Gisteren was het bij ons best mooi weer.quote:
Of juist wel dat mensen er even uit willenquote:Op maandag 13 november 2023 09:36 schreef LeSage het volgende:
[..]
Gisteren was het bij ons best mooi weer.
Nu lijkt het te schemeren inderdaad![]()
Fijn ook, mag vandaag werken en dan is er op zo’n druilerige maandag waarschijnlijk niets te doen.
Oh ja, gister was het droog. Toen heb ik het zonnescherm kunnen drogen omdat ie zeiknat was omdat ik tijdens een droog uurtje het gras/blad was gaan maaien en het ineens losging. Toen heb ik met mijn stomme hoofd het zonnescherm laten zakken om de grasmaaier te beschermenquote:Op maandag 13 november 2023 09:36 schreef LeSage het volgende:
[..]
Gisteren was het bij ons best mooi weer.
Nu lijkt het te schemeren inderdaad![]()
Fijn ook, mag vandaag werken en dan is er op zo’n druilerige maandag waarschijnlijk niets te doen.
Dat is op andere dagen meestal wel, maar op maandag leert de ervaring dat het dan gewoon stil is. Het is niet anders.quote:Op maandag 13 november 2023 09:39 schreef F_r het volgende:
[..]
Of juist wel dat mensen er even uit willen
Ik moet kijken of ik het kan verzetten heb al gereserveerdquote:Op maandag 13 november 2023 09:46 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Oh ja, gister was het droog. Toen heb ik het zonnescherm kunnen drogen omdat ie zeiknat was omdat ik tijdens een droog uurtje het gras/blad was gaan maaien en het ineens losging. Toen heb ik met mijn stomme hoofd het zonnescherm laten zakken om de grasmaaier te beschermen![]()
Saai wel, stilte. 3 van de 4 zaken zijn bij ons gesloten![]()
@:F_r het enige positieve om met regen naar de Efteling te gaan, is dat er dan geen rijen zijn. Hadden wij toen een keer maar dat was in de zomer en warm. Nu ist koud en vies weer. Als je het kan verstellen, zou ik dat idd doen.
Ai... Hopelijk kan dat dan. Wist niet dat er nog gereserveerd moet worden, ben al jaren niet geweest.quote:Op maandag 13 november 2023 09:54 schreef F_r het volgende:
[..]
Ik moet kijken of ik het kan verzetten heb al gereserveerd
Dat was wel echt heel vroeg dan, tenminste toen ik gisteren hier om 6.00 m’n bed uit ging was het al flink mistig. Maar wel apart, het was tussen de huizen mistiger dan op de open vlakte verderop. Meestal is het andersom.quote:Op maandag 13 november 2023 09:42 schreef BE het volgende:
Gisterenochtendvroeg was het heerlijk buiten, voor de mist op kwam zetten.
Maar vandaag kon ik me er toch niet toe zetten om te gaan lopen in dit zeikweer...
Nee, ik ging om 08.30 de deur uit. Het werd hier pas rond 11u mistig.quote:Op maandag 13 november 2023 10:21 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Dat was wel echt heel vroeg dan, tenminste toen ik gisteren hier om 6.00 m’n bed uit ging was het al flink mistig. Maar wel apart, het was tussen de huizen mistiger dan op de open vlakte verderop. Meestal is het andersom.
@:quoi poeh wat heftig ook weer. Goed dat jullie er die man op hebben aangesproken!
Ah, toen was het hier al een heel eindje voorbijquote:Op maandag 13 november 2023 10:22 schreef BE het volgende:
[..]
Nee, ik ging om 08.30 de deur uit. Het werd hier pas rond 11u mistig.
Ligt er heel erg aan of het in 1 keer valt of dat het de hele dag door druppelt...quote:Op maandag 13 november 2023 09:38 schreef F_r het volgende:
Ik heb voor volgende week ma met sac de efteling op de planning staan hij geeft alleen nu 6,3mm regen aan. Dan is er niet veel aan in de efteling ik denk er over om het te verzetten. Even woe of do het weer nog eens checken.
Nope, is altijd zo als je op de fiets op pad moetquote:
Beterschap voor spruit!quote:Op maandag 13 november 2023 10:30 schreef Tink89 het volgende:
Ik heb überhaupt geen mist gezien...
Spruit heeft weer oorontsteking, dus ik zit op kantoor aan een koffie-infuus te doen alsof ik werk, maar eigenlijk te fokken. 3 uur slaap, hoe heb ik dat jarenlang gedaan?
In en rond NYC ook voornamelijk blauwe lucht gezien de afgelopen 2 weken. Wel een paar keer de ruiten moeten krabben in de ochtend. Met m'n pinpasquote:Op maandag 13 november 2023 10:44 schreef Adrian4 het volgende:
Ik zit in in Londen en hier is de lucht blauw met witte wolken
Ik zou die beslissing niet eerder nemen dan zondagavond hoor. Kunt er nu echt nog helemaal niets van zeggen.quote:Op maandag 13 november 2023 09:38 schreef F_r het volgende:
Ik heb voor volgende week ma met sac de efteling op de planning staan hij geeft alleen nu 6,3mm regen aan. Dan is er niet veel aan in de efteling ik denk er over om het te verzetten. Even woe of do het weer nog eens checken.
Ja was lekker hoor! Sowieso erg tof om de Amerikaanse collega's (weer) eens in het echt te zien. Ook supervermoeiend, we hebben even gerekend en rond de 50 mensen geïnterviewd. Ik moet dat nu allemaal gaan uitwerken maar ik merk dat ik het een beetje voor mij uit duwquote:Op maandag 13 november 2023 14:26 schreef exode het volgende:
Welcome back SQ!
Hoe was het in The Big Apple?
En dus prima weer!quote:Op maandag 13 november 2023 14:31 schreef SQ het volgende:
[..]
Ja was lekker hoor! Sowieso erg tof om de Amerikaanse collega's (weer) eens in het echt te zien. Ook supervermoeiend, we hebben even gerekend en rond de 50 mensen geïnterviewd. Ik moet dat nu allemaal gaan uitwerken maar ik merk dat ik het een beetje voor mij uit duw
Verder vooral de bucketlist van mijn collega afgewerkt, want ik ben er al ooit een volle week geweest, maar ik hou wel van dat metropoolse
Precies. Hier bijvoorbeeld zat de buien radar er ècht enorm naast vanochtend.quote:Op maandag 13 november 2023 14:26 schreef SQ het volgende:
[..]
Ik zou die beslissing niet eerder nemen dan zondagavond hoor. Kunt er nu echt nog helemaal niets van zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |