Nou vooruit, als je echt zin hebt. Wel voorzichtig zijn dat je niet stikt.quote:Op donderdag 9 november 2023 15:01 schreef TLC het volgende:
Stel, je zit in een restaurant en de ober komt naar je toe met de bestelling, terwijl je echt nog niks besteld hebt !!!
Neem je het bordje soep en de limonade dan toch aan ?![]()
Het is weliswaar een droom, maar in de B&A geschiedenis een van de weinige momenten dat Bassie en Adriaan in een fysiek gevecht verwikkeld rakenquote:Op donderdag 9 november 2023 16:05 schreef Writersright het volgende:
[..]
Nou vooruit, als je echt zin hebt. Wel voorzichtig zijn dat je niet stikt.
In dezelfde serie zit de droom van het gevecht met de trucker. Op een gegeven moment wordt er een soort klomp in een bordje gekieperd volgens mij. Wat moet dat voorstellen? Een klomp vlees ofzo? Een dikke hamburger? En wat doet die in de soep?
Oh en Bassie doet dat dus echt wel expres. Hij tilt er zelfs zijn bord voor op!
Blijft mooi.quote:Op donderdag 9 november 2023 16:05 schreef Writersright het volgende:
[..]
In dezelfde serie zit de droom van het gevecht met de trucker. Op een gegeven moment wordt er een soort klomp in een bordje gekieperd volgens mij. Wat moet dat voorstellen? Een klomp vlees ofzo? Een dikke hamburger? En wat doet die in de soep?
Disclaimer vooraf: ja, ik weet dat het een kinderserie is en dat er karikaturen zijn.quote:Op donderdag 9 november 2023 15:01 schreef TLC het volgende:
Stel, je zit in een restaurant en de ober komt naar je toe met de bestelling, terwijl je echt nog niks besteld hebt !!!
Neem je het bordje soep en de limonade dan toch aan ?![]()
Die ''Ohooooh'' op 0:36 komt nog regelmatig in mijn gedachten opeens voorbij.quote:Op donderdag 9 november 2023 16:05 schreef Writersright het volgende:
[..]
'Mag ik een kop koffie met een slagroomgebakje'quote:Op donderdag 9 november 2023 21:46 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
een echtpaar waarvan de vrouw een hoed heeft die nog boven de Domtoren uit steekt
Dan moet je dat met je duim doen.quote:Op vrijdag 10 november 2023 00:14 schreef TLC het volgende:
[..]
'Mag ik een kop koffie met een slagroomgebakje'
Die vrouw heeft trouwens wel gelijk, met je vingers in een slagroomgebakje is idd vies
https://www.pathe.nl/film/26967quote:Op donderdag 9 november 2023 15:56 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Zin in de docufilm!![]()
Is het al 23 november?
Mooi hoe ze Andre du Lord's hoofd nét uit de foto hebben gecropt. Hij is trouwens ook een van de weinige overlevende castleden die interessante dingen over de series kan zeggen.quote:Op dinsdag 14 november 2023 16:36 schreef Zipportal het volgende:
[..]
https://www.pathe.nl/film/26967
Dan hebben we Hans Leendertse nog, voor de HP, en Hans Otjes en die man die die inspecteur speelde (iemand een idee wie dat was/is?).quote:Op dinsdag 14 november 2023 17:30 schreef Writersright het volgende:
[..]
Mooi hoe ze Andre du Lord's hoofd nét uit de foto hebben gecropt. Hij is trouwens ook een van de weinige overlevende castleden die interessante dingen over de series kan zeggen.
Daarnaast nog een van de zoons van Aad, die een groen mannetje speelde. Sowieso kan de familie er over praten gezien ze betrokken waren bij de opnames.quote:Op dinsdag 14 november 2023 22:39 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
Dan hebben we Hans Leendertse nog, voor de HP, en Hans Otjes en die man die die inspecteur speelde (iemand een idee wie dat was/is?).
De vraag met acteurs binnen de familie is hoe neutraal ze zullen praten. De dochters van Bas hebben, afgaande op wat ik weet, net als hun moeder een gouden hart voor al hun dierbaren, maar zullen waken voor de reputatie van hun vader en oom. Alledrie hebben ze trouwens rollen gespeeld in de serie.quote:Op woensdag 15 november 2023 08:37 schreef Writersright het volgende:
[..]
Daarnaast nog een van de zoons van Aad, die een groen mannetje speelde. Sowieso kan de familie er over praten gezien ze betrokken waren bij de opnames.
De vraag met acteurs buiten de familie is op wat voor voet ze staan met Aad.
(Ik dacht vroeger dat inspecteur Caletti een dubbelrol van Aad was. Vond ze heel erg lijken.)
Kritisch hoeft niet te betekenen dat het een afzeikdocu (of afzeikboek) te betekenen. Juist omdat het zo uniek is wat ze hebben gedaan zou het interessant zijn om een enigzins objectief beeld van de geschiedenis te krijgen. Juist ook omdat ze (zoals alle artiesten) als amateur begonnen en vervolgens uitgroeiden tot een miljoenenbedrijf.quote:Op woensdag 15 november 2023 23:01 schreef DrDentz het volgende:
Een kritische docu past ook niet bij B&A, het moet toch feestelijk zijn in de bios, deze hele franchise is gecreëerd door 2 amateurs uit Vlaardingen, alle kritiek is muggenzifterij.
Het was interessant om Aad weer als Baron te zien, in een pak wat meer aan de Paul-Baron deed denken. Ook leuk om Vlugge Japie te zien maar die kwam meer awkward/zielig over met z'n rollator.quote:Op donderdag 16 november 2023 16:09 schreef viseenoptie het volgende:
Wat vonden jullie eigenlijk van Keet & Koen en de Speurtocht naar Bassie & Adriaan? heb hem 1x gezien beetje half bij een nichtje, maar leuk genoeg om als B&A fan hem helemaal te kijken?
Als je doelt op 'oh wat een jaar', daar worden op het moment herhalingen van uitgezonden. Het zou dus kunnen dat dit voor de film is opgenomen. Al is Patrick Martens ook wel het type BN'er dat inderdaad gemaakt verbaasd gaat doen.quote:Op donderdag 16 november 2023 21:38 schreef Ceviche het volgende:
Overigens speelt Patrick Martens in die film de rol van Koen, en in die film speelt Bas zowel Bassie als Vlugge Japie. Was Patrick vorige week in 'het jaar van' helemaal verbaasd dat beide rollen door Bas gespeeld worden
Hij zat nota bene zelf in die film
Oh wat een jaar is dat spelletjesprogramma op rtl. Ik bedoel dat programma van sbs6 waarin ze elke aflevering terugkijken op een specifiek jaar met bn'ers en de gebeurtenissen uit dat jaar bespreken. Voor zover ik weet is dat nieuw, bepaalde bn'ers zijn er bijvoorbeeld niet jonger op geworden.quote:Op donderdag 16 november 2023 22:59 schreef Japepk het volgende:
[..]
Als je doelt op 'oh wat een jaar', daar worden op het moment herhalingen van uitgezonden. Het zou dus kunnen dat dit voor de film is opgenomen. Al is Patrick Martens ook wel het type BN'er dat inderdaad gemaakt verbaasd gaat doen.
Is inderdaad een nieuw programma.quote:Op donderdag 16 november 2023 23:09 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Oh wat een jaar is dat spelletjesprogramma op rtl. Ik bedoel dat programma van sbs6 waarin ze elke aflevering terugkijken op een specifiek jaar met bn'ers en de gebeurtenissen uit dat jaar bespreken. Voor zover ik weet is dat nieuw, bepaalde bn'ers zijn er bijvoorbeeld niet jonger op geworden.
Ik zweer nog altijd bij de Griekse intro, en dan vooral die van de eerste aflevering.quote:
Onbegrijpelijk dat deze allemaal zijn ingewisseld voor 1 (moderne) tune. Zeker de schatkaart en de verzonken stad hadden echt een eigen stijl.quote:
Ook die loopt al tegen de 90. Zou toch wat zijn als die een uitvaart krijgt in een groene, doormidden gezaagde Lada in een kooi…quote:Op maandag 20 november 2023 20:24 schreef Writersright het volgende:
Als Paul overlijdt zal Nederland huilen, huilen, huilen!
Ik denk dat dat het enige waardige afscheid voor hem zou zijn. Wie weet nog een aantal bekabelde gebroken telefoons die aan de achterkant van de auto hangen.quote:Op maandag 20 november 2023 22:06 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
Ook die loopt al tegen de 90. Zou toch wat zijn als die een uitvaart krijgt in een groene, doormidden gezaagde Lada in een kooi…
Ik ga een dagje later.quote:Op maandag 20 november 2023 22:12 schreef DrDentz het volgende:
Zaterdag met een vriend naar Pathe voor de docu, ben erg benieuwd! Wat een ook gebeurt, altijd blijven lachen!
En bij Bassie een zakkende kist met ‘Dag vriendjes’, gezongen door alle nabestaanden.quote:Op dinsdag 21 november 2023 09:41 schreef Writersright het volgende:
[..]
Ik denk dat dat het enige waardige afscheid voor hem zou zijn. Wie weet nog een aantal bekabelde gebroken telefoons die aan de achterkant van de auto hangen.
Hij gooide er nog een onvervalste Drommels uitquote:Op vrijdag 24 november 2023 20:44 schreef TLC het volgende:
Paul van Gorkum was vandaag bij EditieNL
Hij ziet er nog vrij fit uit voor een 90 jarigeen hij speelt nog steeds een geweldige slechterik
Waar in de uitzending ongeveer?quote:Op vrijdag 24 november 2023 20:44 schreef TLC het volgende:
Paul van Gorkum was vandaag bij EditieNL
Hij ziet er nog vrij fit uit voor een 90 jarigeen hij speelt nog steeds een geweldige slechterik
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |