abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211303558
Beekse bergen zit je in je eigen auto, of in een bus (of een open overdekte jeep als je een gamedrive boekt). En de rest van het park is als een gewone dierentuin.

verder geen nuttige tips voor met slecht weer, behalve spelletjes etc meenemen voor in het huisje. Een paar dagen weg is ook een heel goed moment om een nieuw wat moeilijker spel te oefenen.
pi_211303568
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2023 13:15 schreef MaJo het volgende:

[..]
Ja geen idee, ik had er echt nog nooit van gehoord _O-
Maar je vindt het wel een scam tenzij je het gebruikt waarvoor het bedoeld is? :D

Het safarideel van Beekse Bergen is kleiner dan het gewone dierentuigedeelte trouwens (en bij de safari zit je in je eigen auto of een bus).
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  Moderator woensdag 15 november 2023 @ 13:31:36 #253
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_211303598
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2023 13:29 schreef FlyingFish het volgende:
Beekse bergen zit je in je eigen auto, of in een bus (of een open overdekte jeep als je een gamedrive boekt). En de rest van het park is als een gewone dierentuin.

verder geen nuttige tips voor met slecht weer, behalve spelletjes etc meenemen voor in het huisje. Een paar dagen weg is ook een heel goed moment om een nieuw wat moeilijker spel te oefenen.
Ah ok. Spelletjes gaan sowieso mee en er is een zwembad. Dus we zullen ons wel vermaken :)

quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2023 13:29 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Maar je vindt het wel een scam tenzij je het gebruikt waarvoor het bedoeld is? :D

Het safarideel van Beekse Bergen is kleiner dan het gewone dierentuingedeelte trouwens (en bij de safari zit je in je eigen auto of een bus).
Scam is niet het goede woord maar zo'n Tellsell product waar je later weinig mee doet. Zo komt het op mij over :)
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_211303661
Ik gebruik het ook niet hoor, maar ik heb ook eigenlijk nooit koude handen. Maar ik kan me heel goed voorstellen dat je het wel gebruikt als je veel last hebt van koude handen of Raynaud ofzo. Het is supermakkelijk in het gebruik en kost bijna niets.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  FOK!fotograaf woensdag 15 november 2023 @ 13:50:52 #255
148247 taxibabe
pi_211303783
Ik gebruikte die handwarmers bij de borstvoeding, ik heb geen Raynaud, maar had wel symptomen van Raynaud in mijn borsten na een voeding. Dus ik propte die handwarmers na de voeding achter mijn beha :+
  woensdag 15 november 2023 @ 13:56:10 #256
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_211303822
Ik heb een heel arsenaal van die handwarmers voor bij de hockey, voor de kinderen die gewisseld zijn en in de dug-out moeten wachten.
KuikenGuppy
  Moderator woensdag 15 november 2023 @ 14:10:46 #257
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_211303948
quote:
1s.gif Op woensdag 15 november 2023 13:56 schreef Burdie het volgende:
Ik heb een heel arsenaal van die handwarmers voor bij de hockey, voor de kinderen die gewisseld zijn en in de dug-out moeten wachten.
Ok ik ben om, waar haal ik ze :P
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  woensdag 15 november 2023 @ 14:13:51 #258
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_211303975
B
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2023 13:13 schreef MaJo het volgende:
Wij gaan volgende week een paar dagen naar Kaatsheuvel. Het ziet er naar uit dat het slecht weer gaat worden dus ik heb even een slecht weer plan nodig :P Op de planning staan nu:

- Efteling (dat gaat sowieso door)
- Wandelen/fietsen Nationaal Park De Loonse en Drunense Duinen
- Dagje Tilburg: Natuurmuseum/Spoorzone/shoppen

Iemand nog tips voor overdekte dingen? Ik dacht ook nog aan Beekse Bergen, dan zit je toch in overdekte jeeps?
Beekse bergen is in je eigen auto. :Y
pi_211304104
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2023 14:10 schreef MaJo het volgende:

[..]
Ok ik ben om, waar haal ik ze :P
lidl, action dat soort winkels
Fake it till you make it...
  woensdag 15 november 2023 @ 14:29:32 #260
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_211304121
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2023 13:13 schreef MaJo het volgende:
Wij gaan volgende week een paar dagen naar Kaatsheuvel. Het ziet er naar uit dat het slecht weer gaat worden dus ik heb even een slecht weer plan nodig :P Op de planning staan nu:

- Efteling (dat gaat sowieso door)
- Wandelen/fietsen Nationaal Park De Loonse en Drunense Duinen
- Dagje Tilburg: Natuurmuseum/Spoorzone/shoppen

Iemand nog tips voor overdekte dingen? Ik dacht ook nog aan Beekse Bergen, dan zit je toch in overdekte jeeps?
Ben je er in het weekend? Want dan is er in Tilburg deze voorstelling: https://www.013.nl/progra(...)-boem-en-sinterklaas en in Waalwijk kan je dan het Huis van Sinterklaas bezoeken.

Tip voor een restaurant:
't Spoor in Waspik of De Aap in Alphen (die laatste is wel wat verder rijden), wel wat duurdere restaurants, maar ze hebben een kindermeisje die je kind gaat vermaken zodat je ook nog echt quality time met je partner hebt :P.

De duinen zou ik bij slecht weer skippen, zoiets heb je in Utrecht ook :P.
If everything else fails, is er nog een Monkey Town in Waalwijk, of JumpXL waar ze ook peuter/kleuter uurtjes hebben.
KuikenGuppy
  Moderator woensdag 15 november 2023 @ 14:36:31 #261
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_211304173
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2023 14:27 schreef Nijna het volgende:

[..]
lidl, action dat soort winkels
Ik ga eens kijken ^O^

quote:
1s.gif Op woensdag 15 november 2023 14:29 schreef Burdie het volgende:

[..]
Ben je er in het weekend? Want dan is er in Tilburg deze voorstelling: https://www.013.nl/progra(...)-boem-en-sinterklaas en in Waalwijk kan je dan het Huis van Sinterklaas bezoeken.

Tip voor een restaurant:
't Spoor in Waspik of De Aap in Alphen (die laatste is wel wat verder rijden), wel wat duurdere restaurants, maar ze hebben een kindermeisje die je kind gaat vermaken zodat je ook nog echt quality time met je partner hebt :P.

De duinen zou ik bij slecht weer skippen, zoiets heb je in Utrecht ook :P.
If everything else fails, is er nog een Monkey Town in Waalwijk, of JumpXL waar ze ook peuter/kleuter uurtjes hebben.
In het weekend :Y Van vrijdag tot maandag. En heel toevallig, ik ken degene die die voorstelling geeft persoonlijk dus dat is helemaal een goeie tip :D

Huis van Sinterklaas klinkt ook goed, thanks! Eten wordt waarschijnlijk iets van pannenkoeken/pizza etc. Quality time doen we wel een keer als we zonder kind zijn :P
  woensdag 15 november 2023 @ 14:38:50 #262
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_211304191
De Financiën in Loon op Zand is nog een tip, een leuk pannenkoekenrestaurant met speeltuin (zowel indoor als outdoor).

En verder nog leuk is Waleuk in Waalwijk, of Pukkemuk in Tilburg.
KuikenGuppy
  woensdag 15 november 2023 @ 14:39:43 #263
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_211304199
En zaterdagmiddag (25-11) is er in het centrum van alles te beleven met Pieten.
KuikenGuppy
  Moderator woensdag 15 november 2023 @ 14:40:03 #264
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_211304205
quote:
1s.gif Op woensdag 15 november 2023 14:38 schreef Burdie het volgende:
De Financiën in Loon op Zand is nog een tip, een leuk pannenkoekenrestaurant met speeltuin (zowel indoor als outdoor).

En verder nog leuk is Waleuk in Waalwijk, of Pukkemuk in Tilburg.
Kijk, hier kan ik iets mee _O_
pi_211304705
Zo'n weekendje vliegt toch voorbij? Met alleen de Efteling en Beekse Bergen zit je al ramvol joh.

Maar je kan de Oliemeulen overwegen in Tilburg. Daar willen wij ook nog een keer heen of het Reptielhuis in Breda, daar gaan wij zondag heen :)
  Moderator woensdag 15 november 2023 @ 15:53:37 #266
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_211304773
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2023 15:42 schreef exode het volgende:
Zo'n weekendje vliegt toch voorbij? Met alleen de Efteling en Beekse Bergen zit je al ramvol joh.

Maar je kan de Oliemeulen overwegen in Tilburg. Daar willen wij ook nog een keer heen of het Reptielhuis in Breda, daar gaan wij zondag heen :)
Haha absoluut, maar dan heb je in ieder geval wat opties om uit te kiezen :P

Oliemeulen klinkt leuk! Maar denk dat we even een dierentuin skippen, Beekse Bergen is puur een slecht weer optie :)
pi_211304839
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2023 11:58 schreef Tink89 het volgende:

[..]
Txs! We hebben gelukkig heel weinig bouweisen vanuit de gemeente/welstand, dus dit moet goed komen. De kavels liggen op een rijtje/in een lichte kromming. Voorkanten op noord-oost, achter op zuid-west.
Spannend! Wij hebben ons ook ingeschreven, maar dan voor projectbouw. Verkoop start ergens januari dus hopelijk zitten we erbij O+

Nu hebben we een tuin op het westen en dat wil ik echt niet meer, te heet in de zomer.
Shine bright like a diamond.
  Moderator woensdag 15 november 2023 @ 16:02:53 #268
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_211304846
Morgen ook maar even urine laten checken, ben bang dat ik ook een blaasontsteking heb :@
pi_211304848
Als je beekse bergen tijdens de regen overweegt zou ik zeker laarzen voor aapie meenemen. Er vormen er veel en grote en diepe plassen.
Kinderen mogen er ook binnen met een loopfiets. Dat was voor ons altijd een lifesaver met een peuter die niet graag liep. Behalve toen hij een wheelie deed midden in een diepe plas en dat niet helemaal goed ging :D
pi_211305196
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2023 12:48 schreef Nijna het volgende:
@:Mushanga71, beterschap. Lekker, een beetje bouillon. Maar pas op met je bloeddruk! Misschien ander smaakje thee voor de afwisseling? (en dan niet met zoethout, daar gaat je bloeddruk ook van omhoog).

@:Tink89, spannend en heel leuk als het lukt!
Dank :)
Ik drink alleen nog maar jasmijnthee, voor de rest krijg ik niks weg. Heb wel iets met passievrucht gekocht, die maar proberen. En anders gaat ie ook naar dochter. Die heeft ondertussen een voorraad thee met allerlei smaakjes die ik geprobeerd heb :') :D

quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2023 12:52 schreef MaJo het volgende:

[..]
Niet terug maar nooit weggeweest ;) Sterkte!
Dank! Nou, de eerste dagen van de kuur werkte het wel, maar na dag drie was ik terug bij af :{ en dan hopen dat alles ineens, foep, toch weg is.

Is idd handig om even te laten testen, zéker met jullie weekend in het verschiet :Y

Zoon moet zo trainen en ik heb heel geen zin de deur nog uit te gaan :')
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  Moderator woensdag 15 november 2023 @ 17:02:19 #271
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_211305292
quote:
1s.gif Op woensdag 15 november 2023 16:03 schreef Bottoms_up het volgende:
Als je beekse bergen tijdens de regen overweegt zou ik zeker laarzen voor aapie meenemen. Er vormen er veel en grote en diepe plassen.
Kinderen mogen er ook binnen met een loopfiets. Dat was voor ons altijd een lifesaver met een peuter die niet graag liep. Behalve toen hij een wheelie deed midden in een diepe plas en dat niet helemaal goed ging :D
Goeie sowieso met dit weer ^O^ Loopfiets is hier ook een hit dus die gaat sowieso mee :Y

quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2023 16:49 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Dank :)
Ik drink alleen nog maar jasmijnthee, voor de rest krijg ik niks weg. Heb wel iets met passievrucht gekocht, die maar proberen. En anders gaat ie ook naar dochter. Die heeft ondertussen een voorraad thee met allerlei smaakjes die ik geprobeerd heb :') :D
[..]
Dank! Nou, de eerste dagen van de kuur werkte het wel, maar na dag drie was ik terug bij af :{ en dan hopen dat alles ineens, foep, toch weg is.

Is idd handig om even te laten testen, zéker met jullie weekend in het verschiet :Y

Zoon moet zo trainen en ik heb heel geen zin de deur nog uit te gaan :')
Rooibos wel eens geprobeerd? Dat vind ik zelf de lekkerste. De rest vind ik ook niks.

De blaasontsteking is dan gewoon nog op de achtergrond aan het sluimeren. Zelf ook wel eens een "dubbele blaasontsteking" gehad, dan heb je gewoon zo'n eikel die maar niet weg wil.

Ons weekendje is volgende week ;)

Ik voel je, ook echt totaal geen zin om de deur uit te gaan. Ergens toch nog een voordeel dat Aapie ziek is, kunnen we in ieder geval lekker binnen blijven :@ :')
pi_211305588
Wat je ook kan doen Majo. Is dat je in mijn plaats naar het prikkelarme feest van mijn schoonmoeder gaat. Lekker zonder muziek, telefoon, of andere vorm van vermaak.

Ga ik wel spinnen aaien bij de oliemolen. (Mind the freaky pop achter mij)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_211305604
quote:
1s.gif Op woensdag 15 november 2023 17:33 schreef amaranta het volgende:
Wat je ook kan doen Majo. Is dat je in mijn plaats naar het prikkelarme feest van mijn schoonmoeder gaat. Lekker zonder muziek, telefoon, of andere vorm van vermaak.

Ga ik wel spinnen aaien bij de oliemolen. (Mind the freaky pop achter mij)
[ link | afbeelding ]
Kan dit in een spoiler? :'( *kras*
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_211305605
:o :o :o :o
Protčge moi de mes désirs.
pi_211305615
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2023 17:02 schreef MaJo het volgende:

[..]
Goeie sowieso met dit weer ^O^ Loopfiets is hier ook een hit dus die gaat sowieso mee :Y
[..]
Rooibos wel eens geprobeerd? Dat vind ik zelf de lekkerste. De rest vind ik ook niks.

De blaasontsteking is dan gewoon nog op de achtergrond aan het sluimeren. Zelf ook wel eens een "dubbele blaasontsteking" gehad, dan heb je gewoon zo'n eikel die maar niet weg wil.

Ons weekendje is volgende week ;)

Ik voel je, ook echt totaal geen zin om de deur uit te gaan. Ergens toch nog een voordeel dat Aapie ziek is, kunnen we in ieder geval lekker binnen blijven :@ :')
Ah, dan heb je nog even tijd om te herstellen :) En hopelijk heb jij een variant die wél meteen op de ab reageert.
Een dubbele blaasontsteking zit je nu ff niet op te wachten :X

Rooibos lust ik niet en de passievrucht is net ook afgekeurd :{ Ga wel losse thee bestellen, had laatst ergens heel lekkere thee gedronken, iets met champagne :D
Maarja, ik had ook thee van de Hema die ik erg lekker vond, meteen 6 doosjes haalde en het daarna tegen dronk :') Geen idee waarom.

Boh, Aapie ook ziek :{ Beterschap voor jullie :*
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')