abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 6 november 2023 @ 23:27:44 #1
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
  maandag 6 november 2023 @ 23:34:10 #2
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_211217860
Dingetje ?
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  maandag 6 november 2023 @ 23:36:35 #3
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_211217868
@pullup als je een VPN hebt dan moet je de serie van Bose eens ff kijken op https://www.mitele.es/directo/telecinco/

nu live
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  dinsdag 7 november 2023 @ 00:17:05 #4
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_211218010
Wacht wat, morsecode in tv series tunes? :D

quote:
In the case of Morse, composer Barrington Pheloung has an accompaniment which is not only a rhythmic morse code figure on a single note, but also spells out the letters M.O.R.S.E in morse code.
Some argue that the code is slightly incorrect as the beat has microscopically prolonged spacing between the first two dashes of the rhythm, so instead of MORSE the sequence actually spells out ‘T T O R S E’.
The cleverest example is Ronnie Hazlehurst’s score for “Some Mothers Do ’Ave ’Em”. Hazlehurst (1928-2007) was perhaps the greatest theme tune composer of all time; his work with tape loops and cash·register percussion on “Are You Being Served?” was verging on genius…

“Some Mothers..”’ opening melody played by two piccolos, spells out the show’s full title in Morse code. It’s a measure of Hazlehurst’s talent that he could compose a piece of music under this constraint…
pi_211218119
quote:
99s.gif Op maandag 6 november 2023 23:34 schreef chufi het volgende:
Dingetje ?
pi_211218392
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_211218427
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_211218447
twitter
pi_211218528
twitter
pi_211218589
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 02:48 schreef FreshFruit het volgende:
[ twitter ]
die dieren filmpjes blijven leuk wel altijd. :)
Do what you love, love what you do!
pi_211218598
quote:
17s.gif Op dinsdag 7 november 2023 03:35 schreef kree het volgende:

[..]
die dieren filmpjes blijven leuk wel altijd. :)
twitter
pi_211218607
pi_211218761
pi_211218778
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 04:15 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Dit is zo mooi. O+
vind dat echt mooi dat soort filmpjes.
pi_211218787
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 04:18 schreef kree het volgende:

[..]
vind dat echt mooi dat soort filmpjes.
Ik ben ook opgegroeid met veel dieren,blijft altijd leuk om te zien.
pi_211218799
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 04:21 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Ik ben ook opgegroeid met veel dieren,blijft altijd leuk om te zien.
O+
pi_211218814
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 04:25 schreef kree het volgende:

[..]
O+
Jij hebt geen dieren vanwege je werk toch?
pi_211218836
twitter
pi_211218839
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 04:28 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Jij hebt geen dieren vanwege je werk toch?
Ik nu niet, maar vroeger altijd honden thuis, aquarium nog gehad, valkparkieten enzo. ;)
pi_211218842
jij wel trouwens? weet niet?

Ik zou wel willen, maar ik ben alleen en dan is t lullig voor dieren om de hele dag alleen thuis te zitten en niet handig ook.
pi_211218859
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 04:36 schreef kree het volgende:
jij wel trouwens? weet niet?

Ik zou wel willen, maar ik ben alleen en dan is t lullig voor dieren om de hele dag alleen thuis te zitten en niet handig ook.
2 hondjes,
1 kat,
3 slangen,
4 parkieten,
vissen
en een schildpad.
pi_211218865
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 04:41 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
2 hondjes,
1 kat,
3 slangen,
4 parkieten,
vissen
en een schildpad.
haha zo leuk :)

Ik zou willen wel hoor, maar mss valkparkiet ofzo, maar vindt t te erg om dan zo'n beestje elke dag helemaal alleen te moeten laten zijn om dat nu te doen.
pi_211218870
pi_211218875
quote:
17s.gif Op dinsdag 7 november 2023 04:44 schreef kree het volgende:
[ link | afbeelding ]
Dit herinner ik me opeens.
pi_211218876
was helemaal jonkies want ze kregen nestje toen en etc. Toen nog te jong om weg te vliegen gelijk.
pi_211218880
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 04:45 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Dit herinner ik me opeens.
jaaaaaa mn schatjes, meerdere daarvan trouwens. maar ben beetje op terug gekomen soort van hoor om ze in kleine kooi te houden ook wel.
pi_211218886
pa en ma valkparkiet gingen dood trouwens door een experiment dat mijn broertje het goed diee vond om lood te smelten voor vislood in de schuur.

Thanks god heeft ons dat dus gered.

Toen nog maar weer paar terug gehaald van de dierenwinkel die ze wilde verkopen. maarja he
pi_211218891
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 04:47 schreef kree het volgende:
pa en ma valkparkiet gingen dood trouwens door een experiment dat mijn broertje het goed diee vond om lood te smelten voor vislood in de schuur.

Thanks god heeft ons dat dus gered.

Toen nog maar weer paar terug gehaald van de dierenwinkel die ze wilde verkopen. maarja he
WTF,net zoals dat ze vogels meenamen in de mijnen?
pi_211218902
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 04:48 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
WTF,net zoals dat ze vogels meenamen in de mijnen?
Nou dat is serieus wel voor ons ja dat het was....?

Je moet bedenken ik was 14 ofzo doen denk he en m'n broertje nog jonger.

Dys was winter dus stond (de vrij grote kooi) in de schuur)

Wij daar lood smelten en weet ik veel wat, ineens vielen die vogels van hun stokjes. mijn dus.

En WTF

Nog geprobeerd ze te redden wel, maar was al te laat, maar heeft wss ons gered van echt een probleem. Hoe verdrietig ik daar trouwens ik niet om was, maargoed heeft ons gered.

Dat is echt het ware verhaal trouwens.
pi_211218912
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 04:51 schreef kree het volgende:

[..]
Nou dat is serieus wel voor ons ja dat het was....?

Je moet bedenken ik was 14 ofzo doen denk he en m'n broertje nog jonger.

Dys was winter dus stond (de vrij grote kooi) in de schuur)

Wij daar lood smelten en weet ik veel wat, ineens vielen die vogels van hun stokjes. mijn dus.

En WTF

Nog geprobeerd ze te redden wel, maar was al te laat, maar heeft wss ons gered van echt een probleem. Hoe verdrietig ik daar trouwens ik niet om was, maargoed heeft ons gered.

Dat is echt het ware verhaal trouwens.
Ik geloof je,maar wat een geluk dat je er nog bent dan.Wat zei je vader?
pi_211218913
was zo verdrietig toen, en ze hadden jonkies gehad, die we toen iig nog makkelijk kwijt konden bij de dierenwinkel voor een schijntje trouwens.

Maar paar terug van gehaald door dit, en toen heb ik nog lang ze gehouden wel.
pi_211218918
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 04:54 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Ik geloof je,maar wat een geluk dat je er nog bent dan.Wat zei je vader?
Nou die deed zijn best om te helpen, ik herinner me vaag nog een soort proberen te beademen ofzo,,, maarja hoe doe je dat met een vogel he?

Dood alle twee, ik helemaal verdrietig. Maar dat is stukje geschiedenis erover hoor.

Je weet mijn pa is ook inmddels allang overleden, maar kan het me nog goed herinneren wel.
pi_211218930
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 04:56 schreef kree het volgende:

[..]
Nou die deed zijn best om te helpen, ik herinner me vaag nog een soort proberen te beademen ofzo,,, maarja hoe doe je dat met een vogel he?

Dood alle twee, ik helemaal verdrietig. Maar dat is stukje geschiedenis erover hoor.

Je weet mijn pa is ook inmddels allang overleden, maar kan het me nog goed herinneren wel.
Mooi gesprek dit.
Myn heit is een paar jaar geleden overleden een jaar na mijn moeder.
pi_211218941
Ook nog en is ander verhaal, was er eentje ontsnapt enzo en weg gevlogen.

Tja, echt wat doe je dan? was voor tijd van Facebook, dus zijn vrouwtje in een kooi buiten gezet en toen kwam ie weer aanvliegen na een paar dagen enzo.....

kon hem op m'n handen zetten en weer terug zetten enzo in de grote kooi. naja
pi_211218950
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 04:59 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Mooi gesprek dit.
Myn heit is een paar jaar geleden overleden een jaar na mijn moeder.
jaaaa is lastig toch he?
pi_211218961
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 05:04 schreef kree het volgende:

[..]
jaaaa is lastig toch he?
Dubbel,het is juist wel mooi om goede herinneringen op te halen en tussendoor voel je de pijn van gemis.
pi_211218964
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 05:07 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Dubbel,het is juist wel mooi om goede herinneringen op te halen en tussendoor voel je de pijn van gemis.
ja dat is het wel, het is voor mij langer terug, maar nog steeds wel dat ik t soms lastig vind hoor of verdrietig over kan zijn.
pi_211218967
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 05:08 schreef kree het volgende:

[..]
ja dat is het wel, het is voor mij langer terug, maar nog steeds wel dat ik t soms lastig vind hoor of verdrietig over kan zijn.
Of dat je nog iets wil vragen.
pi_211218986
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 05:09 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Of dat je nog iets wil vragen.
Meer dus zou graag eens willen kletsen van hoe het dan nu ging ofzo met mij ook en zeg maar al die ellende na zijn toch plotseling best wel overlijden na kort ziekbed, maarja die zul je nooit meer weten he?

In het hiernamaals mss. dus naja ik hou daar soort van aan vast, maar ben niet zo overtuigd als rest gelovigen mss.
pi_211218995
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 05:13 schreef kree het volgende:

[..]
Meer dus zou graag eens willen kletsen van hoe het dan nu ging ofzo met mij ook en zeg maar al die ellende na zijn toch plotseling best wel overlijden na kort ziekbed, maarja die zul je nooit meer weten he?

In het hiernamaals mss. dus naja ik hou daar soort van aan vast, maar ben niet zo overtuigd als rest gelovigen mss.
Je bent toch best gelovig? Je speelt ook bij kerkdiensten.
pi_211219008
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 05:13 schreef kree het volgende:

[..]

Die ellende van jou; hij zou eerst heel woosboest op je zijn geweest maar nu ook weer trots op je zijn.
pi_211219009
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 05:15 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Je bent toch best gelovig? Je speelt ook bij kerkdiensten.
jawel, en ik sta daar ook echt voor wel. Omdat iig denk dat het hulp kan bieden.

Maar heb er best wel eens twijfels over? want afgezien van christelijk opgevoed heb ik ook best wel meer wetenschappelijke inslag.

maar in feite maakt het er niet eens voor uit?
Ik denk als mensen er wat aan hebben en het doet geen kwaad en staat voor anderen helpen, dan ben ik er ok mee.
pi_211219016
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 05:18 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Die ellende van jou; hij zou eerst heel woosboest op je zijn geweest maar nu ook weer trots op je zijn.
denk niet eens hoor? dat christelijk was wel met opvoeding, maar het werd ook neit keihard erin geslagen om het zo maar te zeggen.

Het is mijn eigen keuze geweest omdat ik me er opzich in kan vinden, maargoed, zijn altijd twijfels he. later dus als je de rest van de verhalen kent.
pi_211219025
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 05:20 schreef kree het volgende:

[..]
denk niet eens hoor? dat christelijk was wel met opvoeding, maar het werd ook neit keihard erin geslagen om het zo maar te zeggen.

Het is mijn eigen keuze geweest omdat ik me er opzich in kan vinden, maargoed, zijn altijd twijfels he. later dus als je de rest van de verhalen kent.
De laatste keer dat ik zijn hand vasthield wist ik wel dat het goed zat.
pi_211219032
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 05:22 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
De laatste keer dat ik zijn hand vasthad wist ik wel dat het goed zat.
Ik ook wel, hmmm weet niet echt meer, wat zei ie. "zal er altijd zijn voor jullie". en toen was t over. en tja mja, vaak over gedacht dat nog, maar nog is het heftig om aan terug te denken.

Ik heb daar echt serieus een trauma van om dat zo te hebben gehad nog steeds, niet makkelijk zoiets.
pi_211219036
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 05:24 schreef kree het volgende:

[..]
Ik ook wel, hmmm weet niet echt meer, wat zei ie. "zal er altijd zijn voor jullie". en toen was t over. en tja mja, vaak over gedacht dat nog, maar nog is het heftig om aan terug te denken.
Jij begint erover.
pi_211219042
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 05:25 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Jij begint erover.
weet ik omdat het niet erg is om erover te praten wmb, maar tis soms beetje lastig dan wel
pi_211219045
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 05:24 schreef kree het volgende:

[..]

Ik heb daar echt serieus een trauma van om dat zo te hebben gehad nog steeds, niet makkelijk zoiets.
Leeft je moeder nog?
pi_211219047
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 05:26 schreef kree het volgende:

[..]
weet ik omdat het niet erg is om erover te praten wmb, maar tis soms beetje lastig dan wel
Is juist goed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')