Is ze het toch weer geluktquote:Op donderdag 16 november 2023 20:57 schreef BobW het volgende:
Heel de campagne gaat het alleen maar over de buitenlanders, heel vermoeiend.
Wow, een politieke partij voor basisinkomen. Dat wordt stemmen op Binsbergen, luuuuul.quote:Op donderdag 16 november 2023 21:27 schreef DiegoFuser het volgende:
Robert Maaskant gaat Nederland redden ontdek ik net bij het lezen van de kandidatenlijst.
[ afbeelding ]
Die lijst ernaast, is die voor de gemeenteraadsverkiezingen van Amsterdam?quote:Op donderdag 16 november 2023 21:27 schreef DiegoFuser het volgende:
Robert Maaskant gaat Nederland redden ontdek ik net bij het lezen van de kandidatenlijst.
[ afbeelding ]
Zelfs Wilders ziet andere problemen die belangrijker zijnquote:Op donderdag 16 november 2023 21:32 schreef eentwee het volgende:
Ik kijk ernaar uit dat het kabinet Dilan I het enige probleem dat Nederland blijkbaar heeft gaat oplossen.
Janmaat zag dat het goed was.
Mijn stem gaat naarquote:Op donderdag 16 november 2023 21:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wow, een politieke partij voor basisinkomen. Dat wordt stemmen op Binsbergen, luuuuul.
#justiceforRonquote:Op donderdag 16 november 2023 21:42 schreef Szura het volgende:
Ik lees werkelijk alleen maar negatieve tweets over dat ‘debat’. Chef politiek bij de NOS:
[ twitter ]
Ze vinden allemaal dat streekziekenhuizen open moeten blijven.quote:Op donderdag 16 november 2023 21:39 schreef Marcoss het volgende:
Echt een debat is het niet als de 4 partijen het in veel zaken grotendeels met elkaar eens zijn
Dat levert geen zetels op. Overigens zat ik te twijfelen over Volt, maar na het zien van hun belastingvoorstel heb ik direct de voedselbank gebeld.quote:Op donderdag 16 november 2023 22:05 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
De inhoudelijk sterkere politici zijn wellicht Dassen, Jetten, Bontebal en Ouwehand (en Simons maar die heeft de eer maar aan zichzelf gehouden). Komen bij elkaar tot tien zetels denk ik.
@maxi-mus kan je uitgebreid adviserenquote:Op donderdag 16 november 2023 23:39 schreef Fretwork het volgende:
Welke rode broeken/bitterballen/BMW 5 station met Harmann Kardon stereo VVDer moet ik stemmen?
De grachtengordel wordt ook wel erg ondergesneeuwd met al die aandacht ineens voor de boerenquote:Op donderdag 16 november 2023 21:31 schreef Szura het volgende:
[..]
Die lijst ernaast, is die voor de gemeenteraadsverkiezingen van Amsterdam?
quote:Op donderdag 16 november 2023 23:39 schreef Fretwork het volgende:
Welke rode broeken/bitterballen/BMW 5 station met Harmann Kardon stereo VVDer moet ik stemmen?
Tussen 1 en 2x modaal zit nauwelijks verschil met ons stelsel.quote:Op vrijdag 17 november 2023 10:51 schreef Fretwork het volgende:
Overigens ook keihard gelachen om de zielige leraar bij Op1 gisteren die maar tweemaal modaal verdiende.
Ja zeker als alleenverdienerquote:Op vrijdag 17 november 2023 11:53 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Tussen 1 en 2x modaal zit nauwelijks verschil met ons stelsel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |