SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkelijk eerste
Dat denk ik niet.quote:Op dinsdag 7 november 2023 22:43 schreef Elan het volgende:
Slot durft tenminste wel iets te doen. Gio had er een verdediger bij gezet.
Terecht met zo'n grote persoonlijkheid.quote:Op dinsdag 7 november 2023 22:45 schreef aTypisch het volgende:
Trauner gebruiken kost je tegenwoordig dus 2 wissels
(lol)
6-0quote:Op dinsdag 7 november 2023 22:46 schreef De_Pel het volgende:
Ondertussen walst atleti gewoon lekker met 5-0 door…
Beste wissel van de wedstrijd.quote:Op dinsdag 7 november 2023 22:45 schreef aTypisch het volgende:
Trauner gebruiken kost je tegenwoordig dus 2 wissels
(lol)
De hoogmoed kwam voor de val?quote:Op dinsdag 7 november 2023 22:45 schreef Tjacka het volgende:
Ken je die grap van Feyenoord die overwinterde in de CL?
Je mocht vooral niet verleiden vandaag, dodelijke fout.quote:Op dinsdag 7 november 2023 22:46 schreef fetX het volgende:
Frustrerend potje.
Nog steeds woedend op Timber.
Dat was gewoon een kutbal Dombo. Nu niet doorslaan.quote:Op dinsdag 7 november 2023 22:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Vaatdoek Stengs weet niet wat ie moet
Die kost je wel de wedstrijd ja, maar ik denk niet dat het toeval is dat het aanvallend zoveel minder is sinds Minteh geblesseerd is. Waar ik helemaal geen fan van ben, he. Maar die actie voorin, die mis je.quote:Op dinsdag 7 november 2023 22:46 schreef fetX het volgende:
Frustrerend potje.
Nog steeds woedend op Timber.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |