abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23749851
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 23:23 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Oh je bent een man zie ik en dokter nog wel. Nou lekkere dokter ben jij. Ik zou toch niet graag een dokter willen hebben die stiekem bepaalde niet nader te noemen lichaamsdelen belachelijk loopt te maken.

Mensen, is het al zo ver heen met deze godvergeten samenleving, dat wij ons nu zelfs bezig gaan houden met datgene wat er in de onderbroek van de medemens plaatvindt? Onvoorstelbaar wat een dwazen zijn wij geworden.

Kwartje is gevallen
Belachelijk maken? Ik adoreer het vrouwelijk geslachtsorgaan en ben tevreden met mn piemel. Wat anderen voor maat hebben is hun probleem, maar belachelijk maken? Het is gewoon feit dat vrouwen een stevige lul fijn vinden.

Wat er in elkaars onderbroek plaatsvindt is al sinds Adam en Eva een hottopic...
pi_23749855
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 23:23 schreef KonnieKipke het volgende:

[..]

Het liefst heb ik alleen een lekkere grote stevige hollandse lul van minimaal 17 centimeter die me in mn natte poesje penetreert ja!

Als één persoon lijdt aan waanvoorstellingen heet het krankzinnigheid, als er meer mensen aan lijden is het een godsdienst.
pi_23750061
Natuurlijk gaat het erom wat je ermee doet, en in die zin zegt het weinig hoe groot hij is. Maar ik denk dat het wel een nadeel is als je een pikkie hebt van elf centimeter.

Voorzover ik weet is het gemiddelde 16,5 centimeter ofzo. Ik ben blij dat ik daar net boven zit, maar toch moet er niet aan denken om een lul te hebben van 25 cm. Als je niet te extreem bent is het wel in orde.

En Brabiliaan, iemand die roept dat hij een lul van 24 centimeter heeft kan er ook weinig aan doen hoor. Het is wel zeldzaam, maar het komt heus wel voor. Net als tien centimeter, trouwens. En als iemand zegt dat ze een bepaalde categorie prettiger vindt, en jij voldoet er niet aan, is het een doos?

Verder verbaas ik me erover dat dit nog altijd zo'n veelbesproken onderwerp is.

@FD: goed om te zien dat je weer terug bent hier. Al ben ik zelden met je eens.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  vrijdag 3 december 2004 @ 23:37:08 #154
103914 Exuimtum
Ook maar een mens
pi_23750067
Mijn jongeheer is net zo lang als die van jan modaal Normaal dus.
pi_23750766
grootte van de penis doet er in die mate wel toe dat een kleintje ook niets is... 6 cm is echt te klein.. maar iedere vrouw verschilt natuurlijk ook.. te groot is ook niet lekker, mijn mening dan, breedte vind ik iets belangrijker eigenlijk. Wat je er mee doet is nog het belangrijkste van alles...
Het leven is prachtig
pi_23750852
ik ken een meisje van 1.51 m en die kon de mijne ook de baas.. Alles went
pi_23754602
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 00:14 schreef KonnieKipke het volgende:
ik ken een meisje van 1.51 m en die kon de mijne ook de baas.. Alles went

Ik ben een meisje van 1.81 en ik heb al héél snel problemen met langere penissen (17, 18 cm)... Gaan tegen mijn baarmoedermond aan stoten enzo, krijg ik weer buikpijn.
pi_23755090
jezus gaat deze discussie nog steeds voort??...
komop zeg het is toch al bijna ingeburgedr dat ieder persoon (en dus ook zn lichaam) anders is....???
Keep on Tripp'n
pi_23757632
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 11:39 schreef innovative het volgende:

[..]

Ik ben een meisje van 1.81 en ik heb al héél snel problemen met langere penissen (17, 18 cm)... Gaan tegen mijn baarmoedermond aan stoten enzo, krijg ik weer buikpijn.
Toch wel grappig, je zou verwachten dat een lang meisje ook wat dat betreft 'langer' is. Maar ja, zo bestaat er ook geen echt verband tussen de lengte van jongens en de lengte van hun penis.
pi_23757643
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 12:14 schreef MiestOr het volgende:
jezus gaat deze discussie nog steeds voort??...
komop zeg het is toch al bijna ingeburgedr dat ieder persoon (en dus ook zn lichaam) anders is....???
Ja eigenlijk heb je gewoon gelijk. Wat heeft het voor zin om erover te praten? Wat wil je eraan doen? Ieder lichaam is anders en dat is maar goed ook, anders zou het maar saai zijn.
pi_23757654
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 14:48 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Toch wel grappig, je zou verwachten dat een lang meisje ook wat dat betreft 'langer' is. Maar ja, zo bestaat er ook geen echt verband tussen de lengte van jongens en de lengte van hun penis.
Nee, je moet kijken naar de grootte van de hand/ vingers (pianohanden zeg maar) ten opzichte van de rest van het lichaam. Zijn die dus relatief gezien lang, dan is de penis ook lang. En de neus is natuurlijk ook een goede indicatie
pi_23757938
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 14:50 schreef ScienceFriction het volgende:

[..]

Nee, je moet kijken naar de grootte van de hand/ vingers (pianohanden zeg maar) ten opzichte van de rest van het lichaam. Zijn die dus relatief gezien lang, dan is de penis ook lang. En de neus is natuurlijk ook een goede indicatie
Volgens mij bleek dit maar onzin te zijn. Ik zou niet weten welke invloed de geslachtshormonen hebben op de groei van de vingers. De handen staan onder invloed van het groeihormoon (alle beenderen, behalve de wervelkolom die vooral ook onder invloed staat van geslachtshormonen), de penis voornamelijk onder invloed van de androgenen.
pi_23758179
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 14:48 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Tja, maar als iedereen die "groot" is ook grote onderdelen heeft, zou ik ook cup D moeten hebben... En das ook niet gelukt...
pi_23758457
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 15:17 schreef innovative het volgende:

[..]

Tja, maar als iedereen die "groot" is ook grote onderdelen heeft, zou ik ook cup D moeten hebben... En das ook niet gelukt...
Ja precies . Borsten staan onder invloed van geslachtshormonen, net zoals de penis, lichaamsbeharing enzovoort. Lengtegroei ook, maar veel minder. Maar wat bedoel je met "groot"? Dat je jezelf niet "groot" vindt ? Oke groot is voor een meisje het verkeerde woord, maar een meisje van 1m81 noem ik wel behoorlijk lang.
pi_23758826
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 15:32 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Ja precies . Borsten staan onder invloed van geslachtshormonen, net zoals de penis, lichaamsbeharing enzovoort. Lengtegroei ook, maar veel minder. Maar wat bedoel je met "groot"? Dat je jezelf niet "groot" vindt ? Oke groot is voor een meisje het verkeerde woord, maar een meisje van 1m81 noem ik wel behoorlijk lang.
Nou, meer dat groot voor sommige mensen ook een betekenis heeft in de zin van dik. En dát ben ik absoluut niet. Groot als in lang ben ik wel.
pi_23758869
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 15:54 schreef innovative het volgende:

[..]

Nou, meer dat groot voor sommige mensen ook een betekenis heeft in de zin van dik. En dát ben ik absoluut niet. Groot als in lang ben ik wel.
Bij een grote vrouw denk je inderdaad aan op z'n minst een lange kogestootster of zo... In elk geval 1.90m+ en 125 kilo...

Bij een lange vrouw denk je vooral aan lange benen...
pi_23759086
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 15:57 schreef ScienceFriction het volgende:

[..]

Bij een grote vrouw denk je inderdaad aan op z'n minst een lange kogestootster of zo... In elk geval 1.90m+ en 125 kilo...

Ja inderdaad, dat heb ik ook wel.
pi_23760143
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 15:57 schreef ScienceFriction het volgende:
check!!!

1.08 m schoon aan de haak...

en waaaaaaaaaaaaaaaaaaaay off topic...
pi_23760708
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 17:06 schreef innovative het volgende:

check!!!

1.08 m schoon aan de haak...

en waaaaaaaaaaaaaaaaaaaay off topic...
Nog meten ook

Nou... ik heb lange vingers
pi_23762645
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 17:33 schreef ScienceFriction het volgende:

[..]

Nog meten ook

Nou... ik heb lange vingers
Vanwege die lange benen maakt mijn moeder vaak mijn broeken. Confectie is vaak te kort... Dus vandaar...

En vriendlief heeft ook lange vingers... Kom niks te kort
  zondag 5 december 2004 @ 17:38:29 #171
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_23781462
De ultieme modellenlengte is 1.78... zijn die 3 cm dan zo rigoreus dat je geen goede broeken kunt vinden?
pi_23783680
quote:
Op zondag 5 december 2004 17:38 schreef ScienceFriction het volgende:
De ultieme modellenlengte is 1.78... zijn die 3 cm dan zo rigoreus dat je geen goede broeken kunt vinden?
Modellen hebben ook maatje 34/36, waar de gemiddelde maat van de Nederlandse vrouw 42 is... Een confectiemaat is wat anders dan de maten die als ideaal worden gezien door de ontwerpers van haute couture. Anders zou heel de wereld Anorexia moeten hebben, om het zo maar even te stellen, want de maten die in de modewereld worden gebruikt zijn niet gemiddeld en zéker niet gezond en normaal. De confectiestandaard voor binnenbeenlengte is bijvoorbeeld 78/80 cm, waar ik 86 nodig heb...
  zondag 5 december 2004 @ 23:50:28 #173
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_23789215
Slot op verzoek.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')