We moeten inderdaad gewoon blijven onthouden dat het overgrote merendeel van de kijkers het pas in mei voor het eerst hoort, wanneer je het ook uitbrengt.quote:Op woensdag 8 november 2023 12:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja ik denk dat het alleen in de fanwereld nogal het risico loopt dat men er in mei helemaal klaar mee is
Eerlijk gezegd hoop ik daar ook een keer op voor de Nederlandse inzending. Gewoon in één keer de artiest en het nummer online slingeren. Dan krijg je ook niet dat maandenlange gezeik van Yvonne Teringlijer en Aran Bade die naar allerlei onzin zoeken over de artiest.quote:Op woensdag 8 november 2023 12:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Aan de andere kant zit je in de hoos aan andere bekendmakingen als je lang wacht. Ik vind het wel wat hebben eigenlijk. En ergens voelt het ook alsof ze dan dus een héél goed gevoel hebben zelf over de inzending. Maar dat laatste is wellicht wishful thinking hoor.
Ja. Heel graag.quote:Op woensdag 8 november 2023 14:06 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd hoop ik daar ook een keer op voor de Nederlandse inzending. Gewoon in één keer de artiest en het nummer online slingeren. Dan krijg je ook niet dat maandenlange gezeik van Yvonne Teringlijer en Aran Bade die naar allerlei onzin zoeken over de artiest.
Leuk interview!quote:Op woensdag 8 november 2023 12:33 schreef Momo het volgende:
Interview Wiwibloggs met Slimane gaat over 12 minuten live
Is niet erg, dan lachen we gewoon eerst een half uur lang Franse mensen uitquote:Op woensdag 8 november 2023 19:52 schreef Momo het volgende:
Als ik zo lees 20:30-20:40 is het moment voor Slimane ongeveer
Ik heb France 2 bij KPN. Net het weerbericht gezien. Kom ik ook eens op deze zender...quote:Op woensdag 8 november 2023 19:51 schreef Momo het volgende:
ESCplus heeft nog niks staan, maar goed neem aan dat de meeste mensen hier wel KPN of Ziggo hebben en desnoods de app waarin je ook TV kan kijken.
Alleen voor mensen in Nederlandquote:Op woensdag 8 november 2023 19:54 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja, ik heb het allemaal in de topic pointer gezet
Nee ESCplus streamt niet vandaag, verder niks gezien behalve France2 website zelf, maar dan moet je VPN gebruiken. Geen Ziggo of KPN?quote:
Nog bij odido, maar ik ben van plan om te gaan overstappen naar kpnquote:Op woensdag 8 november 2023 20:03 schreef Momo het volgende:
[..]
Nee ESCplus streamt niet vandaag, verder niks gezien behalve France2 website zelf, maar dan moet je VPN gebruiken. Geen Ziggo of KPN?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |