Barbara valt niet te overtreffen. Maar wat goed gedaan van Slimanequote:
Owww dit is ook best wel een lekkere uitvoering ervanquote:
ja, ik ben er al een poosje van overtuigd dat ‘ie 2e wordt. Na Donderdag zeker.quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:03 schreef Miloutchi het volgende:
Ik kan toch niet de enige zijn die gelooft dat dit enorm hoog gaat eindigen?
In het genre niet echt veel concurrentie + gewoon erg goed gedaan.
Zijn optreden gisteren was blijkbaar niet zo goed.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:43 schreef Saboo het volgende:
[..]
ja, ik ben er al een poosje van overtuigd dat ‘ie 2e wordt. Na Donderdag zeker.
Ik ben benieuwd!
Dat is dan wel weer balen. Was ervan overtuigd dat die man uberhaupt niet vals kon zingen, maar zo zie je maar weer.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 08:45 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Zijn optreden gisteren was blijkbaar niet zo goed.
Ik vond het donderdag vanuit de zaal ook niet heel lekker klinken trouwensquote:Op zaterdag 11 mei 2024 08:47 schreef Saboo het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer balen. Was ervan overtuigd dat die man uberhaupt niet vals kon zingen, maar zo zie je maar weer.
Hij leek me meer een juryfav dan een publieksfav, dus dat zal wel invloed hebben.
Jammer dat hij Nederland overslaat. Ik zou er wel heen willen (maar dat is meestal zo bij Franse zangers, voor Michel Fugain moet ik ook naar Belgiequote:
Hij zal denk ik (best terecht) denken dat Nederlanders prima naar Antwerpen kunnen.quote:Op woensdag 15 mei 2024 09:41 schreef Troel het volgende:
[..]
Jammer dat hij Nederland overslaat. Ik zou er wel heen willen (maar dat is meestal zo bij Franse zangers, voor Michel Fugain moet ik ook naar Belgie)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |