SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
@DeZwabber !quote:Op donderdag 9 november 2023 16:36 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Tis aan jou om er iets anders van te vinden![]()
Ik hecht grote waarden aan anonimiteit.
Ik vind het leuk om bioscoop, theater te bezoeken maar ook af en toe naar de kroeg te gaan.
Droevig ja.quote:Op donderdag 9 november 2023 16:37 schreef kwiwi het volgende:
Er is hier een moslim koppel op het strand.. zij van top tot teen ingepakt zeulend met een klein kind, en hij in alleen zwembroek kijkend naar alle dames in string en nauwelijks bedekte borsten om hem heen![]()
Vind dat echt zielig voor die vrouw
Hen vind ik wel gepast.quote:Op donderdag 9 november 2023 16:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
@:dezwabber !
Zwabber vind het ook leuk om naar debios te gaan. Hoe identificeer jij jezelf?
Hier duurt dat tegenwoordig uren, lang leve vloerverwarmingquote:Op donderdag 9 november 2023 16:40 schreef CherryLips het volgende:
Het lekkerste moment is als de verwarming net is aangezet en je de boel warmer voelt worden.
Lang geleden maar weet dat nogquote:Op donderdag 9 november 2023 10:17 schreef Ama het volgende:
Dat onze held @:bondage voor ons in de regen ging BBQ-n.
Weglopen helpt niet?quote:Op donderdag 9 november 2023 16:41 schreef Pheno het volgende:
Nee, ik ben er wel klaar mee. Meneer luisterde weer niet en dacht “F jou, ik wil niet naar huis”. Dus weer geduldig met riem en wel wachten totdat ie eens dacht “oke”. Dat duurde alleen 10minuten
Ging prima!quote:Op donderdag 9 november 2023 16:43 schreef bondage het volgende:
[..]
Lang geleden maar weet dat nogGing uiteindelijk best goed
Heb je zo'n huis waarin het in de zomer ook gewoon 20 graden blijft?quote:Op donderdag 9 november 2023 16:41 schreef STING het volgende:
[..]
Hier duurt dat tegenwoordig uren, lang leve vloerverwarming
Heb je die 24/7 aan staan?quote:Op donderdag 9 november 2023 16:41 schreef STING het volgende:
[..]
Hier duurt dat tegenwoordig uren, lang leve vloerverwarming
Het duurt in de zomer langer voordat het binnen blijvend warm is, maar het koelt daarna ook weer minder snel af.quote:Op donderdag 9 november 2023 16:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb je zo'n huis waarin het in de zomer ook gewoon 20 graden blijft?
Mussen vallen dood van het dak en m'n zus zit met een vest en sloffen aan.
Ik kijk hopelijk zaterdag films met Zwab. Het is niet in een bioscoop, maar wel in het openbaar.quote:Op donderdag 9 november 2023 16:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
@:dezwabber !
Zwabber vind het ook leuk om naar debios te gaan. Hoe identificeer jij jezelf?
Ik neem wel een kat.quote:Op donderdag 9 november 2023 16:41 schreef Pheno het volgende:
Nee, ik ben er wel klaar mee. Meneer luisterde weer niet en dacht “F jou, ik wil niet naar huis”. Dus weer geduldig met riem en wel wachten totdat ie eens dacht “oke”. Dat duurde alleen 10minuten
Wat dat betreft blij dat ik al een tijd geen katten meer heb, vroeger op alle kleding witte harenquote:Op donderdag 9 november 2023 16:51 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Katten kotsen ook op de vloer, en laten haren overal achter in je kleren.
ohh leukquote:Op donderdag 9 november 2023 16:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik kijk hopelijk zaterdag films met Zwab. Het is niet in een bioscoop, maar wel in het openbaar.
Dat klinkt als een warmtepompquote:Op donderdag 9 november 2023 16:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb je zo'n huis waarin het in de zomer ook gewoon 20 graden blijft?
Mussen vallen dood van het dak en m'n zus zit met een vest en sloffen aan.
Ik koop wel een knuffel.quote:Op donderdag 9 november 2023 16:51 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Voordeel en nadeel, ze zijn ook zo lief, dat ze bij je komen omdat ze dan ook aandacht van je willen en veel eten.quote:Op donderdag 9 november 2023 16:52 schreef STING het volgende:
[..]
Wat dat betreft blij dat ik al een tijd geen katten meer heb, vroeger op alle kleding witte haren
Hondenhaar is erger dan kattenhaar.quote:Op donderdag 9 november 2023 16:51 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
I know, je krijgt er zoveel voor terugquote:Op donderdag 9 november 2023 16:54 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Voordeel en nadeel, ze zijn ook zo lief, dat ze bij je komen omdat ze dan ook aandacht van je willen en veel eten.
Als je het lief vraagt mag je wel gedroogd een knuffel van mequote:
Euhh watquote:Op donderdag 9 november 2023 16:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
Als je het lief vraagt mag je wel gedroogd een knuffel van me
Werkt dat ook bij mensen?quote:Op donderdag 9 november 2023 16:56 schreef STING het volgende:
[..]
I know, je krijgt er zoveel voor terug
Nu pspspspsps ik er maar af en toe eentje op straat
Nou... Onze coon icm mijn vest is gaat niet goed samen. Zelfs de plakrollers van de IKEA krijgen dat er niet af...quote:Op donderdag 9 november 2023 16:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hondenhaar is erger dan kattenhaar.
quote:Op donderdag 9 november 2023 16:59 schreef bondage het volgende:
[..]
Nou... Onze coon icm mijn vest is gaat niet goed samen. Zelfs de plakrollers van de IKEA krijgen dat er niet af...
Deze
[ afbeelding ]
Die kijkt echt zo van: Wat nouquote:Op donderdag 9 november 2023 16:59 schreef bondage het volgende:
[..]
Nou... Onze coon icm mijn vest is gaat niet goed samen. Zelfs de plakrollers van de IKEA krijgen dat er niet af...
Deze
[ afbeelding ]
Autocorrectquote:
Is deze leuker:quote:Op donderdag 9 november 2023 16:59 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Die kijkt echt zo van: Wat nou![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoef geen natte knuffel neequote:
quote:Op donderdag 9 november 2023 17:00 schreef bondage het volgende:
[..]
Is deze leuker:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat een mooierdquote:Op donderdag 9 november 2023 16:59 schreef bondage het volgende:
[..]
Deze
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 9 november 2023 17:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wat een mooierd
Maar kan qua haar niet op tegen onze German Sh(r)edder.
Niet?quote:Op donderdag 9 november 2023 17:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik hoef geen natte knuffel nee
quote:Op donderdag 9 november 2023 17:00 schreef bondage het volgende:
[..]
Is deze leuker:Maar je zegt onze coonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nog steeds de vriendin die ik ook ken?
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Ben dan wel benieuwd want dacht dat het echt niet erger kon dan ditquote:Op donderdag 9 november 2023 17:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wat een mooierd
Maar kan qua haar niet op tegen onze German Sh(r)edder.
Ja, hebben inmiddels samen een huis gekocht en zijn nu inderdaad onze kattenquote:Op donderdag 9 november 2023 17:03 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Maar je zegt onze coonnog steeds de vriendin die ik ook ken?
Goeie poes!quote:Op donderdag 9 november 2023 16:59 schreef bondage het volgende:
[..]
Deze
[ afbeelding ]
Waarom is Cali blijven liggen de laatste tijdquote:Op donderdag 9 november 2023 17:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zo maar even het huishouden doen voordat Cali thuis is. Beetje blijven liggen de laatste tijd.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Moe.quote:Op donderdag 9 november 2023 17:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Waarom is Cali blijven liggen de laatste tijd
Tssquote:Op donderdag 9 november 2023 17:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik hoef geen natte knuffel nee
Gebeurt over de hele wereld: https://www.theonion.com/(...)-5-months-1819575780quote:Op donderdag 9 november 2023 17:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Waarom is Cali blijven liggen de laatste tijd
Of eentje waarvoor ik moet betalenquote:
Een winterrustperiode hoeft niet verkeerd uit te vallen.quote:Op donderdag 9 november 2023 17:07 schreef STING het volgende:
[..]
Gebeurt over de hele wereld: https://www.theonion.com/(...)-5-months-1819575780
Herkenbaar.quote:Op donderdag 9 november 2023 17:07 schreef STING het volgende:
[..]
Gebeurt over de hele wereld: https://www.theonion.com/(...)-5-months-1819575780
Duitse Herders staan erom bekend dat ze heel erg uitharen, daarom ook de liefkozende bijnaam German Shedder. En ze zijn natuurlijk ook 2-3 keer zo groot, dus meer haar.quote:Op donderdag 9 november 2023 17:03 schreef bondage het volgende:
[..]
Ben dan wel benieuwd want dacht dat het echt niet erger kon dan dit
Ah wat tof, leuk dat het goed gaat samenquote:Op donderdag 9 november 2023 17:05 schreef bondage het volgende:
[..]
Ja, hebben inmiddels samen een huis gekocht en zijn nu inderdaad onze katten
Terechte redenquote:
Daarom ook gratisquote:Op donderdag 9 november 2023 17:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of eentje waarvoor ik moet betalen
Het is geweldigquote:Op donderdag 9 november 2023 17:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
Terechte reden
[..]
Daarom ook gratis
Ik ben nou eenmaal geweldigquote:
Ja, oke.. is goed.quote:
Wat zijn de lessen die je hieruit geleerd hebt en met ons wilt delen?quote:Op donderdag 9 november 2023 17:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Al ben ik alleen en woon ik al anderhalf jaar onder mijn deken, met slechts een paar dagen onderbreking
Hmm, goed om te wetenquote:Op donderdag 9 november 2023 17:09 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Duitse Herders staan erom bekend dat ze heel erg uitharen, daarom ook de liefkozende bijnaam German Shedder. En ze zijn natuurlijk ook 2-3 keer zo groot, dus meer haar.
Kloptquote:[..]
Ah wat tof, leuk dat het goed gaat samenAl lang ook
quote:
Op haar bordquote:
Snap ik. Ik zou het meest vrezen om een voedselvergiftiging op te lopen.quote:Op donderdag 9 november 2023 17:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
Uitnodiging om naar India te gaan volgend jaar. Sta daar nog niet echt om te springen
quote:Op donderdag 9 november 2023 17:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
Uitnodiging om naar India te gaan volgend jaar. Sta daar nog niet echt om te springen
Ik misschien volgend jaar een weekje naar Manila, heb ook geen haastquote:Op donderdag 9 november 2023 17:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
Soms heb je gewoon meer dekens nodigquote:Op donderdag 9 november 2023 17:12 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Wat zijn de lessen die je hieruit geleerd hebt en met ons wilt delen?
Zijn ergere dingen dan warme thee met een dekentjequote:Op donderdag 9 november 2023 17:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Al ben ik alleen en woon ik al anderhalf jaar onder mijn deken, met slechts een paar dagen onderbreking
Nee hoef ik ook niet direct hoognodig heen. ZO VEEL MENSEN. En zo smerig en arm allemaal.quote:Op donderdag 9 november 2023 17:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
Klinkt als de 2e klasquote:Op donderdag 9 november 2023 17:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee hoef ik ook niet direct hoognodig heen. ZO VEEL MENSEN. En zo smerig en arm allemaal.
Hmm nee, India hoef ik ook niet per se heen. Al ligt het wel aan de regio hoe schoon het is?quote:Op donderdag 9 november 2023 17:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wat voor en wat erbij ?quote:
Ewl, India.quote:Op donderdag 9 november 2023 17:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
jawel moet je doen. Mooie ervaring denk ikquote:Op donderdag 9 november 2023 17:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zeker, maar zou wel fijn zijn als de interne thermostaat weer gefixt wordtquote:Op donderdag 9 november 2023 17:19 schreef STING het volgende:
[..]
Zijn ergere dingen dan warme thee met een dekentje
Ik China een hont kopen?quote:
Ik twijfel nog. En volgens mij kom ik er nog makkelijk onderuit. Die gasten plannen je ook helemaal vol met allerlei sociale dingen, hoeft van mij niet zo.quote:Op donderdag 9 november 2023 17:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jawel moet je doen. Mooie ervaring denk ik
Robotstofzuiger zuigt inderdaad welquote:Op donderdag 9 november 2023 17:14 schreef bondage het volgende:
[..]
Hmm, goed om te wetenMaar ach, als ze lief zijn neem je dat voor lief natuurlijk, heb ik ook met onze katten. Dan maar wat vaker de stofzuiger erdoor.
[..]
KloptHebben het geweldig samen en de lol betreft wikkelen is er nog lang niet af
Is wel een stoere hondquote:Op donderdag 9 november 2023 17:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vind een dobermann altijd leuk maar zal wel een mixje worden . kortharig modelletje
Ik zou daar best nieuwsgierig naar zijn eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 9 november 2023 17:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
Dat dan weer wel.quote:Op donderdag 9 november 2023 17:22 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Gezien de regio lijkt India mij wel beter dan Bangladesh of Pakistan.
Of de Gaza-strook.quote:Op donderdag 9 november 2023 17:22 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Gezien de regio lijkt India mij wel beter dan Bangladesh of Pakistan.
Tof.quote:Op donderdag 9 november 2023 17:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vind een dobermann altijd leuk maar zal wel een mixje worden . kortharig modelletje
Snap ikquote:Op donderdag 9 november 2023 17:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zeker, maar zou wel fijn zijn als de interne thermostaat weer gefixt wordt
Niet per se dat dit in de regio ligt, maar als we nu toch gaan vergelijkenquote:Op donderdag 9 november 2023 17:24 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Wat was jouw gemiddelde cijfer voor aardrijkskunde?
Maar true
Hallo Haagsiequote:
quote:
quote:
Ja, ik kan dit echt aanradenquote:Op donderdag 9 november 2023 17:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mooi tijdens deze tijd van het jaar ?
quote:
quote:Op donderdag 9 november 2023 17:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]AhwwwwwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Hee Dottekequote:
Al een hele week feest op kantoor omdat kwiwi er niet is.quote:Op donderdag 9 november 2023 17:29 schreef kwiwi het volgende:
Zag net per ongeluk een werk email en moet echt op m'n handen zitten om niet in te grijpenMaar ik ga het niet doen deze keer, want ze denken nog dat ik geen internet heb hier
Helloquote:
Gaat redelijkquote:
Wat is er ingewikkeld aan "Vakantie = vakantie" precies?quote:Op donderdag 9 november 2023 17:29 schreef kwiwi het volgende:
Zag net per ongeluk een werk email en moet echt op m'n handen zitten om niet in te grijpenMaar ik ga het niet doen deze keer, want ze denken nog dat ik geen internet heb hier
Hoor net op de radio dat er 4 uur per dag geen gevechten zijnquote:Op donderdag 9 november 2023 17:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik kan dit echt aanraden
oh er komt weer een lijntje strontweer aanquote:Op donderdag 9 november 2023 17:33 schreef CherryLips het volgende:
Volgens buienradar onweert het hier nu ook.
De natuur is hersteld.quote:Op donderdag 9 november 2023 17:34 schreef essnhills het volgende:
En ze zeiden net bijna 1000km file. RIP
Fijn, hier gaat het ook goedquote:
quote:Op donderdag 9 november 2023 07:58 schreef AirwiN het volgende:
Ik heb last van mannengriep.Vaarwel, het was leuk jullie gekend te hebben.
Op 1 weg?quote:Op donderdag 9 november 2023 17:34 schreef essnhills het volgende:
En ze zeiden net bijna 1000km file. RIP
Ik heb vandaag een automagisch mailtje gekregen dat ik mijn wachtwoord aan moet passen. Laat mij gewoon lekker vier maanden afwezig zijn.quote:Op donderdag 9 november 2023 17:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat is er ingewikkeld aan "Vakantie = vakantie" precies?
ja precies die weg waar Essn nu op staat. En die sluit ook nog, surprise surprise, helemaal achteraan aanquote:
Smijt.quote:
*boekt vluchtquote:Op donderdag 9 november 2023 17:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoor net op de radio dat er 4 uur per dag geen gevechten zijn
Een vaasje kan er toch nog wel bijquote:Op donderdag 9 november 2023 17:37 schreef CherryLips het volgende:
https://www.leenbakker.nl(...)k-18x-diameter-18-cm
Willik.
Maar heb al te veel zooi.
Dat zeiden ze niet, dus dat zal dan welquote:
Ojee, de mannengriep is wel heel ergquote:Op donderdag 9 november 2023 17:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn, hier gaat het ook goed
Maar hoe zou het met AriwiN gaan kwam even kijken er al een berichtje was![]()
Heeft de mannengriep en heeft alvast afscheid genomen
[..]
Dat zeg ik bij allesquote:Op donderdag 9 november 2023 17:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een vaasje kan er toch nog wel bij
Ja, vandaar dat ik even kwam kijken of hij het tot nu toe gered hadquote:Op donderdag 9 november 2023 17:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ojee, de mannengriep is wel heel erg
Oepsquote:
quote:Op donderdag 9 november 2023 17:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat zeiden ze niet, dus dat zal dan wel
Eens zien waar de picnic mee aankomt over 1 minuut.quote:
Ik heb nog geen honger, want ik heb 2 krentenbollen en 2 worstenbroodjes opquote:
Ja snap ikquote:Op donderdag 9 november 2023 17:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, vandaar dat ik even kwam kijken of hij het tot nu toe gered had
Heb mij de hele dag zorgen zitten maken.
Boontjes met aardappeltjes.quote:Op donderdag 9 november 2023 17:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kip met patat en appelmoes !
jij?
quote:Op donderdag 9 november 2023 17:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jij?
Rillend op de bank. Inmiddels ook koorts.quote:Op donderdag 9 november 2023 17:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn, hier gaat het ook goed
Maar hoe zou het met AriwiN gaan kwam even kijken er al een berichtje was![]()
Heeft de mannengriep en heeft alvast afscheid genomen
[..]
Heb je een verrassingsbox besteld?quote:Op donderdag 9 november 2023 17:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eens zien waar de picnic mee aankomt over 1 minuut.
oh noesquote:Op donderdag 9 november 2023 17:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Rillend op de bank. Inmiddels ook koorts.
quote:Op donderdag 9 november 2023 17:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb nog geen honger, want ik heb 2 krentenbollen en 2 worstenbroodjes op
quote:Op donderdag 9 november 2023 17:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nr 4 van de kneuzenclub.quote:Op donderdag 9 november 2023 17:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
quote:
Ik dacht dat jij alles gewoon onbeperkt naar binnen kon schuiven?quote:Op donderdag 9 november 2023 17:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb nog geen honger, want ik heb 2 krentenbollen en 2 worstenbroodjes op
Pizzaquote:
Gebraden kip? Met krokant velletje en kruiden?quote:Op donderdag 9 november 2023 17:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jij?
Ja snap ik, het is niet niets natuurlijkquote:Op donderdag 9 november 2023 17:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja snap ik
Ik had dat even gemist maar nu maak ik me ook zorgen
Uh, ja.. wanneer gaan we ?quote:Op donderdag 9 november 2023 17:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ga je ook mee naar Maastricht?
(Nog) geen corona volgens de test.quote:
Ook ik, heb mijn grenzenquote:Op donderdag 9 november 2023 17:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij alles gewoon onbeperkt naar binnen kon schuiven?
Ach ach ach moet ik mij nu nog meer zorgen gaan maken. Hoe kom je in hemelsnaam de nacht door.quote:Op donderdag 9 november 2023 17:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee s ook onbetaalbaar met de kerstmarkt enzo.quote:Op donderdag 9 november 2023 17:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik kan (denk ik) niet meer dit jaar
Ik vrees veel wakker worden en draaien enzo.quote:Op donderdag 9 november 2023 17:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ach ach ach moet ik mij nu nog meer zorgen gaan maken. Hoe kom je in hemelsnaam de nacht door.
Doe je goedquote:Op donderdag 9 november 2023 17:51 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben een beetje animo aan het kweken.
Gaan jullie daar vlaai eten? Of moet ik de PM met meer info even afwachten?quote:Op donderdag 9 november 2023 17:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ga je ook mee naar Maastricht?
ALs je maar wakker wordt, dan zit het nog steeds goedquote:Op donderdag 9 november 2023 17:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vrees veel wakker worden en draaien enzo.
ja uit de ovenquote:Op donderdag 9 november 2023 17:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
Pizza
[..]
Gebraden kip? Met krokant velletje en kruiden?
True truequote:Op donderdag 9 november 2023 17:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs je maar wakker wordt, dan zit het nog steeds goed
Kom eraanquote:
We gaan alles eten.quote:Op donderdag 9 november 2023 17:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gaan jullie daar vlaai eten? Of moet ik de PM met meer info even afwachten?
Niks vriendquote:
Ligt die grens bij chocolade taart?quote:
Ik kom er nu aanquote:
Van mijn eetlust geen last gelukkig.quote:
quote:
Er is altijd ruimte voor chocolade taartquote:Op donderdag 9 november 2023 17:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
Niks vriend![]()
Scroll maar rustig verder
[..]
Ligt die grens bij chocolade taart?
Ja stomme telefoon maakt er 2 woorden vanquote:Op donderdag 9 november 2023 17:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Er is altijd ruimte voor chocolade taart
En voor chocoladetaart
ah gelukkigquote:Op donderdag 9 november 2023 17:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Van mijn eetlust geen last gelukkig.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Vooral als dat eruit ziet als een hompquote:Op donderdag 9 november 2023 17:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
Niks vriend![]()
Scroll maar rustig verder
[..]
Ligt die grens bij chocolade taart?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:Op donderdag 9 november 2023 17:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Kijk dan. IJs heeft gejongd
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Kan ik me voorstellen, maar een robotzuiger is niets voor ons. Vind met de hand prima te doen, is alleen beetje veel oppervlakte...quote:Op donderdag 9 november 2023 17:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Robotstofzuiger zuigt inderdaad welEn hij zorgt wel voor vermaak.
Als jullie maar van elkaar genietenjullie waren indertijd opeens patsboem van FL af.
Ziet er goed uit inderdaad. Nog nooit gehad maar ga keer proberenquote:Op donderdag 9 november 2023 17:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Die koffie royaal is wel erg lekker
Hear hearquote:Op donderdag 9 november 2023 17:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Die koffie royaal is wel erg lekker
DHL is onderwegquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op donderdag 9 november 2023 17:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
DHL is onderwegDankjewelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
quote:Op donderdag 9 november 2023 17:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vooral als dat eruit ziet als een hompHaha dat dacht ik alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
Dimmyquote:Op donderdag 9 november 2023 18:09 schreef datismijnmening het volgende:
![]()
Dutje gedaan. Even douchen en klaarmaken voor de kroeg
Hier is er één gekomen omdat mijn partner in een burn-out zit, ik naast mijn werk het volledige huishouden (en partner) moest managen en praktisch want harige hond en kind straks.quote:Op donderdag 9 november 2023 17:57 schreef bondage het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen, maar een robotzuiger is niets voor ons. Vind met de hand prima te doen, is alleen beetje veel oppervlakte...
En klopt, FL is in de achtergrond verdwenen nadat we wat met elkaar kregen. Heb mijn account nog wel maar staat op inactief.
Oh, ik wil ook sauerkraut. Maar ik krijg quiche.quote:
Dat kan ook lekker zijn!quote:Op donderdag 9 november 2023 18:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Oh, ik wil ook sauerkraut. Maar ik krijg quiche.
Lolquote:Op donderdag 9 november 2023 18:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga je gezellig naar Ajax kijken in de kroeg?
quote:Op donderdag 9 november 2023 18:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nog een peuk erbij en over tien jaar ben je Rochel Hazes
Gelukkig maarquote:Op donderdag 9 november 2023 18:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Ik rook al heel lang niet meer
Het is zonder t, ze weten dat je komtquote:Op donderdag 9 november 2023 17:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee s ook onbetaalbaar met de kerstmarkt enzo.
De volgende keer maar quiche met zuurkool denk ik.quote:
Nee dat zijn denk ik je hormonenquote:Op donderdag 9 november 2023 18:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
De volgende keer maar quiche met zuurkool denk ik.
Klinkt dit als een goed plan of zijn dit mijn hormonen?
Valt me nu pas op dat je poes een mijter heeftquote:Op donderdag 9 november 2023 18:33 schreef Xilia het volgende:
[..]
Het is zonder t, ze weten dat je komt![]()
[ afbeelding ]
Kan lekker zijn. Weet je wat ook onverwacht heerlijk is? Strudel met zuurkool!quote:Op donderdag 9 november 2023 18:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
De volgende keer maar quiche met zuurkool denk ik.
Klinkt dit als een goed plan of zijn dit mijn hormonen?
Apfelstrudel met zuurkool?quote:Op donderdag 9 november 2023 18:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kan lekker zijn. Weet je wat ook onverwacht heerlijk is? Strudel met zuurkool!
quote:Op donderdag 9 november 2023 18:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Valt me nu pas op dat je poes een mijter heeft
Ziet er meer uit als een loempia?quote:Op donderdag 9 november 2023 18:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, zonder de appel dan
[ afbeelding ]
Sowieso bij het Kruidvat en de Hemaquote:Op donderdag 9 november 2023 18:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kun je in Vlaanderen ook kruidnoten kopen eigenlijk?
Heb het volgens mij nog nooit bewust opquote:
Na-apers daarquote:Op donderdag 9 november 2023 18:45 schreef Xilia het volgende:
[..]
Sowieso bij het Kruidvat en de Hema
Teleurstellend danquote:
Het kan handig zijn inderdaad als het even niet lukt het zelf te doenquote:Op donderdag 9 november 2023 18:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hier is er één gekomen omdat mijn partner in een burn-out zit, ik naast mijn werk het volledige huishouden (en partner) moest managen en praktisch want harige hond en kind straks.Ik vind manueel nog steeds beter en sneller werken, dat wel.
quote:Op donderdag 9 november 2023 18:48 schreef datismijnmening het volgende:
Zuurkoolschotel met creme freche en ananas
quote:Op donderdag 9 november 2023 18:48 schreef datismijnmening het volgende:
Dit klinkt dan nog wel okequote:Op donderdag 9 november 2023 18:48 schreef datismijnmening het volgende:
Ananas is ook wel echt de shitquote:Op donderdag 9 november 2023 18:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Jij bent wel dol op je ananas.
Jij weetquote:Op donderdag 9 november 2023 18:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ananas is ook wel echt de shit
Ik eet het graag in mijn yoghurtquote:Op donderdag 9 november 2023 18:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ananas is ook wel echt de shit
Van ananas moet je wel shitten jaquote:
Toen ik een stoma had wel, omdat al die zuren en meuk pas in je darmen worden verwerktquote:
Bij mij zul je het ook niet krijgenquote:Op donderdag 9 november 2023 18:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb het volgens mij nog nooit bewust op
Gelukkig maarquote:Op donderdag 9 november 2023 18:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Bij mij zul je het ook niet krijgen
Ripquote:Op donderdag 9 november 2023 18:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toen ik een stoma had wel, omdat al die zuren en meuk pas in je darmen worden verwerkt
Maar die is gelukkig al een hele tijd weg dus kan ik gewoon lekker ananas etenquote:
Wiequote:
Neuh, ik heb geen sieradenquote:Op donderdag 9 november 2023 19:03 schreef datismijnmening het volgende:
Gaan jullie sieraden ook altijd in de knoop?
Nee want draag maar twee armbandjes.quote:Op donderdag 9 november 2023 19:03 schreef datismijnmening het volgende:
Ja.quote:Op donderdag 9 november 2023 19:03 schreef datismijnmening het volgende:
Ananasquote:Op donderdag 9 november 2023 19:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar die is gelukkig al een hele tijd weg dus kan ik gewoon lekker ananas eten
Rot. Op.quote:Telefoonnummer: 0362076121
Kpn spammers hebben weer een nieuw nummer schijnbaar
Storend
09-11-2023
spam
Storend
09-11-2023
Gaat 1x over. Soms herhaaldelijk
Storend
09-11-2023
Irritant!!
Storend
08-11-2023
Telefoon gaat 2x over en hangt op. Storend
Storend
08-11-2023
Hoe binair gedachtquote:Op donderdag 9 november 2023 19:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is ook een vraag voor de dames
Sieraden, haakwerk, snoertjes, allesquote:Op donderdag 9 november 2023 19:03 schreef datismijnmening het volgende:
Dat is ook niet heel inclusief van jequote:Op donderdag 9 november 2023 19:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
100 jaar na haar dood vinden ze het skelet van een kerel.quote:Op donderdag 9 november 2023 19:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Troye Sivan![]()
Kijk dan hoe knap hij is in drag
Of gewoon met een schaar openknippenquote:Op donderdag 9 november 2023 19:06 schreef essnhills het volgende:
Pro-tip: als je iets wilt lijmen dan is het wel praktisch als je de dop van de lijm afhaalt
Ik heb echt een vloek wat dat betreftquote:Op donderdag 9 november 2023 19:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Sieraden, haakwerk, snoertjes, alles
quote:
Nou ok;e als jullie willen bijdragen met pro-tips hoor ik het graagquote:Op donderdag 9 november 2023 19:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is ook niet heel inclusief van je
Uhm..... ja??quote:Op donderdag 9 november 2023 19:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
100 jaar na haar dood vinden ze het skelet van een kerel.
Met een heleboel sierraden eromheen.
Minder sieraden dragen.quote:Op donderdag 9 november 2023 19:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[..]
Nou ok;e als jullie willen bijdragen met pro-tips hoor ik het graag
quote:Op donderdag 9 november 2023 19:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar die is gelukkig al een hele tijd weg dus kan ik gewoon lekker ananas eten
Nee er zit geen ketting tussen m'n tepels en m'n prins Albertquote:Op donderdag 9 november 2023 19:03 schreef datismijnmening het volgende:
Oh dus mannen kunnen geen sieraden hebbenquote:Op donderdag 9 november 2023 19:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Deze vrouw weetquote:
quote:Op donderdag 9 november 2023 19:06 schreef essnhills het volgende:
Pro-tip: als je iets wilt lijmen dan is het wel praktisch als je de dop van de lijm afhaalt
Gewoon geen sieraden hebbenquote:Op donderdag 9 november 2023 19:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[..]
Nou ok;e als jullie willen bijdragen met pro-tips hoor ik het graag
Maar hij is toch ook gewoon een man normaal gesproken? Als in geen trans ofzo.quote:
Ik weet onderhand niet meer of ik mijn brein kan vertrouwen.quote:Op donderdag 9 november 2023 18:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dat zijn denk ik je hormonen![]()
Hoewel, bij een hotdog eet je ook zuurkool. Misschien kan het wel.
Zuurkool met appelmoes ook.quote:Op donderdag 9 november 2023 18:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kan lekker zijn. Weet je wat ook onverwacht heerlijk is? Strudel met zuurkool!
Het hele idee van zo'n lijmpen als deze is dat je nog zo'n groot gat hebt waar de lijm uitgolftquote:Op donderdag 9 november 2023 19:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of gewoon met een schaar openknippen
Jaquote:Op donderdag 9 november 2023 19:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar hij is toch ook gewoon een man normaal gesproken? Als in geen trans ofzo.
Maar zelfs als je alles helemaal uitgespreid neerlegt en er verder niet aankomt, dan zit het 2 minuten later in de knoopquote:Op donderdag 9 november 2023 19:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb echt een vloek wat dat betreft
Het is meer dat Bob de keuken altijd overslaat, de sukkel. Maar het werkt wel goed tegen de plukken rondvliegend haar.quote:Op donderdag 9 november 2023 18:49 schreef bondage het volgende:
[..]
Het kan handig zijn inderdaad als het even niet lukt het zelf te doen![]()
Heb bij de robots altijd het idee dat ze het niet zo mooi schoon krijgen als met een gewone stofzuiger, vooral als er veel haar ligt is dat een dingetje. Maar het is beter dan niets natuurlijk.
En daarnaast moet er zo nu en dan ook even een doek door het huis, de katten kliederen ook graag overal zand aan als ze uit de tuin komen.
Ga je straks ook wel merken als je een kindje hebtKliederen er graag op los en dan mag mama het weer op gaan ruimen
Ik moet toegeven, hij ziet er als vrouw niet lelijk uit maar ik vind hem als man ook gewoon knap.quote:
MAar echt ditquote:Op donderdag 9 november 2023 19:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar zelfs als je alles helemaal uitgespreid neerlegt en er verder niet aankomt, dan zit het 2 minuten later in de knoop
Het zijn vast de fae
Echt hequote:
Ik zat al te zoeken waar haar piel gebleven is in dat kleine jurkje.quote:Op donderdag 9 november 2023 19:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik moet toegeven, hij ziet er als vrouw niet lelijk uit maar ik vind hem als man ook gewoon knap.
https://www.wikihow.com/Tuck-and-Tapequote:Op donderdag 9 november 2023 19:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zat al te zoeken waar haar piel gebleven is in dat kleine jurkje.
Ja etenstijd, dan kan ik niet postenquote:
Wat heb je?quote:Op donderdag 9 november 2023 19:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja etenstijd, dan kan ik niet posten
Een magnetron andijvie stamppotje die al over de datum was omdat die al een week in de koelkast lagquote:
Uhmquote:Op donderdag 9 november 2023 19:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een magnetron andijvie stamppotje die al over de datum was omdat die al een week in de koelkast lag
Ik heb niet het idee dat daar wat te halen valt. En dat is oké. Maar op het moment heb ik dus eigenlijk alleen de mensen hier.quote:Op donderdag 9 november 2023 14:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat snap ik. herken dat wel bij mensen die ik niet goed ken. Is er niemand waar je wat beter mee klikt op werk?
Jaquote:
Yoloquote:Op donderdag 9 november 2023 19:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een magnetron andijvie stamppotje die al over de datum was omdat die al een week in de koelkast lag
Zit genoeg zout in die zooi dat het volgende week vast ook nog wel goed was geweest, maar was net een dag over datum, dus valt meequote:
Kom hierheen! ‘Het Noorse leger’ (hoi @Dr_Flash), incl mij uiteraard, geeft je een welkomst met open armen!quote:Op donderdag 9 november 2023 19:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb niet het idee dat daar wat te halen valt. En dat is oké. Maar op het moment heb ik dus eigenlijk alleen de mensen hier.
Er zijn gewoon wat dingen gebeurd de afgelopen jaren waardoor het nu niet zo makkelijk meer gaat om nieuwe vrienden te maken.
Ik weet niet zo goed wat ik hier mee moet. En of het wel een goed idee was om hier over door te gaan. Want in mijn ervaring werkt er open over zijn ook afstotend. Maar ik weet het even niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |