quote:In the case of Morse, composer Barrington Pheloung has an accompaniment which is not only a rhythmic morse code figure on a single note, but also spells out the letters M.O.R.S.E in morse code.
Some argue that the code is slightly incorrect as the beat has microscopically prolonged spacing between the first two dashes of the rhythm, so instead of MORSE the sequence actually spells out ‘T T O R S E’.
The cleverest example is Ronnie Hazlehurst’s score for “Some Mothers Do ’Ave ’Em”. Hazlehurst (1928-2007) was perhaps the greatest theme tune composer of all time; his work with tape loops and cash·register percussion on “Are You Being Served?” was verging on genius…
“Some Mothers..”’ opening melody played by two piccolos, spells out the show’s full title in Morse code. It’s a measure of Hazlehurst’s talent that he could compose a piece of music under this constraint…
quote:
quote:Op dinsdag 7 november 2023 03:35 schreef kree het volgende:
[..]
die dieren filmpjes blijven leuk wel altijd.
Dit is zo mooi.quote:
Ik ben ook opgegroeid met veel dieren,blijft altijd leuk om te zien.quote:Op dinsdag 7 november 2023 04:18 schreef kree het volgende:
[..]
vind dat echt mooi dat soort filmpjes.
quote:Op dinsdag 7 november 2023 04:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben ook opgegroeid met veel dieren,blijft altijd leuk om te zien.
Jij hebt geen dieren vanwege je werk toch?quote:
Ik nu niet, maar vroeger altijd honden thuis, aquarium nog gehad, valkparkieten enzo.quote:Op dinsdag 7 november 2023 04:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij hebt geen dieren vanwege je werk toch?
2 hondjes,quote:Op dinsdag 7 november 2023 04:36 schreef kree het volgende:
jij wel trouwens? weet niet?
Ik zou wel willen, maar ik ben alleen en dan is t lullig voor dieren om de hele dag alleen thuis te zitten en niet handig ook.
haha zo leukquote:Op dinsdag 7 november 2023 04:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
2 hondjes,
1 kat,
3 slangen,
4 parkieten,
vissen
en een schildpad.
Dit herinner ik me opeens.quote:
jaaaaaa mn schatjes, meerdere daarvan trouwens. maar ben beetje op terug gekomen soort van hoor om ze in kleine kooi te houden ook wel.quote:
WTF,net zoals dat ze vogels meenamen in de mijnen?quote:Op dinsdag 7 november 2023 04:47 schreef kree het volgende:
pa en ma valkparkiet gingen dood trouwens door een experiment dat mijn broertje het goed diee vond om lood te smelten voor vislood in de schuur.
Thanks god heeft ons dat dus gered.
Toen nog maar weer paar terug gehaald van de dierenwinkel die ze wilde verkopen. maarja he
Nou dat is serieus wel voor ons ja dat het was....?quote:Op dinsdag 7 november 2023 04:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
WTF,net zoals dat ze vogels meenamen in de mijnen?
Ik geloof je,maar wat een geluk dat je er nog bent dan.Wat zei je vader?quote:Op dinsdag 7 november 2023 04:51 schreef kree het volgende:
[..]
Nou dat is serieus wel voor ons ja dat het was....?
Je moet bedenken ik was 14 ofzo doen denk he en m'n broertje nog jonger.
Dys was winter dus stond (de vrij grote kooi) in de schuur)
Wij daar lood smelten en weet ik veel wat, ineens vielen die vogels van hun stokjes. mijn dus.
En WTF
Nog geprobeerd ze te redden wel, maar was al te laat, maar heeft wss ons gered van echt een probleem. Hoe verdrietig ik daar trouwens ik niet om was, maargoed heeft ons gered.
Dat is echt het ware verhaal trouwens.
Nou die deed zijn best om te helpen, ik herinner me vaag nog een soort proberen te beademen ofzo,,, maarja hoe doe je dat met een vogel he?quote:Op dinsdag 7 november 2023 04:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik geloof je,maar wat een geluk dat je er nog bent dan.Wat zei je vader?
Mooi gesprek dit.quote:Op dinsdag 7 november 2023 04:56 schreef kree het volgende:
[..]
Nou die deed zijn best om te helpen, ik herinner me vaag nog een soort proberen te beademen ofzo,,, maarja hoe doe je dat met een vogel he?
Dood alle twee, ik helemaal verdrietig. Maar dat is stukje geschiedenis erover hoor.
Je weet mijn pa is ook inmddels allang overleden, maar kan het me nog goed herinneren wel.
jaaaa is lastig toch he?quote:Op dinsdag 7 november 2023 04:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mooi gesprek dit.
Myn heit is een paar jaar geleden overleden een jaar na mijn moeder.
Dubbel,het is juist wel mooi om goede herinneringen op te halen en tussendoor voel je de pijn van gemis.quote:
ja dat is het wel, het is voor mij langer terug, maar nog steeds wel dat ik t soms lastig vind hoor of verdrietig over kan zijn.quote:Op dinsdag 7 november 2023 05:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dubbel,het is juist wel mooi om goede herinneringen op te halen en tussendoor voel je de pijn van gemis.
Of dat je nog iets wil vragen.quote:Op dinsdag 7 november 2023 05:08 schreef kree het volgende:
[..]
ja dat is het wel, het is voor mij langer terug, maar nog steeds wel dat ik t soms lastig vind hoor of verdrietig over kan zijn.
Meer dus zou graag eens willen kletsen van hoe het dan nu ging ofzo met mij ook en zeg maar al die ellende na zijn toch plotseling best wel overlijden na kort ziekbed, maarja die zul je nooit meer weten he?quote:
Je bent toch best gelovig? Je speelt ook bij kerkdiensten.quote:Op dinsdag 7 november 2023 05:13 schreef kree het volgende:
[..]
Meer dus zou graag eens willen kletsen van hoe het dan nu ging ofzo met mij ook en zeg maar al die ellende na zijn toch plotseling best wel overlijden na kort ziekbed, maarja die zul je nooit meer weten he?
In het hiernamaals mss. dus naja ik hou daar soort van aan vast, maar ben niet zo overtuigd als rest gelovigen mss.
Die ellende van jou; hij zou eerst heel woosboest op je zijn geweest maar nu ook weer trots op je zijn.quote:Op dinsdag 7 november 2023 05:13 schreef kree het volgende:
[..]
Meer dus zou graag eens willen kletsen van hoe het dan nu ging ofzo met mij ook en zeg maar al die ellende na zijn toch plotseling best wel overlijden na kort ziekbed, maarja die zul je nooit meer weten he?
In het hiernamaals mss. dus naja ik hou daar soort van aan vast, maar ben niet zo overtuigd als rest gelovigen mss.
jawel, en ik sta daar ook echt voor wel. Omdat iig denk dat het hulp kan bieden.quote:Op dinsdag 7 november 2023 05:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je bent toch best gelovig? Je speelt ook bij kerkdiensten.
denk niet eens hoor? dat christelijk was wel met opvoeding, maar het werd ook neit keihard erin geslagen om het zo maar te zeggen.quote:Op dinsdag 7 november 2023 05:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die ellende van jou; hij zou eerst heel woosboest op je zijn geweest maar nu ook weer trots op je zijn.
De laatste keer dat ik zijn hand vasthield wist ik wel dat het goed zat.quote:Op dinsdag 7 november 2023 05:20 schreef kree het volgende:
[..]
denk niet eens hoor? dat christelijk was wel met opvoeding, maar het werd ook neit keihard erin geslagen om het zo maar te zeggen.
Het is mijn eigen keuze geweest omdat ik me er opzich in kan vinden, maargoed, zijn altijd twijfels he. later dus als je de rest van de verhalen kent.
Ik ook wel, hmmm weet niet echt meer, wat zei ie. "zal er altijd zijn voor jullie". en toen was t over. en tja mja, vaak over gedacht dat nog, maar nog is het heftig om aan terug te denken.quote:Op dinsdag 7 november 2023 05:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik zijn hand vasthad wist ik wel dat het goed zat.
Jij begint erover.quote:Op dinsdag 7 november 2023 05:24 schreef kree het volgende:
[..]
Ik ook wel, hmmm weet niet echt meer, wat zei ie. "zal er altijd zijn voor jullie". en toen was t over. en tja mja, vaak over gedacht dat nog, maar nog is het heftig om aan terug te denken.
weet ik omdat het niet erg is om erover te praten wmb, maar tis soms beetje lastig dan welquote:
Leeft je moeder nog?quote:Op dinsdag 7 november 2023 05:24 schreef kree het volgende:
[..]
Ik ook wel, hmmm weet niet echt meer, wat zei ie. "zal er altijd zijn voor jullie". en toen was t over. en tja mja, vaak over gedacht dat nog, maar nog is het heftig om aan terug te denken.
Ik heb daar echt serieus een trauma van om dat zo te hebben gehad nog steeds, niet makkelijk zoiets.
Is juist goed.quote:Op dinsdag 7 november 2023 05:26 schreef kree het volgende:
[..]
weet ik omdat het niet erg is om erover te praten wmb, maar tis soms beetje lastig dan wel
ja die nog wel, mijn oma's opa's etc allemaal overleden al inmiddels.quote:
En je bent oom toch?quote:Op dinsdag 7 november 2023 05:26 schreef kree het volgende:
[..]
ja die nog wel, mijn oma's opa's etc allemaal overleden al inmiddels.
Ik was al aan het tellen.6 in totaal echte.En dan nog 5 uit eerdere huwelijken.quote:
en echt heel directe familie?quote:Op dinsdag 7 november 2023 05:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik was al aan het tellen.6 in totaal echte.En dan nog 5 uit eerdere huwelijken.
Van mijn broertjes en zusjes ja.quote:
hoe oud zijn ze ongeveer je neefjes en nichtjes dan?quote:Op dinsdag 7 november 2023 05:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Van mijn broertjes en zusjes ja.
4 tot bijna 16 ongeveer.quote:Op dinsdag 7 november 2023 05:32 schreef kree het volgende:
[..]
hoe oud zijn ze ongeveer je neefjes en nichtjes dan?
owh bij mij rond de 4-5 nu alle drie, moet zeggen zo als totaal vrijgezel en geen papa ervaring dat ook wel weer aardig nieuw hoorquote:
Kom maar op met je vogels.quote:
Morgenquote:Op dinsdag 7 november 2023 06:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kom maar op met je vogels.
Goedemorgen
quote:Op dinsdag 7 november 2023 06:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kom maar op met je vogels.
Goedemorgen
quote:
Prima plan.quote:
Hee,dat is een compliment hee.quote:
Dat is FOK!quote:
Hahaha ja soms denk ik waar maken mensen zich druk om, heb dit al honderd keer nl gehad sinds ik hier woon en dat er dan net een te kort stukje is om te parkeren.quote:
quote:Op dinsdag 7 november 2023 06:47 schreef kree het volgende:
[..]
Hahaha ja soms denk ik waar maken mensen zich druk om, heb dit al honderd keer nl gehad sinds ik hier woon en dat er dan net een te kort stukje is om te parkeren.
Maargoed helemaal werk gebeld en krijg ik dat weer terug en etc. Naja voor 30 cm. Leer maar parkeren een keertje kut,. dat denk ik dan.
nou serieus hoor, ben ik hier nu die moeilijk doet of niet? Technisch gezien sta ik nog in het vak en als het mijn eigen auto was geweest dan had ik hem laten staan zo ook.quote:
Goedemorgen Dees,bij deze point taken en zal het proberen niet meer te doen.quote:Op dinsdag 7 november 2023 06:49 schreef Deisyy het volgende:
@:FreshFruit voor de 100.000e keer, laat DTS, ga hier niet reageren op posts van daar en jij bent al helemaal niet in de positie om mensen aan te spreken over hun postgedrag. Dus stop ermee.
Ik kreeg het ook via DM, terecht wss, maargoed we raakten er over aan de praat beetje dat was het meer. Dus ok laten we het hier gaanquote:Op dinsdag 7 november 2023 06:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen Dees,bij deze point taken en zal het proberen niet meer te doen.
Terechte waarschuwing,
Nogmaals goed gesprek Kree ,kom maar vaker langs.quote:Op dinsdag 7 november 2023 07:00 schreef kree het volgende:
[..]
Ik kreeg het ook via DM, terecht wss, maargoed we raakten er over aan de praat beetje dat was het meer. Dus ok laten we het hier gaan
wmb is het sowieso uitgesproken hoor, maar mocht iemand willen DM mag altijd, Niet meer hier dan
Wat heb jij er op Edgar?quote:Op dinsdag 7 november 2023 07:03 schreef gebrokenglas het volgende:
Goedemorgen
Even kort, moet zo naar kantoor.
Ahhh.quote:
Nou lijkt mij wel lachen hoor? Die lullo's deden we nog wel eens na, maar was nog even toen ik ook student nog was enzo en dan op bijbaantje werkquote:Op dinsdag 7 november 2023 07:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ahhh.![]()
Nou zo erg is het niet daar...
quote:Op dinsdag 7 november 2023 07:09 schreef kree het volgende:
blijf ik de lullo's trouwens leuker vinden van hun, maargoed
Ik vind het prachtig, zeker toen ik ook nog student was, beetje cult wel datquote:
Hee lullo ,ik lees je DM .Juist leuk dat je hier blijft.quote:Op dinsdag 7 november 2023 07:10 schreef kree het volgende:
[..]
Nou lijkt mij wel lachen hoor? Die lullo's deden we nog wel eens na, maar was nog even toen ik ook student nog was enzo en dan op bijbaantje werk
LUL, tuurlijk manquote:Op dinsdag 7 november 2023 07:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hee lullo ,ik lees je DM .Juist leuk dat je hier blijft.
Heb je nog geneukt?quote:
Goedemorgen Dame Chanel.quote:
Hier in de stad waren de Hotellos erger.quote:Op dinsdag 7 november 2023 07:22 schreef kree het volgende:
echt ik had dit zo trouwens op HBO die gozer leek ook gewoon op die Kamphuis met dat brilletje.
hahaha
blijft mooi dat, hmmm zou zoiets nu nog kunnen op tv denk zonder alle gezeik ermee?quote:Op dinsdag 7 november 2023 07:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hier in de stad waren de Hotellos erger.
Michiel Romeyn wil welquote:Op dinsdag 7 november 2023 07:30 schreef kree het volgende:
[..]
blijft mooi dat, hmmm zou zoiets nu nog kunnen op tv denk zonder alle gezeik ermee?
was goed man lul
Kwam hier bij vlagen wel eens langs, maar mss vind ik deze leuker als DTS welquote:
Oh prima toch. Genoeg slowchats op fok.quote:Op dinsdag 7 november 2023 08:05 schreef kree het volgende:
[..]
Kwam hier bij vlagen wel eens langs, maar mss vind ik deze leuker als DTS wel
DTS heeft voordeel dat het altijd wel loopt, maar ben het beetje zat dat het dan alleen om het spelletje draait, dat was het nl nooit voor mij. Prima voor de rest trouwens. Maar soms vind ik dat dus saai.
ja gelukkig wel en mag hier gewoon ook echt posten als net 40+ nu dus dat scheeltquote:Op dinsdag 7 november 2023 08:12 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Oh prima toch. Genoeg slowchats op fok.
Goedemorgenquote:
Sessie?quote:Op dinsdag 7 november 2023 09:50 schreef pullup het volgende:
Eerste sessie er weer op zitten
Wat vroeger dan normaal en dat is mooi want het begint weer eens te storten
Training sessie.quote:
En, wat vond de psych vandaag van je?quote:Op dinsdag 7 november 2023 09:50 schreef pullup het volgende:
Eerste sessie er weer op zitten
Wat vroeger dan normaal en dat is mooi want het begint weer eens te storten
quote:Op dinsdag 7 november 2023 10:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En, wat vond de psych vandaag van je?
Wil je zeggen dat je niet beoordeeld bent tijdens je sessie?quote:
Niets mis mee toch?quote:Op dinsdag 7 november 2023 10:29 schreef pullup het volgende:
Wel handig dat ze net een ander kleurtje shirt aan hebben gedaan
[ twitter ]
Ik vind het maar een raar gevechtquote:Op dinsdag 7 november 2023 10:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niets mis mee toch?
Anders moet je eens zoeken naar de poolse voetbal'supporters'. Die hebben ook dit soort groepsdates met elkaar.
Niet gewoon even lekker meppenquote:
Lijkt ook wel of ze allemaal met platte hand slaan ipv met vuisten.quote:
Ook van ananas?quote:
Ik ook wel, van de week maar een halen/bestellenquote:
Waar train je voor?quote:Op dinsdag 7 november 2023 10:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Training sessie.
Vanmiddag gaan we weer
Nog beterquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 7 november 2023 11:21 schreef aloa het volgende:
[..]
Nog beter
Ff maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trust nobody
Sowieso, er kan nooit teveel kaas op een pizza zittenquote:Op dinsdag 7 november 2023 11:27 schreef aloa het volgende:
[..]
Kaas mag absoluut niet ontbreken op een pizza
quote:Op dinsdag 7 november 2023 11:21 schreef aloa het volgende:
[..]
Nog beter
Nou, als je het terug leest...kan er beter een hek om.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een mafklappers toch![]()
![]()
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
Meeste mensen zijn liefquote:Op dinsdag 7 november 2023 11:31 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nou, als je het terug leest...kan er beter een hek om.
![]()
Vind je?quote:
Ik weet niet hoe ik hier op moet reagerenquote:Op dinsdag 7 november 2023 11:38 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Vind je?![]()
Vind het sneu gedoe.
Ik heb in Uto vaak ruzie gehad met Mario ..maar het altijd alleen afgehandeld.
Ik ben niet de persoon die tr's zet...quote:Op dinsdag 7 november 2023 11:38 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Vind je?![]()
Vind het sneu gedoe.
Ik heb in Uto vaak ruzie gehad met Mario ..maar het altijd alleen afgehandeld.
Geeft niet. Het is ook niet belangrijk.quote:Op dinsdag 7 november 2023 11:40 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik hier op moet reageren
Oh, ik heb het niet over tr's zetten.quote:Op dinsdag 7 november 2023 11:43 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik ben niet de persoon die tr's zet...
Tweede keerquote:Op dinsdag 7 november 2023 11:47 schreef 2xHenk het volgende:
Wat je vindt moet je naar de politie brengen
Zit die 'grap' onder je sneltoets?quote:Op dinsdag 7 november 2023 11:47 schreef 2xHenk het volgende:
Wat je vindt moet je naar de politie brengen
quote:
quote:Op dinsdag 7 november 2023 11:53 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Zit die 'grap' onder je sneltoets?
Het zeiken was vannacht al gebeurd en diegene raakte van 1 iemand over de zeikquote:Op dinsdag 7 november 2023 11:51 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Oh, ik heb het niet over tr's zetten.
Meer over het feit, dat ineens iedereen binnen komt zeilen om er 1 over de zeik te krijgen. Wat nogal makkelijk is natuurlijk.
Ik gaf je n bewuste voorzetquote:Op dinsdag 7 november 2023 11:56 schreef 2xHenk het volgende:
[..]
Wat je vindt moet je naar de politie brengen HA 3 KEER
Lekker.quote:Op dinsdag 7 november 2023 11:59 schreef aloa het volgende:
Laten we er maar over ophouden. Wordt niet gewaardeerd hier![]()
Bakje koffie iemand?
Politie is er maar druk meequote:Op dinsdag 7 november 2023 11:56 schreef 2xHenk het volgende:
[..]
Wat je vindt moet je naar de politie brengen HA 3 KEER
Dat hek er omheen is wel het beste jaquote:Op dinsdag 7 november 2023 11:31 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nou, als je het terug leest...kan er beter een hek om.
![]()
Slecht weer daar momenteel.quote:Op dinsdag 7 november 2023 12:56 schreef pullup het volgende:
Eens even checken hoe het met die IJslandse vulkaan gaat op dit moment, ik geloof dat hij weer op uitbarsten stond
Jaquote:
Dat blijft altijd mooi om te zienquote:Op dinsdag 7 november 2023 12:56 schreef pullup het volgende:
Eens even checken hoe het met die IJslandse vulkaan gaat op dit moment, ik geloof dat hij weer op uitbarsten stond
Ben in augustus in Ijsland geweest, wat een prachtig land maar helaas niet in de buurt van de vulkaan gekomen.quote:Op dinsdag 7 november 2023 12:56 schreef pullup het volgende:
Ja dat is die streamquote:Op dinsdag 7 november 2023 13:09 schreef aloa het volgende:
Ik kijk hier.
https://www.livefromiceland.is/webcams/svartsengi
Ik was er toen bij de eerste uitbarstingquote:Op dinsdag 7 november 2023 13:10 schreef espri het volgende:
[..]
Ben in augustus in Ijsland geweest, wat een prachtig land maar helaas niet in de buurt van de vulkaan gekomen.
Thnxquote:Op dinsdag 7 november 2023 13:09 schreef aloa het volgende:
Ik kijk hier.
https://www.livefromiceland.is/webcams/svartsengi
Gaaf, ik was er natuurlijk weer per schipquote:Op dinsdag 7 november 2023 13:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik was er toen bij de eerste uitbarstingUurtje wandelen om er te komen toen
Ah jammer. Ik had een klein weekje op IJsland toen. Zat in Reykjavik en heb wat dingen met de bus bezocht inlandsquote:Op dinsdag 7 november 2023 13:13 schreef espri het volgende:
[..]
Gaaf, ik was er natuurlijk weer per schipmaar had een slechte dag en ben er niet af geweest op die dag.
Zou wel beter zijn voor dat stadje.quote:Op dinsdag 7 november 2023 13:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja dat is die stream
Ik denk zelf dat ie gewoon stiekem weer ergens anders gaat uitbarsten
O, je hebt het live zien gebeuren, dat is mooiquote:Op dinsdag 7 november 2023 13:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik was er toen bij de eerste uitbarstingUurtje wandelen om er te komen toen
quote:Op dinsdag 7 november 2023 13:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, je hebt het live zien gebeuren, dat is mooi
Dan ben je natuurlijk ook naar die mooie "raket"kerk geweest?quote:Op dinsdag 7 november 2023 13:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Ah jammer. Ik had een klein weekje op IJsland toen. Zat in Reykjavik en heb wat dingen met de bus bezocht inlands
Tot helemaal boveninquote:Op dinsdag 7 november 2023 13:18 schreef espri het volgende:
[..]
Dan ben je natuurlijk ook naar die mooie "raket"kerk geweest?
Ohhh jaloersssss. wij waren er op een moment dat er een dienst bezig was en mochten niet naar binnen.quote:Op dinsdag 7 november 2023 13:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Tot helemaal boveninDat soort dingen kan ik niet laten
quote:Op dinsdag 7 november 2023 13:22 schreef espri het volgende:
[..]
Ohhh jaloersssss. wij waren er op een moment dat er een dienst bezig was en mochten niet naar binnen.
Toch een hele gewaarwording lijkt mijquote:Op dinsdag 7 november 2023 13:17 schreef pullup het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dichterbij kwamen we niet
Van de week waren ze op 538 al begonnen volgens mijquote:
Misschien ooit weer eens die kant op en dan kijken of het lukt.quote:
Wel veel aardbeving...al lijkt het iets minder dan voorgaande dagen.quote:Op dinsdag 7 november 2023 13:28 schreef pullup het volgende:
Hij is nog niet uitgebarsten in ieder geval op dit moment
Super, vond IJsland best tof maar wel erg dunbevolkt voor mequote:Op dinsdag 7 november 2023 13:29 schreef espri het volgende:
[..]
Misschien ooit weer eens die kant op en dan kijken of het lukt.
Tellen nu af voor de volgende trip, vandaag nog 3 weken, love it.
Klopt, je bent er zo door heen ja.quote:Op dinsdag 7 november 2023 13:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Super, vond IJsland best tof maar wel erg dunbevolkt voor me![]()
We sliepen zo ongeveer aan de grootste ( en eigenlijk enige winkelstraat) in Reykjavik en die is eigenlijk nog kleiner dan de Haarlemmerdijk
Je moet er ook niet naartoe gaan om te winkelen.quote:Op dinsdag 7 november 2023 13:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Super, vond IJsland best tof maar wel erg dunbevolkt voor me![]()
We sliepen zo ongeveer aan de grootste ( en eigenlijk enige winkelstraat) in Reykjavik en die is eigenlijk nog kleiner dan de Haarlemmerdijk
Haha nee klopt ook wel ( is toch veel te duur allemaal ) Ik was ook natuurlijk met van die echte hikers verder maar dat is niet helemaal mijn ding.quote:Op dinsdag 7 november 2023 13:38 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Je moet er ook niet naartoe gaan om te winkelen.
Mama denkt ik geef een kind een speen, en dan filmen wat er gaat gebeurenquote:
Als je toch bezig bentquote:Op dinsdag 7 november 2023 13:58 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Blijft raar waarom jr dit zou filmen
Voor de viewsquote:Op dinsdag 7 november 2023 13:58 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Kut moeder.quote:
Voor de likes.quote:Op dinsdag 7 november 2023 13:58 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 november 2023 15:19 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Kut moeder.
Koop 2 spenen, gierig wijf.
De rechter begint.quote:
Dan die de doos in met een retour stickerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. als het weer open is, dat ik een onzin ban heb. Ik kan dus ook niet lezen wat ze posten over mij.
Heel irritant![]()
quote:Op dinsdag 7 november 2023 17:38 schreef aloa het volgende:
Kan iemand even melden inDoneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. als het weer open is, dat ik een onzin ban heb. Ik kan dus ook niet lezen wat ze posten over mij.
Heel irritant"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
quote:Op dinsdag 7 november 2023 17:38 schreef aloa het volgende:
Kan iemand even melden inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. als het weer open is, dat ik een onzin ban heb. Ik kan dus ook niet lezen wat ze posten over mij.
Heel irritant![]()
Man3 nog aan toe
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
Gaat beter filmpje worden ja.quote:
ik kan me vooral herinneren nu dat het dan schattig was he baby toen nog en ff flesje geven.quote:
Kan ik je ook wel meldenquote:Op dinsdag 7 november 2023 17:44 schreef aloa het volgende:
[..]
Ja sorry...zie nu een hele rij aan quote alertsmaar kan niet zien waar het over gaat
Ze zijn er blij mee hoor, vele juich smileysquote:
quote:Op dinsdag 7 november 2023 17:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Kan ik je ook wel melden
Gaat helemaal nergens over
Genetisch ?quote:Op dinsdag 7 november 2023 17:42 schreef kree het volgende:
[..]
vertel dat mijn broertje en schoonzus, LOL. of ik nu haha
totaal geen tweelingen in de hele familie, hun zijn de eerste.quote:
quote:
Wat een rare vraagquote:Op dinsdag 7 november 2023 17:48 schreef aloa het volgende:
Heb je wel eens je buren aan je deur gehad?
Vraag op 538
En hoe groot ook.quote:Op dinsdag 7 november 2023 17:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Helaas, ben stiekem wel benieuwd waar hij los gaat
Jensen in de ochtend ken je denk wel en de rest?quote:Op dinsdag 7 november 2023 17:48 schreef aloa het volgende:
Vraag op 538
Dit is zijn broer.quote:Op dinsdag 7 november 2023 17:49 schreef kree het volgende:
[..]
Jensen in de ochtend ken je denk wel en de rest?
Buuv komt regelmatig vragen om kopje suiker, maar ik zeg dan dat ik zoetjes gebruikquote:Op dinsdag 7 november 2023 17:48 schreef aloa het volgende:
Vraag op 538
Toen ik hier 2 dagen woonde kwam de buurvrouw al boos aan de deurquote:Op dinsdag 7 november 2023 17:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Buuv komt regelmatig vragen om kopje suiker, maar ik zeg dan dat ik zoetjes gebruik
Want je had je niet voorgesteld of stond de muziek te hard?quote:Op dinsdag 7 november 2023 17:58 schreef aloa het volgende:
[..]
Toen ik hier 2 dagen woonde kwam de buurvrouw al boos aan de deur
Mijn kinderen stuiterden op de skippybal door het huis.quote:Op dinsdag 7 november 2023 17:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Want je had je niet voorgesteld of stond de muziek te hard?
Poehquote:Op dinsdag 7 november 2023 18:01 schreef aloa het volgende:
[..]
Mijn kinderen stuiterden op de skippybal door het huis.![]()
Had ze last van..
owh duurde nog lang, ik woonde er nog geeneens, maar moest hele shit schuren en vervenquote:Op dinsdag 7 november 2023 17:58 schreef aloa het volgende:
[..]
Toen ik hier 2 dagen woonde kwam de buurvrouw al boos aan de deur
Zeikwijf was het...maar daar stond ze om bekend.quote:Op dinsdag 7 november 2023 18:03 schreef pullup het volgende:
[..]
PoehDat zal een lange zit voor haar geworden zijn dan
![]()
Doe je niks aan
Beetje geven en nemen toch.quote:Op dinsdag 7 november 2023 18:04 schreef kree het volgende:
[..]
owh duurde nog lang, ik woonde er nog geeneens, maar moest hele shit schuren en verven
min of meer zei ze wanneer kapt t is met die herrie
Haha ja sorry buuf moet ff gebeuren, nu mag ik dr btw wel trouwens.
Ze is niet meer je buuv?quote:Op dinsdag 7 november 2023 18:04 schreef aloa het volgende:
[..]
Zeikwijf was het...maar daar stond ze om bekend.
owh ik ook niet hoor en begreep het eigenlijk pas toen de buuf aan de andere kant van me overleed en dat de Somalische buren erin trokken die ook gingen klussen, hoe gehorig het wasquote:Op dinsdag 7 november 2023 18:05 schreef aloa het volgende:
[..]
Beetje geven en nemen toch.
Ik ben nog nooit boos naar buren geweest. Wel overlast gehad, maar dan kregen ze dat wel even terug.
Deed aan watersportquote:Op dinsdag 7 november 2023 18:04 schreef aloa het volgende:
[..]
Zeikwijf was het...maar daar stond ze om bekend.
eentje hier naast me, maar die is eigenlijk aardig rustig.quote:Op dinsdag 7 november 2023 18:11 schreef pullup het volgende:
Het stel boven me heeft in redelijk rap tempo 3 kinderen op de wereld geholpen
Die maken ook wel wat herrieZe blijven denk ik ook niet heel lang meer hier dus dat zal zich wel oplossen
Ja hoor deze kids regelmatig janken maar volume valt wel mee hoor, denk gewoon dat het redelijk geïsoleerd is hierquote:Op dinsdag 7 november 2023 18:12 schreef kree het volgende:
[..]
eentje hier naast me, maar die is eigenlijk aardig rustig.
Helaas?quote:
Jaquote:Op dinsdag 7 november 2023 18:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Helaas?Je hebt er iets ergers voor teruggekregen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |