SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkelijk eerste
Dat denk ik niet.quote:Op dinsdag 7 november 2023 22:43 schreef Elan het volgende:
Slot durft tenminste wel iets te doen. Gio had er een verdediger bij gezet.
Terecht met zo'n grote persoonlijkheid.quote:Op dinsdag 7 november 2023 22:45 schreef aTypisch het volgende:
Trauner gebruiken kost je tegenwoordig dus 2 wissels
(lol)
6-0quote:Op dinsdag 7 november 2023 22:46 schreef De_Pel het volgende:
Ondertussen walst atleti gewoon lekker met 5-0 door…
Beste wissel van de wedstrijd.quote:Op dinsdag 7 november 2023 22:45 schreef aTypisch het volgende:
Trauner gebruiken kost je tegenwoordig dus 2 wissels
(lol)
De hoogmoed kwam voor de val?quote:Op dinsdag 7 november 2023 22:45 schreef Tjacka het volgende:
Ken je die grap van Feyenoord die overwinterde in de CL?
Je mocht vooral niet verleiden vandaag, dodelijke fout.quote:Op dinsdag 7 november 2023 22:46 schreef fetX het volgende:
Frustrerend potje.
Nog steeds woedend op Timber.
Dat was gewoon een kutbal Dombo. Nu niet doorslaan.quote:Op dinsdag 7 november 2023 22:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Vaatdoek Stengs weet niet wat ie moet
Die kost je wel de wedstrijd ja, maar ik denk niet dat het toeval is dat het aanvallend zoveel minder is sinds Minteh geblesseerd is. Waar ik helemaal geen fan van ben, he. Maar die actie voorin, die mis je.quote:Op dinsdag 7 november 2023 22:46 schreef fetX het volgende:
Frustrerend potje.
Nog steeds woedend op Timber.
De Stengs act is vermoeiend Dombo.quote:Op dinsdag 7 november 2023 22:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Vaatdoek Stengs maakt een oerdomme overtreding
En slaat bovendien nergens op.quote:Op dinsdag 7 november 2023 22:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De Stengs act is vermoeiend Dombo.
Geen enkel probleem.quote:Op dinsdag 7 november 2023 22:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je moet Dombo niet te serieus nemen als we achter staan.quote:Op dinsdag 7 november 2023 22:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 november 2023 22:49 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Je moet Dombo niet te serieus nemen als we achter staan.
Nee maar we tikken ook wat rond terwijl je nu wellicht iets opportunistischer moet gaan spelen.quote:
Bijlow mee naar voren aubquote:Op dinsdag 7 november 2023 22:50 schreef fetX het volgende:
[..]
Nee maar we tikken ook wat rond terwijl je nu wellicht iets opportunistischer moet gaan spelen.
Een van onze belangrijkste spelers dit seizoen.quote:Op dinsdag 7 november 2023 22:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hij speelt goed inderdaad
Vandaag geeft ie alleen niet thuisquote:Op dinsdag 7 november 2023 22:50 schreef fetX het volgende:
[..]
Een van onze belangrijkste spelers dit seizoen.
Dat noemen ze nu een loopactie van een spits.quote:Op dinsdag 7 november 2023 22:51 schreef Haringkop het volgende:
Twee spitsen, maken dezelfde loopactie
Jij ook niet.quote:Op dinsdag 7 november 2023 22:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Vandaag geeft ie alleen niet thuis
Verschil tussen 1-0 en 2-0 kan nog best wel groot zijn.quote:Op dinsdag 7 november 2023 22:50 schreef fetX het volgende:
[..]
Nee maar we tikken ook wat rond terwijl je nu wellicht iets opportunistischer moet gaan spelen.
Je gedraagt je als een klein kind.quote:Op dinsdag 7 november 2023 22:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij heel vrolijk
Het is een gemiste kans.quote:Op dinsdag 7 november 2023 22:52 schreef Tjacka het volgende:
Gelijkspel was genoeg geweest. Feyenoord moet zich kapot schamen
Ivanusec valt mij een beetje tegen als ik eerlijk benquote:Op dinsdag 7 november 2023 22:53 schreef TweedeKlum het volgende:
Jammer, de ontwikkeling zet zich niet door. Slot zal wat moeten verzinnen willen we dit seizoen nog wat bereiken.
Dát is al moeilijk voor PSV.quote:
Typisch Italiaanse verliespartijquote:Op dinsdag 7 november 2023 22:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Slecht gespeeld, maar totaal onverdiend verloren.
Beter dan Lazio, alsof dat ook maar iets helptquote:Op dinsdag 7 november 2023 22:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Slecht gespeeld, maar totaal onverdiend verloren.
Hoorde bal gaat op de stip.quote:Op dinsdag 7 november 2023 22:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij bent blij met het eindsignaal?.
quote:Op dinsdag 7 november 2023 22:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Viel ook wel mee, het was meer alsof je van Excelsior of RKC hebt verloren
Tegen ajax presteren we dat ook met grote regelmaatquote:Op dinsdag 7 november 2023 23:00 schreef fetX het volgende:
De betere met de betere kansen.
1-0 verloren
Dat kan alleen tegen Italianen.
Heb je geen reet aan idd, geen idee wat er de laatste tijd aan de hand is, maar we scoren ineens nauwelijks meer.quote:Op dinsdag 7 november 2023 22:59 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Beter dan Lazio, alsof dat ook maar iets helpt
Wel dat hun met 1 luizige kans winnen. Die gasten wilden totaal niet aanvallen en je bent ook totaal niet in de problemen gekomenquote:Op dinsdag 7 november 2023 22:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Viel ook wel mee, het was meer alsof je van Excelsior of RKC hebt verloren
Denk dat 4 punten genoeg is. Atletico wint normaal gesproken wel thuis van Lazio.quote:Op dinsdag 7 november 2023 23:00 schreef alopio het volgende:
Derde plek en overwinteren bijna zeker, doorgaan CL lastig, dan moet je echt wel de komende twee wedstrijden winnen
Clown iddquote:Op dinsdag 7 november 2023 23:00 schreef thedeedster het volgende:
“ik wens u een hele fijne avond”
Wat een randdebiel die commentator.
conclusie is vooral dat ze je laten komen, maar uiteindelijk dat het voldoende dicht zit achterin... dan denk je dat je wat kan, maar eigenlijk laten ze je maar gewoon spartelen.quote:Op dinsdag 7 november 2023 23:00 schreef Irritatie100 het volgende:
Wat een frustrerende kutwedstrijd weer. Niet slecht gespeeld en nog goede kansen gecreëerd ook maar het viel gewoon net niet goed allemaal.
Conclusie is dat Italianen gewoon kut zijn.
Ben jij @Wotte?quote:Op dinsdag 7 november 2023 23:01 schreef Solispolar het volgende:
En dan is Gimenez 50+ miljoen waard? Laat me niet lachen. Die komt echt van alles behoorlijk wat te kort om te slagen in de Europese top.
Met 4 punten ben je er normaal ook welquote:Op dinsdag 7 november 2023 23:00 schreef alopio het volgende:
Derde plek en overwinteren bijna zeker, doorgaan CL lastig, dan moet je echt wel de komende twee wedstrijden winnen
Echt hele matige wissels. Afgezien van GernotGod dan. Die 50 minuten waren overigens ook veruit het beste. En dat is niet zonder toeval.quote:Op dinsdag 7 november 2023 23:00 schreef Kerftminister het volgende:
Echt gigantisch slecht vandaag. Iedereen behalve Trauner, inclusief Slot, totaal geen plan B, geen urgentie, helemaal niks.
Pavlidis gaat straks nog meer opleveren dan Gimenezquote:Op dinsdag 7 november 2023 23:01 schreef Solispolar het volgende:
En dan is Gimenez 50+ miljoen waard? Laat me niet lachen. Die komt echt van alles behoorlijk wat te kort om te slagen in de Europese top.
Gewoon 2x winnen.quote:Op dinsdag 7 november 2023 22:59 schreef Wicky15 het volgende:
Nou moet je waarschijnlijk minimaal 4 punten halen tegen Atletico en Celtic.
Uiteindelijk creëer je gewoon veel te weinig.quote:Op dinsdag 7 november 2023 23:00 schreef Irritatie100 het volgende:
Wat een frustrerende kutwedstrijd weer. Niet slecht gespeeld en nog goede kansen gecreëerd ook maar het viel gewoon net niet goed allemaal.
Conclusie is dat Italianen gewoon kut zijn.
Dit was een uitstekende scheids man.quote:Op dinsdag 7 november 2023 23:01 schreef Zipportal het volgende:
Al jaren zet de UEFA mongolen op wedstrijden.
Ik denk dat we eerder Atletico thuis winnen dan Celtic uit.quote:Op dinsdag 7 november 2023 23:02 schreef Irritatie100 het volgende:
Celtic-uit winnen en Atletico thuis een puntje moet toch goed te doen zijn?
Ali viel trouwens echt schandalig slecht in zeg.
Tijd voor een Israëlisch stempeltje in zijn paspoort. @Calandquote:Op dinsdag 7 november 2023 23:02 schreef Irritatie100 het volgende:
Echt niks op aan te merken iddquote:Op dinsdag 7 november 2023 23:02 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dit was een uitstekende scheids man.
Dit inderdaad. Mensen die deze scheids iets verwijten hebben de wedstrijd op teletekst gevolgd.quote:Op dinsdag 7 november 2023 23:02 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Na de 1-0 niet meer inderdaad, maar aanvallend was het echt veel te voorspelbaar. Dat maakte het wel heel makkelijk voor hen.quote:Op dinsdag 7 november 2023 23:01 schreef alopio het volgende:
[..]
Wel dat hun met 1 luizige kans winnen. Die gasten wilden totaal niet aanvallen en je bent ook totaal niet in de problemen gekomen
Niet eens, Lazio kon ook niet beter. Maakt Timber die debiele fout niet dan hebben ze geen 1 kans gehadquote:Op dinsdag 7 november 2023 23:01 schreef snabbi het volgende:
[..]
conclusie is vooral dat ze je laten komen, maar uiteindelijk dat het voldoende dicht zit achterin... dan denk je dat je wat kan, maar eigenlijk laten ze je maar gewoon spartelen.
Voor het vertrouwen ook beter aangezien dat de volgende isquote:Op dinsdag 7 november 2023 23:02 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik denk dat we eerder Atletico thuis winnen dan Celtic uit.
Timber is een teringdebiel.quote:Op dinsdag 7 november 2023 23:02 schreef Caland het volgende:
Zonde, een gelijkspel was toch wel op zijn plaats geweest en dan had je een prima uitgangspositie gehad
Dan maar thuis van Atleti winnen.
Je moet als Feyenoord de schuld bij jezelf zoeken.quote:Op dinsdag 7 november 2023 23:02 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Alleen Trauner viel goed in m.i.quote:Op dinsdag 7 november 2023 23:02 schreef Irritatie100 het volgende:
Dat is wel waar, maar dat was angst van hun kant, dat alles dichtzetten achten, en dat deden ze goedquote:Op dinsdag 7 november 2023 23:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Na de 1-0 niet meer inderdaad, maar aanvallend was het echt veel te voorspelbaar. Dat maakte het wel heel makkelijk voor hen.
Door de interland break heb je meer kans dat Trauner weer echt fit is. Heeft vandaag wel bewezen dat hij behoorlijk gemist wordt.quote:Op dinsdag 7 november 2023 23:03 schreef fetX het volgende:
Op naar zondag en dan weer interlandaids.
Ik vond het wel een typische 0-0.quote:Op dinsdag 7 november 2023 23:03 schreef Kerftminister het volgende:
Je hebt echt te weinig kansen om aanspraak te maken op punten vind ik hoor.
Nu heb je een positie naar de uitgangquote:Op dinsdag 7 november 2023 23:02 schreef Caland het volgende:
Zonde, een gelijkspel was toch wel op zijn plaats geweest en dan had je een prima uitgangspositie gehad
Dan maar thuis van Atleti winnen.
Ja eens hoor. Opbouwend zo belangrijk en zo goed.quote:Op dinsdag 7 november 2023 23:05 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Door de interland break heb je meer kans dat Trauner weer echt fit is. Heeft vandaag wel bewezen dat hij behoorlijk gemist wordt.
Dat viel wel mee, ik vond ons voorin gewoon écht niet goed vandaag. Alleen Paixao had wel een goede actie, maar Santi en Stengs waren vreselijk, en Ivanusec en Ali vielen wel heel slecht in.quote:Op dinsdag 7 november 2023 23:04 schreef alopio het volgende:
[..]
Dat is wel waar, maar dat was angst van hun kant, dat alles dichtzetten achten, en dat deden ze goed
Heeft ook geen aanvoer gehad inderdaad.quote:Op dinsdag 7 november 2023 23:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Al ben ik hier wel te hard voor Ueda.
Lazio heeft nog veel minder kansen maar wel punten, dus hier kan ik het niet mee eens zijn.quote:Op dinsdag 7 november 2023 23:03 schreef Kerftminister het volgende:
Het was niet slecht maar we hebben wel betere potjes gespeeld dit seizoen. En alsnog was je de bovenliggende partij met toch wel een paar kansen die er prima in kunnen.quote:Op dinsdag 7 november 2023 23:05 schreef Vis1980 het volgende:
Zo slecht was het nu ook weer niet, kan gebeuren, nog steeds is overwintering mogelijk. Ik zie het allemaal niet zo somber in. Tuurlijk, we missen die supervorm die we even hadden, maar die komt wel weer terug.
Lazio gaat gewoon 6 punten pakken hoorquote:Op dinsdag 7 november 2023 23:05 schreef Vis1980 het volgende:
Zo slecht was het nu ook weer niet, kan gebeuren, nog steeds is overwintering mogelijk. Ik zie het allemaal niet zo somber in. Tuurlijk, we missen die supervorm die we even hadden, maar die komt wel weer terug.
Dan was er nog niks gespeeld hoor, met een punt. En dan nog, als je op een punt speelt en je verliest is het ook een domme keuzequote:Op dinsdag 7 november 2023 23:05 schreef Tjacka het volgende:
Ik snap dit niet. Een gelijkspel was genoeg geweest om te overwinteren in de CL. Waarom is het strijdplan hier niet op aangepast?
Yep. Die laten geen spaan heel van Atleti.quote:Op dinsdag 7 november 2023 23:07 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Lazio gaat gewoon 6 punten pakken hoor
Mwah, overwinteren is wel zeker gelukkig. Minimaal nog twee reisjes dus.quote:Op dinsdag 7 november 2023 23:05 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Nu heb je een positie naar de uitgang
[ afbeelding ]
Dit Lazio maakt nul kans tegen Atleticoquote:Op dinsdag 7 november 2023 23:07 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Rondje verder in de EL gaat ook wel lukken. Daarna moet je een beetje geluk hebben met de loting maar in dat toernooi kun je best ver komen.quote:Op dinsdag 7 november 2023 23:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, overwinteren is wel zeker gelukkig. Minimaal nog twee reisjes dus.
Ivanusec mist ritme en moet invallen op een moment dat hun met ze allen achterin hangen, dat is lastig dan. Ali maakte alleen maar verkeerde keuzes, die was dramatisch. Verder wel eens dat het aanvallend erg moeizaam wasquote:Op dinsdag 7 november 2023 23:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat viel wel mee, ik vond ons voorin gewoon écht niet goed vandaag. Alleen Paixao had wel een goede actie, maar Santi en Stengs waren vreselijk, en Ivanusec en Ali vielen wel heel slecht in.
Paar weken terug nog aangegeven dat we de Europa League gaan winnen dit seizoen, maar ik bedoelde met de afgelopen comment wel degelijk overwinteren in de CL. Lazio laat net als vorig seizoen nog wel wat steken vallen, want die hebben al genoeg problemen in de competitie.quote:Op dinsdag 7 november 2023 23:07 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Inderdaad. Een punt was absoluut verdiend geweest. Lazio heeft werkelijk niks ingebracht. En op basis van de eerste helft had ik nou niet het idee dat dat hun strijdplan was. De scheids had Lazio ook niet mee. Ze krijgen de 1-0 cadeau, hadden door dat er verder niks te halen viel en hebben het daarna doodgespeeld omdat het bij ons aanvallend te voorspelbaar was. Helaas.quote:Op dinsdag 7 november 2023 23:06 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Lazio heeft nog veel minder kansen maar wel punten, dus hier kan ik het niet mee eens zijn.
Maar de scheids was gelukkig goed. .............quote:Op dinsdag 7 november 2023 23:08 schreef Slobeend het volgende:
Atletico uit had je echt moeten winnen. Dit voelt toch anders, ondanks dat Lazio niet zo goed was.
Dat lijkt me vrij sterk eigenlijk.quote:Op dinsdag 7 november 2023 23:07 schreef Tjacka het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 november 2023 23:10 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Maar de scheids was gelukkig goed. .............
Eerlijk is eerlijk, die wedstrijd tegen Celtic was ie enorm slecht (voordat ie later uitviel met blessure).quote:Op dinsdag 7 november 2023 23:09 schreef alopio het volgende:
[..]
Ivanusec mist ritme en moet invallen op een moment dat hun met ze allen achterin hangen, dat is lastig dan. Ali maakte alleen maar verkeerde keuzes, die was dramatisch. Verder wel eens dat het aanvallend erg moeizaam was
quote:Op dinsdag 7 november 2023 23:09 schreef fetX het volgende:
[..]
Rondje verder in de EL gaat ook wel lukken. Daarna moet je een beetje geluk hebben met de loting maar in dat toernooi kun je best ver komen.
Het voelt anders, maar tegen Atletico waren we beter omdat we goed speelden, Lazio was gewoon erg slecht maar het loopt voorin niet. De combinaties en het onvoorspelbare waren weg.quote:Op dinsdag 7 november 2023 23:08 schreef Slobeend het volgende:
Atletico uit had je echt moeten winnen. Dit voelt toch anders, ondanks dat Lazio niet zo goed was.
Heb je gezien welke clubs nog mee doen in de EL?quote:Op dinsdag 7 november 2023 23:11 schreef ashardalan het volgende:
[..]als het toch via de EL moet, maar weer ff een finale meepakken zou wel fijn zijn.
Eigenlijk je beste middenvelder dit seizoen. En net vandaag vervalt die weer in oude gewoontes.quote:
Ik vind Stengs dat eigenlijk maar verder wel eens dat hij het goed doet.quote:Op dinsdag 7 november 2023 23:13 schreef CR7 het volgende:
[..]
Eigenlijk je beste middenvelder dit seizoen. En net vandaag vervalt die weer in oude gewoontes.
Kost je alleen wel weer een wissel in een cruciale fase.quote:Op dinsdag 7 november 2023 23:13 schreef Vis1980 het volgende:
Uiteindelijk is hét verschil Trauner, beste Feyenoorder van de afgelopen drie jaar.
Wel tegen jong atletiquote:Op dinsdag 7 november 2023 23:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Yep. Die laten geen spaan heel van Atleti.
Al vaker van dit soort potjes bij Feyenoord gezien hoorquote:
Makkelijk zal het niet zijn in de CL.quote:
Volgende pot moet je gewoon winnen. Dan mogen Atleti en Lazio onderling uitvechten wie met ons meegaat.quote:
Het zou verdomme eens lekker zijn als we weer eens een wedstrijd waarin we niet extreem veel beter zijn alsnog winnen,quote:Op dinsdag 7 november 2023 23:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We zijn wel weer erg hard voor onszelf hoor.
Welkom in de kampioenenliek.quote:Op dinsdag 7 november 2023 23:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het zou verdomme eens lekker zijn als we weer eens een wedstrijd waarin we niet extreem veel beter zijn alsnog winnen,
Vijf lastige potjes, vijf keer puntverlies. En de rest is eenrichtingsverkeer maar iedere keer als dat niet zo is breekt het ons op. Ik ben er wel een beetje klaar mee.
Ik heb je hiervoor nog niet zo lang geleden gewaarschuwd.quote:Op dinsdag 7 november 2023 23:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het zou verdomme eens lekker zijn als we weer eens een wedstrijd waarin we niet extreem veel beter zijn alsnog winnen,
Vijf lastige potjes, vijf keer puntverlies. En de rest is eenrichtingsverkeer maar iedere keer als dat niet zo is breekt het ons op. Ik ben er wel een beetje klaar mee.
En er kan geen glimlach van af.quote:Op dinsdag 7 november 2023 23:22 schreef aTypisch het volgende:
Die Dilrosun is voor dat dikke salaris ook al 1,5 jaar een soort meereizende mascotte trouwens
Die had meer gebracht dan Luka, Calvin en Alireza.quote:Op dinsdag 7 november 2023 23:22 schreef aTypisch het volgende:
Die Dilrosun is voor dat dikke salaris ook al 1,5 jaar een soort meereizende mascotte trouwens
quote:Op dinsdag 7 november 2023 23:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Die had meer gebracht dan Luka, Calvin en Alireza.
Zo.
Een keer zelf een lucky goal of een onverdiende overwinning zou fijn zijn jaquote:Op dinsdag 7 november 2023 23:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Eens ja, Atletico uit was ook al zo enorm frustrerend.quote:Op dinsdag 7 november 2023 23:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dilro viel anders best prima in de laatste keer.quote:
Mwah, tegen Fortuna, Sparta en Twente speel je geen kampioenenliek. En Lazio is ook niet zo’n bijster hoog niveau.quote:
Dilrosun ook drama. Maar moment toen Paixao eruit ging toen wist je al dat het een grote gebrei zou worden. Al je snelheid was uit je elftal.quote:
Op voorhand ook wel verwacht dat het zo dicht bij elkaar zou liggen exclusief Celtic. Een beetje een PSV poule (al winnen die dan weer echt helemaal niks). Maar je had nu wel al met een half been in de volgende ronde kunnen staan.quote:Op dinsdag 7 november 2023 23:22 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Welkom in de kampioenenliek.
In 2017 waren we nu al uitgeschakeld.
Al een tijdje, die mag wel weer eens op de bank.quote:
Uiteindelijk nog mazzel (met het oog op EL) dat Celtic er echt geen reet van kan. Alhoewel voor overwintering het beter zou zijn geweest als ze toch wat puntjes konden afsprokkelen van Lazio en Atletico. Maar dat zal er niet meer inzitten.quote:Op dinsdag 7 november 2023 23:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Op voorhand ook wel verwacht dat het zo dicht bij elkaar zou liggen exclusief Celtic. Een beetje een PSV poule (al winnen die dan weer echt helemaal niks). Maar je had nu wel al met een half been in de volgende ronde kunnen staan.
Het is wel jammer dat zij door ons ook nog gewoon vol voor overwintering moeten gaan.quote:Op dinsdag 7 november 2023 23:27 schreef Haringkop het volgende:
Allemaal leuk een aardig, maar thuis gaan wij niet van Atletico winnen. CL is wel klaar of Celtic moet stunten tegen Lazio.
Zes knokwedstrijden voorspeld. Tot nu toe 3 gekregen.quote:Op dinsdag 7 november 2023 23:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Op voorhand ook wel verwacht dat het zo dicht bij elkaar zou liggen exclusief Celtic. Een beetje een PSV poule (al winnen die dan weer echt helemaal niks). Maar je had nu wel al met een half been in de volgende ronde kunnen staan.
3 zou misschien wat gestolen zijn, maar je had hier best recht op een punt - 0-0 of 1-1 was de meest passende uitslag geweest.quote:Op dinsdag 7 november 2023 23:03 schreef Kerftminister het volgende:
quote:Op dinsdag 7 november 2023 23:27 schreef Haringkop het volgende:
Allemaal leuk een aardig, maar thuis gaan wij niet van Atletico winnen. CL is wel klaar of Celtic moet stunten tegen Lazio.
Begint vrij frustrerend te worden ja.quote:Op dinsdag 7 november 2023 23:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vooral irritant omdat Lazio twee keer in de laatste minuut punten pakt en vandaag eigenlijk ook een lucky zege in de schoot geworpen kreeg. Zie ze nog wel choken tegen Celtic.quote:Op dinsdag 7 november 2023 23:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom niet? Uit speelden we ze bij vlagen weg.quote:Op dinsdag 7 november 2023 23:27 schreef Haringkop het volgende:
Dat zou ook redelijk dramatisch zijn voor die 4000 man die zonder kaart naar Schotland afreizen.quote:Op dinsdag 7 november 2023 23:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vooral irritant omdat Lazio twee keer in de laatste minuut punten pakt en vandaag eigenlijk ook een lucky zege in de schoot geworpen kreeg. Zie ze nog wel choken tegen Celtic.
Eerder realisme. We bijten ons te vaak stuk op dit soort tegenstanders en Atletico vind ik nog steeds van een andere orde dan Lazio. Met een gelijkspel, kunnen zij het afdoen met een salonremise.quote:
Ten eerste tikken wij dat niveau al weken niet meer aan en zelfs in die goede vorm verloren we. Lesje topvoetbal, zie je vandaag ook gewoon.quote:Op dinsdag 7 november 2023 23:32 schreef fetX het volgende:
[..]
Waarom niet? Uit speelden we ze bij vlagen weg.
Hoe snel je zoiets kwijt bent kun je net zo snel weer terug krijgen. We zijn er toe in staat en hebben dat vaak genoeg laten zien.quote:Op dinsdag 7 november 2023 23:34 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ten eerste tikken wij dat niveau al weken niet meer aan en zelfs in die goede vorm verloren we. Lesje topvoetbal, zie je vandaag ook gewoon.
Mwah, lesje topvoetbal is weer zo’n oneliner waar je niks mee kan. Dat hebben we Lazio twee weken terug gegeven. Das vrij recent. En ook vandaag was het tussen de 20e en 45e minuut erg goed en verlies je enigszins op de matige scherpte van Santi en een idiote fout van Timber.quote:Op dinsdag 7 november 2023 23:34 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ten eerste tikken wij dat niveau al weken niet meer aan en zelfs in die goede vorm verloren we. Lesje topvoetbal, zie je vandaag ook gewoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |