SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
@DeZwabber !quote:Op donderdag 9 november 2023 16:36 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Tis aan jou om er iets anders van te vinden![]()
Ik hecht grote waarden aan anonimiteit.
Ik vind het leuk om bioscoop, theater te bezoeken maar ook af en toe naar de kroeg te gaan.
Droevig ja.quote:Op donderdag 9 november 2023 16:37 schreef kwiwi het volgende:
Er is hier een moslim koppel op het strand.. zij van top tot teen ingepakt zeulend met een klein kind, en hij in alleen zwembroek kijkend naar alle dames in string en nauwelijks bedekte borsten om hem heen![]()
Vind dat echt zielig voor die vrouw
Hen vind ik wel gepast.quote:Op donderdag 9 november 2023 16:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
@:dezwabber !
Zwabber vind het ook leuk om naar debios te gaan. Hoe identificeer jij jezelf?
Hier duurt dat tegenwoordig uren, lang leve vloerverwarmingquote:Op donderdag 9 november 2023 16:40 schreef CherryLips het volgende:
Het lekkerste moment is als de verwarming net is aangezet en je de boel warmer voelt worden.
Lang geleden maar weet dat nogquote:Op donderdag 9 november 2023 10:17 schreef Ama het volgende:
Dat onze held @:bondage voor ons in de regen ging BBQ-n.
Weglopen helpt niet?quote:Op donderdag 9 november 2023 16:41 schreef Pheno het volgende:
Nee, ik ben er wel klaar mee. Meneer luisterde weer niet en dacht “F jou, ik wil niet naar huis”. Dus weer geduldig met riem en wel wachten totdat ie eens dacht “oke”. Dat duurde alleen 10minuten
Ging prima!quote:Op donderdag 9 november 2023 16:43 schreef bondage het volgende:
[..]
Lang geleden maar weet dat nogGing uiteindelijk best goed
Heb je zo'n huis waarin het in de zomer ook gewoon 20 graden blijft?quote:Op donderdag 9 november 2023 16:41 schreef STING het volgende:
[..]
Hier duurt dat tegenwoordig uren, lang leve vloerverwarming
Heb je die 24/7 aan staan?quote:Op donderdag 9 november 2023 16:41 schreef STING het volgende:
[..]
Hier duurt dat tegenwoordig uren, lang leve vloerverwarming
Het duurt in de zomer langer voordat het binnen blijvend warm is, maar het koelt daarna ook weer minder snel af.quote:Op donderdag 9 november 2023 16:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb je zo'n huis waarin het in de zomer ook gewoon 20 graden blijft?
Mussen vallen dood van het dak en m'n zus zit met een vest en sloffen aan.
Ik kijk hopelijk zaterdag films met Zwab. Het is niet in een bioscoop, maar wel in het openbaar.quote:Op donderdag 9 november 2023 16:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
@:dezwabber !
Zwabber vind het ook leuk om naar debios te gaan. Hoe identificeer jij jezelf?
Ik neem wel een kat.quote:Op donderdag 9 november 2023 16:41 schreef Pheno het volgende:
Nee, ik ben er wel klaar mee. Meneer luisterde weer niet en dacht “F jou, ik wil niet naar huis”. Dus weer geduldig met riem en wel wachten totdat ie eens dacht “oke”. Dat duurde alleen 10minuten
Wat dat betreft blij dat ik al een tijd geen katten meer heb, vroeger op alle kleding witte harenquote:Op donderdag 9 november 2023 16:51 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Katten kotsen ook op de vloer, en laten haren overal achter in je kleren.
ohh leukquote:Op donderdag 9 november 2023 16:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik kijk hopelijk zaterdag films met Zwab. Het is niet in een bioscoop, maar wel in het openbaar.
Dat klinkt als een warmtepompquote:Op donderdag 9 november 2023 16:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb je zo'n huis waarin het in de zomer ook gewoon 20 graden blijft?
Mussen vallen dood van het dak en m'n zus zit met een vest en sloffen aan.
Ik koop wel een knuffel.quote:Op donderdag 9 november 2023 16:51 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Voordeel en nadeel, ze zijn ook zo lief, dat ze bij je komen omdat ze dan ook aandacht van je willen en veel eten.quote:Op donderdag 9 november 2023 16:52 schreef STING het volgende:
[..]
Wat dat betreft blij dat ik al een tijd geen katten meer heb, vroeger op alle kleding witte haren
Hondenhaar is erger dan kattenhaar.quote:Op donderdag 9 november 2023 16:51 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
I know, je krijgt er zoveel voor terugquote:Op donderdag 9 november 2023 16:54 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Voordeel en nadeel, ze zijn ook zo lief, dat ze bij je komen omdat ze dan ook aandacht van je willen en veel eten.
Als je het lief vraagt mag je wel gedroogd een knuffel van mequote:
Euhh watquote:Op donderdag 9 november 2023 16:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
Als je het lief vraagt mag je wel gedroogd een knuffel van me
Werkt dat ook bij mensen?quote:Op donderdag 9 november 2023 16:56 schreef STING het volgende:
[..]
I know, je krijgt er zoveel voor terug
Nu pspspspsps ik er maar af en toe eentje op straat
Nou... Onze coon icm mijn vest is gaat niet goed samen. Zelfs de plakrollers van de IKEA krijgen dat er niet af...quote:Op donderdag 9 november 2023 16:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hondenhaar is erger dan kattenhaar.
quote:Op donderdag 9 november 2023 16:59 schreef bondage het volgende:
[..]
Nou... Onze coon icm mijn vest is gaat niet goed samen. Zelfs de plakrollers van de IKEA krijgen dat er niet af...
Deze
[ afbeelding ]
Die kijkt echt zo van: Wat nouquote:Op donderdag 9 november 2023 16:59 schreef bondage het volgende:
[..]
Nou... Onze coon icm mijn vest is gaat niet goed samen. Zelfs de plakrollers van de IKEA krijgen dat er niet af...
Deze
[ afbeelding ]
Autocorrectquote:
Is deze leuker:quote:Op donderdag 9 november 2023 16:59 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Die kijkt echt zo van: Wat nou![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoef geen natte knuffel neequote:
quote:Op donderdag 9 november 2023 17:00 schreef bondage het volgende:
[..]
Is deze leuker:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat een mooierdquote:Op donderdag 9 november 2023 16:59 schreef bondage het volgende:
[..]
Deze
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 9 november 2023 17:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wat een mooierd
Maar kan qua haar niet op tegen onze German Sh(r)edder.
Niet?quote:Op donderdag 9 november 2023 17:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik hoef geen natte knuffel nee
quote:Op donderdag 9 november 2023 17:00 schreef bondage het volgende:
[..]
Is deze leuker:Maar je zegt onze coonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nog steeds de vriendin die ik ook ken?
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Ben dan wel benieuwd want dacht dat het echt niet erger kon dan ditquote:Op donderdag 9 november 2023 17:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wat een mooierd
Maar kan qua haar niet op tegen onze German Sh(r)edder.
Ja, hebben inmiddels samen een huis gekocht en zijn nu inderdaad onze kattenquote:Op donderdag 9 november 2023 17:03 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Maar je zegt onze coonnog steeds de vriendin die ik ook ken?
Goeie poes!quote:Op donderdag 9 november 2023 16:59 schreef bondage het volgende:
[..]
Deze
[ afbeelding ]
Waarom is Cali blijven liggen de laatste tijdquote:Op donderdag 9 november 2023 17:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zo maar even het huishouden doen voordat Cali thuis is. Beetje blijven liggen de laatste tijd.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Moe.quote:Op donderdag 9 november 2023 17:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Waarom is Cali blijven liggen de laatste tijd
Tssquote:Op donderdag 9 november 2023 17:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik hoef geen natte knuffel nee
Gebeurt over de hele wereld: https://www.theonion.com/(...)-5-months-1819575780quote:Op donderdag 9 november 2023 17:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Waarom is Cali blijven liggen de laatste tijd
Of eentje waarvoor ik moet betalenquote:
Een winterrustperiode hoeft niet verkeerd uit te vallen.quote:Op donderdag 9 november 2023 17:07 schreef STING het volgende:
[..]
Gebeurt over de hele wereld: https://www.theonion.com/(...)-5-months-1819575780
Herkenbaar.quote:Op donderdag 9 november 2023 17:07 schreef STING het volgende:
[..]
Gebeurt over de hele wereld: https://www.theonion.com/(...)-5-months-1819575780
Duitse Herders staan erom bekend dat ze heel erg uitharen, daarom ook de liefkozende bijnaam German Shedder. En ze zijn natuurlijk ook 2-3 keer zo groot, dus meer haar.quote:Op donderdag 9 november 2023 17:03 schreef bondage het volgende:
[..]
Ben dan wel benieuwd want dacht dat het echt niet erger kon dan dit
Ah wat tof, leuk dat het goed gaat samenquote:Op donderdag 9 november 2023 17:05 schreef bondage het volgende:
[..]
Ja, hebben inmiddels samen een huis gekocht en zijn nu inderdaad onze katten
Terechte redenquote:
Daarom ook gratisquote:Op donderdag 9 november 2023 17:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of eentje waarvoor ik moet betalen
Het is geweldigquote:Op donderdag 9 november 2023 17:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
Terechte reden
[..]
Daarom ook gratis
Ik ben nou eenmaal geweldigquote:
Ja, oke.. is goed.quote:
Wat zijn de lessen die je hieruit geleerd hebt en met ons wilt delen?quote:Op donderdag 9 november 2023 17:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Al ben ik alleen en woon ik al anderhalf jaar onder mijn deken, met slechts een paar dagen onderbreking
Hmm, goed om te wetenquote:Op donderdag 9 november 2023 17:09 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Duitse Herders staan erom bekend dat ze heel erg uitharen, daarom ook de liefkozende bijnaam German Shedder. En ze zijn natuurlijk ook 2-3 keer zo groot, dus meer haar.
Kloptquote:[..]
Ah wat tof, leuk dat het goed gaat samenAl lang ook
quote:
Op haar bordquote:
Snap ik. Ik zou het meest vrezen om een voedselvergiftiging op te lopen.quote:Op donderdag 9 november 2023 17:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
Uitnodiging om naar India te gaan volgend jaar. Sta daar nog niet echt om te springen
quote:Op donderdag 9 november 2023 17:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
Uitnodiging om naar India te gaan volgend jaar. Sta daar nog niet echt om te springen
Ik misschien volgend jaar een weekje naar Manila, heb ook geen haastquote:Op donderdag 9 november 2023 17:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
Soms heb je gewoon meer dekens nodigquote:Op donderdag 9 november 2023 17:12 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Wat zijn de lessen die je hieruit geleerd hebt en met ons wilt delen?
Zijn ergere dingen dan warme thee met een dekentjequote:Op donderdag 9 november 2023 17:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Al ben ik alleen en woon ik al anderhalf jaar onder mijn deken, met slechts een paar dagen onderbreking
Nee hoef ik ook niet direct hoognodig heen. ZO VEEL MENSEN. En zo smerig en arm allemaal.quote:Op donderdag 9 november 2023 17:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
Klinkt als de 2e klasquote:Op donderdag 9 november 2023 17:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee hoef ik ook niet direct hoognodig heen. ZO VEEL MENSEN. En zo smerig en arm allemaal.
Hmm nee, India hoef ik ook niet per se heen. Al ligt het wel aan de regio hoe schoon het is?quote:Op donderdag 9 november 2023 17:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wat voor en wat erbij ?quote:
Ewl, India.quote:Op donderdag 9 november 2023 17:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
jawel moet je doen. Mooie ervaring denk ikquote:Op donderdag 9 november 2023 17:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zeker, maar zou wel fijn zijn als de interne thermostaat weer gefixt wordtquote:Op donderdag 9 november 2023 17:19 schreef STING het volgende:
[..]
Zijn ergere dingen dan warme thee met een dekentje
Ik China een hont kopen?quote:
Ik twijfel nog. En volgens mij kom ik er nog makkelijk onderuit. Die gasten plannen je ook helemaal vol met allerlei sociale dingen, hoeft van mij niet zo.quote:Op donderdag 9 november 2023 17:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jawel moet je doen. Mooie ervaring denk ik
Robotstofzuiger zuigt inderdaad welquote:Op donderdag 9 november 2023 17:14 schreef bondage het volgende:
[..]
Hmm, goed om te wetenMaar ach, als ze lief zijn neem je dat voor lief natuurlijk, heb ik ook met onze katten. Dan maar wat vaker de stofzuiger erdoor.
[..]
KloptHebben het geweldig samen en de lol betreft wikkelen is er nog lang niet af
Is wel een stoere hondquote:Op donderdag 9 november 2023 17:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vind een dobermann altijd leuk maar zal wel een mixje worden . kortharig modelletje
Ik zou daar best nieuwsgierig naar zijn eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 9 november 2023 17:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
Dat dan weer wel.quote:Op donderdag 9 november 2023 17:22 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Gezien de regio lijkt India mij wel beter dan Bangladesh of Pakistan.
Of de Gaza-strook.quote:Op donderdag 9 november 2023 17:22 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Gezien de regio lijkt India mij wel beter dan Bangladesh of Pakistan.
Tof.quote:Op donderdag 9 november 2023 17:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vind een dobermann altijd leuk maar zal wel een mixje worden . kortharig modelletje
Snap ikquote:Op donderdag 9 november 2023 17:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zeker, maar zou wel fijn zijn als de interne thermostaat weer gefixt wordt
Niet per se dat dit in de regio ligt, maar als we nu toch gaan vergelijkenquote:Op donderdag 9 november 2023 17:24 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Wat was jouw gemiddelde cijfer voor aardrijkskunde?
Maar true
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |