Mijn hemel, ik tel iets van 5 opzichtige watermerken op de tweede afbeelding.quote:Op woensdag 8 november 2023 11:24 schreef freaky40 het volgende:
[ afbeelding ]
Cap van Spapaars
[ afbeelding ]
Credits voor Blubberman.
en 1 voor de gene die de ton wint uiteraardquote:Op woensdag 8 november 2023 11:03 schreef Chea49 het volgende:
Valt me mee dat die jankerd is vertrokken, had gedacht dat ze zich zou gaan bedenken. Toch nog even snel goed gemaakt met een knuffel, kreeg er kippenvel van. Ze neemt wél een deel van de punten mee dus dat spel voor 10% van de punten van de tegenstander was helemaal niet nodig geweest.
Ik lees hier dat er 3 nieuwe kandidaten bij gaan komen maar hoe komen jullie daar aan? 1 voor Silvia en 1 voor degene die eruit word gestemd. Ik kom dus op 2.![]()
Ben benieuwd naar de volgende die er met een smoes uit wil gaan. Die lui beseffen kennelijk niet dat ze er voor langere tijd in kunnen zitten en dus al die tijd van huis zijn. Dat gejank over familie missen vind ik daarom zo kinderachtig.
Over het feit dat ik mij stoorde aan het missen van streams. We kijken allemaal naar hetzelfde maar kunnen daar anders over denken. Dus het steeds weer terugkerende verlangen naar streams is hetzelfde als praten over dezelfde inhoud? Het was ook maar een verzoekje hoor, ieder moet dat voor zich weten maar ik stoorde me er aan, dat is alles.
Het zou dan eerlijker zijn als de vervanger niet eerder het huis betreed dan de 2 nieuwe bewoners.quote:Op woensdag 8 november 2023 15:59 schreef 5thencounter het volgende:
Het wordt dus afzien hoe de Regie dit gaat oplossen voordat de EindeMaandUitkering van de Ton plaatsvind, theoretisch is het nu mogelijk dat de Sylvia vervanger/ster binnen een week al die ¤100.000 kan pakken...
Week 3 nu?quote:Op woensdag 8 november 2023 11:25 schreef freaky40 het volgende:
De kijkcijfers van vorige week woensdag:
Kijkdichtheid: 2,7 Marktaandeel: 8,9 Kijkcijfer: 433.000
P.S. Mods: weeknummer moet even aangepast worden?
Dat lijkt me ook wel de meest voor de hand liggende oplossing, lullig dat groepje rood met 3 mensen verder moet, scheelt ook weer dat groepsleden van rood 25% meer kans maken als ze winnenquote:Op woensdag 8 november 2023 16:44 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het zou dan eerlijker zijn als de vervanger niet eerder het huis betreed dan de 2 nieuwe bewoners.
Het kan ook zijn dat er nu nog maar 1 vertrekt, de winnaar van die ton.
Als de vossen verliesen, gaat er sowieso niemand naar huis. Jorrit wil men vast erin houden als enige soort van smaakmaker.quote:Op woensdag 8 november 2023 16:44 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het zou dan eerlijker zijn als de vervanger niet eerder het huis betreed dan de 2 nieuwe bewoners.
Het kan ook zijn dat er nu nog maar 1 vertrekt, de winnaar van die ton.
Normaal zouden de winnaar en iemand uit de slechtste groep moeten vertrekken aan het eind van de maand. Dus 2 eruit, 2 erin. Maar nu is Sylvia eruit en is het nog niet duidelijk wat ze nu gaan doen. Alleen de winnaar eruit? Of alsnog iemand uit het slechtste team naast de winnaar?quote:Op woensdag 8 november 2023 11:03 schreef Chea49 het volgende:
Valt me mee dat die jankerd is vertrokken, had gedacht dat ze zich zou gaan bedenken. Toch nog even snel goed gemaakt met een knuffel, kreeg er kippenvel van. Ze neemt wél een deel van de punten mee dus dat spel voor 10% van de punten van de tegenstander was helemaal niet nodig geweest.
Ik lees hier dat er 3 nieuwe kandidaten bij gaan komen maar hoe komen jullie daar aan? 1 voor Silvia en 1 voor degene die eruit word gestemd. Ik kom dus op 2.![]()
Ben benieuwd naar de volgende die er met een smoes uit wil gaan. Die lui beseffen kennelijk niet dat ze er voor langere tijd in kunnen zitten en dus al die tijd van huis zijn. Dat gejank over familie missen vind ik daarom zo kinderachtig.
Over het feit dat ik mij stoorde aan het missen van streams. We kijken allemaal naar hetzelfde maar kunnen daar anders over denken. Dus het steeds weer terugkerende verlangen naar streams is hetzelfde als praten over dezelfde inhoud? Het was ook maar een verzoekje hoor, ieder moet dat voor zich weten maar ik stoorde me er aan, dat is alles.
Ja... mee eens.quote:Op woensdag 8 november 2023 19:55 schreef Cirilico het volgende:
Zeer irritante opmerking over Jorrim, maar hij doet het zelf de hele tijd en dan krijg je dit. Met zijn meidenavond.
Eduardo is een nog grotere kneus dan Jorrit.quote:Op woensdag 8 november 2023 19:50 schreef Chanel5 het volgende:
Jorrit moet Kaylee laten, is het advies van Eduardo
is niet meer te vertrouwen
Die loopt de boel net zo op te stoken als Casper.quote:Op woensdag 8 november 2023 19:57 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Eduardo is een nog grotere kneus dan Jorrit.
Jennemie?? oid, die is wel aardig uit de picture ja. Stuk rustiger.quote:Op woensdag 8 november 2023 20:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dat zwarte meisje vond ik eerst echt helemaal niks. Nu is die mening helemaal gedraaid. Mag d'r wel
Valt wel mee bij Casper. Die houdt niet van dat achterbakse denk ik.quote:Op woensdag 8 november 2023 19:59 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Die loopt de boel net zo op te stoken als Casper.
Mwoah.quote:Op woensdag 8 november 2023 20:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dat zwarte meisje vond ik eerst echt helemaal niks. Nu is die mening helemaal gedraaid. Mag d'r wel
Ja zij iddquote:Op woensdag 8 november 2023 20:02 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Jennemie?? oid, die is wel aardig uit de picture ja. Stuk rustiger.
Mischien komt Bern wel terug.quote:Op woensdag 8 november 2023 20:03 schreef 5thencounter het volgende:
ZelfSpelleVerzinne.. ik was er al bang voor.. ze vervelen zich de tyfus dus
Dat was ik ook bijna, mobiel maakte mij wakkerquote:Op woensdag 8 november 2023 19:59 schreef 5thencounter het volgende:
Snel een Spel anders val ik in slaap
Ik vergeet snel namen, maar ik verwacht volgende week minstens 3 van Menuproevers als kandidatenquote:
Gewoon negeren tot het zover is. Allemaal onzinnig gelul in dit stadium.quote:Op woensdag 8 november 2023 20:19 schreef 5thencounter het volgende:
Het zal wel aan mij liggen, ik zie toch al aardig wat Bondgenoten en snap de ballen van hun "geheime bondjes" onderling, en zelfs de voiceover mekkert oven wegstemmen wat helemaal niet aan de orde is tot de laaste dag vd maand
En toch hoor ik het weken... in dit format is wegstemmen helemaal niet de bedoeling, één groep met de meeste punten zit in de finale, waarna 4 mensen tegen elkaar spelen.. nix wegstemmen, ik snap dat geleuter helemaal nietquote:Op woensdag 8 november 2023 20:22 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Gewoon negeren tot het zover is. Allemaal onzinnig gelul in dit stadium.
Ze adviseren, maar er schildert er 1 per ploeg.quote:Op woensdag 8 november 2023 20:26 schreef 5thencounter het volgende:
Ik dacht dat er maar 1 mocht schlderen, staan ze met z'n alle te kliederen
Het voorspelbare patroon, in EJVJL ook al aan de orde vd dag.. we kennen allemaal Zweeftteef Eunie nog met 'r kale kop.. heel efficient als je van plan bent heel lang "opgesloten" te zittenquote:Op woensdag 8 november 2023 20:53 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor Olivier is volgens mij ook niks te gek
Die groepsoverleggen met de complete groep zijn ook echt niet spontaan.quote:Op woensdag 8 november 2023 22:04 schreef freaky40 het volgende:
Het lijkt nu meer op een studioshow dan op een realityshow met dat spel, en 'de presentator van dienst' die even bij de deelnemers komt informeren hoe het gaat. Vind dat wel een jammere ontwikkeling in dit programma. De rol van de presentator vind ik sowieso al discutabel, dat had van mij niet gehoeven. Geen presentator in de loods en gewoon alles van afstand zodat je echt dat unieke van dit soort programma's houdt.
Geluid was wel weer goed vandaag, lijkt wel of het in de eindmontage van de afleveringen niet altijd consequent goed gaat het met het geluid.
cabaratiers zijn in real life altijd kut en niet grappig, dat valt me bij elk programma met BN'ers ook weer op. Echt sneue figuren.quote:Op woensdag 8 november 2023 22:35 schreef mootie het volgende:
In welke wereld is Jelle trouwens cabaretier?
Ik heb geen idee, maar ze moeten hem vaak ondertitelen vanwege de onverstaanbaarheid.quote:Op woensdag 8 november 2023 22:35 schreef mootie het volgende:
In welke wereld is Jelle trouwens cabaretier?
stoker of steuker?quote:Op donderdag 9 november 2023 01:12 schreef woxxel het volgende:
Ik vind jorrit leuk en jelle een stiekeme stoker
Dit was wel selectieve verontwaardiging ja. In aflevering 1 werd de grap gemaakt dat er 1,5 vrouw in het witte team zat en daar lachte hij zelf om mee (als hij de grap al niet zelf maakte, dat weet ik even niet meer precies) en nu kan het opeens niet meer.....quote:Op woensdag 8 november 2023 22:32 schreef mootie het volgende:
Eerst huilen en stennis maken dat hij als man niet met de meidenavond niet mee mag doen, en nu huilen omdat ze grapjes maken, grapjes die niet vals bedoeld zijn.
En dat achterlijke Engels steeds…
Ook goedemorgen.quote:Op donderdag 9 november 2023 08:19 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen all![]()
Net de laatste aflevering bekeken, ik weet nog even niet wat ik ervan vind... spelletjes gehalte is hoog in ieder geval. Misschien maar goed ook anders was er niet echt veel te zien behalve Jorrit dan.... wat een figuur
Nou, misschien is er wel meer te zien maar dat laten ze ons niet zien omdat er geen streams zijn. Zij bepalen wat we nu te zien krijgen. Zo krijgt de show echt de vorm van een gameshow wat net lijkt of het in een studio gespeeld wordt dan in een loods waarin men ook samenleeft. Ik merk het aan de hele setting, ze blinderen ook de ramen en doen de verduistering toe en zelfs gooien ze wat extra spotlights aan waardoor het dus net lijkt of het uit een studio komt. Dacht eerst dat die opdrachten in de avond gehouden werden terwijl het al donker was maar het komt dus door die verduistering die ze aanbrengen. Jammer dat het zo gebracht wordt.quote:Op donderdag 9 november 2023 08:19 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen all![]()
Net de laatste aflevering bekeken, ik weet nog even niet wat ik ervan vind... spelletjes gehalte is hoog in ieder geval. Misschien maar goed ook anders was er niet echt veel te zien behalve Jorrit dan.... wat een figuur
Ach natuurlijk, helemaal vergeten dat er elke maand iemand met 1 ton weggaat.quote:Op woensdag 8 november 2023 15:05 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
en 1 voor de gene die de ton wint uiteraard
De ervaring leer ons dat de laatst gekomene er meestal meteen uitligt daar die nog geen band heeft met de rest.quote:Op woensdag 8 november 2023 15:59 schreef 5thencounter het volgende:
Het wordt dus afzien hoe de Regie dit gaat oplossen voordat de EindeMaandUitkering van de Ton plaatsvind, theoretisch is het nu mogelijk dat de Sylvia vervanger/ster binnen een week al die ¤100.000 kan pakken...
En dat nog wel gemaakt door de grootste klager die niets lust wat een ander voor haar klaar heeft gemaakt. Niets zo simpel als een spaghettimaaltijd.quote:Op woensdag 8 november 2023 19:53 schreef 5thencounter het volgende:
Zoveel punten, en niet verder komen dan 15 spagetti bergen
Voor donderdag schat ik 361.001quote:Op woensdag 8 november 2023 11:25 schreef freaky40 het volgende:
De kijkcijfers van vorige week woensdag:
Kijkdichtheid: 2,7 Marktaandeel: 8,9 Kijkcijfer: 433.000
Eunice schenkt met regelmaat haar lange haren aan de kankerstichting. Waarom deze boys opeens allen kaal willen gaan snap ik niet goed. Het zal de verveling wel zijn.quote:Op woensdag 8 november 2023 20:57 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het voorspelbare patroon, in EJVJL ook al aan de orde vd dag.. we kennen allemaal Zweeftteef Eunie nog met 'r kale kop.. heel efficient als je van plan bent heel lang "opgesloten" te zitten
Dat telefoontje zonder overleg omdat je diegene niet mag gaat mij ook te ver hoor. Jelle is wat mij betreft de irritantste op dit moment met zijn grote Brabantse smoel.quote:Op woensdag 8 november 2023 23:27 schreef Cosima het volgende:
[..]
cabaratiers zijn in real life altijd kut en niet grappig, dat valt me bij elk programma met BN'ers ook weer op. Echt sneue figuren.
Ik begin medelijden te krijgen met Jorrit. Hij leek me eerst echt vreselijk, beetje Jeffrey EJVJL-vibes, maar ik heb het idee dat hij gewoon erg sociaal onhandig is maar wel graag wil. Ik vind het nu ook echt sneu dat hij niet mocht schilderen en ook dat hij gewoon maar accepteerde dat er even 50 punten weggegooid werden voor een telefoontje naar thuis.
Verder is het echt zo braaf lol, zou echt zo door de EO gemaakt kunnen zijn. Ik vind het niet perse erg, want ik vond het bij EJVJL echt onwijs asociale types allemaal.
Hij praat plat Brabants en dat is nergens voor nodig, maar niemand die er wat van zegt. Ik versta hem goed omdat ik ook uit Brabant kom maar het is onbeschoft om zo plat te praten in gezelschap. Misschien opdracht van achter?quote:Op donderdag 9 november 2023 00:37 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, maar ze moeten hem vaak ondertitelen vanwege de onverstaanbaarheid.
zeker weten en als detail dat hangoogje van hemquote:Op donderdag 9 november 2023 14:01 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Vind 'm wel goed gelukt eigenlijk
Klopt, maar het is ook een win-win-win, ze is die onhandelbare bos kwijt tijdens een lastige rls, geen last meer met de kapsters die exxiten, en het doet het goed voor haar Zweefbloggenquote:Op donderdag 9 november 2023 12:42 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Eunice schenkt met regelmaat haar lange haren aan de kankerstichting. Waarom deze boys opeens allen kaal willen gaan snap ik niet goed. Het zal de verveling wel zijn.
Lijkt meer op de jonge Johan Derksen.quote:Op donderdag 9 november 2023 14:01 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Vind 'm wel goed gelukt eigenlijk
Haha! Ja, ze heeft 'm wel wat jonger gemaakt.quote:Op donderdag 9 november 2023 17:48 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Lijkt meer op de jonge Johan Derksen.
Maar gijp ipv derksen is ook wel een beetje dom.quote:Op donderdag 9 november 2023 20:00 schreef spapaars het volgende:
De meeste herkenden Johan Derksen, maar wisten gewoon zijn naam niet
Die hadden allemaal 'n oortje in en werd hen voorgekauwt wat ze op moesten schrijven als antwoordquote:Op donderdag 9 november 2023 20:01 schreef pingu66 het volgende:
Die jury leden hebben ook het iq van een doperwt. (
Maar zo kan de jury toch expres verkeerde antwoorden geven?quote:Op donderdag 9 november 2023 20:03 schreef Cirilico het volgende:
Wat flauw om Minister - president af te keuren. De bondgenoten spelen het spel en daarvoor moeten ze herkenbaar schilderen. Dat is gelukt. Dan kan je het niet af keuren omdat de jury die NIET het spel speelt de naam niet noemt. Aan de opdracht is dan toch voldaan?
minister president is toch gewoon goed? En waarom zouden ze dat doen?quote:Op donderdag 9 november 2023 20:06 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Maar zo kan de jury toch expres verkeerde antwoorden geven?
Om te zorgen dat een groep minder punten krijgtquote:Op donderdag 9 november 2023 20:07 schreef Cirilico het volgende:
[..]
minister president is toch gewoon goed? En waarom zouden ze dat doen?
Dat dus, hij werd herkent als minister presidentquote:Op donderdag 9 november 2023 20:03 schreef Cirilico het volgende:
Wat flauw om Minister - president af te keuren. De bondgenoten spelen het spel en daarvoor moeten ze herkenbaar schilderen. Dat is gelukt. Dan kan je het niet af keuren omdat de jury die NIET het spel speelt de naam niet noemt. Aan de opdracht is dan toch voldaan?
Waarom?quote:Op donderdag 9 november 2023 20:09 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Om te zorgen dat een groep minder punten krijgt
Nadir had gelijk: " iedereen is nep" 😉quote:Op donderdag 9 november 2023 20:05 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die hadden allemaal 'n oortje in en werd hen voorgekauwt wat ze op moesten schrijven als antwoord![]()
ik vind dit program geen fuck aan zonder de streams, het is allemaal zo nep
Nadir had gelijk: " iedereen is nep" 😉quote:Op donderdag 9 november 2023 20:05 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die hadden allemaal 'n oortje in en werd hen voorgekauwt wat ze op moesten schrijven als antwoord![]()
ik vind dit program geen fuck aan zonder de streams, het is allemaal zo nep
quote:Op donderdag 9 november 2023 20:10 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat dus, hij werd herkent als minister president
Inderdaad! En als er dan 1 is die rechtstreeks iets tegen een ander zegt, gaat die ander naar huisquote:Op donderdag 9 november 2023 20:16 schreef 5thencounter het volgende:
Daantje "Achter" geweest om verplicht de groep tot de orde te roepen? Allemaal braaf knikken om niet meer te konkelen offcam
Dai volgens mij niets want ze kreeg het 2hands ingefluistert van Jasmijnquote:Op donderdag 9 november 2023 20:22 schreef Cirilico het volgende:
Kijk haar glashard liegen dan. Eerst probeert ze nog uit te vogelen hoeveel van haar geroddel gehoord is.
Jup, en weer de kleine huppelkutjes die er niet overheen kunnen.. 3 stuks zag ik ff snelquote:Op donderdag 9 november 2023 20:31 schreef spapaars het volgende:
Dit hebben we al vaker gezien, maar toen stond het buiten.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Geen idee of er nieuwe bondjes worden gemaakt.quote:Op donderdag 9 november 2023 23:23 schreef woxxel het volgende:
Zo jammer geen streams. We zien steeds een klein stukje van een gesprek.
Moeten ze nu ook bij t bondje blijven of worden er pe maand nieuwe bondjes gemaakt?
En wat gebeurt er dan met de punten?
Want als iemand toch zou overlopen. Wil ie natuurlijk bewust punten opmaken
Wel een aardige gast, die kun je erbij hebben.quote:Op donderdag 9 november 2023 20:12 schreef Fritsie1960 het volgende:
Die heeft ook 'n kop alsof die de hele nacht heeft liggen rukken.....
[ afbeelding ]
Tja Daan wordt naar voorgeschoven als in dat hij top favoriet kan worden bij de kijkers. Maar dat wordt hem niet. Veel geregisseerd inderdaad maar niet alles. Ik vind het nog wel heel erg leuk.quote:Op vrijdag 10 november 2023 00:14 schreef freaky40 het volgende:
Opdrachten in de recycling morgen zo te zien. Verder een leuke aflevering, de irritaties en roddels beginnen te komen. Snap alleen die Daan niet waarom hij dat wil voorkomen, die doet het voorkomen alsof hij J.d.M. in hoogst eigen persoon is die wel even gaat vertellen hoe de wereld in elkaar zit! Wat een wijsneus. Het deugende broertje van Gio uit Utopia zeker, deze gast?
elke maand nieuw teamquote:Op donderdag 9 november 2023 23:23 schreef woxxel het volgende:
Zo jammer geen streams. We zien steeds een klein stukje van een gesprek.
Moeten ze nu ook bij t bondje blijven of worden er pe maand nieuwe bondjes gemaakt?
En wat gebeurt er dan met de punten?
Want als iemand toch zou overlopen. Wil ie natuurlijk bewust punten opmaken
Ik vrees dat ie gewoon oprecht geen ABN kan praten.quote:Op donderdag 9 november 2023 12:48 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Hij praat plat Brabants en dat is nergens voor nodig, maar niemand die er wat van zegt. Ik versta hem goed omdat ik ook uit Brabant kom maar het is onbeschoft om zo plat te praten in gezelschap. Misschien opdracht van achter?
Het ging inderdaad puur om herkenning, dus erg kinderachtig.quote:Op donderdag 9 november 2023 20:03 schreef Cirilico het volgende:
quote:Op vrijdag 10 november 2023 09:28 schreef spapaars het volgende:
Kijkers De Bondgenoten vermoeden ‘doorgestoken kaart’
https://lovereality.nl/ki(...)-doorgestoken-kaart/
En waarom zouden ze dat doen?quote:Op donderdag 9 november 2023 20:06 schreef pingu66 het volgende:
[..]
En met de herhaling later op de avond ook nog 100.000.quote:Op vrijdag 10 november 2023 11:01 schreef freaky40 het volgende:
De kijkcijfers van vorige week vrijdag:
Kijkdichtheid: 2,3 Marktaandeel: 8,6 Kijkcijfer: 375.000
Redelijk stabiele cijfers gedurende de week dus.
Echt zo´n type meid die op school ook een pestkop was en zichzelf zo geweldig vindt. I don´t like that bitch.quote:Op donderdag 9 november 2023 20:22 schreef Cirilico het volgende:
Kijk haar glashard liegen dan. Eerst probeert ze nog uit te vogelen hoeveel van haar geroddel gehoord is.
De kleinste is er anders als 1ste over hoor.quote:Op donderdag 9 november 2023 20:33 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jup, en weer de kleine huppelkutjes die er niet overheen kunnen.. 3 stuks zag ik ff snel
Ook op de Brabantse scholen wordt er van je verwacht dat je fatsoenlijk ABN praat hoor en dan spreek je alleen nog met een zachte G.quote:Op vrijdag 10 november 2023 02:59 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Ik vrees dat ie gewoon oprecht geen ABN kan praten.
Grote mankement was dat ze wel wisten wie het was, maar niet op de naam konden komen.quote:Op vrijdag 10 november 2023 11:00 schreef 5thencounter het volgende:
[..]![]()
Die "juryleden" zien we vast wel terug als nieuwe deelnemers die nog in de wachtkamer zitten..
Elk vogeltje zingt zoals het gebekt is, gelukkig bestaat er zoiets als ondertiteling.quote:Op vrijdag 10 november 2023 11:12 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ook op de Brabantse scholen wordt er van je verwacht dat je fatsoenlijk ABN praat hoor.
Uitzonderingen bevestigen de regel, Jasmijntje zal bijzonder "fit" zijn, we zien het vanavond welquote:Op vrijdag 10 november 2023 11:09 schreef Chea49 het volgende:
[..]
De kleinste is er anders als 1ste over hoor.
Jahh en dat nog opschrijven de Premier van ons land, tsja daar hebben we er maar één van zegt Jantje ook nogquote:Op vrijdag 10 november 2023 11:14 schreef spapaars het volgende:
[..]
Grote mankement was dat ze wel wisten wie het was, maar niet op de naam konden komen.
Dat gebeurt niet met de Koning of Rutte, die namen kent iedereen.
Denk dat ze met een busje afreizen naar de markt in Lelystad en daar wat mensen ronselen die zo gek zijn om in te stappen.quote:Op vrijdag 10 november 2023 11:28 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jahh en dat nog opschrijven de Premier van ons land, tsja daar hebben we er maar één van zegt Jantje ook nog
Maar ja, over doorgestoken kaarten enzo, natuurlijk moeten die punten nooit zover uit de pas lopen dan inhalen in 1 of 2 weken onmogelijk is
Hun 15 minutes of fame pakken, het valt nog mee dat ze niet al voor de Poort liggen in tentjesquote:Op vrijdag 10 november 2023 11:46 schreef spapaars het volgende:
[..]
Denk dat ze met een busje afreizen naar de markt in Lelystad en daar wat mensen ronselen die zo gek zijn om in te stappen.
Eigenlijk best triest als je niet AN kan spreken. Ik versta het ook goed want kom ook uit Brabant maar zal het nooit spreken buiten de deurquote:Op donderdag 9 november 2023 12:48 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Hij praat plat Brabants en dat is nergens voor nodig, maar niemand die er wat van zegt. Ik versta hem goed omdat ik ook uit Brabant kom maar het is onbeschoft om zo plat te praten in gezelschap. Misschien opdracht van achter?
Was toch door een spel of weddenschap verliezen? Olivier wilde solidair aan Jorrit zijn en deed het daarom ook.quote:Op donderdag 9 november 2023 12:42 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Eunice schenkt met regelmaat haar lange haren aan de kankerstichting. Waarom deze boys opeens allen kaal willen gaan snap ik niet goed. Het zal de verveling wel zijn.
Ze dachten allemaal dat ze met het schilderij van Britt weer gingen winnen maar eigenlijk leek die nog het minste vind ik. Rutte en Derksen leken het meestquote:Op donderdag 9 november 2023 19:53 schreef Chanel5 het volgende:
portret is mooi maar of Britt eruit wordt gehaald???
Maar dat kunnen ze ook als ze de naam wel kennen. Dan kunnen ze toch ook gewoon een andere naam noemen?quote:Op donderdag 9 november 2023 20:06 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ja... het was knap geschilderd, maar ja... Britt is überhaupt wel lastig. Een Rutte of Derksen kun je gemakkelijker sprekend makenquote:Op vrijdag 10 november 2023 14:04 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze dachten allemaal dat ze met het schilderij van Britt weer gingen winnen maar eigenlijk leek die nog het minste vind ik. Rutte en Derksen leken het meest
Regna is ook wel AF wat mij betreft. Wat een onuitstaanbaar stuk vreten is dat zeg! Te dominant.quote:Op vrijdag 10 november 2023 14:22 schreef lojanda het volgende:
Melanie vind zichzelf ook wel heel goed en belangrijk. Was echt wel een goede reactie van Ragna dat ze de achtergrond van het schilderij niet wilde aanpassen en het zo liet zoals het was
Ben benieuwd. Dit wordt een leuke denk ikquote:Op vrijdag 10 november 2023 19:56 schreef 5thencounter het volgende:
Ahh, dus zo probeert Febo hun weer het teveel aan punten te nivelleren .. een geile Personal Trainer+ Lekkers ( verplicht) aan te bieden
Winnen ze dit voor een moment of blijvendquote:Op vrijdag 10 november 2023 20:05 schreef chufi het volgende:
Dus eerst afmatten met de personal trainer en dan gemasseerd worden ... ok ...
Ze hebben het daar té goed, juicebar interesseert ze geen moer.quote:Op vrijdag 10 november 2023 20:05 schreef 5thencounter het volgende:
Unaniem géén "Juicebar" jaja ze laten zich niet álle punten zomaar af fucken door Jantje
quote:Op vrijdag 10 november 2023 20:13 schreef 5thencounter het volgende:
Reclame cliffhanger.. Jeminee laat zich ½naakt in de olie zetten, ook weer zo'n gratis kijkcijfer act
Ik zag een bilspleetquote:Op vrijdag 10 november 2023 20:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]blote schouders al een kijkcijferkanon
Ja... en dan een eetproefquote:Op vrijdag 10 november 2023 20:17 schreef 5thencounter het volgende:
Ik mis trouwens wel alle rokers, zuipers, veganisten, lactose/vis/pindakaas intolerante en dergelijke moeiiimakers in de Show
Of die komen nu écht 100% nooit meer in beeld, zorgvuldig weggeknipt in de studioquote:Op vrijdag 10 november 2023 20:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... en dan een eetproef
Alleen ze moeten op televisie toch tegenwoordig doen alsof ze niet roken. Al was in de eerste aflevering een groepje aan het bespreken te stoppen.
Ja maar hoeveel loopt thuis achter op de realiteit?quote:Op vrijdag 10 november 2023 20:19 schreef spapaars het volgende:
Je bent meteen in beeld wanneer je gebeld wordt.
Ja dat bedoelde ikquote:Op vrijdag 10 november 2023 20:20 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Of die komen nu écht 100% nooit meer in beeld, zorgvuldig weggeknipt in de studio
Maakt het uit, ze zullen vooraf wel een berichtje krijgen, want er loopt thuis ook een camera mee.quote:Op vrijdag 10 november 2023 20:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar hoeveel loopt thuis achter op de realiteit?
moeilijk gedoe, ze willen elkaar wel maar ook weer nietquote:Op vrijdag 10 november 2023 22:28 schreef cinsan het volgende:
is er een stelletje in de maak beau -melanie
Mist zeker de aandacht..quote:Op zaterdag 11 november 2023 07:48 schreef cinsan het volgende:
effe of topic. instastory van jef , filmpje van zijn waterbakproef in ejvjl met tekst ,that feeling ..........................it s comeback time
zou hij mss gaan meedoen in de bondgenoten
Oh,oh........😉quote:Op zaterdag 11 november 2023 07:48 schreef cinsan het volgende:
effe of topic. instastory van jef , filmpje van zijn waterbakproef in ejvjl met tekst ,that feeling ..........................it s comeback time
Vind ik wel meevallen. Ze laat de kaas niet van haar brood eten. Ik irriteer me meer aan een Melanie die denkt dat ze echt belangrijk is daar. Ook Jennemie denkt dat ze heel wat is en gedraagt zich ook echt als een divaquote:Op vrijdag 10 november 2023 16:41 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Regna is ook wel AF wat mij betreft. Wat een onuitstaanbaar stuk vreten is dat zeg! Te dominant.
Zou hij weer willen gaan banjeren? Ik zou het wel willen zien hoe ze op hem reagerenquote:Op zaterdag 11 november 2023 07:48 schreef cinsan het volgende:
quote:Op zaterdag 11 november 2023 11:44 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zou hij weer willen gaan banjeren? Ik zou het wel willen zien hoe ze op hem reagerenIk zie het al voor me dat hij dan aan gaat pappen met Jorrit
Dat lijkt me een top twist.quote:Op zaterdag 11 november 2023 11:44 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zou hij weer willen gaan banjeren? Ik zou het wel willen zien hoe ze op hem reagerenIk zie het al voor me dat hij dan aan gaat pappen met Jorrit
Te aggressief voor dit format, de casting is duidelijk gebasseert op veel gtst geleuter/gekonkel en erotische koppelingen tussen de MooiPeoplequote:Op zaterdag 11 november 2023 11:44 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik verwacht niet dat deze groep dat banjeren van hem zouden accepteren.quote:
Ik zou het best wel willen zien hoe ze op hem gaan reageren en hoe Jeff op deze groep zelf zou reageren.. kon best nog wel eens leuk worden.quote:Op zaterdag 11 november 2023 12:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Te aggressief voor dit format, de casting is duidelijk gebasseert op veel gtst geleuter/gekonkel en erotische koppelingen tussen de MooiPeople
ALS hij zou terugkomen denk ik dat hij gevraagd is door de regie om wat herrie in de loods te schoppen maw hij doet wat k5 hem zal opdragenquote:Op zaterdag 11 november 2023 13:57 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik verwacht niet dat deze groep dat banjeren van hem zouden accepteren.
Er was iemand die zei niet meteen de ton te willen winnen en liever eerst daar een tijd een leuke tijd te willen hebben. Weet alleen niet meer wie dat zeiquote:Op zaterdag 11 november 2023 12:30 schreef 5thencounter het volgende:
Er is nog een scenario denkbaar waarin een groepje van 4 wel eens konden besluiten voorlopig niet het hoogste puntenaantal te willen hebben aan het eind van elke 4e week om aldus nog een paar leuke maanden gratis te leven in de Loods![]()
Die Ton winnen kan elke maand
Dat denk ik dus ook.. hij heeft nadat hij uit de loods heel hard geroepen echt nooit meer aan zoiets mee te gaan doen. Maarja hij schreeuwde wel vaker onzinquote:Op zaterdag 11 november 2023 14:00 schreef cinsan het volgende:
[..]
ALS hij zou terugkomen denk ik dat hij gevraagd is door de regie om wat herrie in de loods te schoppen maw hij doet wat k5 hem zal opdragen
Toch denk ik dat wanneer je dicht bij die ton zit er ook voor gaat.quote:Op zaterdag 11 november 2023 14:01 schreef lojanda het volgende:
[..]
Er was iemand die zei niet meteen de ton te willen winnen en liever eerst daar een tijd een leuke tijd te willen hebben. Weet alleen niet meer wie dat zei
Waarschijnlijk denken sommigen daar een hoop Fame te krijgen en willen daarom langer blijven zittenquote:Op zaterdag 11 november 2023 14:06 schreef spapaars het volgende:
[..]
Toch denk ik dat wanneer je dicht bij die ton zit er ook voor gaat.
Je weet nooit of je groep weer de meeste punten haalt, om dan voor die ton te gaan.
Dan doe ze dat maar niet…quote:Op zaterdag 11 november 2023 13:57 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik verwacht niet dat deze groep dat banjeren van hem zouden accepteren.
Inderdaad Huub, en voor een aantal niet meer dan wat spammen op social media.quote:Op zaterdag 11 november 2023 14:19 schreef lojanda het volgende:
[..]
Waarschijnlijk denken sommigen daar een hoop Fame te krijgen en willen daarom langer blijven zittenEr zijn er altijd die daar nog steeds op hopen al is er niet eentje die er echt iets aan over heeft gehouden. Nouja Huub heeft er wel een goede baan aan overgehouden maar dat is dan ook de enige volgens mij.
Idd.. er waren best wel wat bewoners uit verschillende rls die dachten door te breken in de tv wereldquote:Op zaterdag 11 november 2023 17:03 schreef spapaars het volgende:
[..]
Inderdaad Huub, en voor een aantal niet meer dan wat spammen op social media.
De naam van Emil zie ik ook nogal eens bij programma's bv bij love island.quote:Op zaterdag 11 november 2023 17:03 schreef spapaars het volgende:
[..]
Inderdaad Huub, en voor een aantal niet meer dan wat spammen op social media.
Gaat nooit gebeuren. Als dit dreigt te gebeuren dan krijgen ze een waarschuwing van de redactie dat als ze dit echt gaan doen ze er alle 4 gelijk uitgekegeld worden.quote:Op zaterdag 11 november 2023 12:30 schreef 5thencounter het volgende:
Er is nog een scenario denkbaar waarin een groepje van 4 wel eens konden besluiten voorlopig niet het hoogste puntenaantal te willen hebben aan het eind van elke 4e week om aldus nog een paar leuke maanden gratis te leven in de Loods![]()
Die Ton winnen kan elke maand
hij heeft wel beetje vrouwelijke trekjes , maar vind het juist mooi hoe hij met melanie omgaatquote:Op maandag 13 november 2023 03:24 schreef Cirilico het volgende:
Ben ik de enige die dacht dat Beau van de heren was?![]()
Waarschijnlijk weet hij het zelf nog niet..quote:Op maandag 13 november 2023 03:24 schreef Cirilico het volgende:
Het is er een inderdaad. Maar vind er bij die mannen allemaal van die halve zachte tussen zitten eigenlijk. Casting is een beetje eenzijdig. Hoop dat er in de loop van de tijd wat meer variatie in gaat komen.quote:Op maandag 13 november 2023 03:24 schreef Cirilico het volgende:
Waar maak je dat uit op?quote:Op maandag 13 november 2023 11:11 schreef lojanda het volgende:
[..]
Waarschijnlijk weet hij het zelf nog niet..
Ik geloof niet dat Beau bij Melanie in bed ligt en aankleefgedrag gebruikt om een hetro act te fakenquote:Op maandag 13 november 2023 03:24 schreef Cirilico het volgende:
Geen idee, maar niet elke man die er goed en verzorgd uitziet is meteen een homo.quote:Op maandag 13 november 2023 03:24 schreef Cirilico het volgende:
Sta nergens meer van te kijken.quote:Op maandag 13 november 2023 13:14 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat Beau bij Melanie in bed ligt en aankleefgedrag gebruikt om een hetro act te faken
Ik dacht het op dag 1 ook gelijk. Blijkbaar toch niet, of misschien bi.quote:Op maandag 13 november 2023 03:24 schreef Cirilico het volgende:
Nee, ik ook niet. Ben enkel verbaasd. Haha.quote:Op maandag 13 november 2023 13:14 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat Beau bij Melanie in bed ligt en aankleefgedrag gebruikt om een hetro act te faken
Haha, niet vanwege zn uiterlijk maar vanwege zn mimiek en motoriek dacht ik dat ook en zn lach en blik. Nou vooruit, ook vanwege de oorhangers.quote:Op maandag 13 november 2023 13:19 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Geen idee, maar niet elke man die er goed en verzorgd uitziet is meteen een homo.
quote:Op maandag 13 november 2023 20:09 schreef spapaars het volgende:
Ze zijn daar nooit vertrokken.
[ afbeelding ]
Hopelijk wordt dat ook door een spel beslist XDquote:Op maandag 13 november 2023 21:57 schreef freaky40 het volgende:
Jorrit heeft die 2 idioten uit zijn groep wel door. Bellen i.p.v. eten, die willen heel snel door de punten om als laatste te eindigen om zo Jorrit voor de bus te gooien. Hoe doorzichtig.
De vliegen ook nietquote:Op maandag 13 november 2023 20:09 schreef spapaars het volgende:
Ze zijn daar nooit vertrokken.
[ afbeelding ]
Als ge d'n hulle week pindakaas gaat eten dan bende niet goe wijs, verstade ge mij?quote:Op maandag 13 november 2023 19:58 schreef Chanel5 het volgende:
Jelle is het dus die gebeld heeft en zeikt over de hele week pindakaas.
Jorrit zegt dat hun de enige groep zijn die voor 50 punten bellen, hij is het niet van plan, eten is belangrijker.
Ik mot hem voor geen meter maar hij heeft wel gelijk.
Daan begint inderdaad in zichzelf te geloven, vorige week toen hij de groep op een belerende wijze toesprak. Wat een idioot, een soort Gio uit Utopia maar dan irritanter. En Jelle is inderdaad ook een kneus. Heb het niet zo op Brabo's, krijg daar altijd jeuk van. Het is niet anders...quote:Op maandag 13 november 2023 23:45 schreef Cosima het volgende:
Ik begin jorrit wel te waarderen. Ik erger me intens aan die jelle nu, oh en daan vind zichzelf ook wel heel wat. Want hij is positief en wil het gezellig hebben. En alleen hij weet wat gezelligheid precies inhoudt. Irritante gozer.
Exact dit. Daan is veel te dominant. Assertiviteit voorbij, richting de agressiviteit.quote:Op maandag 13 november 2023 23:45 schreef Cosima het volgende:
Ik begin jorrit wel te waarderen. Ik erger me intens aan die jelle nu, oh en daan vind zichzelf ook wel heel wat. Want hij is positief en wil het gezellig hebben. En alleen hij weet wat gezelligheid precies inhoudt. Irritante gozer.
Daan doet net alsof ie in het studentencorps zit hier. Daar zal ie vast de baas zijn maar hier is het maar een jonkie en moet ie z'n plaats kennen.quote:Op dinsdag 14 november 2023 03:00 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Exact dit. Daan is veel te dominant. Assertiviteit voorbij, richting de agressiviteit.
En als de vossen 🦊 verliezen hoop ik dat ze Jelle en Kaylee nog laten stemmen op Jorrit om daarna fijn te zeggen: er gaat niemand naar huis.
Helemaal eens. Die Jelle wil alleen maar leuke dingen doen en heeft maling aan het groepsgevoel en wat ze moeten eten. En nu wil Katy ook al gaan bellen en 50 euro verspillen? Doe dan niet mee aan zo´n programma als je niet buiten je echte leven kunt!quote:Op maandag 13 november 2023 19:58 schreef Chanel5 het volgende:
Jelle is het dus die gebeld heeft en zeikt over de hele week pindakaas.
Jorrit zegt dat hun de enige groep zijn die voor 50 punten bellen, hij is het niet van plan, eten is belangrijker.
Ik mot hem voor geen meter maar hij heeft wel gelijk.
quote:Op dinsdag 14 november 2023 01:14 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Daan begint inderdaad in zichzelf te geloven, vorige week toen hij de groep op een belerende wijze toesprak. Wat een idioot, een soort Gio uit Utopia maar dan irritanter. En Jelle is inderdaad ook een kneus. Heb het niet zo op Brabo's, krijg daar altijd jeuk van. Het is niet anders...
Een echte koorbal inderdaad en hij vindt het bier daar ook niet te zuipen. Dat is er zo een die elk weekend laveloos in de studentenkamer doorbrengt, lallend en wel.quote:Op dinsdag 14 november 2023 03:21 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Daan doet net alsof ie in het studentencorps zit hier. Daar zal ie vast de baas zijn maar hier is het maar een jonkie en moet ie z'n plaats kennen.
Zal met meerderheid van stemmen zonder vetorecht zijn om te mogen bellen.quote:Op dinsdag 14 november 2023 10:31 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Helemaal eens. Die Jelle wil alleen maar leuke dingen doen en heeft maling aan het groepsgevoel en wat ze moeten eten. En nu wil Katy ook al gaan bellen en 50 euro verspillen? Doe dan niet mee aan zo´n programma als je niet buiten je echte leven kunt!Waarom mag er gebeld worden als niet de héle groep er mee akkoord gaat? Het valt nu wel héél erg op dat Katy en Jelle de punten snel omlaag willen hebben om Jorrit er vervolgens uit te kunnen flikkeren. Verder vind ik de deelnemers niet meer dan een groepje verwende kleuters die ruzie maken om de kleinste dingen. Daan probeert er nog een beetje plezier in te gooien maar met een heel dwingende houding en dat is natuurlijk óók weer niet de bedoeling. Schiet mij maar lek.
Rond middennacht ook nog 104.000, en dat is best veel.quote:Op dinsdag 14 november 2023 10:44 schreef freaky40 het volgende:
De kijkcijfers van vorige week dinsdag:
Kijkdichtheid: 2,1 Marktaandeel: 7,2 Kijkcijfer: 337.000
Was weer een voetbalavond, dus vandaar.
Ja, lijkt erop dat ze ook gewoon to-the-point is. Misverstanden meteen opgeklaard in plaats van zwartmakerij en domme semi-psychologische conclusies te trekken.quote:Op dinsdag 14 november 2023 11:24 schreef SterreKaatje het volgende:
Ik vind die Donna wel een wijze dame. Haar manier van vragen stellen (aan Jorrit bijvoorbeeld) omgang met Kaylee en hoe ze haar confronteert. Chapeau!
Idd ja, viel mij ook op. Erg knap van een 23-jarige!quote:Op dinsdag 14 november 2023 11:24 schreef SterreKaatje het volgende:
Ik vind die Donna wel een wijze dame. Haar manier van vragen stellen (aan Jorrit bijvoorbeeld) omgang met Kaylee en hoe ze haar confronteert. Chapeau!
pff echt hèquote:Op dinsdag 14 november 2023 20:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dat Engels... stel je niet aan
Weer iets met leeftijdsverschil, zij 23 hij 36.quote:Op dinsdag 14 november 2023 20:23 schreef Dotteke het volgende:
ZOenen..... het voelt als een vakantie kusje
Ik heb niet eens gezien wie het was. Weet de namen niet, maar ik kijk ook maar af en toe. Vind het niet echt watquote:Op dinsdag 14 november 2023 20:25 schreef spapaars het volgende:
[..]
Weer iets met leeftijdsverschil, zij 23 hij 36.
was toch alleen maar leuk voor daar zegde beauquote:Op dinsdag 14 november 2023 20:25 schreef spapaars het volgende:
[..]
Weer iets met leeftijdsverschil, zij 23 hij 36.
beau en melaniequote:Op dinsdag 14 november 2023 20:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb niet eens gezien wie het was. Weet de namen niet, maar ik kijk ook maar af en toe. Vind het niet echt wat
Met 36 denk ik dat hij met alles voor een tijdelijke leuk ziet.quote:Op dinsdag 14 november 2023 20:28 schreef cinsan het volgende:
[..]
was toch alleen maar leuk voor daar zegde beau
Wat een idioot, en maar iedereen de maat proberen te nemen.quote:Op dinsdag 14 november 2023 19:57 schreef KinKiJan het volgende:
Ga eens recht op zitten?
Is Daan z'n pa ofzo?
Kaylee is een erg onzeker meisje die constant bevestiging nodig heeft. Het is ook denk ik niet voor niets dat ze vrachtwagenchauffeur is geworden. Vast omdat er daar 95% mannen in die branche werken en ze heel veel complimentjes en aandacht krijgt constant.quote:Op dinsdag 14 november 2023 20:23 schreef PunkieePie het volgende:
Wat is Kaylee aan het huilen om aandacht. Zo druk met de anderen te overtuigen hoe leuk mensen in de buitenwereld haar altijd vinden en hoe populair ze wel niet is is! 😂
Melanie is een hele leuk meid, maar wel nog echt een kind. Dat is me in dit telefoongesprek nog maar weer eens extra duidelijk geworden.quote:
Eens. Ik vond het ook raar dat ze snel begon dat ze aan verkiezingen had meegedaan. In Urk wellicht.quote:Op woensdag 15 november 2023 00:31 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Kaylee is een erg onzeker meisje die constant bevestiging nodig heeft. Het is ook denk ik niet voor niets dat ze vrachtwagenchauffeur is geworden. Vast omdat er daar 95% mannen in die branche werken en ze heel veel complimentjes en aandacht krijgt constant.
al zeker 1 uit het blauwe team met een ton , en 1 uit het groene teamquote:Op woensdag 15 november 2023 01:24 schreef chufi het volgende:
Wie gaat er maar huis? Domderdag is het
En de nagellakjes gekke oorbellen neuspiercing. Zijn houding en idd zijn mimiek.. ik vind het een twijfelgeval en vandaar ook dat ik zei dat hij he5 misschien zelf nog niet wistquote:Op maandag 13 november 2023 19:57 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet. Ben enkel verbaasd. Haha.
[..]
Haha, niet vanwege zn uiterlijk maar vanwege zn mimiek en motoriek dacht ik dat ook en zn lach en blik. Nou vooruit, ook vanwege de oorhangers.
Met de huidige stand van de groepen kunnen ze Jorrit niet wegsturen, dus hij blijft.quote:Op woensdag 15 november 2023 01:24 schreef chufi het volgende:
Wie gaat er maar huis? Domderdag is het
Wij horen en zien netto 35 bewerkte minuten van de gehele dag daar.quote:Op woensdag 15 november 2023 10:57 schreef freaky40 het volgende:
Zou het deze week al zijn de eerste finale dan? Hoor ze er helemaal niet over eigenlijk.
De kijkcijfers van vorige week woensdag, wederom voetbalavond, en dat is te zien.
Kijkdichtheid: 2,2 Marktaandeel: 7,8 Kijkcijfer: 365.000
lees hier onder post van chuffi as donderrdag , weet niet waar of waar die persoon het vandaan haaltquote:Op woensdag 15 november 2023 11:02 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wij horen en zien netto 35 bewerkte minuten van de gehele dag daar.
Eliminatie gesprekken zullen er wel komen als die tijd aanbreekt.
Weet niet wanneer, maar ze zitten binnenkort daar een maand, en dan gaat er 1 met niets en 1 met een ton naar huis.quote:Op woensdag 15 november 2023 11:05 schreef cinsan het volgende:
[..]
lees hier onder post van chuffi as donderrdag , weet niet waar of waar die persoon het vandaan haalt
benieuwd hoe dat gaat gaan wegstemmen of iemand weg door verlies van spel, dan 3 nieuwe erinquote:Op woensdag 15 november 2023 11:13 schreef spapaars het volgende:
[..]
Weet niet wanneer, maar ze zitten binnenkort daar een maand, en dan gaat er 1 met niets en 1 met een ton naar huis.
word iemand uit het slangenteam danquote:Op woensdag 15 november 2023 10:55 schreef spapaars het volgende:
[..]
Met de huidige stand van de groepen kunnen ze Jorrit niet wegsturen, dus hij blijft.
Daar begint het erop te lijken, maar misschien dat er een spel gaat komen waarin veel punten te verdienen zijn.quote:Op woensdag 15 november 2023 11:16 schreef cinsan het volgende:
[..]
word iemand uit het slangenteam dan
dacht dat ze elkaar nog konden uitdagenquote:Op woensdag 15 november 2023 11:21 schreef spapaars het volgende:
[..]
Daar begint het erop te lijken, maar misschien dat er een spel gaat komen waarin veel punten te verdienen zijn.
En dan wordt het waarschijnlijk Wesleyquote:Op woensdag 15 november 2023 11:16 schreef cinsan het volgende:
[..]
word iemand uit het slangenteam dan
Dan zou Kaylee de slangen ook nog kunnen helpen door alsnog te gaan bellen.quote:Op woensdag 15 november 2023 11:21 schreef spapaars het volgende:
[..]
Daar begint het erop te lijken, maar misschien dat er een spel gaat komen waarin veel punten te verdienen zijn.
heb dat hier gelezen dat er donderdag iemand weggaat , in hoeverre dar het waar is afwachtenquote:Op woensdag 15 november 2023 11:31 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dan zou Kaylee de slangen ook nog kunnen helpen door alsnog te gaan bellen.
Het is nog niet helemaal uitgespeeld, maar weten we zeker dat er donderdag iemand uit gaat ja?
ze kunnen ook nog melanie eruit willen gooien die zi te veel bij beauquote:Op woensdag 15 november 2023 11:30 schreef lojanda het volgende:
[..]
En dan wordt het waarschijnlijk Wesley
Of met de smoes dat Eduardo een man en kind heeft, die op hem wachten.quote:Op woensdag 15 november 2023 11:37 schreef cinsan het volgende:
[..]
ze kunnen ook nog melanie eruit willen gooien die zi te veel bij beau
Wist even niet meer wanneer de boel begon. Maar op 22/10 was de kick-off, toen zaten ze er net een kleine week ofzo?quote:Op woensdag 15 november 2023 11:36 schreef cinsan het volgende:
[..]
heb dat hier gelezen dat er donderdag iemand weggaat , in hoeverre dar het waar is afwachten
Ga er vanuit dat het 1 maand na de eerste uitzending zal zijn.quote:Op woensdag 15 november 2023 11:49 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Wist even niet meer wanneer de boel begon. Maar op 22/10 was de kick-off, toen zaten ze er net een kleine week ofzo?
Beau had het er in de kick-off over niet al na 6 weken weg te willen gaan en Eduardo zei een paar dagen later ook nog een keer dat de huidige bondjes 6 weken met elkaar door zouden moeten. Denk dus dat we nog wel een week, misschien 2 of zelfs meer kunnen wachten op die exits.
Maar blijft afwachten inderdaad![]()
Ben al wel benieuwd naar de nieuwe deelnemers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |