Zoals een hoop religieuze mensen ook vandaag nog via diaconie en vrijwilligerswerk anderen helpen. Uitermate zwakke poging om opnieuw proberen een of andere moral high ground te beklimmen.quote:Op dinsdag 7 november 2023 19:48 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Nee hoor. Je kunt gewoon aangeven dat je geen donor wil zijn.
Tenzij je religieus bent zou ik sowieso niet weten waarom dit een groot issue moet zijn. Je hebt niets meer aan je lichaam als je dood bent. Stel je voor je zou anderen helpen.
Ga klagen bij je eigen partij.quote:Op dinsdag 7 november 2023 20:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zoals een hoop religieuze mensen ook vandaag nog via diaconie en vrijwilligerswerk anderen helpen. Uitermate zwakke poging om opnieuw proberen een of andere moral high ground te beklimmen.
Heb jij kinderen?quote:Op dinsdag 7 november 2023 19:52 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Erfenissen zouden helemaal niet moeten kunnen.
Enige reden waarom ik daar geen groot punt van zou maken is dat er toch wel een manier wordt verzonnen om het geld via allerlei onwegen naar de ene persoon te krijgen. Dus dan maar een erfbelasting.
Inderdaad: erven moet gewoon mogelijk zijn. Maar een hogere erfbelasting is gewoon prima mogelijk (en dan mogen er best vrijstellingen worden verzonnen voor meerderheidsbelangen in bedrijven).quote:Op dinsdag 7 november 2023 19:59 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ala je alles zou belasten is dat maatschappelijk ook veel te ontwrichtend naar mijn smaak... in het extreme zouden partners en kinderen dan het huis uit getrapt kunnen worden in principe, familiestukken moet je afstaan en familiebedrijven houden op te bestaan als de eigenaar door een ongeluk komt te overlijden bv.
Om dat die hierin kennelijk hetzelfde standpunt hebben.quote:
Zoals ik al zei: de partij waarin ik me volledig kan vinden heb ik nog niet gevonden.quote:Op dinsdag 7 november 2023 20:05 schreef capricia het volgende:
[..]
Om dat die hierin kennelijk hetzelfde standpunt hebben.
Het is gewoon vreemd om hier een D66 standpunt aan te gaan vallen, als je eigen SP daar ook achter staat.quote:Op dinsdag 7 november 2023 20:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: de partij waarin ik me volledig kan vinden heb ik nog niet gevonden.
Jij?
Heb je ook gelezen waarom ik het uitermate frappant vind dat uitgerekend D66 dit standpunt heeft?quote:Op dinsdag 7 november 2023 20:10 schreef capricia het volgende:
[..]
Het is gewoon vreemd om hier een D66 standpunt aan te gaan vallen, als je eigen SP daar ook achter staat.
Kennelijk is het dus geen echt belangrijk punt voor je.
Neemt niet weg dat je het kennelijk geen echt belangrijk punt vindt.quote:Op dinsdag 7 november 2023 20:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Heb je ook gelezen waarom ik het uitermate frappant vind dat uitgerekend D66 dit standpunt heeft?
Het is symptomatisch voor de inherente tegenstrijdigheid waar D66 in uitblinkt en waar ik en andere users al eerder melding van gemaakt hebben.quote:Op dinsdag 7 november 2023 20:11 schreef capricia het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat je het kennelijk geen echt belangrijk punt vindt.
quote:Omtzigt laat mogelijk pas na de verkiezingen weten of hij premier wil worden
Er komt voorlopig nog geen duidelijkheid over de vraag of Pieter Omtzigt premier van Nederland wil worden. ‘Hij twijfelt nog’, zegt Nicolien van Vroonhoven, nummer twee op de lijst van Omtzigts partij Nieuw Sociaal Contract (NSC), tegen Hart van Nederland. ‘We weten nog niet wanneer hier duidelijkheid over komt. Dat kan ook na de verkiezingen zijn.’
Okay.quote:Op dinsdag 7 november 2023 20:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Het is symptomatisch voor de inherente tegenstrijdigheid waar D66 in uitblinkt en waar ik en andere users al eerder melding van gemaakt hebben.
Het fijne is, is dat daar eigenlijk nooit fatsoenlijke reactie op komt, maar een jij-bak, een one-liner of het simpelweg niet lezen waarom een argument is gemaakt
Ja, dat dus.quote:
Nee, jij negeert simpelweg de reacties die je onwelvallig zijn waarin aangegeven word dat het prima verenigbaar is.quote:Op dinsdag 7 november 2023 20:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Het is symptomatisch voor de inherente tegenstrijdigheid waar D66 in uitblinkt en waar ik en andere users al eerder melding van gemaakt hebben.
Het fijne is, is dat daar eigenlijk nooit fatsoenlijke reactie op komt, maar een jij-bak, een one-liner of het simpelweg niet lezen waarom een argument is gemaakt
Die zijn niet genegeerd, daar is op gereageerd.quote:Op dinsdag 7 november 2023 20:16 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee, jij negeert simpelweg de reacties die je onwelvallig zijn waarin aangegeven word dat het prima verenigbaar is.
Geen idee. Ik ben niet van die partij.quote:Op dinsdag 7 november 2023 20:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, dat dus.
Hoewel het me sowieso opvalt hoe eenzijdig en wat voor echokamer POL is geworden.
Grote mond om nieuwe bestuurscultuur en transparantie hebben en dan dit. Omtzigt is zwaar door mand gevallen (was ie al). Lachwekkend.quote:
Mja dat probeer jij er weer van te maken.quote:Op dinsdag 7 november 2023 20:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zoals een hoop religieuze mensen ook vandaag nog via diaconie en vrijwilligerswerk anderen helpen. Uitermate zwakke poging om opnieuw proberen een of andere moral high ground te beklimmen.
Religie verbieden zit er niet echt in hequote:Op dinsdag 7 november 2023 20:28 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Mja dat probeer jij er weer van te maken.
Reden dat ik religie er bij haal is dat er gewoon vaak strenge regels zijn aan wat te doen met een dood lichaam.
Oh misschien lopen er wel een aantal rond na de zoveelste keer geen condoom gebruikt te hebben.quote:
Jawel hoor, ik heb ze namelijk ook niet.quote:Op dinsdag 7 november 2023 20:31 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Oh misschien lopen er wel een aantal rond na de zoveelste keer geen condoom gebruikt te hebben.
Maar laat me raden als iemand geen kinderen heeft mag hij natuurlijk geen mening hier over hebben.
Dat zullen we onthouden bij toekomstige discussies bij andere onderwerpen.
Je kunt beter ja of nee zeggen in plaats van dit vaag gedoe zou je denken. Want dit wordt ook gewoon afgestraft door de kiezer. Hij komt veel te onzeker over.quote:Op dinsdag 7 november 2023 20:15 schreef Caland het volgende:
[..]
quote:
Omtzigt laat mogelijk pas na de verkiezingen weten of hij premier wil worden
Er komt voorlopig nog geen duidelijkheid over de vraag of Pieter Omtzigt premier van Nederland wil worden. 'Hij twijfelt nog', zegt Nicolien van Vroonhoven, nummer twee op de lijst van Omtzigts partij Nieuw Sociaal Contract (NSC), tegen Hart van Nederland. 'We weten nog niet wanneer hier duidelijkheid over komt. Dat kan ook na de verkiezingen zijn.'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |