Als je maar zwevend richting een stemlokaal gaat, is het top.quote:
Onderhandelen moet, imo. Je bent het Nederland verplicht als een partij 20+ zetels haalt. Ze dienen het volk. Nu neem je Timmermans als voorbeeld, maar wat als VVD de grootste wordt? Die liggen een stuk dichter bij Wilders. Moeten zij dan ook niet onderhandelen met PVV?quote:Op woensdag 22 november 2023 08:58 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Je bedoelt dat bv Timmermans en Wilders dan moeten onderhandelen en dat er dan het compromis uitkomt van niet minder asielzoekers maar ook geen huizen op landbouwgrond?
Welke coalitie zou jij gewild hebben?quote:Op woensdag 22 november 2023 09:20 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Onderhandelen moet, imo. Je bent het Nederland verplicht als een partij 20+ zetels haalt. Ze dienen het volk. Nu neem je Timmermans als voorbeeld, maar wat als VVD de grootste wordt? Die liggen een stuk dichter bij Wilders. Moeten zij dan ook niet onderhandelen met PVV?
Ik stem op geen van drie bovenstaande partijen en hoef ze het liefst allemaal niet in een coalitie,. Dus dat is niet waar mijn standpunt hierover vandaan komt.
Nee want zwevende mensen stemmen groenlinksquote:Op woensdag 22 november 2023 09:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als je maar zwevend richting een stemlokaal gaat, is het top.
Ieder zijn keuze, zolang iemand z'n stem maar niet verloren laat gaan, dat vind ik zonde.quote:Op woensdag 22 november 2023 09:21 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Nee want zwevende mensen stemmen groenlinks
BBB is misschien veiliger... PVV kan men alsnog uitsluiten en dan heb je wel de poppen aan het dansen hoor!quote:Op woensdag 22 november 2023 09:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Doe iedereen een lol en stem PVV.
Al kun je Dilan niet alles uit het verleden aanrekenen!quote:Op woensdag 22 november 2023 09:21 schreef rotaderp44 het volgende:
PVV, BBB of PlanNL nieuwe partij, ik zou het anders ook niet meer weten.
Timmersmans gaat ons helemaal naar de klote helpen en de VVD heeft het al naar de klote geholpen dus die zeker niet.
Klopt. Maar ook andersom hoor ik.quote:Op woensdag 22 november 2023 08:17 schreef XSbig het volgende:
[..]
Uit mijm hoek stappen een heleboel over van PVV naar de VVD.
Kan ook komen door de bedrijfstak hoor. (Bouw)
Dat weet ik ook niet helemaal,quote:Op woensdag 22 november 2023 09:21 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Welke coalitie zou jij gewild hebben?
Ben je grootgrondbezitter of aandeelhouder in de agro-industrie? Nee? Stem PVV.quote:Op woensdag 22 november 2023 09:23 schreef Bocaj het volgende:
[..]
BBB is misschien veiliger... PVV kan men alsnog uitsluiten en dan heb je wel de poppen aan het dansen hoor!
Het voelt wat oneerlijk omdat de groep voor en na je wel een studiefinanciering kregen. De basisbeurs was iets van 250 euro, stel je doet een lange opleiding van 6 jaar, dan was de totale lening nog maar ¤ 18.000,-. Dit terwijl hoger onderwijs gemiddeld echt een goede investering voor de rest van je leven is.quote:Op dinsdag 21 november 2023 22:13 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Achterlijke studenten die nog D66 stemmengelukkig scoren ze niet zo hoog meer, maar na het instemmen voor het leenstelsel zijn ze een hoop kwijtgeraakt. Wat een keuze was dat zeg
Het campagnetopic is elders toch?quote:Op woensdag 22 november 2023 09:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ben je grootgrondbezitter of aandeelhouder in de agro-industrie? Nee? Stem PVV.
Iemand een hele domme keuze uit z'n hoofd praten heeft niets met campagne te maken. Zo'n walgelijke partij waarbij het alleen maar om die 1% gaat die ook nog eens helemaal niets te klagen hebben moet je niet willen als klootjesvolk. Het is gewoon een VVD voor de boeren.quote:Op woensdag 22 november 2023 09:34 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Het campagnetopic is elders toch?
Jij kunt het een domme keuze vinden, maar we hoeven elkaar niet te overtuigen of om te praten in dit topic.quote:Op woensdag 22 november 2023 09:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Iemand een hele domme keuze uit z'n hoofd praten heeft niets met campagne te maken. Zo'n walgelijke partij waarbij het alleen maar om die 1% gaat die ook nog eens helemaal niets te klagen hebben moet je niet willen als klootjesvolk. Het is gewoon een VVD voor de boeren.
Dat zullen andere mensen over jouw keuze vinden.quote:Op woensdag 22 november 2023 09:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Iemand een hele domme keuze uit z'n hoofd praten heeft niets met campagne te maken. Zo'n walgelijke partij waarbij het alleen maar om die 1% gaat die ook nog eens helemaal niets te klagen hebben moet je niet willen als klootjesvolk. Het is gewoon een VVD voor de boeren.
Ook kritiek van de mensen die nu wel voor de PVV gaan? PVV was eerder wel een stuk(je) fellerquote:Op woensdag 22 november 2023 09:40 schreef Tekaschi het volgende:
Ben altijd open geweest over het stemmen op de PVV, jarenlang best wel wat kritiek gehad van sommige mensen, hoor nu toch wel wat mensen die nooit PVV gestemd hebben zeggen dat ze PVV gestemd hebben of gaan stemmen vandaag in mijn kringen. Ze zijn het zat allemaal. Zeg niet dat de PVV de grootste wordt, moet het nog maar zien, maar verrast mij wel dat toch veel mensen zo overstag gaan.
Van mij mogen ze de grootste worden. Zul je zien dat al die mensen de volgende keer weer op een hele andere partij stemmenquote:Op woensdag 22 november 2023 09:40 schreef Tekaschi het volgende:
Ben altijd open geweest over het stemmen op de PVV, jarenlang best wel wat kritiek gehad van sommige mensen, hoor nu toch wel wat mensen die nooit PVV gestemd hebben zeggen dat ze PVV gestemd hebben of gaan stemmen vandaag in mijn kringen. Ze zijn het zat allemaal. Zeg niet dat de PVV de grootste wordt, moet het nog maar zien, maar verrast mij wel dat toch veel mensen zo overstag gaan.
Dat.quote:Op woensdag 22 november 2023 09:42 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Van mij mogen ze de grootste worden. Zul je zien dat al die mensen de volgende keer weer op een hele andere partij stemmen
Ja natuurlijk want al die mensen stemden eerder dit jaar nog op de BBB.quote:Op woensdag 22 november 2023 09:42 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Van mij mogen ze de grootste worden. Zul je zien dat al die mensen de volgende keer weer op een hele andere partij stemmen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |