abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 6 november 2023 @ 23:27:44 #1
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
  maandag 6 november 2023 @ 23:34:10 #2
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_211217860
Dingetje ?
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  maandag 6 november 2023 @ 23:36:35 #3
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_211217868
@pullup als je een VPN hebt dan moet je de serie van Bose eens ff kijken op https://www.mitele.es/directo/telecinco/

nu live
Musica Español
Come On
  dinsdag 7 november 2023 @ 00:17:05 #4
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_211218010
Wacht wat, morsecode in tv series tunes? :D

quote:
In the case of Morse, composer Barrington Pheloung has an accompaniment which is not only a rhythmic morse code figure on a single note, but also spells out the letters M.O.R.S.E in morse code.
Some argue that the code is slightly incorrect as the beat has microscopically prolonged spacing between the first two dashes of the rhythm, so instead of MORSE the sequence actually spells out ‘T T O R S E’.
The cleverest example is Ronnie Hazlehurst’s score for “Some Mothers Do ’Ave ’Em”. Hazlehurst (1928-2007) was perhaps the greatest theme tune composer of all time; his work with tape loops and cash·register percussion on “Are You Being Served?” was verging on genius…

“Some Mothers..”’ opening melody played by two piccolos, spells out the show’s full title in Morse code. It’s a measure of Hazlehurst’s talent that he could compose a piece of music under this constraint…
pi_211218119
quote:
99s.gif Op maandag 6 november 2023 23:34 schreef chufi het volgende:
Dingetje ?
pi_211218392
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_211218427
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_211218447
twitter
pi_211218528
twitter
pi_211218589
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 02:48 schreef FreshFruit het volgende:
[ twitter ]
die dieren filmpjes blijven leuk wel altijd. :)
Do what you love, love what you do!
pi_211218598
quote:
17s.gif Op dinsdag 7 november 2023 03:35 schreef kree het volgende:

[..]
die dieren filmpjes blijven leuk wel altijd. :)
twitter
pi_211218607
pi_211218761
pi_211218778
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 04:15 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Dit is zo mooi. O+
vind dat echt mooi dat soort filmpjes.
pi_211218787
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 04:18 schreef kree het volgende:

[..]
vind dat echt mooi dat soort filmpjes.
Ik ben ook opgegroeid met veel dieren,blijft altijd leuk om te zien.
pi_211218799
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 04:21 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Ik ben ook opgegroeid met veel dieren,blijft altijd leuk om te zien.
O+
pi_211218814
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 04:25 schreef kree het volgende:

[..]
O+
Jij hebt geen dieren vanwege je werk toch?
pi_211218836
twitter
pi_211218839
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 04:28 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Jij hebt geen dieren vanwege je werk toch?
Ik nu niet, maar vroeger altijd honden thuis, aquarium nog gehad, valkparkieten enzo. ;)
pi_211218842
jij wel trouwens? weet niet?

Ik zou wel willen, maar ik ben alleen en dan is t lullig voor dieren om de hele dag alleen thuis te zitten en niet handig ook.
pi_211218859
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 04:36 schreef kree het volgende:
jij wel trouwens? weet niet?

Ik zou wel willen, maar ik ben alleen en dan is t lullig voor dieren om de hele dag alleen thuis te zitten en niet handig ook.
2 hondjes,
1 kat,
3 slangen,
4 parkieten,
vissen
en een schildpad.
pi_211218865
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 04:41 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
2 hondjes,
1 kat,
3 slangen,
4 parkieten,
vissen
en een schildpad.
haha zo leuk :)

Ik zou willen wel hoor, maar mss valkparkiet ofzo, maar vindt t te erg om dan zo'n beestje elke dag helemaal alleen te moeten laten zijn om dat nu te doen.
pi_211218870
pi_211218875
quote:
17s.gif Op dinsdag 7 november 2023 04:44 schreef kree het volgende:
[ link | afbeelding ]
Dit herinner ik me opeens.
pi_211218876
was helemaal jonkies want ze kregen nestje toen en etc. Toen nog te jong om weg te vliegen gelijk.
pi_211218880
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 04:45 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Dit herinner ik me opeens.
jaaaaaa mn schatjes, meerdere daarvan trouwens. maar ben beetje op terug gekomen soort van hoor om ze in kleine kooi te houden ook wel.
pi_211218886
pa en ma valkparkiet gingen dood trouwens door een experiment dat mijn broertje het goed diee vond om lood te smelten voor vislood in de schuur.

Thanks god heeft ons dat dus gered.

Toen nog maar weer paar terug gehaald van de dierenwinkel die ze wilde verkopen. maarja he
pi_211218891
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 04:47 schreef kree het volgende:
pa en ma valkparkiet gingen dood trouwens door een experiment dat mijn broertje het goed diee vond om lood te smelten voor vislood in de schuur.

Thanks god heeft ons dat dus gered.

Toen nog maar weer paar terug gehaald van de dierenwinkel die ze wilde verkopen. maarja he
WTF,net zoals dat ze vogels meenamen in de mijnen?
pi_211218902
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 04:48 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
WTF,net zoals dat ze vogels meenamen in de mijnen?
Nou dat is serieus wel voor ons ja dat het was....?

Je moet bedenken ik was 14 ofzo doen denk he en m'n broertje nog jonger.

Dys was winter dus stond (de vrij grote kooi) in de schuur)

Wij daar lood smelten en weet ik veel wat, ineens vielen die vogels van hun stokjes. mijn dus.

En WTF

Nog geprobeerd ze te redden wel, maar was al te laat, maar heeft wss ons gered van echt een probleem. Hoe verdrietig ik daar trouwens ik niet om was, maargoed heeft ons gered.

Dat is echt het ware verhaal trouwens.
pi_211218912
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 04:51 schreef kree het volgende:

[..]
Nou dat is serieus wel voor ons ja dat het was....?

Je moet bedenken ik was 14 ofzo doen denk he en m'n broertje nog jonger.

Dys was winter dus stond (de vrij grote kooi) in de schuur)

Wij daar lood smelten en weet ik veel wat, ineens vielen die vogels van hun stokjes. mijn dus.

En WTF

Nog geprobeerd ze te redden wel, maar was al te laat, maar heeft wss ons gered van echt een probleem. Hoe verdrietig ik daar trouwens ik niet om was, maargoed heeft ons gered.

Dat is echt het ware verhaal trouwens.
Ik geloof je,maar wat een geluk dat je er nog bent dan.Wat zei je vader?
pi_211218913
was zo verdrietig toen, en ze hadden jonkies gehad, die we toen iig nog makkelijk kwijt konden bij de dierenwinkel voor een schijntje trouwens.

Maar paar terug van gehaald door dit, en toen heb ik nog lang ze gehouden wel.
pi_211218918
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 04:54 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Ik geloof je,maar wat een geluk dat je er nog bent dan.Wat zei je vader?
Nou die deed zijn best om te helpen, ik herinner me vaag nog een soort proberen te beademen ofzo,,, maarja hoe doe je dat met een vogel he?

Dood alle twee, ik helemaal verdrietig. Maar dat is stukje geschiedenis erover hoor.

Je weet mijn pa is ook inmddels allang overleden, maar kan het me nog goed herinneren wel.
pi_211218930
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 04:56 schreef kree het volgende:

[..]
Nou die deed zijn best om te helpen, ik herinner me vaag nog een soort proberen te beademen ofzo,,, maarja hoe doe je dat met een vogel he?

Dood alle twee, ik helemaal verdrietig. Maar dat is stukje geschiedenis erover hoor.

Je weet mijn pa is ook inmddels allang overleden, maar kan het me nog goed herinneren wel.
Mooi gesprek dit.
Myn heit is een paar jaar geleden overleden een jaar na mijn moeder.
pi_211218941
Ook nog en is ander verhaal, was er eentje ontsnapt enzo en weg gevlogen.

Tja, echt wat doe je dan? was voor tijd van Facebook, dus zijn vrouwtje in een kooi buiten gezet en toen kwam ie weer aanvliegen na een paar dagen enzo.....

kon hem op m'n handen zetten en weer terug zetten enzo in de grote kooi. naja
pi_211218950
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 04:59 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Mooi gesprek dit.
Myn heit is een paar jaar geleden overleden een jaar na mijn moeder.
jaaaa is lastig toch he?
pi_211218961
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 05:04 schreef kree het volgende:

[..]
jaaaa is lastig toch he?
Dubbel,het is juist wel mooi om goede herinneringen op te halen en tussendoor voel je de pijn van gemis.
pi_211218964
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 05:07 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Dubbel,het is juist wel mooi om goede herinneringen op te halen en tussendoor voel je de pijn van gemis.
ja dat is het wel, het is voor mij langer terug, maar nog steeds wel dat ik t soms lastig vind hoor of verdrietig over kan zijn.
pi_211218967
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 05:08 schreef kree het volgende:

[..]
ja dat is het wel, het is voor mij langer terug, maar nog steeds wel dat ik t soms lastig vind hoor of verdrietig over kan zijn.
Of dat je nog iets wil vragen.
pi_211218986
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 05:09 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Of dat je nog iets wil vragen.
Meer dus zou graag eens willen kletsen van hoe het dan nu ging ofzo met mij ook en zeg maar al die ellende na zijn toch plotseling best wel overlijden na kort ziekbed, maarja die zul je nooit meer weten he?

In het hiernamaals mss. dus naja ik hou daar soort van aan vast, maar ben niet zo overtuigd als rest gelovigen mss.
pi_211218995
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 05:13 schreef kree het volgende:

[..]
Meer dus zou graag eens willen kletsen van hoe het dan nu ging ofzo met mij ook en zeg maar al die ellende na zijn toch plotseling best wel overlijden na kort ziekbed, maarja die zul je nooit meer weten he?

In het hiernamaals mss. dus naja ik hou daar soort van aan vast, maar ben niet zo overtuigd als rest gelovigen mss.
Je bent toch best gelovig? Je speelt ook bij kerkdiensten.
pi_211219008
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 05:13 schreef kree het volgende:

[..]

Die ellende van jou; hij zou eerst heel woosboest op je zijn geweest maar nu ook weer trots op je zijn.
pi_211219009
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 05:15 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Je bent toch best gelovig? Je speelt ook bij kerkdiensten.
jawel, en ik sta daar ook echt voor wel. Omdat iig denk dat het hulp kan bieden.

Maar heb er best wel eens twijfels over? want afgezien van christelijk opgevoed heb ik ook best wel meer wetenschappelijke inslag.

maar in feite maakt het er niet eens voor uit?
Ik denk als mensen er wat aan hebben en het doet geen kwaad en staat voor anderen helpen, dan ben ik er ok mee.
pi_211219016
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 05:18 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Die ellende van jou; hij zou eerst heel woosboest op je zijn geweest maar nu ook weer trots op je zijn.
denk niet eens hoor? dat christelijk was wel met opvoeding, maar het werd ook neit keihard erin geslagen om het zo maar te zeggen.

Het is mijn eigen keuze geweest omdat ik me er opzich in kan vinden, maargoed, zijn altijd twijfels he. later dus als je de rest van de verhalen kent.
pi_211219025
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 05:20 schreef kree het volgende:

[..]
denk niet eens hoor? dat christelijk was wel met opvoeding, maar het werd ook neit keihard erin geslagen om het zo maar te zeggen.

Het is mijn eigen keuze geweest omdat ik me er opzich in kan vinden, maargoed, zijn altijd twijfels he. later dus als je de rest van de verhalen kent.
De laatste keer dat ik zijn hand vasthield wist ik wel dat het goed zat.
pi_211219032
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 05:22 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
De laatste keer dat ik zijn hand vasthad wist ik wel dat het goed zat.
Ik ook wel, hmmm weet niet echt meer, wat zei ie. "zal er altijd zijn voor jullie". en toen was t over. en tja mja, vaak over gedacht dat nog, maar nog is het heftig om aan terug te denken.

Ik heb daar echt serieus een trauma van om dat zo te hebben gehad nog steeds, niet makkelijk zoiets.
pi_211219036
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 05:24 schreef kree het volgende:

[..]
Ik ook wel, hmmm weet niet echt meer, wat zei ie. "zal er altijd zijn voor jullie". en toen was t over. en tja mja, vaak over gedacht dat nog, maar nog is het heftig om aan terug te denken.
Jij begint erover.
pi_211219042
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 05:25 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Jij begint erover.
weet ik omdat het niet erg is om erover te praten wmb, maar tis soms beetje lastig dan wel
pi_211219045
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 05:24 schreef kree het volgende:

[..]

Ik heb daar echt serieus een trauma van om dat zo te hebben gehad nog steeds, niet makkelijk zoiets.
Leeft je moeder nog?
pi_211219047
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 05:26 schreef kree het volgende:

[..]
weet ik omdat het niet erg is om erover te praten wmb, maar tis soms beetje lastig dan wel
Is juist goed.
pi_211219049
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 05:26 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Leeft je moeder nog?
ja die nog wel, mijn oma's opa's etc allemaal overleden al inmiddels.
pi_211219053
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 05:26 schreef kree het volgende:

[..]
ja die nog wel, mijn oma's opa's etc allemaal overleden al inmiddels.
En je bent oom toch?
pi_211219054
Tel uw zegeningen....
pi_211219055
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 05:27 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
En je bent oom toch?
ja dus van de neefjes en nichtjes van mijn broertje.
pi_211219059
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 05:28 schreef FreshFruit het volgende:
Tel uw zegeningen....
en jij dan?
pi_211219068
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 05:28 schreef kree het volgende:

[..]
en jij dan?
Ik was al aan het tellen.6 in totaal echte.En dan nog 5 uit eerdere huwelijken.
pi_211219072
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 05:30 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Ik was al aan het tellen.6 in totaal echte.En dan nog 5 uit eerdere huwelijken.
en echt heel directe familie?
pi_211219075
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 05:31 schreef kree het volgende:

[..]
en echt heel directe familie?
Van mijn broertjes en zusjes ja. :Y
pi_211219079
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 05:31 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Van mijn broertjes en zusjes ja. :Y
hoe oud zijn ze ongeveer je neefjes en nichtjes dan?
pi_211219085
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 05:32 schreef kree het volgende:

[..]
hoe oud zijn ze ongeveer je neefjes en nichtjes dan?
4 tot bijna 16 ongeveer.
pi_211219109
Uitspraak van mijn tante na de uitvaart van mijn vader: "Nu ben jij de oudste dus de baas,"
Ik wilde haar wel slaan..
pi_211219152
pi_211219202
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 05:33 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
4 tot bijna 16 ongeveer.
owh bij mij rond de 4-5 nu alle drie, moet zeggen zo als totaal vrijgezel en geen papa ervaring dat ook wel weer aardig nieuw hoor :P
pi_211219213
c_/
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_211219217
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_211219221
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 06:14 schreef pullup het volgende:
c_/
Kom maar op met je vogels.
Goedemorgen c_/
pi_211219226
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 06:16 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Goedemorgen c_/
Morgen
pi_211219231
pi_211219235
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 06:15 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
pi_211219238
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 06:16 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Goedemorgen c_/
pi_211219240
pi_211219246
pi_211219256
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 06:21 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 7 november 2023 @ 06:35:47 #74
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_211219301
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 06:35 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Niet doen dit.
wat moet ik niet doen
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_211219303
Hij heeft je zelf hier heen gesleept
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 7 november 2023 @ 06:37:26 #76
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_211219311
quote:
9s.gif Op dinsdag 7 november 2023 06:35 schreef pullup het volgende:
Hij heeft je zelf hier heen gesleept
zal k hier blijven dan maar
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_211219312
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 06:37 schreef Paul het volgende:

[..]
zal k hier blijven dan maar
Prima plan. ^O^
pi_211219316
8)7 :|W
pi_211219319
Naja tot laters dan maar
pi_211219324
ff nog mijn werk inlichten hoor met foto's over parkeer gezeik, want ik stond zeg maar helemaal legaal zoals t was, maar werd dus gebeld door werk dat ik buiten het vak stond,.
pi_211219337
echt anders ga je ff moeilijk doen dat ik buiten het vak sta? en werk bellen etc....... :')

Kon niet anders he toen want iedereen parkeert hier buiten de vakken omdat er dan nl soms 3 auto's bij kunnen in hetzelfde stukje vakken...

Had hem zo toen ook zo neergezet en al krap.

buiten vak???

Denk niet toch?
pi_211219338
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 06:43 schreef Paul het volgende:

[..]
:')
Hee,dat is een compliment hee.
pi_211219342
sommige mensen :P
pi_211219345
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 06:45 schreef kree het volgende:
sommige mensen :P
Dat is FOK! _O-
pi_211219350
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 06:45 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Dat is FOK! _O-
Hahaha ja soms denk ik waar maken mensen zich druk om, heb dit al honderd keer nl gehad sinds ik hier woon en dat er dan net een te kort stukje is om te parkeren.

Maargoed helemaal werk gebeld en krijg ik dat weer terug en etc. Naja voor 30 cm. Leer maar parkeren een keertje kut,. dat denk ik dan.
pi_211219356
quote:
81s.gif Op dinsdag 7 november 2023 06:47 schreef kree het volgende:

[..]
Hahaha ja soms denk ik waar maken mensen zich druk om, heb dit al honderd keer nl gehad sinds ik hier woon en dat er dan net een te kort stukje is om te parkeren.

Maargoed helemaal werk gebeld en krijg ik dat weer terug en etc. Naja voor 30 cm. Leer maar parkeren een keertje kut,. dat denk ik dan.
_O-
  Moderator dinsdag 7 november 2023 @ 06:49:12 #87
184769 crew  Deisyy
pi_211219358
@FreshFruit voor de 100.000e keer, laat DTS, ga hier niet reageren op posts van daar en jij bent al helemaal niet in de positie om mensen aan te spreken over hun postgedrag. Dus stop ermee.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_211219368
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 06:49 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
_O-
nou serieus hoor, ben ik hier nu die moeilijk doet of niet? Technisch gezien sta ik nog in het vak en als het mijn eigen auto was geweest dan had ik hem laten staan zo ook.

Maargoed omdat het bedrijfsauto en imago is heb ik hem 50cm naar achter gezet. voor de lieve vrede, met tegenzin.
pi_211219377
bakje koffie nog maar ff dan :P
pi_211219382
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 06:49 schreef Deisyy het volgende:
@:FreshFruit voor de 100.000e keer, laat DTS, ga hier niet reageren op posts van daar en jij bent al helemaal niet in de positie om mensen aan te spreken over hun postgedrag. Dus stop ermee.
Goedemorgen Dees,bij deze point taken en zal het proberen niet meer te doen.
Terechte waarschuwing,
pi_211219418
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 06:53 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Goedemorgen Dees,bij deze point taken en zal het proberen niet meer te doen.
Terechte waarschuwing,
Ik kreeg het ook via DM, terecht wss, maargoed we raakten er over aan de praat beetje dat was het meer. Dus ok laten we het hier gaan ;)

wmb is het sowieso uitgesproken hoor, maar mocht iemand willen DM mag altijd, Niet meer hier dan :)
  dinsdag 7 november 2023 @ 07:03:52 #92
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_211219428
Goedemorgen c_/
Even kort, moet zo naar kantoor.
How can I make this topic about me?
pi_211219431
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 07:00 schreef kree het volgende:

[..]
Ik kreeg het ook via DM, terecht wss, maargoed we raakten er over aan de praat beetje dat was het meer. Dus ok laten we het hier gaan ;)

wmb is het sowieso uitgesproken hoor, maar mocht iemand willen DM mag altijd, Niet meer hier dan :)
Nogmaals goed gesprek Kree ,kom maar vaker langs.
pi_211219432
Ben trouwens wel benieuwd hoe hier nu op gereageerd wordt vanuit hoofdkantoor van mn werk met parkeren enzo?? :')

Haha
pi_211219434
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 07:03 schreef gebrokenglas het volgende:
Goedemorgen c_/
Even kort, moet zo naar kantoor.
Wat heb jij er op Edgar?
pi_211219439
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 07:05 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Wat heb jij er op Edgar?
hahaha debiteuren crediteuren. :D
  dinsdag 7 november 2023 @ 07:06:33 #97
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_211219443
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 07:05 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Wat heb jij er op Edgar?
huh?
pi_211219450
  dinsdag 7 november 2023 @ 07:09:12 #99
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_211219457
quote:
Ahhh. :D
Nou zo erg is het niet daar...
pi_211219459
blijf ik de lullo's trouwens leuker vinden van hun, maargoed :P
pi_211219463
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 07:09 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]
Ahhh. :D
Nou zo erg is het niet daar...
Nou lijkt mij wel lachen hoor? Die lullo's deden we nog wel eens na, maar was nog even toen ik ook student nog was enzo en dan op bijbaantje werk :P
pi_211219467
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 07:09 schreef kree het volgende:
blijf ik de lullo's trouwens leuker vinden van hun, maargoed :P
pi_211219482
quote:
Ik vind het prachtig, zeker toen ik ook nog student was, beetje cult wel dat :P
pi_211219488
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 07:10 schreef kree het volgende:

[..]
Nou lijkt mij wel lachen hoor? Die lullo's deden we nog wel eens na, maar was nog even toen ik ook student nog was enzo en dan op bijbaantje werk :P
Hee lullo ,ik lees je DM .Juist leuk dat je hier blijft.
pi_211219490
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 07:14 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Hee lullo ,ik lees je DM .Juist leuk dat je hier blijft.
LUL, tuurlijk man :P
pi_211219497
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 07:14 schreef kree het volgende:

[..]
LUL, tuurlijk man :P
Heb je nog geneukt? _O-
pi_211219504
pi_211219514
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 07:15 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Heb je nog geneukt? _O-
whah dikkertje enzo je weet wel :')
pi_211219521
Goedemorgen juffrouw Jannie c_/
pi_211219524
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 07:20 schreef Chanel5 het volgende:
haha morning :W
pi_211219528
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 07:20 schreef Chanel5 het volgende:
Goedemorgen Dame Chanel. *O*
pi_211219533
echt ik had dit zo trouwens op HBO die gozer leek ook gewoon op die Kamphuis met dat brilletje.

hahaha
pi_211219543
pi_211219559
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 07:22 schreef kree het volgende:
echt ik had dit zo trouwens op HBO die gozer leek ook gewoon op die Kamphuis met dat brilletje.

hahaha
Hier in de stad waren de Hotellos erger.
pi_211219575
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 07:27 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Hier in de stad waren de Hotellos erger.
blijft mooi dat, hmmm zou zoiets nu nog kunnen op tv denk zonder alle gezeik ermee?

was goed man lul
pi_211219732
quote:
84s.gif Op dinsdag 7 november 2023 07:30 schreef kree het volgende:

[..]
blijft mooi dat, hmmm zou zoiets nu nog kunnen op tv denk zonder alle gezeik ermee?

was goed man lul
Michiel Romeyn wil wel
pi_211219741
:W
Trust nobody
pi_211219747
Kom vogeltjes kijken
Trust nobody
pi_211219750
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 08:00 schreef HappyCharly het volgende:
:W
happy :W morge :P
pi_211219758
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 06:20 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Met n baby O+
Trust nobody
pi_211219760
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 08:02 schreef kree het volgende:

[..]
happy :W morge :P
Goedemorgen.. jij hier :?
Trust nobody
pi_211219783
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 08:03 schreef HappyCharly het volgende:

[..]
Goedemorgen.. jij hier :?
Kwam hier bij vlagen wel eens langs, maar mss vind ik deze leuker als DTS wel ;)

DTS heeft voordeel dat het altijd wel loopt, maar ben het beetje zat dat het dan alleen om het spelletje draait, dat was het nl nooit voor mij. Prima voor de rest trouwens. Maar soms vind ik dat dus saai.
pi_211219818
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 04:15 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Dit is zo mooi. O+
Hou er van O+
Trust nobody
pi_211219820
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 08:05 schreef kree het volgende:

[..]
Kwam hier bij vlagen wel eens langs, maar mss vind ik deze leuker als DTS wel ;)

DTS heeft voordeel dat het altijd wel loopt, maar ben het beetje zat dat het dan alleen om het spelletje draait, dat was het nl nooit voor mij. Prima voor de rest trouwens. Maar soms vind ik dat dus saai.
Oh prima toch. Genoeg slowchats op fok.
Trust nobody
pi_211219838
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 08:12 schreef HappyCharly het volgende:

[..]
Oh prima toch. Genoeg slowchats op fok.
ja gelukkig wel en mag hier gewoon ook echt posten als net 40+ nu dus dat scheelt :P
pi_211219863
Ik laat jullie wel even privé
pi_211219870
Huh?
Trust nobody
pi_211219975
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 08:18 schreef HappyCharly het volgende:
Huh?
Goedemorgen *O*
pi_211220018
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 08:35 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Goedemorgen *O*
Goedemorgen :W
Trust nobody
  Moderator dinsdag 7 november 2023 @ 08:56:43 #130
388664 crew  Dotteke
pi_211220113
MOrguh c_/
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_211220500
Eerste sessie er weer op zitten :D
Wat vroeger dan normaal en dat is mooi want het begint weer eens te storten :P
pi_211220510
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 08:56 schreef Dotteke het volgende:
MOrguh c_/
morgue dotteke :W
pi_211220610
quote:
6s.gif Op dinsdag 7 november 2023 09:50 schreef pullup het volgende:
Sessie?
Trust nobody
pi_211220632
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 10:03 schreef HappyCharly het volgende:

[..]
Sessie?
Training sessie.

Vanmiddag gaan we weer
pi_211220634
pi_211220710
quote:
6s.gif Op dinsdag 7 november 2023 09:50 schreef pullup het volgende:
En, wat vond de psych vandaag van je? :D
stupidity has become as common as common sense was before
pi_211220753
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 10:18 schreef marcb1974 het volgende:

[..]
En, wat vond de psych vandaag van je? :D
pi_211220755
twitter
pi_211220772
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 10:24 schreef pullup het volgende:

[..]
Wil je zeggen dat je niet beoordeeld bent tijdens je sessie? ;)
pi_211220780
Wel handig dat ze net een ander kleurtje shirt aan hebben gedaan

twitter
pi_211220806
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 10:29 schreef pullup het volgende:
Wel handig dat ze net een ander kleurtje shirt aan hebben gedaan

[ twitter ]
Niets mis mee toch?
Anders moet je eens zoeken naar de poolse voetbal'supporters'. Die hebben ook dit soort groepsdates met elkaar.
pi_211220824
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 10:32 schreef marcb1974 het volgende:

[..]
Niets mis mee toch?
Anders moet je eens zoeken naar de poolse voetbal'supporters'. Die hebben ook dit soort groepsdates met elkaar.
Ik vind het maar een raar gevecht _O-
pi_211220882
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 10:35 schreef pullup het volgende:

[..]
Niet gewoon even lekker meppen
pi_211220889
Goedemorgen
pi_211220890
c_/
pi_211220953
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 10:35 schreef pullup het volgende:

[..]
Lijkt ook wel of ze allemaal met platte hand slaan ipv met vuisten.
pi_211220957
Ik hou van fruit
pi_211220960
quote:
4s.gif Op dinsdag 7 november 2023 10:44 schreef aloa het volgende:
c_/
AloaGod _O_
pi_211220966
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 10:53 schreef 2xHenk het volgende:
Ik hou van fruit
Ook van ananas?
pi_211220973
pi_211220989
Henk is aan het nadenken
pi_211221027
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 10:55 schreef pullup het volgende:

[..]
Ook van ananas?
Alleen op pizza
pi_211221030
Pizza hawai :9
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
pi_211221037
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 10:54 schreef 2xHenk het volgende:

[..]
AloaGod _O_
Hey hey :W
pi_211221039
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 11:04 schreef Lovely het volgende:
Deze vrouw _O_ O+
pi_211221044
quote:
Nu zin aan pizza :9
pi_211221058
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 11:05 schreef 2xHenk het volgende:

[..]
Deze vrouw _O_ O+
HENK
pi_211221062
quote:
4s.gif Op dinsdag 7 november 2023 11:05 schreef aloa het volgende:

[..]
Ik ook wel, van de week maar een halen/bestellen
pi_211221069
quote:
Jam :9~
Trust nobody
pi_211221070
quote:
4s.gif Op dinsdag 7 november 2023 11:05 schreef aloa het volgende:

[..]
Met ananas
pi_211221073
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 november 2023 10:05 schreef pullup het volgende:

[..]
Training sessie.

Vanmiddag gaan we weer
Waar train je voor?
Trust nobody
pi_211221077
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 11:06 schreef HappyCharly het volgende:

[..]
Jam :9~
Of met tonijn :9
pi_211221078
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 11:07 schreef 2xHenk het volgende:

[..]
Met ananas
Niks mis mee.
En salami uiteraard..
pi_211221082
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 11:07 schreef Lovely het volgende:

[..]
Of met tonijn :9
Ieuw nee
Trust nobody
pi_211221083
quote:
4s.gif Op dinsdag 7 november 2023 11:07 schreef aloa het volgende:

[..]
Niks mis mee.
En salami uiteraard..
Of samen :9~
Trust nobody
pi_211221197
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 11:08 schreef HappyCharly het volgende:

[..]
Of samen :9~
Nog beter :9

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_211221200
quote:
4s.gif Op dinsdag 7 november 2023 11:21 schreef aloa het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ff maar :)
Trust nobody
pi_211221243
quote:
4s.gif Op dinsdag 7 november 2023 11:07 schreef aloa het volgende:

[..]
Niks mis mee.
En salami uiteraard..
:9~ :9~
pi_211221246
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 11:26 schreef 2xHenk het volgende:

[..]
:9~
Trust nobody
pi_211221250
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 11:26 schreef 2xHenk het volgende:

[..]
Kaas mag absoluut niet ontbreken op een pizza :9
pi_211221269
quote:
4s.gif Op dinsdag 7 november 2023 11:27 schreef aloa het volgende:

[..]
Kaas mag absoluut niet ontbreken op een pizza :9
Sowieso, er kan nooit teveel kaas op een pizza zitten
pi_211221275
Zin in pizza :9~
Trust nobody
  dinsdag 7 november 2023 @ 11:31:05 #173
294600 espri
Ook wel bekend als Daafje :)
pi_211221283
Goedemorgen allen O+
pi_211221285
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 11:31 schreef espri het volgende:
Goedemorgen allen O+
Hoi :W
Trust nobody
pi_211221287
quote:
4s.gif Op dinsdag 7 november 2023 11:21 schreef aloa het volgende:

[..]

SPOILER
Nou, als je het terug leest...kan er beter een hek om.
Wat een mafklappers toch 8)7 _O- _O-
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
pi_211221294
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 november 2023 11:31 schreef oma-Nijn het volgende:

[..]
Meeste mensen zijn lief O+
Trust nobody
pi_211221296
Soms kan je beter niet terug lezen _O-
pi_211221299
Ben ik lief?
pi_211221306
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 11:33 schreef 2xHenk het volgende:
Ben ik lief?
Voor mij wel :Y
Trust nobody
pi_211221326
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 11:34 schreef HappyCharly het volgende:

[..]
Voor mij wel :Y
*O* O+
pi_211221329
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 11:33 schreef HappyCharly het volgende:

[..]
Meeste mensen zijn lief O+
Vind je? :')
Vind het sneu gedoe.
Ik heb in Uto vaak ruzie gehad met Mario ..maar het altijd alleen afgehandeld.
pi_211221344
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 november 2023 11:38 schreef oma-Nijn het volgende:

[..]
Vind het sneu gedoe.
Ik weet niet hoe ik hier op moet reageren
Trust nobody
pi_211221364
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 november 2023 11:38 schreef oma-Nijn het volgende:

[..]
Vind het sneu gedoe.
Ik ben niet de persoon die tr's zet...
pi_211221388
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 11:40 schreef HappyCharly het volgende:

[..]
Ik weet niet hoe ik hier op moet reageren
Geeft niet. Het is ook niet belangrijk. ^O^
pi_211221391
Wat je vindt moet je naar de politie brengen
pi_211221430
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 11:43 schreef m1st1g het volgende:

[..]
Ik ben niet de persoon die tr's zet...
Oh, ik heb het niet over tr's zetten.
Meer over het feit, dat ineens iedereen binnen komt zeilen om er 1 over de zeik te krijgen. Wat nogal makkelijk is natuurlijk.
pi_211221442
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 11:47 schreef 2xHenk het volgende:
Tweede keer
Trust nobody
pi_211221448
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 11:47 schreef 2xHenk het volgende:
Zit die 'grap' onder je sneltoets?
pi_211221466
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 11:52 schreef HappyCharly het volgende:

[..]
Tweede keer
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 november 2023 11:53 schreef oma-Nijn het volgende:

[..]
Zit die 'grap' onder je sneltoets?
:Y
pi_211221482
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 november 2023 11:51 schreef oma-Nijn het volgende:

[..]
Oh, ik heb het niet over tr's zetten.
Meer over het feit, dat ineens iedereen binnen komt zeilen om er 1 over de zeik te krijgen. Wat nogal makkelijk is natuurlijk.
Het zeiken was vannacht al gebeurd en diegene raakte van 1 iemand over de zeik
pi_211221484
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 11:54 schreef 2xHenk het volgende:

[..]
[..]
:Y
Daar vind ik wat van
Trust nobody
pi_211221488
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 11:55 schreef HappyCharly het volgende:

[..]
Daar vind ik wat van
Wat je vindt moet je naar de politie brengen HA 3 KEER
pi_211221518
Laten we er maar over ophouden. Wordt niet gewaardeerd hier :+

Bakje koffie iemand? c_/
pi_211221538
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 11:56 schreef 2xHenk het volgende:

[..]
Ik gaf je n bewuste voorzet :@ O+
Trust nobody
pi_211221573
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 12:00 schreef HappyCharly het volgende:

[..]
Ik gaf je n bewuste voorzet :@ O+
En ik dank u daar voor _O_
pi_211221604
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 12:04 schreef 2xHenk het volgende:

[..]
En ik dank u daar voor _O_
O+
Trust nobody
pi_211221735
quote:
4s.gif Op dinsdag 7 november 2023 11:59 schreef aloa het volgende:
Laten we er maar over ophouden. Wordt niet gewaardeerd hier :+

Bakje koffie iemand? c_/
Lekker. c_/
pi_211221769
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 12:21 schreef Shii het volgende:

[..]
Lekker. c_/
Koffie voor Shii c_/
pi_211221785
Ik ook graag O+
Trust nobody
  Moderator dinsdag 7 november 2023 @ 12:27:02 #200
388664 crew  Dotteke
pi_211221793
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 11:56 schreef 2xHenk het volgende:

[..]
Politie is er maar druk mee :P
pi_211221898
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 12:26 schreef HappyCharly het volgende:
Ik ook graag O+
Happy bakkie koffie c_/
pi_211221901
quote:
4s.gif Op dinsdag 7 november 2023 12:36 schreef aloa het volgende:

[..]
Happy bakkie koffie c_/
Thank you O+
Trust nobody
pi_211221966
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 november 2023 11:31 schreef oma-Nijn het volgende:

[..]
Dat hek er omheen is wel het beste ja
pi_211222109
Eens even checken hoe het met die IJslandse vulkaan gaat op dit moment, ik geloof dat hij weer op uitbarsten stond
pi_211222167
Gaat dat ook weer dagen duren voor die weer er mee stopt?
pi_211222174
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 november 2023 12:56 schreef pullup het volgende:
Eens even checken hoe het met die IJslandse vulkaan gaat op dit moment, ik geloof dat hij weer op uitbarsten stond
Slecht weer daar momenteel.
pi_211222188
quote:
4s.gif Op dinsdag 7 november 2023 13:02 schreef aloa het volgende:

[..]
Slecht weer daar momenteel.
Ja :D behoorlijk
  Moderator dinsdag 7 november 2023 @ 13:04:40 #208
388664 crew  Dotteke
pi_211222198
quote:
Dat blijft altijd mooi om te zien
pi_211222203
Getsie

pi_211222211
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 13:05 schreef pullup het volgende:
Getsie

[ afbeelding ]
Ik dacht even dat ie ontploft was. Mobiel moeilijk te zien :P
pi_211222243
quote:
Getsie

[ afbeelding ]
Waar kan je dat live zien?
  dinsdag 7 november 2023 @ 13:10:52 #213
294600 espri
pi_211222269
quote:
Ben in augustus in Ijsland geweest, wat een prachtig land maar helaas niet in de buurt van de vulkaan gekomen.
pi_211222270
quote:
Ja dat is die stream

Ik denk zelf dat ie gewoon stiekem weer ergens anders gaat uitbarsten
pi_211222274
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 13:10 schreef espri het volgende:

[..]
Ben in augustus in Ijsland geweest, wat een prachtig land maar helaas niet in de buurt van de vulkaan gekomen.
Ik was er toen bij de eerste uitbarsting :D Uurtje wandelen om er te komen toen
pi_211222283
  dinsdag 7 november 2023 @ 13:13:02 #217
294600 espri
pi_211222294
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 13:11 schreef pullup het volgende:

[..]
Gaaf, ik was er natuurlijk weer per schip O+ maar had een slechte dag en ben er niet af geweest op die dag.
  dinsdag 7 november 2023 @ 13:13:41 #218
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_211222300
quote:
Getsie

[ afbeelding ]
In elk geval beter dan die braakbal van Trump :D
pi_211222306
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 13:13 schreef espri het volgende:

[..]
Gaaf, ik was er natuurlijk weer per schip O+ maar had een slechte dag en ben er niet af geweest op die dag.
Ah jammer. Ik had een klein weekje op IJsland toen. Zat in Reykjavik en heb wat dingen met de bus bezocht inlands
pi_211222321
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 13:10 schreef pullup het volgende:

[..]
Ja dat is die stream

Ik denk zelf dat ie gewoon stiekem weer ergens anders gaat uitbarsten
Zou wel beter zijn voor dat stadje.
  Moderator dinsdag 7 november 2023 @ 13:15:47 #221
388664 crew  Dotteke
pi_211222325
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 13:11 schreef pullup het volgende:

[..]
O, je hebt het live zien gebeuren, dat is mooi
pi_211222344
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 13:15 schreef Dotteke het volgende:

[..]
O, je hebt het live zien gebeuren, dat is mooi

Dichterbij kwamen we niet
  dinsdag 7 november 2023 @ 13:18:17 #223
294600 espri
pi_211222352
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 13:14 schreef pullup het volgende:

[..]
Ah jammer. Ik had een klein weekje op IJsland toen. Zat in Reykjavik en heb wat dingen met de bus bezocht inlands
Dan ben je natuurlijk ook naar die mooie "raket"kerk geweest? :D
pi_211222364
pi_211222367
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 13:18 schreef espri het volgende:

[..]
Dan ben je natuurlijk ook naar die mooie "raket"kerk geweest? :D
Tot helemaal bovenin :P Dat soort dingen kan ik niet laten
  dinsdag 7 november 2023 @ 13:22:55 #226
294600 espri
pi_211222414
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 13:19 schreef pullup het volgende:

[..]
Tot helemaal bovenin :P Dat soort dingen kan ik niet laten
Ohhh jaloersssss. wij waren er op een moment dat er een dienst bezig was en mochten niet naar binnen.
pi_211222422
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 13:22 schreef espri het volgende:

[..]
Ohhh jaloersssss. wij waren er op een moment dat er een dienst bezig was en mochten niet naar binnen.
-O- Dat is inderdaad jammer
  Moderator dinsdag 7 november 2023 @ 13:24:37 #228
388664 crew  Dotteke
pi_211222436
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 november 2023 13:17 schreef pullup het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Dichterbij kwamen we niet
Toch een hele gewaarwording lijkt mij
pi_211222437
T is weer top 1000 tijd op Veronica O+ O+
  Moderator dinsdag 7 november 2023 @ 13:26:30 #230
388664 crew  Dotteke
pi_211222457
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 13:24 schreef marcb1974 het volgende:
Van de week waren ze op 538 al begonnen volgens mij
pi_211222485
Hij is nog niet uitgebarsten in ieder geval op dit moment
pi_211222502
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 13:24 schreef marcb1974 het volgende:
Is dat nu?
  dinsdag 7 november 2023 @ 13:29:45 #233
294600 espri
pi_211222505
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 13:23 schreef pullup het volgende:

[..]
-O- Dat is inderdaad jammer
Misschien ooit weer eens die kant op en dan kijken of het lukt.
Tellen nu af voor de volgende trip, vandaag nog 3 weken, love it. *O*
pi_211222513
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 november 2023 13:28 schreef pullup het volgende:
Hij is nog niet uitgebarsten in ieder geval op dit moment
Wel veel aardbeving...al lijkt het iets minder dan voorgaande dagen.
pi_211222545
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 13:29 schreef espri het volgende:

[..]
Misschien ooit weer eens die kant op en dan kijken of het lukt.
Tellen nu af voor de volgende trip, vandaag nog 3 weken, love it. *O*
Super, vond IJsland best tof maar wel erg dunbevolkt voor me :D

We sliepen zo ongeveer aan de grootste ( en eigenlijk enige winkelstraat) in Reykjavik en die is eigenlijk nog kleiner dan de Haarlemmerdijk _O-
  dinsdag 7 november 2023 @ 13:33:40 #236
294600 espri
pi_211222562
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 13:32 schreef pullup het volgende:

[..]

We sliepen zo ongeveer aan de grootste ( en eigenlijk enige winkelstraat) in Reykjavik en die is eigenlijk nog kleiner dan de Haarlemmerdijk _O-
Klopt, je bent er zo door heen ja.
  dinsdag 7 november 2023 @ 13:38:04 #237
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_211222627
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 13:32 schreef pullup het volgende:

[..]

Je moet er ook niet naartoe gaan om te winkelen.
pi_211222680
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 november 2023 13:38 schreef Domnivoor het volgende:

[..]
Je moet er ook niet naartoe gaan om te winkelen.
Haha nee klopt ook wel ( is toch veel te duur allemaal ) Ik was ook natuurlijk met van die echte hikers verder maar dat is niet helemaal mijn ding.
Die lui waren dan weer verbaasd dat ik een hele dag heb besteed om een busreisje te maken naar het Bobby Fischer museum en zijn graf heb bezocht, voor mij het hoogtepuntje van de trip :P
pi_211222714
twitter
  dinsdag 7 november 2023 @ 13:45:15 #240
294600 espri
pi_211222750
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 november 2023 13:42 schreef pullup het volgende:
[ twitter ]
_O- O+
pi_211222912
quote:
[ twitter ]
Mama denkt ik geef een kind een speen, en dan filmen wat er gaat gebeuren
pi_211222938
quote:
[ twitter ]
Blijft raar waarom jr dit zou filmen
Trust nobody
pi_211222945
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 13:58 schreef HappyCharly het volgende:

[..]
Als je toch bezig bent :P
pi_211222976
quote:

[..]
Voor de views :P
pi_211223119
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 13:59 schreef pullup het volgende:

[..]
Als je toch bezig bent :P
Vind ik stom
Trust nobody
pi_211223120
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 14:02 schreef Lovely het volgende:

[..]
Voor de views :P
Stom
Trust nobody
pi_211223497
Gemene moeder
pi_211223503
Deze had mazzel

twitter
pi_211223740
quote:
[ twitter ]
Kut moeder.
Koop 2 spenen, gierig wijf.
  Spellchecker dinsdag 7 november 2023 @ 15:22:34 #250
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_211223768
quote:

[..]
Voor de likes.
En dan vooral op internet slingeren.
  dinsdag 7 november 2023 @ 15:30:35 #251
294600 espri
pi_211223874
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 november 2023 15:19 schreef oma-Nijn het volgende:

[..]
Kut moeder.
Koop 2 spenen, gierig wijf.
_O-
  dinsdag 7 november 2023 @ 16:52:46 #252
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_211224907
had geen tweeling genomen
Musica Español
Come On
pi_211225004
quote:
99s.gif Op dinsdag 7 november 2023 16:52 schreef chufi het volgende:
Gewoon 1 terug sturen :D
pi_211225044
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 17:00 schreef Lovely het volgende:

[..]
Gewoon 1 terug sturen :D
De rechter begint.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_211225064
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 november 2023 17:03 schreef engine het volgende:

[..]
De rechter begint.
Dan die de doos in met een retour sticker
Of de ooievaar bellen _O-
pi_211225072
Of 1 speen en 2 boxbeugels :+
pi_211225082
En een mini boksring :P
  dinsdag 7 november 2023 @ 17:16:54 #258
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_211225120
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 november 2023 17:03 schreef engine het volgende:

[..]
De rechter begint.
Voor de kijkers ?
Musica Español
Come On
pi_211225147
Van allebei de helft
pi_211225268
Kan iemand even melden in

SPOILER
als het weer open is, dat ik een onzin ban heb. Ik kan dus ook niet lezen wat ze posten over mij.
Heel irritant :P
pi_211225293
quote:
4s.gif Op dinsdag 7 november 2023 17:38 schreef aloa het volgende:

SPOILER
als het weer open is, dat ik een onzin ban heb. Ik kan dus ook niet lezen wat ze posten over mij.
Done
pi_211225310
quote:
4s.gif Op dinsdag 7 november 2023 17:38 schreef aloa het volgende:

SPOILER
:|W |:) Man3 nog aan toe
pi_211225315
quote:
99s.gif Op dinsdag 7 november 2023 16:52 schreef chufi het volgende:
vertel dat mijn broertje en schoonzus, LOL. of ik nu haha
pi_211225329
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 november 2023 17:08 schreef oma-Nijn het volgende:
Of 1 speen en 2 boxbeugels :+
En dan filmen. *O*
pi_211225331
echt uit ervaring ermee, tweeling onwijs leuk het idee, maar geeft hoop drama, naja.
pi_211225334
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 17:43 schreef Shii het volgende:

[..]
En dan filmen. *O*
Gaat beter filmpje worden ja.
pi_211225338
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 november 2023 17:42 schreef pullup het volgende:

[..]
:|W |:) Man3 nog aan toe
Ja sorry...zie nu een hele rij aan quote alerts _O- maar kan niet zien waar het over gaat :@
pi_211225344
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 17:43 schreef Shii het volgende:

[..]
En dan filmen. *O*
ik kan me vooral herinneren nu dat het dan schattig was he baby toen nog en ff flesje geven.

en dat ik ondergekotst werd, naja humor alom.
pi_211225350
quote:
4s.gif Op dinsdag 7 november 2023 17:44 schreef aloa het volgende:

[..]
Ja sorry...zie nu een hele rij aan quote alerts _O- maar kan niet zien waar het over gaat :@
Kan ik je ook wel melden

Gaat helemaal nergens over :N
pi_211225351
fuuuuuuuuuuuuclk LOL

en ja er zijn foto's en filmpjes van, want dat was toch schattig.

Ga ik ze delen no way :P
pi_211225352
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 17:40 schreef Lovely het volgende:

[..]
Done
Bedankt daarvoor ^O^
pi_211225355
quote:
4s.gif Op dinsdag 7 november 2023 17:45 schreef aloa het volgende:

[..]
Bedankt daarvoor ^O^
Ze zijn er blij mee hoor, vele juich smileys
pi_211225357
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 17:45 schreef pullup het volgende:

[..]
Kan ik je ook wel melden

Gaat helemaal nergens over :N
:D _O-

Heerlijk.

Is de vulkaan al ontploft?
  dinsdag 7 november 2023 @ 17:46:55 #274
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_211225358
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 17:42 schreef kree het volgende:

[..]
vertel dat mijn broertje en schoonzus, LOL. of ik nu haha
Genetisch ?
Musica Español
Come On
pi_211225367
quote:
99s.gif Op dinsdag 7 november 2023 17:46 schreef chufi het volgende:

[..]
Genetisch ?
totaal geen tweelingen in de hele familie, hun zijn de eerste.
pi_211225370
quote:
4s.gif Op dinsdag 7 november 2023 17:46 schreef aloa het volgende:

[..]
:D _O-

Heerlijk.

Is de vulkaan al ontploft?
:D

Helaas, ben stiekem wel benieuwd waar hij los gaat
pi_211225374
Heb je wel eens je buren aan je deur gehad?
Vraag op 538 8-)
pi_211225382
quote:
4s.gif Op dinsdag 7 november 2023 17:48 schreef aloa het volgende:
Vraag op 538 8-)
Wat een rare vraag _O-
pi_211225385
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 november 2023 17:48 schreef pullup het volgende:

[..]
:D

Helaas, ben stiekem wel benieuwd waar hij los gaat
En hoe groot ook.
Die bodem is wel veel meer gestegen dan vorige keren...
pi_211225387
quote:
Vraag op 538 8-)
Jensen in de ochtend ken je denk wel en de rest?
pi_211225391
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 17:49 schreef kree het volgende:

[..]
Jensen in de ochtend ken je denk wel en de rest?
Dit is zijn broer.
pi_211225410
  dinsdag 7 november 2023 @ 17:57:00 #283
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_211225458
quote:
Vraag op 538 8-)
Buuv komt regelmatig vragen om kopje suiker, maar ik zeg dan dat ik zoetjes gebruik
Musica Español
Come On
pi_211225472
quote:
99s.gif Op dinsdag 7 november 2023 17:57 schreef chufi het volgende:

[..]
Buuv komt regelmatig vragen om kopje suiker, maar ik zeg dan dat ik zoetjes gebruik
Toen ik hier 2 dagen woonde kwam de buurvrouw al boos aan de deur :')
  dinsdag 7 november 2023 @ 17:59:02 #285
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_211225479
quote:
4s.gif Op dinsdag 7 november 2023 17:58 schreef aloa het volgende:

[..]
Want je had je niet voorgesteld of stond de muziek te hard?
Musica Español
Come On
pi_211225501
quote:
99s.gif Op dinsdag 7 november 2023 17:59 schreef chufi het volgende:

[..]
Want je had je niet voorgesteld of stond de muziek te hard?
Mijn kinderen stuiterden op de skippybal door het huis. _O-
Had ze last van..
pi_211225513
quote:
4s.gif Op dinsdag 7 november 2023 18:01 schreef aloa het volgende:

[..]
Mijn kinderen stuiterden op de skippybal door het huis. _O-
Had ze last van..
Poeh :D Dat zal een lange zit voor haar geworden zijn dan _O-

Doe je niks aan
pi_211225525
quote:
4s.gif Op dinsdag 7 november 2023 17:58 schreef aloa het volgende:

[..]
owh duurde nog lang, ik woonde er nog geeneens, maar moest hele shit schuren en verven

min of meer zei ze wanneer kapt t is met die herrie :')

Haha ja sorry buuf moet ff gebeuren, nu mag ik dr btw wel trouwens.
pi_211225527
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 18:03 schreef pullup het volgende:

[..]
Poeh :D Dat zal een lange zit voor haar geworden zijn dan _O-

Doe je niks aan
Zeikwijf was het...maar daar stond ze om bekend.
pi_211225545
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 18:04 schreef kree het volgende:

[..]
owh duurde nog lang, ik woonde er nog geeneens, maar moest hele shit schuren en verven

min of meer zei ze wanneer kapt t is met die herrie :')

Haha ja sorry buuf moet ff gebeuren, nu mag ik dr btw wel trouwens.
Beetje geven en nemen toch.
Ik ben nog nooit boos naar buren geweest. Wel overlast gehad, maar dan kregen ze dat wel even terug.
  dinsdag 7 november 2023 @ 18:06:53 #291
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_211225554
quote:
4s.gif Op dinsdag 7 november 2023 18:04 schreef aloa het volgende:

[..]
Ze is niet meer je buuv?
Musica Español
Come On
pi_211225556
quote:
4s.gif Op dinsdag 7 november 2023 18:05 schreef aloa het volgende:

[..]
Beetje geven en nemen toch.
Ik ben nog nooit boos naar buren geweest. Wel overlast gehad, maar dan kregen ze dat wel even terug.
owh ik ook niet hoor en begreep het eigenlijk pas toen de buuf aan de andere kant van me overleed en dat de Somalische buren erin trokken die ook gingen klussen, hoe gehorig het was :P
pi_211225581
quote:
4s.gif Op dinsdag 7 november 2023 18:04 schreef aloa het volgende:

[..]
Deed aan watersport :?
pi_211225589
en wil ik ff gezegd hebben dit, want altijd gezeik over buitenlanders? Maar ik niet gehad met hun eigenlijk? Vond t heel aardige gast wel eigenlijk en nog?

Hoor wel eens z'n ruzie dan met zn vrouw in Arabisch of iig wat ik niet versta, maargoed dat zal bij elk stel wel zijn.

Geen last van hem, aardige gozer.
pi_211225600
Het stel boven me heeft in redelijk rap tempo 3 kinderen op de wereld geholpen

Die maken ook wel wat herrie :D Ze blijven denk ik ook niet heel lang meer hier dus dat zal zich wel oplossen
pi_211225606
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 18:11 schreef pullup het volgende:
Het stel boven me heeft in redelijk rap tempo 3 kinderen op de wereld geholpen

Die maken ook wel wat herrie :D Ze blijven denk ik ook niet heel lang meer hier dus dat zal zich wel oplossen
eentje hier naast me, maar die is eigenlijk aardig rustig.
pi_211225618
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 18:12 schreef kree het volgende:

[..]
eentje hier naast me, maar die is eigenlijk aardig rustig.
Ja hoor deze kids regelmatig janken maar volume valt wel mee hoor, denk gewoon dat het redelijk geïsoleerd is hier
pi_211225622
quote:
99s.gif Op dinsdag 7 november 2023 18:06 schreef chufi het volgende:

[..]
Ze is niet meer je buuv?
Helaas niet.
pi_211225627
quote:
4s.gif Op dinsdag 7 november 2023 18:14 schreef aloa het volgende:

[..]
Helaas niet.
Helaas? :D Je hebt er iets ergers voor teruggekregen?
pi_211225631
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 november 2023 18:14 schreef pullup het volgende:

[..]
Helaas? :D Je hebt er iets ergers voor teruggekregen?
Ja _O-
Ik had geen last van haar verder..
pi_211225648
Buren tja soms zijn ze leuk soms niet.. :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')