quote:Op donderdag 9 november 2023 10:29 schreef BE het volgende:
[..]Ik zou je geloof ik nooit meer herkennen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Leandra op 09-11-2023 12:57:57 ]
quote:Op donderdag 9 november 2023 10:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wij hebben elkaar in 2020 natuurlijk nog gezien.
Wel grappig want je zegt hiermee eigenlijk wat ik nu ook heel erg merk; als mensen me zien dat denken ze niet meer gelijk "die benen!" en omdat dat niet de eerste gedachte is benaderen ze me ook heel anders, het is echt bizar hoe dat dit jaar veranderd is.
Dat is ook gelijk wat me nu zo bezighoudt in het wel/geen armlift vraagstuk: ik ben nu eindelijk gewoon een wat stevige vrouw van in de 50, niets bijzonders, ik ben niet meer "die benen!!" maar als ik mijn armen laat doen dan word ik weer een freakshow zeg maar, omdat die littekens wel heel erg in your face zijn en ze altijd opvallen als ik iets mouwloos of met korte mouwen draag.
Dat is ook wat me heel erg bezighoudt.Ik vind het wel verdrietig om dit te lezen. Al snap ik ook dat dingen die buiten de norm vallen heel erg opvallen, het is toch sneu dat het het eerste is wat mensen zien. Ik heb dat ook wel gehad dat mensen zeiden "jeetje wat ben je afgevallen" en ik dan vooral dacht "ok dus eerst vond je me te dik".SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We zijn sowieso veel te veel met uiterlijk bezig en ik voel die spoiler van jou echt in mijn hart![]()
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Ik denk dat je ook niet zoveel moet invullen voor anderen. Ik was afgelopen week op een verjaardag waar vrienden van m’n broer waren. 1 daarvan was ook flink afgevallen wat enorm opviel. Niet omdat ze daarvoor nou zo dik was, iets boven gemiddeld postuur denk ik, maar meer omdat ze opeens een stuk zelfverzekerder ook overkwam, waarschijnlijk ook omdat ze zelf lekkerder in haar vel zit nu. Diezelfde verandering heb ik mij m’n zus ook gezien. Het gaat niet alleen om de kilo’s vaak, maar ook hoe mensen zich daar zelf bij voelen. Iets van een minderwaardigheidscomplex dat (deels) verdwijnt.quote:Op donderdag 9 november 2023 10:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vind het wel verdrietig om dit te lezen. Al snap ik ook dat dingen die buiten de norm vallen heel erg opvallen, het is toch sneu dat het het eerste is wat mensen zien. Ik heb dat ook wel gehad dat mensen zeiden "jeetje wat ben je afgevallen" en ik dan vooral dacht "ok dus eerst vond je me te dik".
We zijn sowieso veel te veel met uiterlijk bezig en ik voel die spoiler van jou echt in mijn hart![]()
Ik heb het bijna 5 jaar geleden laten doen, borstverkleining. Had ik veel eerder moeten doen, ben er nog steeds blij mee.quote:Op donderdag 9 november 2023 09:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wow wat goedHoe vond je het herstel ten opzichte van het resultaat? Ik overweeg een borstverkleining maar zie nu al op tegen het herstel
Leuke jasquote:
De arts die mij behandelde die adviseerde bij iedere operatie ook Arnica D6 tabletjes, van 2 weken voor tot een week na de operatie, en mijn blauwe plekken zijn echt heel snel weg, het is verbazingwekkend.quote:Op donderdag 9 november 2023 12:23 schreef Nijna het volgende:
[..]
Ik heb het bijna 5 jaar geleden laten doen, borstverkleining. Had ik veel eerder moeten doen, ben er nog steeds blij mee.
Het vervelendste vond ik die strakke bh die ik weken lang dag en nacht moest dragen, hij zat goed strak zeg maar (wellicht heeft dat wel geholpen met de zwelling en blauwe plekken, want dat viel erg mee, ik heb ook arnica tabletjes geslikt achteraf geen idee of dat wat gedaan heeft, maar voor het idee). En dat zat op een gegeven moment echt niet lekker meer, zere ribben had ik ervan.
Ze zijn wel weer iets groter geworden omdat ik ook weer wat ben aangekomen. Littekens zijn wel zichtbaar, maar zien er netjes uit.
Ik vond alleen na de operatie een bh kopen wel een ding.
Mijn cupmaat was kleiner geworden, maar de basis van de borst is niet kleiner, dat was even zoeken. Maar intussen een modelletje gevonden wat wel weer goed zit.
[..]
Leuke jas, combineert goed met dat blije hoofd
![]()
![]()
Ondnaks dat ik ooit heel veel afviel, heeft dat echt helemaal niets met mijn minderwaardigheidscomplex gedaan. Helaasquote:Op donderdag 9 november 2023 11:42 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Ik denk dat je ook niet zoveel moet invullen voor anderen. Ik was afgelopen week op een verjaardag waar vrienden van m’n broer waren. 1 daarvan was ook flink afgevallen wat enorm opviel. Niet omdat ze daarvoor nou zo dik was, iets boven gemiddeld postuur denk ik, maar meer omdat ze opeens een stuk zelfverzekerder ook overkwam, waarschijnlijk ook omdat ze zelf lekkerder in haar vel zit nu. Diezelfde verandering heb ik mij m’n zus ook gezien. Het gaat niet alleen om de kilo’s vaak, maar ook hoe mensen zich daar zelf bij voelen. Iets van een minderwaardigheidscomplex dat (deels) verdwijnt.
Ik denk dat ik me ook een stuk beter zou voelen bij -20 kilo. Maar ik voel me nu ook al goed dus het is mij de moeite nog niet waard.
quote:
dat dus! hoe ze begon met het maken van spritsen en nu echt hele creaties neerzet. Zo leuk om te zien. Haar teammaatje vandaag was ook echt een hele leuke meid. Ze gaven elkaar regelmatig een high-five, er werd gelachen en er werd geknuffeld. Dat zag ik bij de andere teams niet echt.quote:Op donderdag 9 november 2023 17:58 schreef livelink het volgende:
Wat ontzettend leuk Vicky. Ook leuk om te zien hoe ze in een paar jaar echt een vak leren. Dat vond ik bij mijn dochter ook leuk om te zien. Al het geworstel in de eerste jaren en toen ineens in de laatste twee jaar werden er echt mooie, kant- en klare producten opgeleverd.
Ach, ze zal wel geschrokken zijn. Weet je hoe het gebeurd is? Allebei in de fout waarschijnlijk?quote:Op donderdag 9 november 2023 18:09 schreef F_r het volgende:
En iets anders. Mijn oudste is vandaag aangereden door een andere fietser. Gelukkig heeft ze niet heel veel er aan overgehouden dikke kuit. Fiets wel echt kapot voorvork verbogen en voorwiel zit ook los.
Alleen wat ze zelf gezegd heeft. Ze haalde een fietser in op het moment dat ze er langs wilde kwam hij naar links. En fietste zo tegen haar aan. Deze man was al wat ouder is opgestaan en door gefietstquote:Op donderdag 9 november 2023 18:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Ach, ze zal wel geschrokken zijn. Weet je hoe het gebeurd is? Allebei in de fout waarschijnlijk?
Dat is niet netjes in ieder geval.quote:Op donderdag 9 november 2023 18:36 schreef F_r het volgende:
[..]
Alleen wat ze zelf gezegd heeft. Ze haalde een fietser in op het moment dat ze er langs wilde kwam hij naar links. En fietste zo tegen haar aan. Deze man was al wat ouder is opgestaan en door gefietst
quote:Op donderdag 9 november 2023 19:28 schreef amaranta het volgende:
@:leandra ziet er goed uit! Milfje dat je d’r bent!
@:vicky, ik vind dat zo kunstig altijd. Super mooi. Hopelijk vallen ze in de prijzen
@:fr wat schandalig van die meneer. Kan ze morgen wel naar school?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |