[Dit bericht is gewijzigd door Linz op 14-02-2003 12:38]
ofzo.
Je denkt toch niet dat heel nederland een piemel van 30 cm heeft?
quote:als je geen komma tussen de 1 en de 1 vergeten bent niet.
Op vrijdag 14 februari 2003 00:10 schreef Linz het volgende:
Is een penis van 11 cm erg?:@Wie heeft dit probleem ook? Hoe moet je hier het beste mee omgaan?
quote:Vanaf waar gemeten? Voorkant of achterkant? Voor is dus boven en achter is dus onder..
Op vrijdag 14 februari 2003 00:20 schreef Linz het volgende:
Wat is jullie lengte?
[Dit bericht is gewijzigd door Kreator op 14-02-2003 00:26]
quote:Als ik opgewonden ben 16,5. En wanneer ik geil ben 17 cm. Maar wanneer het koud is ben ik em kwijt.
Wat is jullie lengte?
quote:Zoals ik al zei ik als vrouw lig er niet wakker van maar ja ik ben niet elke vrouw (gelukkig)
Op vrijdag 14 februari 2003 00:25 schreef Billy_daKid het volgende:[..]
Als ik opgewonden ben 16,5. En wanneer ik geil ben 17 cm. Maar wanneer het koud is ben ik em kwijt.
Hehe.. Ik zou er niet teveel van wakker liggen als ik jou was. Denk niet dat een vrouw dat wel zou doen.
quote:zodra je niet weet in welk gat 'ie moet, is er een probleem denk ik.
Ehh ja, 11 cm in stijve toestand natuurlijk. Maar gaan vrouwen hier een groot probleem van maken?:?
quote:Ehmm... je zal 18 zijn of ouder, en dan kom je nu pas met die vraag?
Beroep Student
Studierichting Internationaal-en Europees recht
24 cm hier, ongebruikt dat wel helaas..
quote:Nou, alvast geen groot probleem.
Ehh ja, 11 cm in stijve toestand natuurlijk. Maar gaan vrouwen hier een groot probleem van maken?:?
ghegheghe.
quote:Niet vanaf je het onderste punt van je balzak meten, he?
Op vrijdag 14 februari 2003 01:39 schreef The Unforgiven het volgende:
Tja, boeit het hoe lang of klein ie is?24 cm hier, ongebruikt dat wel helaas..
quote:En dan nog, waarom wil je je lengte meteen spuien?
Op vrijdag 14 februari 2003 01:39 schreef The Unforgiven het volgende:
Tja, boeit het hoe lang of klein ie is?24 cm hier, ongebruikt dat wel helaas..
Voel je je onzeker, moeten we praten?
quote:Alleen als je vanaf de grond gemeten hebt. Anders dan dat: Als ie het doet, is het vast geen probleem.
Op vrijdag 14 februari 2003 00:10 schreef Linz het volgende:
Is een penis van 11 cm erg?:@
quote:??
Op vrijdag 14 februari 2003 01:47 schreef dolledingo het volgende:
ik heb het atltijd koud..
quote:Hmm, dacht dat het topic 'Penis lengte' kan er naast zitten..
Op vrijdag 14 februari 2003 01:42 schreef SliderTPP het volgende:[..]
En dan nog, waarom wil je je lengte meteen spuien?
Voel je je onzeker, moeten we praten?
quote:Er naast zitten is nooit goed, heb ik me laten vertellen.
Op vrijdag 14 februari 2003 01:48 schreef The Unforgiven het volgende:[..]
]
Hmm, dacht dat het topic 'Penis lengte' kan er naast zitten..
quote:`t ging niet om die van jouw.....
Op vrijdag 14 februari 2003 01:48 schreef The Unforgiven het volgende:[..]
Hmm, dacht dat het topic 'Penis lengte' kan er naast zitten..
quote:Hangt er vanaf waar je op mikt
Op vrijdag 14 februari 2003 01:48 schreef TimberWolf het volgende:[..]
Er naast zitten is nooit goed, heb ik me laten vertellen.
quote:Dan had er mijn voor moeten staan.
Op vrijdag 14 februari 2003 01:49 schreef SliderTPP het volgende:[..]
`t ging niet om die van jouw.....
quote:hoe dan ook, help die jongen van zijn complex af, bikkel!
Op vrijdag 14 februari 2003 01:50 schreef The Unforgiven het volgende:[..]
Dan had er mijn voor moeten staan.
quote:Het gaat niet om de grote, maar om de manier waarop je je tong gebruikt.
Op vrijdag 14 februari 2003 01:51 schreef SliderTPP het volgende:[..]
hoe dan ook, help die jongen van zijn complex af, bikkel!
quote:Het gaat niet om de grootte, zolang je um maar om je dijbeen kunt knopen.
Op vrijdag 14 februari 2003 01:54 schreef The Unforgiven het volgende:[..]
Het gaat niet om de grote, maar om de manier waarop je je tong gebruikt.
Aan OP: Er zijn meerdere penislengte topics te vinden. De tendens is: Als je 190 vrouwen een mening vraagt over een penis krijg je 230 antwoorden. Netto: Nobody cares, tenzij je broekslang 5 cm erect is.
quote:Nou, mijn vriendin "cares"
Op vrijdag 14 februari 2003 01:57 schreef TimberWolf het volgende:[..]
Het gaat niet om de grootte, zolang je um maar om je dijbeen kunt knopen.
Aan OP: Er zijn meerdere penislengte topics te vinden. De tendens is: Als je 190 vrouwen een mening vraagt over een penis krijg je 230 antwoorden. Netto: Nobody cares, tenzij je broekslang 5 cm erect is.
quote:kleine kant? gemiddelde is 13, das tussen de 12 en de 14, hij is dus maar een centimeter "te kort" die centimeter kun je vast wel missen hoor
Op vrijdag 14 februari 2003 02:23 schreef Jongetje het volgende:
11cm is opzich geen probleem lijkt me, het is wel wat aan de kleine kant maar niet echt een probleem
quote:ik had 13 gelezen ergens dacht ik
Op vrijdag 14 februari 2003 10:53 schreef baraka het volgende:
Gemiddelde tussen de 12 en 14..ik dacht toch echt 15 tot 16 cm..
Maar je neemt toch ook liever een club-sandwich van 500 gram met alles erop en eraan dan een lullige wit broodje met jonge kaas?
quote:Lol
Op vrijdag 14 februari 2003 11:36 schreef The_Wanderer het volgende:
En anders kun je nog altijd jezelf opgeven voor die penisenlargement technieken
Klik maar op de banner! Toe maar!
quote:Gemiddelde is dus echt niet 13 heh gemiddelde ligt rond de 15 / 16 cm
kleine kant? gemiddelde is 13, das tussen de 12 en de 14, hij is dus maar een centimeter "te kort" die centimeter kun je vast wel missen hoor
waar maak je je trouwens druk om man. 11cm??
je hebt toch ook nog handen/tong om je vriendin te stimuleren.
er zijn wel eens wat onderzoeken naar geweest en 82% van de vrouwen boeit het niet eens hoelang hij is.
je liefde toon je toch niet dmv je penis? of zie ik het verkeerd
En een grote lul is niet alles! Als je met je grote lul harses statisch op bed ligt, dan is er ook geen grote lul aan.
Compenseren met je tong en een mooi gespierde lichaam en lekker zoenen en gepassioneerde sexbedrijfer wil ook weleens helpen!
quote:'t hangt er ook vanaf, de ene vrouw is de andere niet.
Op vrijdag 14 februari 2003 14:49 schreef baraka het volgende:
Ik heb me laten vertellen dat vrouwen wel degelijk van een grote pik houden.
Die grote pik geeft wat extra druk op plekjes waar het gevoelig is, en dat vinden ze lekker.. en een grote pik geeft ook het gevoel dat ze gevuld worden hehe.. en dat vinden ze wel lekker.
quote:'tis niet zo groot maar als ik dan moet kiezen tussen 11 of 21 cm.. heb ik toch liever 11.... 'tis inderdaad maar net wat je er mee doet...
quote:[offtopic]
Op vrijdag 14 februari 2003 23:44 schreef DarkMaxie het volgende:[..]
En als een meisje gaat zeuren over de lengte van je penis....dan is ze een beetje vaag bezig als ik heel eerlijk moet zijn...
maar idd wat je zegt over die keuze...daar ga ik ook wel in mee.
een meisje pijn doen met je penis is (denk ik) vervelender voor haar.
quote:Woonplaats Rotterdam
Op vrijdag 14 februari 2003 23:44 schreef DarkMaxie het volgende:[..]
'tis niet zo groot maar als ik dan moet kiezen tussen 11 of 21 cm.. heb ik toch liever 11.... 'tis inderdaad maar net wat je er mee doet...
En als een meisje gaat zeuren over de lengte van je penis....dan is ze een beetje vaag bezig als ik heel eerlijk moet zijn...
Zegt het meisje van net 17..
quote:Heb je dat zelf allemaal opgemeten?!?
Op zaterdag 15 februari 2003 00:42 schreef speknek het volgende:
Ach de gemiddelde schedediepte is geloof ik 9,2 centimeter. De g-spot zit vijf centimeter naar binnen.
quote:
Op vrijdag 14 februari 2003 00:25 schreef Billy_daKid het volgende:Als ik opgewonden ben 16,5. En wanneer ik geil ben 17 cm.
Maar wanneer het koud is ben ik em kwijt.
quote:En dat penis opstropen, deed dat geen nou, hoe zal ik 't zeggen, pijn
Op zaterdag 15 februari 2003 01:49 schreef zjieb het volgende:
Ik heb zowel een probleem qua lengte als qua verhouding. De schacht zelf is 4 cm en de eikel 5 cm. Vroeger was het anders. Maar ik neem haar niks kwalijk; niet elke vrouw is de kunst der aftrekken machtig. Mouwen opstropen kon ze als geen ander.
quote:Je moet jezelf helemaal niet gaan trainen, als je heel breed bent lijkt je lul nog kleiner
Op vrijdag 14 februari 2003 14:55 schreef xman het volgende:
Voor een kut is 7 a 8 cm al genoeg. (groter is het niet)En een grote lul is niet alles! Als je met je grote lul harses statisch op bed ligt, dan is er ook geen grote lul aan.
Compenseren met je tong en een mooi gespierde lichaam en lekker zoenen en gepassioneerde sexbedrijfer wil ook weleens helpen!
quote:Kan je mij even vertellen wat je hiermee nou duidelijk probeerd te maken? want dat mis ik hier geloof ik een beetje...
Op zaterdag 15 februari 2003 00:34 schreef baraka het volgende:[..]
Woonplaats Rotterdam
Geboortedatum 15 januari 1986
Geslacht Vrouw
Beroep LidL medewerksterZegt het meisje van net 17..
Misschien handig als je mensen beetje in hun waarde laat... dat schijnt het goed te doen in de maatschappij.
Verder kom je hier stoer doen terwijl je hier net 1 dag bent..dus ik zou zeggen: beetje jammer
quote:Denk dat je nu helemaal je mond beter kan houden... Ga maar lekker buiten spelen ofzo....
Op vrijdag 14 februari 2003 14:44 schreef baraka het volgende:
nou late puberteit is het sowieso niet, was op me 16e wel uitgegroeid.. ben nu 18. dus dat is het niet
quote:*proest
Op vrijdag 14 februari 2003 11:34 schreef NietGroen het volgende:
een strootje kriebelt altijd nog meer dan een boomstam
quote:Ik denk dat wij maar eens even een beschuitje met elkaar moeten gaan eten.:D...
Op zaterdag 15 februari 2003 15:40 schreef DarkMaxie het volgende:[..]
Denk dat je nu helemaal je mond beter kan houden... Ga maar lekker buiten spelen ofzo....
quote:
Op vrijdag 14 februari 2003 12:53 schreef quility het volgende:
Mijn vriendin is gezegend met 17 cm(en ik ook wel hoor
)
maar verder: wat maakt het uit? het genot wat vrouwen krijgen ligt echt niet aan de lengte van je penis
quote:Hmm, ik gok dat zij meer er van zou weten dan jij met die reacties van je...
Op zaterdag 15 februari 2003 00:34 schreef baraka het volgende:[..]
Woonplaats Rotterdam
Geboortedatum 15 januari 1986
Geslacht Vrouw
Beroep LidL medewerksterZegt het meisje van net 17..
En een kinderhand is gauw gevuld.
Maar ik zou je niet druk maken om de lengte totdat iemand anders er een probleem van maakt.
En dan nog zal ze er vast eeerst over met je praten ipv je uit te lachen.
Tenminste als je met zorg je vriendin uitzoekt.
Ik kan nog jaren blijven zeuren dat ie klein is, groter zal ie niet worden. Je moet ermee leren leven.
Ik denk zo, als een meisje voor mij kiest, moet het haar nietuitmaken hoe groot mijn penis is. Ja ze zal misschien ook liever een grotere hebben, maarja ik kan het niet helpen.
Dus gewoon mee leren leven, tis niet anders!
En als een meisje er een opmerking over zou maken, dat ze ''m veeeeels te klein vind, dan rot ze maar lekker op
Eindelijk mensen die het doorhebben, dikte is belangrijker dan lengte. Maar ik ga nou ook weer niet zeggen dat iedere vrouw van knakworst-formaat houdt ![]()
Although I might be blessed, remeber that it's how you use your tools
quote:Is je druk maken over/vergelijken van de grootte van je pik niet het klassieke voorbeeld van puberaal gedrag?
Seks! Vrijwel iedereen doet het of heeft het erover. Maar wat betekent seks nu voor jou (en je partner)? Meningen, ideeën, vragen en discussies zijn welkom. [B]Geen puberaal gedrag aub[/B[
Verder voor de rest is het niet goed voor je om je er druk over te maken...wanneer een vrouw er "lullig" over doet, dan moet je haar gewoon keihard dissen. Penisnijd sucks. Laat je niet opnaaien!
En het melden van lengtes...nee dank je, kom maar eens kijken dan. Haha, nee ik ben gewoon homo, ik ken gewoon geen schaamte.
quote:Ehm nee! Is onzekerheid over het lichaam niet iets van alle leeftijden?
Op zondag 23 februari 2003 15:30 schreef MikeF het volgende:[..]
Is je druk maken over/vergelijken van de grootte van je pik niet het klassieke voorbeeld van puberaal gedrag?
quote:Dat is zeker waar.
Op zondag 23 februari 2003 15:49 schreef superbossy het volgende:Ehm nee! Is onzekerheid over het lichaam niet iets van alle leeftijden?
Ik bedoelde eigenlijk meer de mensen die hier komen posten dat hun penis 17 cm lang is... Who gives a shit.
quote:Nou ik kan het wel duidelijk maken, maar ik neem aan dat je het zelf ook goed begrepen hebt.
Op zaterdag 15 februari 2003 15:39 schreef DarkMaxie het volgende:[..]
Kan je mij even vertellen wat je hiermee nou duidelijk probeerd te maken? want dat mis ik hier geloof ik een beetje...
Ik geloof trouwen ook dat als iemand mijn info wil weten, ze prima in staat zijn die zelf op te zoeken dus je hoeft het hier niet zo neer te zetten...Misschien handig als je mensen beetje in hun waarde laat... dat schijnt het goed te doen in de maatschappij.
Verder kom je hier stoer doen terwijl je hier net 1 dag bent..dus ik zou zeggen: beetje jammer
![]()
Onzeker zijn over lichaamsdelen is van alle leeftijden ja, maar het is volgens mij niet van alle leeftijden om je penis te gaan opmeten..
Maar het gaat toch niet echt om de lengte of de dikte maar hoe je hem gebruikt toch????? (hoor ik van de dames)
quote:ik vind de dikte belangrijker
Op dinsdag 8 april 2003 11:27 schreef lampie_666 het volgende:
Heb er zelf een van 17.5 cm en daar ben ik wel tevreden mee en mijn vriendin hoor ik ook nooit klagen![]()
Maar het gaat toch niet echt om de lengte of de dikte maar hoe je hem gebruikt toch????? (hoor ik van de dames)
quote:dat zeggen de dames uit medelijden als je een kleine lul hebt. d8 je nu echt dat vrouwen niet gaan lachen als je met sateprikker, al la unox-knakworstformaat van 11 centimeter komt opdraven?
Op dinsdag 8 april 2003 11:27 schreef lampie_666 het volgende:
quote:ik dacht dat ze niet bestonden, maar zowaar........ iemand met een én een grote bek, én een grote lul (zegt ie), die natuurlijk nog geen 1 vrouw ooit maar eens klaar heeft kunnen laten komen.......
Op dinsdag 8 april 2003 11:48 schreef armageddon1981 het volgende:[..]
dat zeggen de dames uit medelijden als je een kleine lul hebt. d8 je nu echt dat vrouwen niet gaan lachen als je met sateprikker, al la unox-knakworstformaat van 11 centimeter komt opdraven?
ooit eens een piemelmeter gekregen. had toen een lengte van 18 cm, maar dat is dan ook al weer 10 jaar geleden
Het gaat er gewoon om wat je ermee doet/kunt!
Als je een lul van 18 cm. hebt, betekent dat niet meteen dat je niet hoeft te weten hoe je een vrouw hoort te verwennen.... dat heeft daar niets mee te maken.........
know how to use it.....
quote:hoe oud ben jij dan?
Op dinsdag 8 april 2003 12:04 schreef dolce het volgende:
Ik zie hier een hoop zielige reacties zeg.Groeid verstand nou echt met de leeftijd?
flauw, sorry. Maar ik vind het ook nogal sneu als mensen hier meteen gaan roepen: "moet je mijn tampeloerus es zien, it's huge!".......
just my 2 cents.........
quote:exactly......... zolang je van elkaar kunt genieten zoals je bent, is er toch niets aan de hand?
Op dinsdag 8 april 2003 12:16 schreef dolce het volgende:
Ja ik had al verwacht dat ik een reactie zou krijgen op mn D en T
Ach foutje moet kunnen. Wat ik bedoelde is dat ik veel stomme zinloze reacties lees.
Ik weet gewoon zeker dat bijna alle vrouwen je nemen zoals je bent.
Is ook zoiets met kleine en grote borsten wat maakt het nou allemaal uit.
Probeer eens een Aziatische vriendin te krijgen! Over het algemeen zijn Aziatische meiden/vrouwen wat kleiner van stuk dan de gemiddelde Nederlandse uit de klei getrokken vrouw (grapje met kern van waarheid
) en hebben ze over het algemeen ook liever niet al te grote penissen.
Ik spreek hier overigens uit eigen ervaring. Heb jaren geleden eens een vriendin uit Singapore gehad die zo nauw was dat als we elkaar een paar maanden niet gezien hadden ik HEEL voorzichtig moest zijn omdat ze niet meer gewend was aan mijn pik en haar vagina eerst weer voorzichtig opgerekt moest worden. En dan heb ik nog maar een heel gemiddelde pik van 15 cm lang!
Daarom zou ik graag precies willen weten hoe de lengte wordt gemeten.
Heeft iemand daar een universeel antwoord op?
quote:Precies!
Op zaterdag 15 februari 2003 15:39 schreef DarkMaxie het volgende:[..]
Kan je mij even vertellen wat je hiermee nou duidelijk probeerd te maken? want dat mis ik hier geloof ik een beetje...
Ik geloof trouwen ook dat als iemand mijn info wil weten, ze prima in staat zijn die zelf op te zoeken dus je hoeft het hier niet zo neer te zetten...Misschien handig als je mensen beetje in hun waarde laat... dat schijnt het goed te doen in de maatschappij.
![]()
quote:Voor zover ik weet meet je aan de bovenkant vanaf het punt waar je penis je onderbuik raakt tot aan de top van je eikel.
Op vrijdag 11 april 2003 10:05 schreef Bright het volgende:
Daarom zou ik graag precies willen weten hoe de lengte wordt gemeten.
Heeft iemand daar een universeel antwoord op?
quote:BRB
Op vrijdag 11 april 2003 13:16 schreef Haay1971 het volgende:[..]
Voor zover ik weet meet je aan de bovenkant vanaf het punt waar je penis je onderbuik raakt tot aan de top van je eikel.
quote:In dat geval: 14.5 cm
Voor zover ik weet meet je aan de bovenkant vanaf het punt waar je penis je onderbuik raakt tot aan de top van je eikel.
quote:Dus al die gewichten die ik er aan heb hangen, gaan geen verschil maken
Op vrijdag 11 april 2003 13:55 schreef Blapiet het volgende:
damn, wat de neuk maakt het uit. De lengte/breedte is een vast gegeven dus accepteer het nou maar en zet je eroverheen.
quote:wordt 'ie alleen maar dunner van
Op vrijdag 11 april 2003 13:56 schreef _Pipo_ het volgende:[..]
Dus al die gewichten die ik er aan heb hangen, gaan geen verschil maken
quote:dat is idd heel ingewikkeld
quote:Op vrijdag 3 december 2004 09:19 schreef KonnieKipke het volgende:
15 cm omtrek is niet zoveel hoor... is echt mn lul
quote:Op vrijdag 3 december 2004 10:53 schreef Lempicka het volgende:
Ik had een vriendje met een behoorlijke toplul, ik denk wel 18 centimeter, heerlijk. Maar nu met een nieuw vriendje dat om de hoek komt kijken, en veel meer vlinders, merk ik niet eens dat zijn lul minstens 6 centimeter kleiner is.
Ik geniet intens van de sex met hem. Hij weet hem natuurlijk ook wle heel goed te gebruiken.
quote:
quote:Op vrijdag 3 december 2004 11:41 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
18 cm is toch vrij gemiddeld denk ik
quote:Op vrijdag 3 december 2004 11:43 schreef MrFl0ppY het volgende:
ik geloof dat 12 tot 17 cm gemiddeld is.. duzzzz
quote:Op vrijdag 3 december 2004 12:50 schreef Bright het volgende:
Hmm ... ja, het gemiddelde ligt daar wel tussen![]()
Daarom heb ik ook zo weinig vertrouwen in die 18cm, al kan het uiteraard wel waar zijn.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 13:10 schreef Bright het volgende:
Haha - juist!
Oh, wacht even ... ben ik het nu eens met FuifDuif?![]()
![]()
quote:Op vrijdag 3 december 2004 13:12 schreef Nr.G het volgende:
in Dld is 14.7 cm gemiddeld volgens foknieuws laatst. Hebben duitsers dan van die kleintjes?
![]()
quote:Op vrijdag 3 december 2004 13:14 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
14.7 cm is helemaal niet klein.
Oh maar mensen, wat een gezeik over penislengte. Ik hoor mensen bijna nooit praten over hoe hoog IQ ze wel niet hebben, terwijl je daar toch wel wat meer mee bereikt.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 10:45 schreef RealZeus het volgende:
Een collega van mij zei een keer:"Het gaat niet om het gereedschap,maar om de vakman die er mee omgaat."
En neem van mij aan,de mannen/jongens met de grootste bek die hebben de kleinste of ze hebben 18 centimeter maar krijgen hem niet omhoog.
En als dat allemaal lukt,kunnen ze hun vriendin niet plezieren doordat ze teveel op zichzelf gefixeerd zijn.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 14:28 schreef erodome het volgende:
[..]
Ken toch zat mannen met 18 cm en meer die hem prima omhoog kunnen krijgen en verdomde goed weten hoe ze ermee om moeten gaan...
Mannen die grotere pikken afzeiken hebben er meestal een kleinere en proberen hun eigen ego omhoog te halen door een ander naar beneden te halen...
Er zijn mannen met grote pikken die er niets van bakken, er zijn mannen met kleine pikken die er niets van bakken en van beide zijn er ook hele goede minnaars, kortom, penislengte zegt niets over kwaliteiten...
quote:Op vrijdag 3 december 2004 14:50 schreef Bright het volgende:
[..]Goed zo - helemaal gelijk; de lengte zegt niks
hmm ... al had een cm of wat erbij wat gemakkelijker geweest voor bepaalde standjes
quote:Op vrijdag 3 december 2004 16:57 schreef zwartedoos het volgende:
allebei kleine pikkies zijn niet aan mij besteed![]()
quote:Op vrijdag 3 december 2004 18:05 schreef JeroenV het volgende:
BIj mij is hij rond de 16,5/17 cm, omtrek was volgens mij 12,5 of 13 cm.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 17:54 schreef Brabiliaan het volgende:
Ik lach me kapot om sommige reacties hier. Ongelofelijk dat er nog steeds mensen zijn die denken dat een pik van 18 cm gemiddeld is. En iemand die roept dat ie er eentje van 24 cm heeft, die neem ik al helemaal niet serieus. Wat is het toch makkelijk om iemand een complex aan te praten, en er zijn een hoop mensen die daar klaarblijkelijk nog van genieten ook.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 22:18 schreef erodome het volgende:
Van mij mag je die plaatsen hoor, als er maar geen sex aan te pas komt verder op het plaatje
quote:Op vrijdag 3 december 2004 17:54 schreef Brabiliaan het volgende:
[..]
Je doet je naam eer aan, doos![]()
Ik lach me kapot om sommige reacties hier. Ongelofelijk dat er nog steeds mensen zijn die denken dat een pik van 18 cm gemiddeld is. En iemand die roept dat ie er eentje van 24 cm heeft, die neem ik al helemaal niet serieus. Wat is het toch makkelijk om iemand een complex aan te praten, en er zijn een hoop mensen die daar klaarblijkelijk nog van genieten ook.
Een gemiddelde penis is kleiner dan veel mensen denken. Gemiddeld betekent ook dat er uitschieters zijn naar boven en naar onderen. Ik kan wel met cijfers komen maar een ander zal dan ongetwijfeld uit een of ander 'vakblad' cijfers halen die mijn verhaal weer ontkrachten. Als je er eentje hebt van 11 cm kan ik me heel goed voorstellen dat je niet staat te juichen, maar feitelijk heb je het er zelf vaak moeilijker mee dan een mogelijke partner (erodome uitgezonderd). Zelf heb ik ook niet helemaal vooraan gestaan bij het uitdelen, maar ik heb nog nooit iemand horen klagen.
En dan nog iets trouwens... misschien moeten sommige mensen een keertje niet van de anus tot aan het topje van de lul meten, dan krijgen ze vaak toch een iets realistischer beeld van de werkelijke lengte![]()
quote:Op vrijdag 3 december 2004 23:11 schreef FuifDuif het volgende:
Euh en sinds wanneer mogen vrouwen genieten? Het is nog niet zo lang geleden hoor, dat dat er helemaal niet toe deed en nu opeens eisen stellen?
quote:Op vrijdag 3 december 2004 23:18 schreef KonnieKipke het volgende:
Hmm, jij stelt toch ook eisen aan een vrouw? Piemel-size DOES matter. Ook al ben je nog zo'n stallion in bed, met een markreeltje maak je geen vrouw blij.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 23:20 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
En dat bepaal jij even voor andere vrouwen, omdat je zelf zo'n doos bent die niets anders interessant vindt dan dat? Hahaha, sorry meid, er zijn vrouwen die meer uit het leven halen.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 23:20 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
En dat bepaal jij even voor andere vrouwen, omdat je zelf zo'n doos bent die niets anders interessant vindt dan dat? Hahaha, sorry meid, er zijn vrouwen die meer uit het leven halen.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 23:23 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Oh je bent een man zie ik en dokter nog wel. Nou lekkere dokter ben jij. Ik zou toch niet graag een dokter willen hebben die stiekem bepaalde niet nader te noemen lichaamsdelen belachelijk loopt te maken.
Mensen, is het al zo ver heen met deze godvergeten samenleving, dat wij ons nu zelfs bezig gaan houden met datgene wat er in de onderbroek van de medemens plaatvindt? Onvoorstelbaar wat een dwazen zijn wij geworden.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 23:23 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Het liefst heb ik alleen een lekkere grote stevige hollandse lul van minimaal 17 centimeter die me in mn natte poesje penetreert ja!
quote:Op zaterdag 4 december 2004 00:14 schreef KonnieKipke het volgende:
ik ken een meisje van 1.51 m en die kon de mijne ook de baas.. Alles went
Toch wel grappig, je zou verwachten dat een lang meisje ook wat dat betreft 'langer' is. Maar ja, zo bestaat er ook geen echt verband tussen de lengte van jongens en de lengte van hun penis.quote:Op zaterdag 4 december 2004 11:39 schreef innovative het volgende:
[..]
Ik ben een meisje van 1.81 en ik heb al héél snel problemen met langere penissen (17, 18 cm)... Gaan tegen mijn baarmoedermond aan stoten enzo, krijg ik weer buikpijn.
Ja eigenlijk heb je gewoon gelijk. Wat heeft het voor zin om erover te praten? Wat wil je eraan doen? Ieder lichaam is anders en dat is maar goed ook, anders zou het maar saai zijn.quote:Op zaterdag 4 december 2004 12:14 schreef MiestOr het volgende:
jezus gaat deze discussie nog steeds voort??...
komop zeg het is toch al bijna ingeburgedr dat ieder persoon (en dus ook zn lichaam) anders is....???
Nee, je moet kijken naar de grootte van de hand/ vingers (pianohanden zeg maar) ten opzichte van de rest van het lichaam. Zijn die dus relatief gezien lang, dan is de penis ook lang. En de neus is natuurlijk ook een goede indicatiequote:Op zaterdag 4 december 2004 14:48 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Toch wel grappig, je zou verwachten dat een lang meisje ook wat dat betreft 'langer' is. Maar ja, zo bestaat er ook geen echt verband tussen de lengte van jongens en de lengte van hun penis.
Volgens mij bleek dit maar onzin te zijn. Ik zou niet weten welke invloed de geslachtshormonen hebben op de groei van de vingers. De handen staan onder invloed van het groeihormoon (alle beenderen, behalve de wervelkolom die vooral ook onder invloed staat van geslachtshormonen), de penis voornamelijk onder invloed van de androgenen.quote:Op zaterdag 4 december 2004 14:50 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Nee, je moet kijken naar de grootte van de hand/ vingers (pianohanden zeg maar) ten opzichte van de rest van het lichaam. Zijn die dus relatief gezien lang, dan is de penis ook lang. En de neus is natuurlijk ook een goede indicatie
Tja, maar als iedereen die "groot" is ook grote onderdelen heeft, zou ik ook cup D moeten hebben... En das ook niet gelukt...quote:Op zaterdag 4 december 2004 14:48 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Toch wel grappig, je zou verwachten dat een lang meisje ook wat dat betreft 'langer' is. Maar ja, zo bestaat er ook geen echt verband tussen de lengte van jongens en de lengte van hun penis.
Ja preciesquote:Op zaterdag 4 december 2004 15:17 schreef innovative het volgende:
[..]
Tja, maar als iedereen die "groot" is ook grote onderdelen heeft, zou ik ook cup D moeten hebben... En das ook niet gelukt...
Nou, meer dat groot voor sommige mensen ook een betekenis heeft in de zin van dik. En dát ben ik absoluut niet. Groot als in lang ben ik wel.quote:Op zaterdag 4 december 2004 15:32 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ja precies. Borsten staan onder invloed van geslachtshormonen, net zoals de penis, lichaamsbeharing enzovoort. Lengtegroei ook, maar veel minder. Maar wat bedoel je met "groot"? Dat je jezelf niet "groot" vindt
? Oke groot is voor een meisje het verkeerde woord, maar een meisje van 1m81 noem ik wel behoorlijk lang.
Bij een grote vrouw denk je inderdaad aan op z'n minst een lange kogestootster of zo... In elk geval 1.90m+ en 125 kilo...quote:Op zaterdag 4 december 2004 15:54 schreef innovative het volgende:
[..]
Nou, meer dat groot voor sommige mensen ook een betekenis heeft in de zin van dik. En dát ben ik absoluut niet. Groot als in lang ben ik wel.
Ja inderdaad, dat heb ik ook wel.quote:Op zaterdag 4 december 2004 15:57 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Bij een grote vrouw denk je inderdaad aan op z'n minst een lange kogestootster of zo... In elk geval 1.90m+ en 125 kilo...
Bij een lange vrouw denk je vooral aan lange benen...![]()
check!!!quote:Op zaterdag 4 december 2004 15:57 schreef ScienceFriction het volgende:
Bij een lange vrouw denk je vooral aan lange benen...![]()
Nog meten ookquote:Op zaterdag 4 december 2004 17:06 schreef innovative het volgende:
check!!!
1.08 m schoon aan de haak...
en waaaaaaaaaaaaaaaaaaaay off topic...
Vanwege die lange benen maakt mijn moeder vaak mijn broeken. Confectie is vaak te kort... Dus vandaar...quote:Op zaterdag 4 december 2004 17:33 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Nog meten ook![]()
Nou... ik heb lange vingers![]()
Modellen hebben ook maatje 34/36, waar de gemiddelde maat van de Nederlandse vrouw 42 is... Een confectiemaat is wat anders dan de maten die als ideaal worden gezien door de ontwerpers van haute couture. Anders zou heel de wereld Anorexia moeten hebben, om het zo maar even te stellen, want de maten die in de modewereld worden gebruikt zijn niet gemiddeld en zéker niet gezond en normaal. De confectiestandaard voor binnenbeenlengte is bijvoorbeeld 78/80 cm, waar ik 86 nodig heb...quote:Op zondag 5 december 2004 17:38 schreef ScienceFriction het volgende:
De ultieme modellenlengte is 1.78... zijn die 3 cm dan zo rigoreus dat je geen goede broeken kunt vinden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |