Wel enorm vet om dat soort niet-standaard toerisme plekken te bezoeken.quote:Op maandag 13 november 2023 11:48 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Bijna een 4-landenpunt dan:
https://www.google.com/ma(...)72958,8.5z?entry=ttu
Zeurpiet
Ohja...ehhm... ja nee, gadver, walgelijk..... koude bende en bakken regen. Blij dat ik binnen zit!quote:Op maandag 13 november 2023 11:47 schreef Salina het volgende:
O kut gaat iets mis. Mobiel fokken.![]()
Vies weertje nu hé jongens?
Momenteel nog geen 10quote:Op maandag 13 november 2023 10:29 schreef Jor_Dii het volgende:
Gelukkig wordt het wel 15 graden vanmiddag
Ik ga volgend jaar naar Namibiëquote:Op maandag 13 november 2023 11:57 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Wel enorm vet om dat soort niet-standaard toerisme plekken te bezoeken.
Ik ben lang geleden ook een keer in Rusland geweest samen met mijn vader om vrienden van hem daar op te zoeken.
Ben toen beland in de stad Pskov waar echt buiten dus de lokale inwoners (in ieder geval toen, we praten over 2009 ofzo) echt zo goed als nooit toeristen of buitenlanders kwamen.
Werd je dus echt op straat en in elk eettentje of winkel letterlijk aangestaard van.... wow... een "buitenlander" en soms zelfs aangesproken door mensen die vol verbazing waren dat iemand uit het westen hun stad kwam bezoeken.Hele maffe ervaring was dat, zal ik nooit vergeten.
Zal nu wel een ander verhaal zijn....![]()
[..]
Ohja...ehhm... ja nee, gadver, walgelijk..... koude bende en bakken regen. Blij dat ik binnen zit!
Been there, done that. Mooi land! Ook geen last van de kou gehad daar.quote:
Gaaf man! Als vakantie daarheen?quote:
Hier in het zuiden al tegen de 14 graden hoor.quote:Op maandag 13 november 2023 12:26 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Momenteel nog geen 10. Heb toch echt liever 14/15 dan 10, hoor. Vorige week regende het met 7/8 graden. Nou, dan is het 14/15 toch beter. Het is toch vertiefd kansloos weer
Tip: train ivm de aanwezigheid van leeuwen in hardlopen.quote:
Volgende week sneeuw.quote:Op maandag 13 november 2023 14:16 schreef PzKpfw het volgende:
Ik begin die regen wel echt spuug en spuugzat te worden.
De zon schijnt altijd.quote:
Zet er gerust een 0 achter. @Nattekat en ik hebben een blanke huid.quote:Op maandag 13 november 2023 14:23 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Snel! Grijp de Garnier factor 5 zonnebrand!!
Daar moet ik ook nog eens heen, naar het Altay gebergte. Al is dat alleen al vanwege mijn verre voorouders die er vandaan komen.quote:Op maandag 13 november 2023 11:36 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Nou nee, want ik was er in de zomer en ook nog eens helemaal in zuiden bij het Rusland/China/Mongolië/Kazachstan-vierlandenpunt.
U heeft ook wat Denisovaanse genen begrijp ik?quote:Op maandag 13 november 2023 15:30 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Daar moet ik ook nog eens heen, naar het Altay gebergte. Al is dat alleen al vanwege mijn verre voorouders die er vandaan komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |