Ik denk dat het echt nog wel een wedstrijd kan worden hoor. Ik schat ons zeker niet kansloos. Anyway ik moet offline gaan nu. Spreek jullie allemaal iets na 23:00 👍🏼.quote:Op donderdag 9 november 2023 14:25 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ga jij lekker om 20:45 uur aanschuiven, dan is de wedstrijd allang voorbij
Kijk eens dom... Ja ho maar!quote:Op donderdag 9 november 2023 14:28 schreef Intint het volgende:
[..]
Ik denk dat het echt nog wel een wedstrijd kan worden hoor. Ik schat ons zeker niet kansloos. Anyway ik moet offline gaan nu. Spreek jullie allemaal iets na 23:00 👍🏼.
Vertel?!quote:Op donderdag 9 november 2023 14:32 schreef DobbyDob het volgende:
[..]
Je komt zelf ook niet bepaald slim over met je uitspraken in dit topic.
Zo slecht als de vorige wedstrijd zal Ajax niet zijn maar dan heb je nog niet gewonnen, ik hoop op weer een stap qua voetbal.quote:Op donderdag 9 november 2023 14:10 schreef manny het volgende:
[..]
Het vertrouwen is nog broos en we geven keuzekansen weg tegen Volendam en Heerenveen. Ik vrees dat dit potje te vroeg komt. Daarnaast Brighton is gewoon echt een goed voetballende ploeg.
Je bent aan het trollen, toch?quote:Op donderdag 9 november 2023 14:28 schreef Intint het volgende:
[..]
Ik denk dat het echt nog wel een wedstrijd kan worden hoor. Ik schat ons zeker niet kansloos. Anyway ik moet offline gaan nu. Spreek jullie allemaal iets na 23:00 👍🏼.
hij zegt toch niet dat we met 5-0 gaan winnen?quote:Op donderdag 9 november 2023 14:34 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Je bent aan het trollen, toch?
Toch?
Ik heb het niet over het spel, maar over de aanvangstijd, Sherlockquote:Op donderdag 9 november 2023 14:37 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
hij zegt toch niet dat we met 5-0 gaan winnen?
ahh ok excuusquote:Op donderdag 9 november 2023 14:44 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik heb het niet over het spel, maar over de aanvangstijd, Sherlock
De aanvangstijd miem niet kennenquote:Op donderdag 9 november 2023 14:45 schreef Black-Death het volgende:
Dat grapje met de aanvangstijd is al heel oud
En de eerste keer ook al niet grappig.quote:Op donderdag 9 november 2023 14:45 schreef Black-Death het volgende:
Dat grapje met de aanvangstijd is al heel oud
Wat is daarmee?quote:Op donderdag 9 november 2023 15:53 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
En de eerste keer ook al niet grappig.
Net als die hilarische opmerkingen over uitdoelpunten die dubbel tellen.
Laat @Elan met rustquote:Op donderdag 9 november 2023 14:32 schreef DobbyDob het volgende:
[..]
Je komt zelf ook niet bepaald slim over met je uitspraken in dit topic.
Ze hoeven toch pas om 20:45?quote:Op donderdag 9 november 2023 16:43 schreef Simmertje het volgende:
Zo maar eens vertrekken naar het stadion, blijft een klote tijd dit. Hopelijk weer eens zo'n Europese avond dat alles goed valt.
Wordt er gemodereerd tegen trollen? Zo nee blijf ik liever hierquote:Op donderdag 9 november 2023 17:15 schreef Coco het volgende:
Ik nodig iedereen uit voor het livetopic om een warm bad en sfeer te maken buiten de ajax bubbel![]()
Inhoudelijke posts toegestaan.
Ik ga dat keihard aanpakken!quote:Op donderdag 9 november 2023 17:18 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Wordt er gemodereerd tegen trollen? Zo nee blijf ik liever hier
Niet eens een dedicated live topic voot de allergrootste club in Nederlandquote:Op donderdag 9 november 2023 17:15 schreef Coco het volgende:
Ik nodig iedereen uit voor het livetopic om een warm bad en sfeer te maken buiten de ajax bubbel![]()
Inhoudelijke posts toegestaan.
Niemand neemt AZ serieus dus in principe is het een Ajax topic.quote:Op donderdag 9 november 2023 17:44 schreef Wotte het volgende:
[..]
Niet eens een dedicated live topic voot de allergrootste club in Nederland
Daar lijkt het op.quote:Op donderdag 9 november 2023 17:56 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Martha niet gelijk voor de leeuwen gooien, Rensch LB?
Ga je naar Alkmaar dan?quote:Op donderdag 9 november 2023 18:40 schreef Ludachrist het volgende:
Nog 2 uurtjes boys, ik gooi er thuis nog een halve liter in en dan over een uurtje richting stadion.
Haha nee man, natuurlijk niet, zit gewoon F-side toch ik ben een echte fan.quote:Op donderdag 9 november 2023 18:43 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Ga je naar Alkmaar dan?
Waarom geen Medic?quote:Op donderdag 9 november 2023 18:44 schreef Black-Death het volgende:
Ben benieuwd met een centrum van Rensch en Sutalo!
Maak jij het topic aan?quote:Op donderdag 9 november 2023 18:59 schreef PowerLoungen het volgende:
Dat was het weer
Schippie rot op
Daar kom je in de eredivisie mee weg, daar heb je geen goden als Ansu rondlopenquote:Op donderdag 9 november 2023 19:01 schreef thedeedster het volgende:
Wanneer leren - met name - die Nederlandse spelers nou eens af om zulke fouten te maken. Dit is niet de eerste keer deze week.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |