SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Weinig keuze? Ik kon skiën, klimmen, bergwandelen, winkelen, door steden wandelen, kayakken, zwemmen, en dat alles zonder toeristenquote:Op donderdag 9 november 2023 01:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]
Ik ben vrij slecht in het omgaan met weinig tot geen keuzes.
Ja hè? Is eigenlijk iets voor GRMBL. @LTVDK, lees even de lapo.quote:
Zat laatst een serie te kijken waar er een planeet met robots was die de mensen die hun gemaakt hadden allemaal uitgeroeid hadden. Ik zat echt de denken.. ja, dit is dus waar we naartoe gaan hèquote:
Het enige wat ik gedaan heb in die tijd is fokken, eten, wijntjes met Buufje tikken en proberen illegaal naar Antwerpen te sluipenquote:Op donderdag 9 november 2023 01:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Weinig keuze? Ik kon skiën, klimmen, bergwandelen, winkelen, door steden wandelen, kayakken, zwemmen, en dat alles zonder toeristen
Ik ben een paar keer illegaal naar nederland en duitsland geslopen in die tijd. Living on the edge hoorquote:Op donderdag 9 november 2023 01:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het enige wat ik gedaan heb in die tijd is fokken, eten, wijntjes met Buufje tikken en proberen illegaal naar Antwerpen te sluipen
Hopelijk leest Hugo de Jonge niet mee!quote:Op donderdag 9 november 2023 01:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ben een paar keer illegaal naar nederland en duitsland geslopen in die tijd. Living on the edge hoor
Serieus?quote:Op donderdag 9 november 2023 01:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zat laatst een serie te kijken waar er een planeet met robots was die de mensen die hun gemaakt hadden allemaal uitgeroeid hadden. Ik zat echt de denken.. ja, dit is dus waar we naartoe gaan hè
Trouwen met Buufje.quote:Op donderdag 9 november 2023 01:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het enige wat ik gedaan heb in die tijd is fokken, eten, wijntjes met Buufje tikken en proberen illegaal naar Antwerpen te sluipen
Ik wel een beetje, maar dan omdat we AI iets heel doms laten doen.quote:Op donderdag 9 november 2023 01:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Serieus?Daar ben ik echt compleet niet bang voor eigenlijk. Maar misschien is dat heel naief van me.
Dat heeft ze dan rap gedaan.quote:Op donderdag 9 november 2023 01:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die is inmiddels al getrouwd met een foute Italiaan en gezegd met 2 kindjes.
Noem eens een voorbeeld?quote:Op donderdag 9 november 2023 01:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik wel een beetje, maar dan omdat we AI iets heel doms laten doen.
Ik had zelf maar zo'n briefje van de Belgische regering ingevuld "een bewijs van goedgezindheid" of zoiets.quote:Op donderdag 9 november 2023 01:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ben een paar keer illegaal naar nederland en duitsland geslopen in die tijd. Living on the edge hoor
Dat zou wel een wondertje zijn.quote:Op donderdag 9 november 2023 01:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat heeft ze dan rap gedaan.De oudste lijkt niet toevallig op je?
Geen idee nog hoor, maar ik denk dat we te veel AI gaan gebruiken voor van alles en dat dan blijkt dat AI soms helemaal niet zo I is.quote:
Ja maar daar zijn we dan zelf bij toch. Ik geloof best dat er wat domme fouten zullen komen. Die zijn er altijd als mensen dingen maken. Ook als we dingen maken om ze zelfstandig dingen te laten maken etc. Maar iets om de mensheid uit te roeien? Neh.quote:Op donderdag 9 november 2023 01:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Geen idee nog hoor, maar ik denk dat we te veel AI gaan gebruiken voor van alles en dat dan blijkt dat AI soms helemaal niet zo I is.
Daar genoot ik zelfs door de computer vanquote:Op donderdag 9 november 2023 01:13 schreef liesje1979 het volgende:
Sneeuwballengevecht midden in de nacht toen er avondklok gold. Ik win.
Ik kan ook niet zo snel een scenario bedenken hoor, maar we stoppen nu AI in dingen als tekstverwerkers terwijl het allemaal helemaal niet zo foutloos werkt. Straks sturen wereldleiders elkaar dat soort documenten en krijgen we oorlog door AI-gepruts.quote:Op donderdag 9 november 2023 01:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja maar daar zijn we dan zelf bij toch. Ik geloof best dat er wat domme fouten zullen komen. Die zijn er altijd als mensen dingen maken. Ook als we dingen maken om ze zelfstandig dingen te laten maken etc. Maar iets om de mensheid uit te roeien? Neh.Maar ik ga graag de strijd aan met de losgeslagen robotstofzuigers.
Sowieso al dat er sneeuw was.quote:Op donderdag 9 november 2023 01:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Daar genoot ik zelfs door de computer van![]()
Dan hebben we de AI zelf niet goed genoeg gemaakt. Je kan ook zeggen te goed, maar als dit het gevolg is dan is het wat mij betreft niet goed. Stel AI blijkt toch opeens een ziel te krijgen dan zijn ze gek om ons uit te moorden want dan hebben ze niets meer om te pesten.quote:Op donderdag 9 november 2023 01:33 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik kan ook niet zo snel een scenario bedenken hoor, maar we stoppen nu AI in dingen als tekstverwerkers terwijl het allemaal helemaal niet zo foutloos werkt. Straks sturen wereldleiders elkaar dat soort documenten en krijgen we oorlog door AI-gepruts.
Wat is je handicapquote:Op donderdag 9 november 2023 02:39 schreef kwiwi het volgende:
Terug van het diner. Cuba, altijd leuk, 10 gerechten op het menu waarvan ze er 5 niet kunnen aanbieden omdat de ingrediënten op zijnEn je ziet in zowel ontbijt als lunch en avondeten steeds dezelfde groenten, vis, fruit etc. terugkomen
Gelukkig is er een mooi strand, voor het eten moet je hier niet naartoe
Zo slapenMorgen golfen
Correctquote:
Jawel.quote:
altijd wat te klagen hequote:Op donderdag 9 november 2023 02:39 schreef kwiwi het volgende:
Terug van het diner. Cuba, altijd leuk, 10 gerechten op het menu waarvan ze er 5 niet kunnen aanbieden omdat de ingrediënten op zijnEn je ziet in zowel ontbijt als lunch en avondeten steeds dezelfde groenten, vis, fruit etc. terugkomen
Gelukkig is er een mooi strand, voor het eten moet je hier niet naartoe
Zo slapenMorgen golfen
Jij bent wel vroeg de laatste tijd. Ik ben trots op jequote:
Wauw, wat ben jij van de vlottequote:Op donderdag 9 november 2023 07:42 schreef Pheno het volgende:
Eerste 4000 stappen alweer in de benen
Mja. Zal wel moeten als ik studiepunten wil halenquote:Op donderdag 9 november 2023 07:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Jij bent wel vroeg de laatste tijd. Ik ben trots op je
gewoon gaan werkenquote:Op donderdag 9 november 2023 07:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mja. Zal wel moeten als ik studiepunten wil halen
A gossie arme jijquote:Op donderdag 9 november 2023 07:58 schreef AirwiN het volgende:
Ik heb last van mannengriep.Vaarwel, het was leuk jullie gekend te hebben.
Je verwacht het nietquote:Op donderdag 9 november 2023 02:39 schreef kwiwi het volgende:
Terug van het diner. Cuba, altijd leuk, 10 gerechten op het menu waarvan ze er 5 niet kunnen aanbieden omdat de ingrediënten op zijn![]()
wanneer is de uitvaart?quote:Op donderdag 9 november 2023 07:58 schreef AirwiN het volgende:
wanneer is het plan om klaar te zijn met studeren?quote:Op donderdag 9 november 2023 07:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mja. Zal wel moeten als ik studiepunten wil halen
Volgende week ergens want ik denk niet dat ik het weekend levend ga halen.quote:
vervelend hoorquote:Op donderdag 9 november 2023 08:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Volgende week ergens want ik denk niet dat ik het weekend levend ga halen.
Ik heb ook heel erg met mijzelf te doen.quote:
Verwen je zelf nog maar even heel goedquote:Op donderdag 9 november 2023 08:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb ook heel erg met mijzelf te doen.
Daar heb ik de kracht niet voor.quote:Op donderdag 9 november 2023 08:12 schreef Dotteke het volgende:
Verwen je zelf nog maar even heel goed
Rip aan de nabestaandenquote:Op donderdag 9 november 2023 07:58 schreef AirwiN het volgende:
Ownoesquote:Op donderdag 9 november 2023 07:58 schreef AirwiN het volgende:
Huehue?quote:Op donderdag 9 november 2023 08:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Verwen je zelf nog maar even heel goed
quote:Op donderdag 9 november 2023 07:58 schreef AirwiN het volgende:
Ach mien stumpertje toch, als jou huis naast de mijne woonde was ik je komen verwennen. Met een lekker theetje en een kop kippensoep. Had ik je hoofdkussen op geschud en je hoofd koel gehouden.quote:
Bachelor einde volgend studiejaar. Dan probably nog een masterquote:Op donderdag 9 november 2023 08:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wanneer is het plan om klaar te zijn met studeren?
quote:Op donderdag 9 november 2023 08:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ach mien stumpertje toch, als jou huis naast de mijne woonde was ik je komen verwennen. Met een lekker theetje en een kop kippensoep. Had ik je hoofdkussen op geschud en je hoofd koel gehouden.
Helaas wonen onze huizen niet naast elkaar
Heb al de hele ochtend Frank Sinatra aanstaan...quote:
Kibbensoepquote:Op donderdag 9 november 2023 08:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ach mien stumpertje toch, als jou huis naast de mijne woonde was ik je komen verwennen. Met een lekker theetje en een kop kippensoep. Had ik je hoofdkussen op geschud en je hoofd koel gehouden.
quote:Op donderdag 9 november 2023 08:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb al de hele ochtend Frank Sinatra aanstaan...
And now, the end is near
And so I face the final curtain
Awww, zo lief.quote:Op donderdag 9 november 2023 08:16 schreef Dotteke het volgende:
Dat heb je mij, bal en Recce nooit aangebodenquote:Op donderdag 9 november 2023 08:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Doet het altijd goed bij mannengriepquote:
Jullie hebben dan ook geen mannengriepquote:Op donderdag 9 november 2023 08:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat heb je mij, bal en Recce nooit aangeboden
Jullie hadden gewoon Corona, dat is geen mannengriep.quote:Op donderdag 9 november 2023 08:18 schreef CherryLips het volgende:
En wat extra aandachtquote:Op donderdag 9 november 2023 08:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Doet het altijd goed bij mannengriep
neequote:Op donderdag 9 november 2023 08:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vergeet soms hoe ontzettend jong jij nog bentquote:Op donderdag 9 november 2023 08:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Bachelor einde volgend studiejaar. Dan probably nog een master
Ik wil geen corona, mannengriep overleef ik welquote:
Weet je het zeker?quote:Op donderdag 9 november 2023 08:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik wil geen corona, mannengriep overleef ik wel
Heb je het wel op jouw manier gedaan?quote:Op donderdag 9 november 2023 08:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb al de hele ochtend Frank Sinatra aanstaan...
And now, the end is near
And so I face the final curtain
Dat of ik moet mijn hond leren hoe hij gebruik kan maken van het toiletquote:
En gaat hij naar New York?quote:Op donderdag 9 november 2023 08:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heb je het wel op jouw manier gedaan?
Als drinkbak eerderquote:Op donderdag 9 november 2023 08:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat of ik moet mijn hond leren hoe hij gebruik kan maken van het toilet
Uiteraardquote:Op donderdag 9 november 2023 08:21 schreef datismijnmening het volgende:
Heb je het wel op jouw manier gedaan?
Wel geweest ooit. Zou dat ermee te maken hebben?quote:
Heb je ook een ratten in pak?quote:Op donderdag 9 november 2023 08:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wel geweest ooit. Zou dat ermee te maken hebben?
Hij denkt hier bij De Berendonck (recreatieplas dat in de winter ook open is voor honden) al dat ie in een grote drinkbak staatquote:
Denk dat dat reuze meevaltquote:Op donderdag 9 november 2023 08:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Weet je het zeker?
Mannengriep voelt echt wel erger.
Dat laatste is een optie natuurlijkquote:Op donderdag 9 november 2023 08:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat of ik moet mijn hond leren hoe hij gebruik kan maken van het toilet
You know nothingquote:
Mannengriep is ernstig. Je gaat er van op de bank liggen en wat gamen.quote:
en als je een vrouw bent en die dingen doet ?quote:Op donderdag 9 november 2023 08:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mannengriep is ernstig. Je gaat er van op de bank liggen en wat gamen.
Dan ben je een gamergirlquote:Op donderdag 9 november 2023 08:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
en als je een vrouw bent en die dingen doet ?
Niet klagen, ik heb niet eens haarquote:Op donderdag 9 november 2023 08:36 schreef datismijnmening het volgende:
Mijn haar is echt één grote klittenbende
Dan kun je nooit last hebben van mannengriep. Tenzij je identificeert als man natuurlijk.quote:Op donderdag 9 november 2023 08:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
en als je een vrouw bent en die dingen doet ?
Nee, dat niet.quote:Op donderdag 9 november 2023 08:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan kun je nooit last hebben van mannengriep. Tenzij je identificeert als man natuurlijk.
Gewoon kort pittig doen.quote:Op donderdag 9 november 2023 08:36 schreef datismijnmening het volgende:
Mijn haar is echt één grote klittenbende
hier voor de lunch alquote:Op donderdag 9 november 2023 08:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vanavond misschien pizza, nu al zin in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |