quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daddyissuesquote:Op donderdag 9 november 2023 19:46 schreef MizzezAmy het volgende:
Even gemist, waarom is hij onderweg?
Hoop rode vlaggenquote:Op donderdag 9 november 2023 19:46 schreef DKUp het volgende:
Gelovig
Zijn buurman vroeg of hij met hem mee ging naar de kerk
Gaf hem een goed gevoel
God
Hoeft niet waar te zijn maar je kan er kracht uit halen
Normen en waarden
Brengt alles in perspectief
Niet gebeden voor het bidden
Hij is nog onderweg
Nog niet de bijbel gelezen
@quote:Op donderdag 9 november 2023 19:48 schreef Pisces29 het volgende:
Op zich een leuke match. Wie gaat er nee zeggen?
Precies dit.quote:Op donderdag 9 november 2023 19:48 schreef DKUp het volgende:
Maar in de tussentijd kwam ze haar ex-man tegen en kreeg daar 30 jaar een relatie mee.
Wat een slap verhaal.
Oh dat hoorde ik er niet echt in.quote:Op donderdag 9 november 2023 19:48 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ze vindt zichzelf in ieder geval heel goed.
Netjes opgevoed.quote:
Dit is heel raarquote:Op donderdag 9 november 2023 19:49 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Ik vraag me af waarom je dan mee doet.
oquote:
Lang in coma, de rest miste ik ook. Zeker zeer gehandicapt geworden?quote:Op donderdag 9 november 2023 19:50 schreef NoCigar het volgende:
Maar wat had die ex (?) nou, behalve dat ie in het ziekenhuis lag?
@cherrycoke deed mee toch?quote:
Yes, ook vandaag raakquote:
Iets wat wij nimmer zouden doen.quote:Op donderdag 9 november 2023 19:53 schreef Rickocum het volgende:
[..]
Worden gewoon belachelijk gemaakt door de redactie.
Deze snuiven wat minderquote:
Ghihihihihihihihiquote:Op donderdag 9 november 2023 19:53 schreef Rickocum het volgende:
[..]
Iets wat wij nimmer zouden doen.
Pfiew, gisteren niet, dus ik was al even bang.quote:
PRELAquote:Op donderdag 9 november 2023 19:54 schreef Felagund het volgende:
Gebruiken jullie ook afko's als situ?
Vroeger had hij een kunstenaarsuitkering gehad om de hele dag te tekenen. Gelukkig is dat afgeschaft.quote:Op donderdag 9 november 2023 19:53 schreef Sapstengel het volgende:
Kunstacademie en in een magazijn werken. Is er iemand die wel iets doet met de opleiding, of is het allemaal terug naar ongeschoold werk?
Dat was de WWIKquote:
Ik gebruik de term in situ wel maar in de medische wereld betekent dat wel iets andersquote:Op donderdag 9 november 2023 19:54 schreef Felagund het volgende:
Gebruiken jullie ook afko's als situ?
In de betekenis van ‘afgekort woord, zoals aso of depri’ voor het eerst aangetroffen in het jaar 1987quote:
Politiek is een paar blokjes verderquote:Op donderdag 9 november 2023 19:56 schreef DKUp het volgende:
Fransje afgevallen Timmermans is ook niks
Prela is opzich toch ook een soort afkorting?quote:Op donderdag 9 november 2023 19:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik gebruik de term in situ wel maar in de medische wereld betekent dat wel iets anders
Anders is het gewoon prela ofzo
Hij lijkt eropquote:Op donderdag 9 november 2023 19:57 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Politiek is een paar blokjes verder
Frau van de wereldquote:Op donderdag 9 november 2023 19:57 schreef Rickocum het volgende:
Dat wijf vind haarzelf geweeeeeldig
Vriendin van me heeft AKI gedaan, daarna docentenopleiding geeft nu tekenlessen en kunstworkshops in musea enzo, dus doet wel wat met de opleidingquote:Op donderdag 9 november 2023 19:53 schreef Sapstengel het volgende:
Kunstacademie en in een magazijn werken. Is er iemand die wel iets doet met de opleiding, of is het allemaal terug naar ongeschoold werk?
mag ik dan bij jou?quote:Op donderdag 9 november 2023 19:59 schreef RipCity het volgende:
41 en op zoek naar Claudia de Breij.
Op ieder potje past een dekseltje!quote:
LuciaGODINquote:
Dat was z’n vraag nietquote:
Ik dacht eerder 1 op 10quote:Op donderdag 9 november 2023 20:00 schreef Sapstengel het volgende:
1 op de 20 personen is homoseksueel maar als je first dates moet geloven is het 4 op de 10.
Ze staan denk ik wel op bepaalde inclusieve plekken te flyeren.quote:Op donderdag 9 november 2023 20:00 schreef Sapstengel het volgende:
1 op de 20 personen is homoseksueel maar als je first dates moet geloven is het 4 op de 10.
Ik denk eerder iets naar de 10 procentquote:Op donderdag 9 november 2023 20:00 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb ook altijd 1 op 10 geleerd.quote:
FIJNE VIBE BINGO GENOTquote:Op donderdag 9 november 2023 19:59 schreef Sapstengel het volgende:
Ik dacht deze is politieagent, maar sportinstructeur past ook wel. Echt zo'n gymlerares vibe.
Haar haar?quote:
Ja hoorde ik ook wel eens, maar dan tellen ze vast biseksueel ook bij, of alle meisjes van 19 die ooit met een vriendin hebben gezoend.quote:
Jaquote:Op donderdag 9 november 2023 20:02 schreef RipCity het volgende:
[..]
Bloemen toch leuker om te krijgen
Waarvan 3 van de 10 elkaar al eens "ergens" eerder hebben gezien.quote:Op donderdag 9 november 2023 20:00 schreef Sapstengel het volgende:
Ik las VAPENquote:
Hilary swank is al nooit aantrekkelijk geweest.quote:Op donderdag 9 november 2023 20:01 schreef Poefbank het volgende:
[..]
En die ander is een c-versie van Hilary Swank
Mwah dat zal wel meevallen denk ik, dan wil ze een vader voor de kinderen.quote:Op donderdag 9 november 2023 20:02 schreef DKUp het volgende:
21 ze schrikt, veel te jong en over 10 jaar wil ze jonger.
Lekker klagen bij FD over het single moederschap, genieten.quote:Op donderdag 9 november 2023 20:03 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Mwah dat zal wel meevallen denk ik, dan wil ze een vader voor de kinderen.
Draaiorgel blazersquote:
Nee jij valt op kleurquote:Op donderdag 9 november 2023 20:05 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja ik zou haar bijvoorbeeld niet doen @:pisces29
Haha klopt, maar was meer als bewijs dat ik niet alles doequote:
Quinty zou ik wel doen qua uiterlijk, maar persoonlijkheid niet.quote:Op donderdag 9 november 2023 20:05 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja ik zou haar bijvoorbeeld niet doen @:pisces29
JOHAN GIELENquote:
Ja dat sowieso.quote:Op donderdag 9 november 2023 20:06 schreef DKUp het volgende:
[..]
Quinty zou ik wel doen qua uiterlijk, maar persoonlijkheid niet.
Ik was toen nog 16quote:
Is hier gemodereerd?quote:Op donderdag 9 november 2023 20:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
JOHAN GIELEN
The beauty of silence
Was ook nog precies goed gegokt.quote:Op donderdag 9 november 2023 20:08 schreef Sapstengel het volgende:
Mensen die een ander laten schatten en dan verontwaardig gaan doen.
Daarom kom ik gewoon met een domme gok, zeg gewoon 53 ofzo.
Eensquote:Op donderdag 9 november 2023 20:08 schreef Sapstengel het volgende:
Mensen die een ander laten schatten en dan verontwaardig gaan doen.
Ze had natuurlijk op 32 ofzo gehoopt.quote:Op donderdag 9 november 2023 20:08 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Was ook nog precies goed gegokt.
Zijn allebei een beetje pittig denk ik.quote:Op donderdag 9 november 2023 20:08 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Mevrouw de personal trainer gaat er veel te hard in.
Die ander is prima.quote:Op donderdag 9 november 2023 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zijn allebei een beetje pittig denk ik.
Geen van beide, vroeg er in en laat er uit.quote:Op donderdag 9 november 2023 20:09 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Zijn mensen hier ochtend- of avondmens?
Avond 100%quote:Op donderdag 9 november 2023 20:09 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Ochtend. Alleen omdat ik gedwongen wordt om permanent om 0600 uur wakker te worden dus uiterlijk 2200 uur op bed doordeweeks. Gr gr Antonquote:Op donderdag 9 november 2023 20:09 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Ja.quote:Op donderdag 9 november 2023 20:09 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
quote:
Hij denkt alleen: Neuken.quote:Op donderdag 9 november 2023 20:10 schreef RamboDirk het volgende:
Het gaat bij deze twee alleen over uiterlijk. Oppervlakkige lui zeg, de tering.
Avondmens!quote:Op donderdag 9 november 2023 20:09 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Ochtendmens.quote:Op donderdag 9 november 2023 20:09 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Elke dag om 01:00 slapen en om 05:45 op.quote:Op donderdag 9 november 2023 20:10 schreef Rickocum het volgende:
[..]
Ochtend. Alleen omdat ik gedwongen wordt om permanent om 0600 uur wakker te worden dus uiterlijk 2200 uur op bed doordeweeks. Gr gr Anton
Denies?quote:Op donderdag 9 november 2023 20:11 schreef Rickocum het volgende:
Rare birsten heeft die mademoiselle of hoe je een vrouwelijke gastheer noemt.
Denk jij dat avondmensen gezelliger zijn dan ochtendmensen?quote:Op donderdag 9 november 2023 20:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Elke dag om 01:00 slapen en om 05:45 op.
Gr Brakke Corrie
Wat denk je zelf.quote:Op donderdag 9 november 2023 20:13 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Denk jij dat avondmensen gezelliger zijn dan ochtendmensen?
Die rechter was prima.quote:Op donderdag 9 november 2023 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind die twee vrouwen awkward
En onsympathiek
Die vond ik juist een moeilijke gezichtsuitdrukking hebben.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
snel dingen willen. Plezier hebben.quote:Op donderdag 9 november 2023 20:14 schreef Joop_W het volgende:
“Teleurgesteld in de datingcultuur van Nederland”
Dat lijkt me nog breed/divers, maar oke.
Misschien minder doelloos daten (gemist of ze vaak gaat daten).quote:Op donderdag 9 november 2023 20:14 schreef Joop_W het volgende:
STELLETJE VIESPEUKEN!!!!quote:Op donderdag 9 november 2023 20:15 schreef Hankster het volgende:
[..]
snel dingen willen. Plezier hebben.
Seks om de seks. Bah!!
Ze bedoelt: Mannen die willen neuken.quote:Op donderdag 9 november 2023 20:14 schreef Joop_W het volgende:
Misschien kunnen we deze maand stemmen op een partij die dit aanpakt.quote:Op donderdag 9 november 2023 20:14 schreef Joop_W het volgende:
“Tijd om het gezin weer centraal te stellen”?quote:Op donderdag 9 november 2023 20:16 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Misschien kunnen we deze maand stemmen op een partij die dit aanpakt.
Welke partij pakt de datingcultuur aan?quote:Op donderdag 9 november 2023 20:16 schreef NoCigar het volgende:
[..]
SGP/Denk? Uithuwelijken moet weer leuk worden?quote:Op donderdag 9 november 2023 20:16 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ciao!quote:
Hoeksteen in de samenlevingquote:Op donderdag 9 november 2023 20:17 schreef Joop_W het volgende:
[..]
“Tijd om het gezin weer centraal te stellen”?
Zou je haar doen?quote:Op donderdag 9 november 2023 20:19 schreef Sapstengel het volgende:
Ik zou niet zo snel richting VVD zweven maar dat ben ik
Dilan zou ik wel eens willen ontmoeten
De littekens van het leven.quote:Op donderdag 9 november 2023 20:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die vond ik juist een moeilijke gezichtsuitdrukking hebben.
Beetje het typische harde mannelijke potje.quote:Op donderdag 9 november 2023 20:19 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
De littekens van het leven.
Zo makkelijk gaat het.quote:
Niks mis mee om die shit bio industrie aan te pakken.quote:
Ja daar heb je een punt. 2 mannetjes, dat matcht niet.quote:Op donderdag 9 november 2023 20:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Beetje het typische harde mannelijke potje.
Je moet als datingscoach gaan werken jij.quote:
Lijkt me vreselijk moeilijk.quote:Op donderdag 9 november 2023 20:21 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Je moet als datingscoach gaan werken jij.
Bij Wodan dat is helemaal ergquote:Op donderdag 9 november 2023 20:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Elke dag om 01:00 slapen en om 05:45 op.
Gr Brakke Corrie
Ik heb liever @Anneloosquote:Op donderdag 9 november 2023 19:49 schreef Haags het volgende:
Ik denk dat ik Rebecca Loos
@:wereldgozer
In het weekend bijslapen genot.quote:
Helaas, ik ben er ookquote:Op vrijdag 10 november 2023 19:29 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
K denk dat wij de enige zijn
Zodra er een irritante, grappige of knappe kandidaat komt gaan ze meepostenquote:Op vrijdag 10 november 2023 19:29 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
K denk dat wij de enige zijn
Ben je er bekend?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |