quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SOONY
We kunnen niet altijd prijs hebben.quote:
Ik mis SPONJEquote:
Met de marketing zit het wel snor.quote:Op woensdag 8 november 2023 20:02 schreef Pisces29 het volgende:
Komt op tv om er zijn beroep van te maken
Net als die dj meid. Even stukje PR.quote:Op woensdag 8 november 2023 20:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Met de marketing zit het wel snor.
Eens. Compleet andere wereld voor mij.quote:Op woensdag 8 november 2023 20:03 schreef MizzezAmy het volgende:
Van drekwien je beroep maken, dat is wel knap
Ik vind het net zoiets als carnaval.quote:Op woensdag 8 november 2023 20:02 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Beetje homofobe uitspraak dit. Je stemt zeker Thierry Baudet.
Pittige zorgvrouw. Bah.quote:Op woensdag 8 november 2023 20:03 schreef 3rr0r het volgende:
Zoek alsjeblieft verder dan deze mevrouw
Ze weet het gelukkig wel minder heftig te verwoorden dan ik verwacht hadquote:Op woensdag 8 november 2023 20:05 schreef 3rr0r het volgende:
Zelfs dit weet ze vervelend te laten lopen
Ninja warriors, je weetquote:Op woensdag 8 november 2023 20:06 schreef Rickocum het volgende:
Jezus christus wat gaan jullie snel hier man
watquote:Op woensdag 8 november 2023 20:06 schreef DKUp het volgende:
Het verplichte oproepje arme @:cherrycoke
Hmm ja, dat geloof ik wel. Dan neem je met alles genoegen.quote:
Rickie toch, je kent ons al jarenquote:Op woensdag 8 november 2023 20:06 schreef Rickocum het volgende:
Jezus christus wat gaan jullie snel hier man
Gister veel leuke mensenquote:Op woensdag 8 november 2023 20:06 schreef Gibson88 het volgende:
Cringe. Ik vind het vanavond echt een stuk minder.
Ja maar jullie zijn echt heul sick sick sick snel en veel aan het posten yoquote:Op woensdag 8 november 2023 20:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Rickie toch, je kent ons al jaren
Dat heb je met een live forum hequote:Op woensdag 8 november 2023 20:08 schreef Rickocum het volgende:
[..]
Ja maar jullie zijn echt heul sick sick sick snel en veel aan het posten yo
Alp!quote:
Half jaar geleden zaten we hier misschien met zijn 8ten tegelijk, nu wat meer.quote:Op woensdag 8 november 2023 20:09 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Dat heb je met een live forum he
Met @Sked erbij?quote:Op woensdag 8 november 2023 20:10 schreef RamboDirk het volgende:
Ik zou Shannon de kneepjes van het vak wel willen leren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |