Ik wel anders kan ik niet betalenquote:Op donderdag 9 november 2023 19:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK heb mijn mobiel bijna nooit bij als ik naar de winkel ga, wel als ik met de auto weg ben dan weet je nooit of je moet bellen als je pech hebt of wat anders. Maar als ik zo naar een winkel ga laat ik hem meestal thuis liggen
quote:
Ik heb ook altijd zo'n klein tasje bij me, grotere tas waar de portemonnee wel in past alleen mee naar mijn werk eigenlijk.quote:Op donderdag 9 november 2023 19:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb maar een kleintasje, in het midden zit er een vakje voor het geld en pasjes en dan nog een vakje voor de telefoon en voor zakdoekjes en dat was het
Een kleint ritsje daar zitten tabletjes in
Dan betaal je toch nietquote:Op donderdag 9 november 2023 19:48 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik wel anders kan ik niet betalen
Vind dat veel fijner dan die grote. AL dat gezoek altijd waar alles zitquote:Op donderdag 9 november 2023 19:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb ook altijd zo'n klein tasje bij me, grotere tas waar de portemonnee wel in past alleen mee naar mijn werk eigenlijk.
Als je wordt betrapt, heel dom kijken werkt.quote:Op donderdag 9 november 2023 19:51 schreef Lovely het volgende:
[..]
Goede tip,,morgen gelijk proberen
Praat je uit ervaringquote:Op donderdag 9 november 2023 19:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als je wordt betrapt, heel dom kijken werkt.
Ik heb het jou zien doen.quote:
Je zou het niet verklappen eendjequote:Op donderdag 9 november 2023 19:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb het jou zien doen.
Hoef ik niet veel moeite voor te doenquote:Op donderdag 9 november 2023 19:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als je wordt betrapt, heel dom kijken werkt.
Toch zou ik het wel eens willen doen niet om het stelen maar zorgen dat ik ook betrapt word. Gewoonweg om de discussie aan te gaan dat ik niet opgeleid ben voor kassière maar wel haar werk moet doen.quote:Op donderdag 9 november 2023 19:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je zou het niet verklappen eendje
O bij de scankassa?quote:Op donderdag 9 november 2023 20:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Toch zou ik het wel eens willen doen niet om het stelen maar zorgen dat ik ook betrapt word. Gewoonweg om de discussie aan te gaan dat ik niet opgeleid ben voor kassière maar wel haar werk moet doen.
Nou dat vraag ik mij af want zei moeten dan bewijzen dat er opzet in het spel is.quote:Op donderdag 9 november 2023 20:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O bij de scankassa?
Die diiscussie ga je niet winnen en dan ben je de sjaak Ik zou jet maar niet proberen als ik jou was
Je zal niet perongeluk iets overslaan als je het scant toch?quote:Op donderdag 9 november 2023 20:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nou dat vraag ik mij af want zei moeten dan bewijzen dat er opzet in het spel is.
Als ik een produduct 2x moet scannen maar ik doe dat net te snel, als ik een product niet goed scan en ik hoor wel een piep maar die blijkt vd kassa naast mij te zijn zonder dat ik het door heb?quote:Op donderdag 9 november 2023 20:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je zal niet perongeluk iets overslaan als je het scant toch?
Ik heb het een paar keer zo zelfkassa gedaan en die keren dat kreeg ik controle
Vanaf dat moment zoeken ze het maar uit met die scankassa's
Ik zou zeggen probeer het eens uitquote:Op donderdag 9 november 2023 20:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als ik een produduct 2x moet scannen maar ik doe dat net te snel, als ik een product niet goed scan en ik hoor wel een piep maar die blijkt vd kassa naast mij te zijn zonder dat ik het door heb?
Laat hun maar bewijzen dat er opzet in het spel is.
Je moet badeendjes niet uitdagen.quote:Op donderdag 9 november 2023 20:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zou zeggen probeer het eens uit
Badeendjes moeten zich gewoon niet uitlaten dagen : Pquote:Op donderdag 9 november 2023 20:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je moet badeendjes niet uitdagen.
Badeendjes gaan graag een uitdaging aan als ze weten dat ze gaan winnen.quote:Op donderdag 9 november 2023 20:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Badeendjes moeten zich gewoon niet uitlaten dagen : P
Ik ben dat extra gescan zo zat tegenwoordig dat ik als ze mij hebben uitgekozen ze even hun ding laat doen en als ze klaar zijn dan verlaat ik de tent zonder de boodschappen met "TOP! en succes ermee"quote:Op donderdag 9 november 2023 20:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als ik een produduct 2x moet scannen maar ik doe dat net te snel, als ik een product niet goed scan en ik hoor wel een piep maar die blijkt vd kassa naast mij te zijn zonder dat ik het door heb?
Laat hun maar bewijzen dat er opzet in het spel is.
Dan ben je van die uitdaging niet helemaal zekerquote:Op donderdag 9 november 2023 20:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Badeendjes gaan graag een uitdaging aan als ze weten dat ze gaan winnen.
Maar ze controleren toch pas als je al betaald hebt? Ben het vergeten is al weer zo lang geledenquote:Op donderdag 9 november 2023 20:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ben dat extra gescan zo zat tegenwoordig dat ik als ze mij hebben uitgekozen ze even hun ding laat doen en als ze klaar zijn dan verlaat ik de tent zonder de boodschappen met "TOP! en succes ermee"
Ondertussen begint vooral die 'buitengebieden' dom te klinken ........quote:
Echt??quote:Op donderdag 9 november 2023 20:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ben dat extra gescan zo zat tegenwoordig dat ik als ze mij hebben uitgekozen ze even hun ding laat doen en als ze klaar zijn dan verlaat ik de tent zonder de boodschappen met "TOP! en succes ermee"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trust nobody
quote:Op donderdag 9 november 2023 20:27 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Echt??
Dan laat je je spullen daar?Kan wel een dagje zonder meestalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En je kan simpel via de gewone kassa
Heb het pas een paar keer gedaan hoor maar het beviel welBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
Dat zou ik nooit durvenquote:Op donderdag 9 november 2023 20:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Kan wel een dagje zonder meestalEn je kan simpel via de gewone kassa
Heb het pas een paar keer gedaan hoor maar het beviel wel
Precies dat ja, op het station is het nog storender als je wat krap zit met je trein te halenquote:Op donderdag 9 november 2023 20:31 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dat zou ik nooit durven
Maar dat controleren vind ik ontzettend storend..
Denk ik ff snel langs de zelfscan te gaan.. duurt het alsnog langer..
Hoe het zit weet ik niet maar het gebeurd mij wel eens dat ik iets niet gescand heb. Het is nog nooit een probleem geweest.quote:Op donderdag 9 november 2023 20:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nou dat vraag ik mij af want zei moeten dan bewijzen dat er opzet in het spel is.
Flodder in Amerika?quote:Op donderdag 9 november 2023 20:55 schreef marcb1974 het volgende:
Voor degene die een echte top film willen zien.
Pure klassieker.
Op RTL 7 is ie nu bezig
Alweer Braveheart?quote:Op donderdag 9 november 2023 20:55 schreef marcb1974 het volgende:
Voor degene die een echte top film willen zien.
Pure klassieker.
Op RTL 7 is ie nu bezig
Jij kijkt dan ook altijd dom?quote:Op donderdag 9 november 2023 20:52 schreef engine het volgende:
[..]
Hoe het zit weet ik niet maar het gebeurd mij wel eens dat ik iets niet gescand heb. Het is nog nooit een probleem geweest.
Het is ook wel iets vreemds dat ik als klant zelf verantwoordelijk ben om het werk van de supermarkt goed te doen. Als iemand achter de kassa een fout maakt bellen ze ook niet de politie (en ik als klant ook niet).
quote:
Nooit gezien maar het is de favo van BDS dus moet wel goed zijnquote:
Zegt mij helemaal niksquote:
Jij bent een cultuurbarbaar. Hier heb je je waarheid.quote:
Ja ik kijk standaard domquote:Op donderdag 9 november 2023 20:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij kijkt dan ook altijd dom?
Maar ik bedenk mij net dat je pas strafbaar bent op het moment dat je voorbij de kassa loopt zonder te betalen. Dus je bent niet strafbaar als je bij een zelfscan "betrapt" wordt.
Dus iemand die een barbaren film niet leuk vindt is een barbaar jaquote:Op donderdag 9 november 2023 21:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij bent een cultuurbarbaar. Hier heb je je waarheid.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |