzo.
Als ik het ff dus voor mezelf naga, Ok er komt een kuikentje uit die alles heeft zeg maar eerste stuk iig van leven. Hoe slecht kan het zijn?
Cholesterol is ook alweer beetje volgens mij tegen bewezen, dat was t altijd.
Zeg niet moet je tig eieren per dag eten, maar daar is wel goed?
haha ja dat ook jahquote:Op vrijdag 10 november 2023 06:51 schreef Prisha het volgende:
[..]
Eigenlijk komt er gewoon een mcNugget uit zo'n ei.
quote:Op vrijdag 10 november 2023 06:51 schreef Prisha het volgende:
[..]
Eigenlijk komt er gewoon een mcNugget uit zo'n ei.
Gewoon beiden. Kipquote:Op vrijdag 10 november 2023 07:00 schreef pullup het volgende:
Maar eigenlijk vind ik een eitje lekkerder dus verspilde moeite
Ik schrijf meequote:
Doe je aan yoga tegenwoordig?quote:
Dat is wel grappigquote:Op vrijdag 10 november 2023 07:08 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
https://illusionantwerpen.be/
Wat ziet die er droevig uitquote:Op vrijdag 10 november 2023 06:19 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
O das lekker fout gaan op de vroege morgenquote:Op vrijdag 10 november 2023 06:32 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
NOg maar een koffie en straks speculaasstaaf of roomboterstaaf. Beide is ook een optie
Morguh Chanel, ga jij vanavond de masked singer weer kijken?quote:
Ach moet kunnen. Het zijn maar kleine stukjes. Kan toch maar weinig op.quote:Op vrijdag 10 november 2023 07:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O das lekker fout gaan op de vroege morgen
Van mij mag jequote:Op vrijdag 10 november 2023 08:21 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ach moet kunnen. Het zijn maar kleine stukjes. Kan toch maar weinig op.
Haha. Ik zondig wat ik wil. Ik moet uiteraard wel zorgen, dat ik genoeg voedingsstoffen binnenkrijg.quote:Op vrijdag 10 november 2023 08:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Van mij mag je
Hen zelf sowieso een hele vaute week hoor
Ben echt te vaak over de scheef gegaan met lekkere dingen![]()
en dan tot overmaat van ramp kreeg ik bezoek die oliebollen meenam terwijl ik mij net had voorgenomen dat het nu klaar moest zijn met 'zondigen'
Aangezien weggooien jammer is heb ik ook nog eens 4 oliebollen gegeten. En dat terwijl ik niet eens echt gek ben op die kraam dingen, zijn vaak niet eens helemaal gaar van binnen. Maar moet eerlijk zeggen dat ik er van de week toen ik langs zo kraam kwam en de geur rook ik tegen Max zei zullen we een oliebol halen.
Maar hij had meer zin in kibbeling, dus gered van een 'zonde' tot gisteren
Hoeveel ben je in totaal afgevallen?quote:Op vrijdag 10 november 2023 08:52 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Haha. Ik zondig wat ik wil. Ik moet uiteraard wel zorgen, dat ik genoeg voedingsstoffen binnenkrijg.
Maar mijn gewicht is na mijn operatie tot op 2/3 ons iedere dag hetzelfde. Dus ik ga gewoon los.
45 kiloquote:Op vrijdag 10 november 2023 08:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoeveel ben je in totaal afgevallen?
ZO netjes hoor, en knap dat je nu op gewicht blijftquote:
Uiteindelijk word ik, als ik teveel eet of teveel suiker/vet in n keer vanzelf gestraft en een dumping is echt vreselijk vervelend. Moet dan soms ook echt gaan liggen. Dus ik let wel op... meestalquote:Op vrijdag 10 november 2023 08:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZO netjes hoor, en knap dat je nu op gewicht blijft
Wat is een dumping?quote:Op vrijdag 10 november 2023 09:05 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Uiteindelijk word ik, als ik teveel eet of teveel suiker/vet in n keer vanzelf gestraft en een dumping is echt vreselijk vervelend. Moet dan soms ook echt gaan liggen. Dus ik let wel op... meestal
Morguhquote:Op vrijdag 10 november 2023 09:15 schreef espri het volgende:
Goedemorgen allen![]()
Net koffie en 2 crackers met pindakaas gekregen op bed.
Hoi jazeker en dat iedere morgen.quote:Op vrijdag 10 november 2023 09:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh![]()
Lekker hoor, wat een verwennerij
Lief hoor, maar zal je ook wel verdienen danquote:
Geen ideequote:Op vrijdag 10 november 2023 09:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lief hoor, maar zal je ook wel verdienen dan
Dan zal het vast zo zijn. Fijn dat hij dit voor je doet,quote:
Ja dat ga ik zeker doen.quote:Op vrijdag 10 november 2023 08:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Chanel, ga jij vanavond de masked singer weer kijken?
Morguh Enginequote:
Ben benieuwd, ik ga ook kijken.quote:
Hey Dotquote:
Vanavond of nu?quote:
Geen idee eigenlijk. Meestal niet.quote:
Ook een eitje erbij?quote:
Dan is het goed.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 10 november 2023 12:43 schreef espri het volgende:
[..]
Ja? Oke.![]()
Vanavond heerlijk uit eten voor onze trouwdag![]()
Feli.quote:Op vrijdag 10 november 2023 12:43 schreef espri het volgende:
[..]
Ja? Oke.![]()
quote:Op vrijdag 10 november 2023 12:48 schreef marcb1974 het volgende:
OMB![]()
Het watermuseum in Arnhem is tijdelijk dicht. En waarom dan???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 10 november 2023 06:39 schreef pullup het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)anwege-wateroverlast
Oh jee
Actioni contrariam semper et qualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
Gefelicieerd en alvast eet smakelijk.quote:Op vrijdag 10 november 2023 12:43 schreef espri het volgende:
[..]
Ja? Oke.![]()
Dankjewel en gaat vast wel lukken.quote:Op vrijdag 10 november 2023 13:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gefelicieerd en alvast eet smakelijk.
Effe checkenquote:
Lekker genieten, ga je nog wat leuks doen?quote:
Ze komt zondag naar Den Haag met meneer Grootquote:Op vrijdag 10 november 2023 18:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker genieten, ga je nog wat leuks doen?
Ze zou het nu niet meer kunnen zingen, zo strak staat die bekquote:
Ja veel regen, alhoewel ik voor zondag zon zie staan op mijn weer app op de laptop.quote:
+ ze heeft Parkinson, en inmiddels 75, ik ben benieuwd of ze dat blauwe pakje nog aan heeft.quote:Op vrijdag 10 november 2023 18:36 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ze zou het nu niet meer kunnen zingen, zo strak staat die bek![]()
Jeugdsentiment..dat dan weer wel
Die snelle beelden en die teksten die door beeld knallen, ik kan dat niet meer aanquote:
Oh, dat is waardeloosquote:Op vrijdag 10 november 2023 18:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
+ ze heeft Parkinson, en inmiddels 75, ik ben benieuwd of ze dat blauwe pakje nog aan heeft.
Maar inderdaad een lekker nummer
Ik denk dat er aardig wat spuitjes in zitten jaquote:Op vrijdag 10 november 2023 18:41 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Oh, dat is waardeloos![]()
Ik refereerde aan die Schumacher muil. Zo zonde.
Dat wel ja. En als er geen wind is scheelt het ook.quote:Op vrijdag 10 november 2023 18:43 schreef Lovely het volgende:
[..]
Voelt toch anders aan dan als het regent ?
Dat is wat ze zondag verwachten.quote:Op vrijdag 10 november 2023 18:40 schreef Lovely het volgende:
Mag van mij wel kouder worden met droog zonnig weer..
Daarom, ach maar even geduldquote:Op vrijdag 10 november 2023 18:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat wel ja. En als er geen wind is scheelt het ook.
Zondag weer een meet?quote:Op vrijdag 10 november 2023 18:28 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ze komt zondag naar Den Haag met meneer Groot
Zag het, maar kan ineens weer veranderen.. weer app op mijn telefoon stond zon en wolkenquote:
Tijd voor de geraniums dan. Die bewegen en knallen niet zoveelquote:Op vrijdag 10 november 2023 18:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die snelle beelden en die teksten die door beeld knallen, ik kan dat niet meer aan
Haha Jerney en haar blauwe pakkie. Vraag me af of het toen al zo'n stuk sjagrijn wasquote:Op vrijdag 10 november 2023 18:36 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 10 november 2023 18:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha Jerney en haar blauwe pakkie. Vraag me af of het toen al zo'n stuk sjagrijn was
Ik heb het eerder al wel aangedaan deze week. Het was dan ook wel heel nat buitenquote:Op vrijdag 10 november 2023 18:50 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb vanavond voor het eerst deze herfst de verwarming aan.
Als ze knipoogt schieten haar veters los.quote:Op vrijdag 10 november 2023 18:36 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Het was hier nog niet onder 20 graden geweest, maar vandaag was het 18,5 toen ik thuis kwam.quote:Op vrijdag 10 november 2023 18:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb het eerder al wel aangedaan deze week. Het was dan ook wel heel nat buiten
Ik vorige week ff .. omdat ik bijvullen en ontluchten was ...quote:Op vrijdag 10 november 2023 18:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb het eerder al wel aangedaan deze week. Het was dan ook wel heel nat buiten
Als ik bezig ben vind ik dat ook prima, maar niet zo aangenaam om op de bank te zitten.quote:
Heb je al gegoogeld?quote:Op vrijdag 10 november 2023 19:01 schreef marcb1974 het volgende:
Het 'boek van de doden', originele uitgave. Weten jullie waar ik dat zou kunnen krijgen?
Ja, hielp niet echtquote:
Nee, die is 9 december.quote:
Succesquote:Op vrijdag 10 november 2023 19:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, hielp niet echt
Boek is zo'n 3.250 jaar oud.
Ik ook .. maar nooit verbouwdquote:Op vrijdag 10 november 2023 18:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Ze heeft wel altijd al een zure smoel gehad.
Uit 2016quote:Op vrijdag 10 november 2023 19:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, hielp niet echt
Boek is zo'n 3.250 jaar oud.
Begin je alvast met diequote:Op vrijdag 10 november 2023 19:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, paar jaar 'te nieuw' zeg maar.
Helemaal nietquote:
quote:Op vrijdag 10 november 2023 19:01 schreef marcb1974 het volgende:
Het 'boek van de doden', originele uitgave. Weten jullie waar ik dat zou kunnen krijgen?
quote:Op vrijdag 10 november 2023 19:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, paar jaar 'te nieuw' zeg maar.
Ik moest aan The Emerald Tablets of Thoth denken.quote:Op vrijdag 10 november 2023 19:01 schreef marcb1974 het volgende:
Gezellig. Veel plezier!quote:Op vrijdag 10 november 2023 18:28 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ze komt zondag naar Den Haag met meneer Groot
Al wat ouder, maar nog steeds wel een paar millennia te nieuw.quote:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Egyptisch_dodenboekquote:Op vrijdag 10 november 2023 19:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik moest aan The Emerald Tablets of Thoth denken.
Ja juist, is dat je invalshoek?quote:Op vrijdag 10 november 2023 19:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Egyptisch_dodenboek
En daar dan het origineel bij.quote:Op vrijdag 10 november 2023 19:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja juist, is dat je invalshoek?
Hoeveel van die originelen zijn er nog over denk je?quote:Op vrijdag 10 november 2023 19:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En daar dan het origineel bij.
Ik wil graag 'spelen' met de doden
Het origineel is wat lastigquote:Op vrijdag 10 november 2023 19:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik gok op niet teveel, vandaar dat google zo weinig oplevert?quote:Op vrijdag 10 november 2023 19:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Hoeveel van die originelen zijn er nog over denk je?
Is in ieder geval al beter de richting op qua tijdquote:Op vrijdag 10 november 2023 19:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het origineel is wat lastig![]()
Heb wel een andere invalshoek voor je:
[ afbeelding ]
Onze Cornelius (Drebbel) vind ik n van de meest ondergewaardeerde persoon , des neerlandicus tijds!quote:Op vrijdag 10 november 2023 19:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is in ieder geval al beter de richting op qua tijd
Ik denk dat je er alleen maar wat aan hebt als je al dood bent.quote:Op vrijdag 10 november 2023 19:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
https://www.getty.edu/news/what-is-the-egyptian-book-of-the-dead/quote:"Book of the Dead” is a modern term to describe a series of ancient Egyptian ritual spells (instructions and incantations).
These helped the deceased find their way to the afterlife and become united with the sun god Re and the netherworld god Osiris in a continual cycle of renewal and rebirth.
Daar dachten de Egyptenaren o.a. anders over.quote:Op vrijdag 10 november 2023 19:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik denk dat je er alleen maar wat aan hebt als je al dood bent.
[..]
quote:Op vrijdag 10 november 2023 18:54 schreef maily het volgende:
[..]
Als ze knipoogt schieten haar veters los.
Yep, zeg ik tochquote:Op vrijdag 10 november 2023 19:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik denk dat je er alleen maar wat aan hebt als je al dood bent.
[..]
https://www.getty.edu/news/what-is-the-egyptian-book-of-the-dead/
Het schijnt nu tentoongesteld te worden in het Getty Museum
quote:Op vrijdag 10 november 2023 19:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
IK nu voor de vierde avond, maar op 17.5 grotendeels voor het vocht, alles voelde zo klam en kil aanquote:Op vrijdag 10 november 2023 18:50 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb vanavond voor het eerst deze herfst de verwarming aan.
Ik mis de tijd dat je iemand aan zijn stropdas over de toonbank kon trekken....quote:Op vrijdag 10 november 2023 19:44 schreef D. het volgende:
Mag ik ook klagen hier?
Ja, dat mag
Sportbroeken gekocht
Maatje te klein, dus retour
Bevestiging via mail dat nav retour creditnota is aangemaakt
Nu aanmaning, broeken niet ontvangen, creditnota is onbekend
Ik wil verduidelijking mailen, mail rejected
Geen zin om naar dat kantoor te gaan, en denk dat Marit en Wendy beiden geen stropdas dragenquote:Op vrijdag 10 november 2023 19:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik mis de tijd dat je iemand aan zijn stropdas over de toonbank kon trekken....
Ik heb mijn voorkeuren...en mijn gezicht hangt makkelijk in die plooiquote:
Frustrerend.quote:Op vrijdag 10 november 2023 19:44 schreef D. het volgende:
Mag ik ook klagen hier?
Ja, dat mag
Sportbroeken gekocht
quote:Op vrijdag 10 november 2023 19:46 schreef D. het volgende:
[..]
Geen zin om naar dat kantoor te gaan, en denk dat Marit en Wendy beiden geen stropdas dragen
Ik snap er niet veel van, maar het zal wel goed zijnquote:Op vrijdag 10 november 2023 19:05 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nee, die is 9 december.
Mevrouw Groot komt meneer Groot ff door de keuring heen gooien.![]()
Wat moet er in danquote:Op vrijdag 10 november 2023 19:44 schreef D. het volgende:
Mag ik ook klagen hier?
Ja, dat mag
Sportbroeken gekocht
Maatje te klein,dus retour
Irritant!quote:Op vrijdag 10 november 2023 19:44 schreef D. het volgende:
Mag ik ook klagen hier?
Ja, dat mag
Sportbroeken gekocht
quote:
quote:
En maar hoopvol een maatje te klein bestellen...quote:Op vrijdag 10 november 2023 19:49 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Irritant!
Mail komt vaak via n noreply adres. Op de site zou t klantenservice mailadres moeten staan. Dit soort dingen zijn zo frustrerend en tijdrovend...
Prisha is Groot ( uit een film)...niet in real lifequote:Op vrijdag 10 november 2023 19:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik snap er niet veel van, maar het zal wel goed zijn![]()
Ik had al wat mails over en weer gestuurd, ineens lukt het niet meer. En 2 ander adressen van die toko werken ook niet. Mijn emailadres zal wel in de spamlijst terecht gekomen zijnquote:Op vrijdag 10 november 2023 19:49 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Irritant!
Mail komt vaak via n noreply adres. Op de site zou t klantenservice mailadres moeten staan. Dit soort dingen zijn zo frustrerend en tijdrovend...
Goed bedrijf welquote:Op vrijdag 10 november 2023 19:44 schreef D. het volgende:
Mag ik ook klagen hier?
Ja, dat mag
Sportbroeken gekocht
Gezelligquote:Op vrijdag 10 november 2023 19:05 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nee, die is 9 december.
Mevrouw Groot komt meneer Groot ff door de keuring heen gooien.![]()
O wat leuk,quote:Op vrijdag 10 november 2023 19:51 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Prisha is Groot ( uit een film)...niet in real life![]()
Die komt af en toe op de thee..en nu voor het eerst met meneer Groot. We hebben nog niet de eer hem te kennen.
Op hun blocklist onder: *lastigeklantdiemaarmoetbellen*quote:Op vrijdag 10 november 2023 19:51 schreef D. het volgende:
[..]
Ik had al wat mails over en weer gestuurd, ineens lukt het niet meer. En 2 ander adressen van die toko werken ook niet. Mijn emailadres zal wel in de spamlijst terecht gekomen zijn
quote:Op vrijdag 10 november 2023 19:53 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Op hun blocklist onder: *lastigeklantdiemaarmoetbellen* Doei !:D
Het is dat ik ze netjes ontvangen had, en het maatje groter ook. Dus dat schept enige verwachting van oprechtheidquote:
Bellen?quote:Op vrijdag 10 november 2023 19:53 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Op hun blocklist onder: *lastigeklantdiemaarmoetbellen*
Stik aan elkaar..past in ieder geval dubbel DDquote:
Ik had ze eerst gebeld, toen ging de 'betaaldienst' mijn info doorgeven via mail met mij in ccquote:Op vrijdag 10 november 2023 19:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bellen?
Nee joh, dat is bij teveel bedrijven gewoon onmogelijk.
Hoe oud ben jij wel niet dat je dat nog denkt
Volle melkquote:Op vrijdag 10 november 2023 19:56 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Stik aan elkaar..past in ieder geval dubbel DD
CC is in dat geval creditcard he.quote:Op vrijdag 10 november 2023 19:57 schreef D. het volgende:
[..]
Ik had ze eerst gebeld, toen ging de 'betaaldienst' mijn info doorgeven via mail met mij in cc
Ja.. zeker. Prisha is een lieverdquote:
quote:Op vrijdag 10 november 2023 19:54 schreef D. het volgende:
[..]
Het is dat ik ze netjes ontvangen had, en het maatje groter ook. Dus dat schept enige verwachting van oprechtheid
Goede combi wel, lief en niet gevaarlijkquote:Op vrijdag 10 november 2023 19:59 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja.. zeker. Prisha is een lieverd![]()
Ik heb niet snel fokkers thuis, maar deze is tof en niet gevaarlijk
Als jij uit 74 bent een stuk jonger dan jij.. maar ik bel gewoon liever dan mailen..quote:Op vrijdag 10 november 2023 19:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bellen?
Nee joh, dat is bij teveel bedrijven gewoon onmogelijk.
Hoe oud ben jij wel niet dat je dat nog denkt
Dat zou ik nooit op fok zetten.quote:Op vrijdag 10 november 2023 19:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O wat leuk,
We lezen vast wel of hij door de keuring is gekomen
Jij wel, maar die bedrijven nietquote:Op vrijdag 10 november 2023 20:00 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Als jij uit 74 bent een stuk jonger dan jij.. maar ik bel gewoon liever dan mailen..
Ach, als ze mij een kopstoot geeft, raakt ze mijn knieschijvenquote:Op vrijdag 10 november 2023 19:59 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Goede combi wel, lief en niet gevaarlijk
True truequote:Op vrijdag 10 november 2023 20:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij wel, maar die bedrijven niet
Ehhhhquote:Op vrijdag 10 november 2023 20:02 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ach, als ze mij een kopstoot geeft, raakt ze mijn knieschijven
quote:Op vrijdag 10 november 2023 20:00 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Als jij uit 74 bent een stuk jonger dan jij.. maar ik bel gewoon liever dan mailen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
Overdrijven maakt dingen duidelijk... Wij hebben een vrij lage bank, dus ze bungelt niet met haar beentjesquote:Op vrijdag 10 november 2023 20:03 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ehhhh
Whut???![]()
Hoe groot ben jij dan of hoe mini zij..
Kijk nou, ze hebben wat verre familie van je gevonden waarvan ze dachten dat die al een jaar of 60 was uitgestorvenquote:
Werelds 1ste onderzer/quote:
Prisha is een lieverd, maar dat ben jij ook.quote:Op vrijdag 10 november 2023 19:59 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja.. zeker. Prisha is een lieverd![]()
Ik heb niet snel fokkers thuis, maar deze is tof en niet gevaarlijk
quote:Op vrijdag 10 november 2023 20:07 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Overdrijven maakt dingen duidelijk... Wij hebben een vrij lage bank, dus ze bungelt niet met haar beentjes![]()
Ik denk dat ik een cm of 30/35 langer ben...maar dat is een lastig getal hier op fok
Kwam die niet van Da Vinci?quote:Op vrijdag 10 november 2023 20:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Werelds 1ste onderzer/
Uitgevonden en daadwerkelijk gedemonstreerd op de river Thames door Drebbel hemzelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |