SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Weinig keuze? Ik kon skiën, klimmen, bergwandelen, winkelen, door steden wandelen, kayakken, zwemmen, en dat alles zonder toeristenquote:Op donderdag 9 november 2023 01:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]
Ik ben vrij slecht in het omgaan met weinig tot geen keuzes.
Ja hè? Is eigenlijk iets voor GRMBL. @LTVDK, lees even de lapo.quote:
Zat laatst een serie te kijken waar er een planeet met robots was die de mensen die hun gemaakt hadden allemaal uitgeroeid hadden. Ik zat echt de denken.. ja, dit is dus waar we naartoe gaan hèquote:
Het enige wat ik gedaan heb in die tijd is fokken, eten, wijntjes met Buufje tikken en proberen illegaal naar Antwerpen te sluipenquote:Op donderdag 9 november 2023 01:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Weinig keuze? Ik kon skiën, klimmen, bergwandelen, winkelen, door steden wandelen, kayakken, zwemmen, en dat alles zonder toeristen
Ik ben een paar keer illegaal naar nederland en duitsland geslopen in die tijd. Living on the edge hoorquote:Op donderdag 9 november 2023 01:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het enige wat ik gedaan heb in die tijd is fokken, eten, wijntjes met Buufje tikken en proberen illegaal naar Antwerpen te sluipen
Hopelijk leest Hugo de Jonge niet mee!quote:Op donderdag 9 november 2023 01:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ben een paar keer illegaal naar nederland en duitsland geslopen in die tijd. Living on the edge hoor
Serieus?quote:Op donderdag 9 november 2023 01:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zat laatst een serie te kijken waar er een planeet met robots was die de mensen die hun gemaakt hadden allemaal uitgeroeid hadden. Ik zat echt de denken.. ja, dit is dus waar we naartoe gaan hè
Trouwen met Buufje.quote:Op donderdag 9 november 2023 01:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het enige wat ik gedaan heb in die tijd is fokken, eten, wijntjes met Buufje tikken en proberen illegaal naar Antwerpen te sluipen
Ik wel een beetje, maar dan omdat we AI iets heel doms laten doen.quote:Op donderdag 9 november 2023 01:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Serieus?Daar ben ik echt compleet niet bang voor eigenlijk. Maar misschien is dat heel naief van me.
Dat heeft ze dan rap gedaan.quote:Op donderdag 9 november 2023 01:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die is inmiddels al getrouwd met een foute Italiaan en gezegd met 2 kindjes.
Noem eens een voorbeeld?quote:Op donderdag 9 november 2023 01:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik wel een beetje, maar dan omdat we AI iets heel doms laten doen.
Ik had zelf maar zo'n briefje van de Belgische regering ingevuld "een bewijs van goedgezindheid" of zoiets.quote:Op donderdag 9 november 2023 01:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ben een paar keer illegaal naar nederland en duitsland geslopen in die tijd. Living on the edge hoor
Dat zou wel een wondertje zijn.quote:Op donderdag 9 november 2023 01:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat heeft ze dan rap gedaan.De oudste lijkt niet toevallig op je?
Geen idee nog hoor, maar ik denk dat we te veel AI gaan gebruiken voor van alles en dat dan blijkt dat AI soms helemaal niet zo I is.quote:
Ja maar daar zijn we dan zelf bij toch. Ik geloof best dat er wat domme fouten zullen komen. Die zijn er altijd als mensen dingen maken. Ook als we dingen maken om ze zelfstandig dingen te laten maken etc. Maar iets om de mensheid uit te roeien? Neh.quote:Op donderdag 9 november 2023 01:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Geen idee nog hoor, maar ik denk dat we te veel AI gaan gebruiken voor van alles en dat dan blijkt dat AI soms helemaal niet zo I is.
Daar genoot ik zelfs door de computer vanquote:Op donderdag 9 november 2023 01:13 schreef liesje1979 het volgende:
Sneeuwballengevecht midden in de nacht toen er avondklok gold. Ik win.
Ik kan ook niet zo snel een scenario bedenken hoor, maar we stoppen nu AI in dingen als tekstverwerkers terwijl het allemaal helemaal niet zo foutloos werkt. Straks sturen wereldleiders elkaar dat soort documenten en krijgen we oorlog door AI-gepruts.quote:Op donderdag 9 november 2023 01:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja maar daar zijn we dan zelf bij toch. Ik geloof best dat er wat domme fouten zullen komen. Die zijn er altijd als mensen dingen maken. Ook als we dingen maken om ze zelfstandig dingen te laten maken etc. Maar iets om de mensheid uit te roeien? Neh.Maar ik ga graag de strijd aan met de losgeslagen robotstofzuigers.
Sowieso al dat er sneeuw was.quote:Op donderdag 9 november 2023 01:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Daar genoot ik zelfs door de computer van![]()
Dan hebben we de AI zelf niet goed genoeg gemaakt. Je kan ook zeggen te goed, maar als dit het gevolg is dan is het wat mij betreft niet goed. Stel AI blijkt toch opeens een ziel te krijgen dan zijn ze gek om ons uit te moorden want dan hebben ze niets meer om te pesten.quote:Op donderdag 9 november 2023 01:33 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik kan ook niet zo snel een scenario bedenken hoor, maar we stoppen nu AI in dingen als tekstverwerkers terwijl het allemaal helemaal niet zo foutloos werkt. Straks sturen wereldleiders elkaar dat soort documenten en krijgen we oorlog door AI-gepruts.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |