SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Weeronline - begrippen (nederlands)
---
• WKN - Actueel weer in Nederland
• KNMI Daggegevens
• KNMI Geografische overzichten van het weer
• KNMI buienradar
---
• Klimaateffectatlas
• Nederland in de ban van de 'supercel'
• CAPE + Liftedindex
---
---
User locaties
Zo dat we ook nog weten wie waar ongeveer woont,
let op dit is een screenshot, klik op het kaartje of de link eronder voor live
DM (met plaats/stad naar); @kree om erop toegevoegd te worden.
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Stephanie Seymour.quote:
Ik kan dit beamen, heb echt moeten zoeken naar de garnier zonnebrandcreme van de week. Gelukkig nu weer binnen handbereik.quote:Op donderdag 9 november 2023 16:48 schreef INViCTuS het volgende:
Toch was het deze week overdag best ok. Prima in kunnen werken
Komende week weer gruwelijk nat. Vooral na zondag weer.quote:
Hè leuk, weer eens wat anders.quote:Op donderdag 9 november 2023 19:08 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Komende week weer gruwelijk nat. Vooral na zondag weer.
[ twitter ]
Dit moet door een aantal FOK!kers zijn geschrevenquote:
Had je deze al gelezen? @Jor_Dii?quote:Op donderdag 9 november 2023 15:18 schreef Mani89 het volgende:
Mensen die nog geloven in zoiets als een “Neerslagtekort” doen niet meer mee. Alle grond in Nederland heeft voor de komende eeuw genoeg water. En fuck de wintertijd.
Ja hoor, wat is het probleem Henkie?quote:Op vrijdag 10 november 2023 08:48 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Had je deze al gelezen? @:Jor_dii?
Leuk verzonnen en nog bijna waarheid ook. Volgende week sowieso, amper tot geen geen kans op een straaltje zon. Nou, wat genieten, zoals sommige dat zeggenquote:
quote:Op donderdag 9 november 2023 08:31 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb de garnier zonnebrandcreme gelukkig nu weer binnen handbereik liggen voor aankomende zondag. Ligt in het dressior in de hal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |