quote:
Nee, je kon wel op haar stemmen voor de jury.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 17:46 schreef NailQueen het volgende:
Kateryna van GO_A zat toch ook in de jury?
Was die door de voorronde gekomen dan?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 17:46 schreef NailQueen het volgende:
Was geen optie dit jaar dacht ikquote:Op zaterdag 3 februari 2024 17:46 schreef NailQueen het volgende:
Hoeveel had jij?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 17:48 schreef Strani het volgende:
Verka kreeg 43% van de stemmen om in de jury te zitten, Jamala 23% en die derde die niemand kent 12%.
Toch meer dan verwacht.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 17:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Zes biertjes, drie dropshots, een fireball en een jägerbomb.
Ik zeg niets.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 17:49 schreef Strani het volgende:
Ik zie Jamala altijd als een oudere vrouw maar ik lees net dat ze 2 jaar jonger is dan ik.
Fred accepteert dat misschien wél.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 17:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Jij bent toch niet zo heel veel jonger dan ik trouwens?
(Em's like staat genoteerd)
Alles is relatief. Ik kan me 9/11 nog vaag herinneren uit mijn peutertijd.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 17:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Jij bent toch niet zo heel veel jonger dan ik trouwens?
(Em's like staat genoteerd)
Er zijn hier mensen voor wie dat echt zo is, Fred.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 17:52 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Alles is relatief. Ik kan me 9/11 nog vaag herinneren uit mijn peutertijd.
Hoax, hier zijn geen twaalfjarigen.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 17:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Er zijn hier mensen voor wie dat echt zo is, Fred.
Of het was 2 jaar voor je geboortequote:Op zaterdag 3 februari 2024 17:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Er zijn hier mensen voor wie dat echt zo is, Fred.
Ik krijg dit vibe bij deze act:quote:
Laat staan dat die nu mogen stemmen of autorijden!quote:Op zaterdag 3 februari 2024 17:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Hmm dat kan niet, voor zover ik weet zijn na 2001 geen mensen meer geboren
Hoe oud is @molloot200 ook alweer? (Dude, waar ben jij?)quote:Op zaterdag 3 februari 2024 17:57 schreef Momo het volgende:
[..]
Jij bent de jongste hier denk ik dan?
Gelukkig compenseert het erg serieuze Nederland dat dit jaar.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 17:58 schreef Momo het volgende:
[..]
Moldavië doet dit jaar veel te serieus.
quote:
Wat denken we weer allemaal dezelfde richting inquote:
In de audio klonk dit best gezelligquote:Op zaterdag 3 februari 2024 17:58 schreef Strani het volgende:
[..]
We kunnen concluderen dat je na de reclame inderdaad achterloopt.
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 17:58 schreef Momo het volgende:
[..]
In San Remo zouden ze ongeduldig worden van dit tempo.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 17:59 schreef Strani het volgende:
Ja, wel m'n favoriet tot zover
Nog net drie liedjes binnen het eerste uur.
Dit is een opwarming voor volgende week. Dan horen we twee liedjes per twee uur.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 17:59 schreef Strani het volgende:
Ja echt kut he. Ik mis de vioolriedeltjes nu al.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 17:58 schreef Momo het volgende:
[..]
2003 jaquote:Op zaterdag 3 februari 2024 17:57 schreef Momo het volgende:
[..]
Jij bent de jongste hier denk ik dan?
Ik zie ze die oorlog nog wel winnen doordat ze de Russen in slaap laten vallen met hoe lang alles duurt.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:00 schreef Fred_B het volgende:
[..]
In San Remo zouden ze ongeduldig worden van dit tempo.
Ze hadden Tudor Bumbac trap remix kunnen hebbenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja echt kut he. Ik mis de vioolriedeltjes nu al.
Dat gaat in Spanje een stuk sneller!quote:Op zaterdag 3 februari 2024 17:59 schreef Strani het volgende:
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zie ze die oorlog nog wel winnen doordat ze de Russen in slaap laten vallen met hoe lang alles duurt.
Dan ineens vier liedjes in 20 minuten en daarna weer drie kwartier Giechel en Goochelquote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:00 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dit is een opwarming voor volgende week. Dan horen we twee liedjes per twee uur.
Thuisbezorgd.nlquote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:05 schreef Em31 het volgende:
Ik dacht dat de favoriet om 6 uur wel zou zijn geweest zodat ik daarna kan koken
Is chips avondeten?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:05 schreef Em31 het volgende:
Ik dacht dat de favoriet om 6 uur wel zou zijn geweest zodat ik daarna kan koken
Ik hoop het niet want dan heb ik ongemerkt al avondeten gehadquote:
Oké dat klinkt wel lekker, ondanks dat het soep isquote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:08 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee ik ga dumpling/noodle soep maken en daar heb ik al de hele week zin in (door @:Cyan9)
Klinkt lekker, maar moeilijkquote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:08 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee ik ga dumpling/noodle soep maken en daar heb ik al de hele week zin in (door @:Cyan9)
Oh ja, ik moest hem nog tippen dat Domino's tweede pizza gratis heeft bij afhalen (of derde gratis bij bezorgen)quote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:08 schreef Em31 het volgende:
[..]
quote:
De beste van de vier voor mij.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 17:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Och, wat is er niet al eerder gedaan in de muziek? Daar moet je je niet door laten tegenhouden, ik zeg sturen die meid.
Ik heb bolognese met ribbelsquote:
Wat als je de tweede pizza afhaalt en de derde laat bezorgen?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:09 schreef H_T het volgende:
[..]
Oh ja, ik moest hem nog tippen dat Domino's tweede pizza gratis heeft bij afhalen (of derde gratis bij bezorgen)
Als je Domino's pizza tijdens Sanremo eet komt Amadeus boos bij je thuis.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:09 schreef H_T het volgende:
[..]
Oh ja, ik moest hem nog tippen dat Domino's tweede pizza gratis heeft bij afhalen (of derde gratis bij bezorgen)
Nee deze is heel easy: https://www.instagram.com(...)MW1ubjR2dmNjZzRxcg==quote:
Kan niet, ik drink suikervrije cola namelijkquote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik had net zoutjes. We worden allemaal #viesdik
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:10 schreef Momo het volgende:
[..]
Als je Domino's pizza tijdens Sanremo eet komt Amadeus boos bij je thuis.
Gezellig, kan ik hem meteen een kopje chino aanbieden na het avondetenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:10 schreef Momo het volgende:
[..]
Als je Domino's pizza tijdens Sanremo eet komt Amadeus boos bij je thuis.
Ahh slim. Ik doe dat ook ongeveer zo: Ik eet suikervrije speklapjes en drink vetvrije cola.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:11 schreef H_T het volgende:
[..]
Kan niet, ik drink suikervrije cola namelijk
Hoezo noem je hem die gast?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:11 schreef NailQueen het volgende:
Zoveel vragen bij die gast met Minnie mouse oortjes, een pleister op zijn wang en een mondkapje op zijn onderkin
I want to see Russia goodbyequote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:11 schreef NailQueen het volgende:
Zoveel vragen bij die gast met Minnie mouse oortjes, een pleister op zijn wang en een mondkapje op zijn onderkin
Die ken ik nietquote:
Verka. Irritant is 'ie hè.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:11 schreef NailQueen het volgende:
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat als je de tweede pizza afhaalt en de derde laat bezorgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |