SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkelijk eerste
Nee, dat was ook achterlijk.quote:Op dinsdag 7 november 2023 21:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dan maar eens een balletje terug he?
Wie gaat 'm maken?quote:Op dinsdag 7 november 2023 21:05 schreef klaasweetalles het volgende:
ik verwacht een goal van feyenoord zo
Eigen doelpunt van Nieuwkoop jaquote:Op dinsdag 7 november 2023 21:05 schreef klaasweetalles het volgende:
ik verwacht een goal van feyenoord zo
is niet belangrijk als hij maar in het doel gaatquote:
Zodra het een Europese uitwedstrijd betreft, zeker na een minder potje, is het qua ouderwets indekken weer begonnen. Het zit in ons bloed.quote:
Is ernaast ook goed?quote:Op dinsdag 7 november 2023 21:06 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
is niet belangrijk als hij maar in het doel gaat
#BringBackPedersenquote:Op dinsdag 7 november 2023 21:08 schreef fetX het volgende:
Ik ben al helemaal klaar met Nieuwkoop voor vandaag.
Ja maar die is aanvallend zo slecht enzoquote:
Als wingback in een 5-3-2 ja.quote:Op dinsdag 7 november 2023 21:09 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik had verwacht dat Nieuwkoop zich in België wel had ontwikkeld. Hij was toch jarenlang basisspeler bij een van de betere ploegen daar. Maar helaas, hij is nog net zo middelmatig als in zijn eerste periode.
Die hebben ook de pot van Twente gezien.quote:Op dinsdag 7 november 2023 21:10 schreef Slobeend het volgende:
Lazio gaat alle trucjes uit de kast trekken.
Zit die op de bank dan?quote:Op dinsdag 7 november 2023 21:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Breng Trauner maar HEUL snel
Billenknijpen genot, dit, datquote:Op dinsdag 7 november 2023 21:12 schreef TweedeKlum het volgende:
Ga even lekker pingelen in je eigen 16.
ja want lazio heeft natuurlijk niet die wedstrijd geanalyseerd he...quote:Op dinsdag 7 november 2023 21:12 schreef fetX het volgende:
Voetbal blijft een mooi en bijzonder spelletje. In de Kuip tik je ze helemaal weg en nu staan wij flink onder druk.
quote:Op dinsdag 7 november 2023 21:13 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ja want lazio heeft natuurlijk niet die wedstrijd geanalyseerd he...
ze zijn natuurlijk dom he
mooi - afscheuren op verzoek voor de timeoutquote:Op dinsdag 7 november 2023 21:12 schreef snabbi het volgende:
geef slot even een timeout om dingen recht te zetten
dat zijn jouw woordenquote:Op dinsdag 7 november 2023 21:13 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ja want lazio heeft natuurlijk niet die wedstrijd geanalyseerd he...
ze zijn natuurlijk dom he
Slot-effect is uitgewerktquote:Op dinsdag 7 november 2023 21:13 schreef Tomatenboer het volgende:
Hoe komen we in een paar weken tijd ineens zo totaal uit vorm?
Het is al een paar wedstrijden zo slordig, niet scherp en vooral opportunistisch in plaats van goed gecombineerd.
Al zijn we nu pas een kwartier bezig, maar vooralsnog ziet het er niet goed uit.
hiquote:
Van Mourinho geleerd, je doet alles om te winnen.quote:Op dinsdag 7 november 2023 21:14 schreef Irritatie100 het volgende:
Door je eigen expres zo gemaaide kutveld je eigen spelers blesseren
Jeetje, wat snel al, zullen we effe de rest van de wedstrijd afwachten?quote:Op dinsdag 7 november 2023 21:13 schreef Tomatenboer het volgende:
Het is al een paar wedstrijden zo slordig, niet scherp en vooral opportunistisch in plaats van goed gecombineerd.
Al zijn we nu pas een kwartier bezig, maar vooralsnog ziet het er niet goed uit.
Ploegen zijn op zoek gegaan naar onze zwaktes, plus wat blessures en wellicht wat overmoedigheid?quote:Op dinsdag 7 november 2023 21:13 schreef Tomatenboer het volgende:
Omdat ik graag misbruik maak van mijn powers.quote:Op dinsdag 7 november 2023 21:15 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
hi
waarom heb jij mij hele goede topic gesloten
tr gemaakt richting dannyquote:Op dinsdag 7 november 2023 21:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Omdat ik graag misbruik maak van mijn powers.
Kunnen we alsjeblieft een goede rechtsback halen, dit is echt gevaarlijk op dit niveauquote:Op dinsdag 7 november 2023 21:16 schreef Caland het volgende:
Nieuwkoop die weer gewoon blind tegen iemand aanbeukt
Leuke rubriek
Het is Verbeek nietquote:Op dinsdag 7 november 2023 21:15 schreef zoekeenleven het volgende:
Dat slot zelf niet even de grasmaaier er bij gepakt heeft
IK BEN DE GROOTSTE VISIONAIR VAN DE WERELDquote:Op dinsdag 7 november 2023 21:03 schreef klaasweetalles het volgende:
speler van lazio is gewoon snel....dat nieuwkoop hem niet kan bijhouden is logisch
geert had dat beter gedaan
alsnog trauner inbrengen straks lijkt me dus logisch
Al besprokenquote:Op dinsdag 7 november 2023 21:18 schreef Caland het volgende:
Nou, Gernot de komende maand weer afwezig
Indien correct, lijkt me dat een indicatie van een hersenschuddingquote:Op dinsdag 7 november 2023 21:20 schreef Caland het volgende:
Nieuwkoop kotsend eraf als ik het goed zag
We hebben nu nog 5 wisselmogelijkheden ja.quote:Op dinsdag 7 november 2023 21:24 schreef snabbi het volgende:
Hoe zit dit nou ook al weer met de wissels, er was toch iets met dat wanneer iemand met hoofd-blessure er af gaat dat je dan een extra wissel krijgt.. of is dat pas wanneer je al door je wissels heen bent?
PSV wisselde afgelopen weekend 6x met 2x na de "hoofdblessurewissel"quote:Op dinsdag 7 november 2023 21:24 schreef snabbi het volgende:
Hoe zit dit nou ook al weer met de wissels, er was toch iets met dat wanneer iemand met hoofd-blessure er af gaat dat je dan een extra wissel krijgt.. of is dat pas wanneer je al door je wissels heen bent?
Arend Martijn is een tactisch onbenulquote:Op dinsdag 7 november 2023 21:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Stengs moet gewoon weer naar 10.
Dit schiet niet op.
@Pistoleroquote:Op dinsdag 7 november 2023 21:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Arend Martijn is een tactisch onbenul
Hey Pistolero, je bent ingelogd op je verkeerde accountquote:Op dinsdag 7 november 2023 21:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Trucje is nu wel uitgewerktquote:Op dinsdag 7 november 2023 21:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 november 2023 21:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Zie ff hoe rustig er nu weer voetbal gespeeld kan worden achterin. Gernot
Santi moet vooral stoppen met bij elk duel op de grond te gaan liggenquote:Op dinsdag 7 november 2023 21:29 schreef Caland het volgende:
Ik denk niet dat Santi vandaag nog een overtreding mee gaat krijgen bij deze scheids
Positief blijven, maat.quote:Op dinsdag 7 november 2023 21:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die krijgt vast kramp in de 70ste minuut.
Oude man.
Wil je eve niet zo over Gernot pratenquote:Op dinsdag 7 november 2023 21:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die krijgt vast kramp in de 70ste minuut.
Oude man.
Ja je zag meteen dat deze Pool daar wel klaar mee wasquote:Op dinsdag 7 november 2023 21:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Santi moet vooral stoppen met bij elk duel op de grond te gaan liggen
Sorryquote:Op dinsdag 7 november 2023 21:30 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Wil je eve niet zo over Gernot praten
Was dat niet alleen in NL?quote:Op dinsdag 7 november 2023 21:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
We hebben nu nog 5 wisselmogelijkheden ja.
Niet alleen dat soort kansen.quote:Op dinsdag 7 november 2023 21:31 schreef PietjePuk2000 het volgende:
0,15 xG, dit soort kansen worden doorgaans wat overschat.
Leg jij me eens uit hoe jij die bal dan had ingeschoten?quote:Op dinsdag 7 november 2023 21:32 schreef Pleun2011 het volgende:
Wat een kans weer.. hij verneukt helaas veel kansen de laatste wedstrijden.
Schandalig inderdaad dat hij pas 13 keer gescoord heeftquote:Op dinsdag 7 november 2023 21:32 schreef Pleun2011 het volgende:
Met cirkel natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 november 2023 21:33 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Leg jij me eens uit hoe jij die bal dan had ingeschoten?
Schuin hoog diagonaal en ook harder. Dit was een beetje 'Robben-op-weg-naar'quote:Op dinsdag 7 november 2023 21:33 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Leg jij me eens uit hoe jij die bal dan had ingeschoten?
Geweldige loopactie en prima redding.quote:Op dinsdag 7 november 2023 21:32 schreef Pleun2011 het volgende:
Niet bepaald, de hoek was veel moeilijker. In theorie kan hij erin, in de praktijk is dat veel lastiger.quote:Op dinsdag 7 november 2023 21:35 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Schuin hoog diagonaal en ook harder. Dit was een beetje 'Robben-op-weg-naar'
quote:
dan zie je eig hoe we met nieuwkoop met een man minder spelen. Hoop dat het verder goed gaat met hem enzo, maar het is wel de achilleshiel in de verdediging.quote:Op dinsdag 7 november 2023 21:37 schreef Kerftminister het volgende:
Trauner speelt zo bizar goed in de opbouw
10.000 man in Rome, dan stond er nu alleen nog een grote gele M overeind daar.quote:Op dinsdag 7 november 2023 21:38 schreef zoekeenleven het volgende:
Toch wel jammer dat we hier niet heen mochten, hoe mooi was het geweest om met 10k man die spaghetti vreters helemaal er uit te zingen.
Ik moest denken aan de gemiste kans in de bekerwedstrijd tegen Ajax. Had hij die gemaakt, dan hingen er nu geen netten in de Kuip.quote:Op dinsdag 7 november 2023 21:36 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Niet bepaald, de hoek was veel moeilijker. In theorie kan hij erin, in de praktijk is dat veel lastiger.
Komt wel goed.quote:Op dinsdag 7 november 2023 21:41 schreef bbuddybb het volgende:
We staan ondertussen best aardig te ballen.
Doe eens scoren.
Weet welke je bedoelt maar ook die leek me makkelijker.quote:Op dinsdag 7 november 2023 21:40 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik moest denken aan de gemiste kans in de bekerwedstrijd tegen Ajax. Had hij die gemaakt, dan hingen er nu geen netten in de Kuip.
Als die altijd goed is win je elke wedstrijd met 10-0quote:Op dinsdag 7 november 2023 21:42 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Alleen weer die laatste pass die niet goed is
Teken ik voorquote:Op dinsdag 7 november 2023 21:43 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Als die altijd goed is win je elke wedstrijd met 10-0
Die pijp is hartstikke leeg straks.quote:Op dinsdag 7 november 2023 21:43 schreef Vis1980 het volgende:
Man, man, man, die van Lazio lopen zich weer te pletter.
Het is dat de bal soms op de meest vreemde momenten opeens vaart mindertquote:Op dinsdag 7 november 2023 21:44 schreef Haringkop het volgende:
We komen er gelukkig beter in. Lazio geeft echt wel ruimte weg achterin.
Volgens Radio Rijnmond ligt dat óók aan dat de Trui nu een betere positie heeft, voor hemquote:Op dinsdag 7 november 2023 21:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wel of geen Trauner is een wereld van verschil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |