SPOILER: Twitteraccounts van een aantal betrouwbare twitteraarsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kaart van de Gazastrook en informatie over de GazastrookOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Geschiedenis conflictOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Enkele belangrijke links
Liveblog Nu.nl
Liveblog NOS
Liveblog ADSPOILER: LivestreamsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steve Lookner live
[ Bericht 7% gewijzigd door Momo op 06-11-2023 18:22:07 ]'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio![]()
Mijn broek is bij het lezen van jouw post zowaar afgezakt terwijl ik een riem om heb en op een stoel zit.quote:Op maandag 6 november 2023 17:42 schreef Vallon het volgende:
[..]
Nee, dat zijn hun ouders die dat zelf hun kinderen hebben aangedaan of konden laten aandoen.
Erg knap.![]()
@HowardRoark Ja, ongeveer heel Israel wil dat en Hamas blijft zich tussen de Palestijnse burgers mengen.
Dus die Palestijnse burgers zijn ook het slachtoffer. Dat is een feit en daarvoor hoef je echt geen hekel te hebben aan Palestijnen. Die mensen zijn op het verkeerde tijdstip op de verkeerde plaats.
Helaas.![]()
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon n op n teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.![]()
Dan zullen ze vast niet rouwig zijn om het mollen van hamas.quote:Op maandag 6 november 2023 17:53 schreef Jacy-Jacy het volgende:
@:HowardRoark Ja, ongeveer heel Israel wil dat en Hamas blijft zich tussen de Palestijnse burgers mengen.
Dus die Palestijnse burgers zijn ook het slachtoffer. Dat is een feit en daarvoor hoef je echt geen hekel te hebben aan Palestijnen. Die mensen zijn op het verkeerde tijdstip op de verkeerde plaats.
Helaas.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Als je Hamas laat voortbestaan gaan ze ook nog heel veel onschuldige slachtoffers maken.quote:Op maandag 6 november 2023 17:58 schreef Ulx het volgende:
[..]
Dan zullen ze vast niet rouwig zijn om het mollen van hamas.
Dus het is kiezen uit twee kwaden.![]()
Wtf, mooi dat dit in Amerika gebeurd, hopelijk gaat hij een fijne 30 jaar tegemoet in de bak.quote:Op maandag 6 november 2023 17:58 schreef bitterbal het volgende:
mensen draaien echt door
https://9gag.com/gag/ay2wpvV
Dit is dus waar ik mij het meeste zorgen om maak, die groeiende tweeling in het westen.3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon n op n teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.![]()
lijkt op ontploffen te staan hequote:Op maandag 6 november 2023 18:03 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Wtf, mooi dat dit in Amerika gebeurd, hopelijk gaat hij een fijne 30 tegemoet in de bak.
Dit is dus waar ik mij het meeste zorgen om maak, die groeiende tweeling in het westen.
ook de haat hier naar elkaar![]()
Er even vanuit gaand dat het verhaal inderdaad is zoals het er staat: wat is er mis met zo'n idioot dat ie probeert mensen van de weg te rijden om een conflict op een ander continent? Of dat je vlaggen van andere mensen af rukt zoals in het filmpje een paar posts terug.quote:Op maandag 6 november 2023 17:58 schreef bitterbal het volgende:
mensen draaien echt door
https://9gag.com/gag/ay2wpvV
De enige andere vlag die ik zo tijdens een demonstratie behandeld heb zien worden, is de Koerdische vlag, ironisch gezien tijdens een anti-Isral-protest.![]()
denk pure haat en een gebrek aan intellect. Denk als je je zo gedraagt je echt gewoon zwakzinnig bentquote:Op maandag 6 november 2023 18:07 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Er even vanuit gaand dat het verhaal inderdaad is zoals het er staat: wat is er mis met zo'n idioot dat ie probeert mensen van de weg te rijden om een conflict op een ander continent? Of dat je vlaggen van andere mensen af rukt zoals in het filmpje een paar posts terug.
De enige andere vlag die ik zo tijdens een demonstratie behandeld heb zien worden, is de Koerdische vlag, ironisch gezien tijdens een anti-Isral-protest.![]()
Dit ja.quote:Op maandag 6 november 2023 18:09 schreef bitterbal het volgende:
Denk als je je zo gedraagt je echt gewoon zwakzinnig bentDe waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.![]()
net zoals die posters van de muur halen van die mensen die gegijzeld zijn. Das het probleem denk ik, dat veel mensen zich niet meer kunnen in leven in een ander ook al staat die aan de 'andere' kant.![]()
Belgische premier De Croo: Isralisch optreden in Gaza is ‘niet meer proportioneel’Toch wel moeten glimlachen bij ‘een gans vluchtelingenkamp’quote:De Belgische premier Alexander de Croo heeft kritiek geuit op het Isralische handelen in de Gazastrook. ‘Als men een gans vluchtelingenkamp platbombardeert met de bedoeling om n terrorist uit te schakelen, dan denk ik niet dat dit nog proportioneel is. Zoiets is een brug te ver,’ aldus De Croo.
De Croo voegt zich met zijn uitspraken bij zijn Ierse ambtsgenoot Leo Varadkar, die zich vrijdag al kritisch uitsprak over de Isralische bombardementen in de Gazastrook. ‘Wat ik op dit moment zie gebeuren is niet zomaar zelfverdediging. Het doet meer denken aan iets in de richting van wraak’, zei Varadkar.
Beide premiers voegden aan hun uitspraken toe dat hun regeringen het Isralische recht op zelfverdediging erkennen. De Croo noemt het ‘volkomen logisch’ dat Isral een ‘oplossing’ zoekt voor Hamas. ‘De vraag is op welke manier de oplossing gevonden moet worden’, voegt hij daaraan toe. De Croo roept Isral en Hamas op tot een staakt-het-vuren om een eind te maken aan ‘geweld en duizenden burgerslachtoffers’.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Nee, niet zwakzinnig. Haat en cultuur.quote:Op maandag 6 november 2023 18:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk pure haat en een gebrek aan intellect. Denk als je je zo gedraagt je echt gewoon zwakzinnig bentIntolerant voor intolerantie![]()
als je iemand van de weg probeert te rijden vanwege een vlag vind ik je toch echt zwakzinnig.quote:Op maandag 6 november 2023 18:12 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Nee, niet zwakzinnig. Haat en cultuur.![]()
Ik ga echt niet op 9gag klikken.quote:Op maandag 6 november 2023 17:58 schreef bitterbal het volgende:
mensen draaien echt door
https://9gag.com/gag/ay2wpvV![]()
Heb je misschien een samenvatting!Intolerant voor intolerantie![]()
oh man in auto probeert motorrijder van de weg te rijden omdat die een israelische vlag op zijn motor heeft bevestigd. Maar eindigt met auto onder een vrachtwagen en zit klemquote:Op maandag 6 november 2023 18:13 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Ik ga echt niet op 9gag klikken.![]()
Heb je misschien een samenvatting!![]()
hij heeft de motorrijder trouwens wel geraakt maakt ziet er niet gewond uit voor zover dat te zien is![]()
De beste man heeft natuurlijk gewoon gelijk.quote:Op maandag 6 november 2023 18:12 schreef Caland het volgende:
Belgische premier De Croo: Isralisch optreden in Gaza is ‘niet meer proportioneel’
[..]
Toch wel moeten glimlachen bij ‘een gans vluchtelingenkamp’zie email 27 oktober![]()
Die site bijt niet, het is veilig.quote:Op maandag 6 november 2023 18:13 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Ik ga echt niet op 9gag klikken.![]()
Heb je misschien een samenvatting!De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.![]()
Het valt volgens mij gelukkig nog wel mee. En idioot tot nu toe die de ruiten van een moskee ingooide. Is er n teveel maar het is niet zo dat de horden van Edwin Wagensveld aan de poorten staan.quote:Op maandag 6 november 2023 18:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
lijkt op ontploffen te staan he
ook de haat hier naar elkaar
Extreemrechts houdt zich erg slim koest op dit moment want die weten dat hun punt zichzelf wel verkoopt. Met elke Hamas- jihad- of Talibanvlag heeft Wilders er weer een paar honderd stemmen bij vrees ik.
Zoals Murray het gisteren ook verwoordde: als de politiek niets doet aan mensen die intolerant en gewelddadig zijn, dan doen demense het straks zelf en dan wordt het een stuk lelijker dan als er nu gecontroleerd en wettelijk gekaderd ingegrepen wordt.
In Duitsland worden de eerste stappen nu overwogen. Dat lijkt me een goede zaak. Om het draagvlak te houden voor een multiculturele samenleving zul je het kaf van het koren moeten scheiden en de extremisten echt aan moeten kunnen pakken, zowel de idioten die het schuim op de bek hebben staan bij het zien van een Davidsster en de mensen die willekeurige moslims en moskeen als doelwit beginnen te zien en hele bevolkingsgroepen willen deporteren.![]()
Normaalgesproken wel. Maar ik denk toch echt dat de primaire oorzaak haat is. De meest intelligente mensen liepen die posters met gijzelaars van de muur te rukken. De nazi-top waren intelligente mensen.quote:Op maandag 6 november 2023 18:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
als je iemand van de weg probeert te rijden vanwege een vlag vind ik je toch echt zwakzinnig.
Als je dan ook nog een cultuur hebt waar tegenspraak niet wordt geduld....
Intolerant voor intolerantie![]()
misschienquote:Op maandag 6 november 2023 18:17 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Normaalgesproken wel. Maar ik denk toch echt dat de primaire oorzaak haat is. De meest intelligente mensen liepen die posters met gijzelaars van de muur te rukken. De nazi-top waren intelligente mensen.
Als je dan ook nog een cultuur hebt waar tegenspraak niet wordt geduld....![]()
Komt haat niet voor uit gebrek aan kennis ?![]()
Gebrek aan intelligentie dus inderdaad zwakzinnig.quote:Op maandag 6 november 2023 18:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien![]()
Komt haat niet voor uit gebrek aan kennis ?De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.![]()
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
'Operatiekamers in Shifa-ziekenhuis Gaza-stad moeten over 48 uur dicht'
Het Shifa-ziekenhuis in Gaza-Stad heeft besloten om zes operatiekamers te sluiten vanwege een gebrek aan brandstof. Dat zegt de Brits-Palestijnse arts Ghassan Abu Sitteh tegen de NOS. "Voor de andere afdelingen waar geopereerd kan worden is nog maar genoeg brandstof voor 48 uur, terwijl het aantal gewonden blijft toenemen. Een parkeerplaats van het Shifa-ziekenhuis doet nu dienst als opvang voor gewonden die elders niet opgevangen kunnen worden", zegt hij.
Volgens de arts zullen die overgebleven operatiekamers in het ziekenhuis na die 48 uur ook moeten sluiten. Het Shifa-ziekenhuis is het grootste ziekenhuis van Gaza-Stad. Het aantal functionerende operatiekamers in heel Gaza neemt ook af, zegt Abu Sitteh. "Dat komt door een combinatie van directe aanvallen en een gebrek aan brandstof. Het zorgsysteem is compleet ingestort. De mensen die nog in leven, doen dat door de genade van God."
Lokale media meldden dat het leger van Isral vandaag ook een gerichte aanval heeft uitgevoerd op zonnepanelen op het ziekenhuis. Abu Sitteh bevestigt dat. Hiermee is een andere bron van energie voor het ziekenhuis beschadigd.
https://nos.nl/liveblog/2(...)ept-diplomaten-terug
Werden zeker ook gebruikt door hamas die panelen![]()
![]()
Ik noem Isral altijd een voorpost van het westen, maar wat ik echter niet wist, was dat Theodor Herzl, 1 van de belangrijkste grondleggers van het Zionistische project, een vergelijkbare bewoording gebruikte over de toekomstige joodse staat in Palestina. Kwam zijn citaat dan ook zojuist voor het eerst tegen. Uiteraard zag hij ook in dat Europa deze voorpost voor altijd zou moeten blijven verdedigen zoals we vandaag de dag zien gebeuren.
"We should there form a portion of a rampart of Europe against Asia, an outpost of civilization as opposed to barbarism. We should as a neutral State remain in contact with all Europe, which would have to guarantee our existence."
Theodor Herzl http://historymuse.net/readings/HerzlTHEJEWISHSTATE.htm
Dit woord kende ik niet![]()
rampart/ˈrampɑːt/
Definities bekijken in:
Architecture Military History Military noun
a defensive wall of a castle or walled city, having a broad top with a walkway and typically a stone parapet.
"a castle with ramparts and a moat"
Ik kwam de citaat tegen in deze video. Geen schokkende zaken, maar wel een goede opsomming. Hij geeft aan dat de primaire motivatie voor de westerse backing dan ook geopolitieke eigenbelang is.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
mja daar komt het toch weer op neer jaquote:Op maandag 6 november 2023 18:20 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Gebrek aan intelligentie dus inderdaad zwakzinnig.![]()
![]()
was hier ook niet sprake dat de bom het tunnelsysteem liet instorten waaraan de meeste mensen zijn overleden?quote:Op maandag 6 november 2023 18:12 schreef Caland het volgende:
Belgische premier De Croo: Isralisch optreden in Gaza is ‘niet meer proportioneel’
[..]
Toch wel moeten glimlachen bij ‘een gans vluchtelingenkamp’Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.![]()
quote:Op maandag 6 november 2023 18:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien![]()
Komt haat niet voor uit gebrek aan kennis ?
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´![]()
Gelukkig zijn de pro-Hamas mafklappers een hele kleine minderheid.quote:Op maandag 6 november 2023 18:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ook de haat hier naar elkaar100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
de directeur, woordvoerder van hamas, kan de brandstof halen uit de tunnels onder dit ziekenhuis.quote:Op maandag 6 november 2023 18:21 schreef bitterbal het volgende:
Het Shifa-ziekenhuis in Gaza-Stad heeft besloten om zes operatiekamers te sluiten vanwege een gebrek aan brandstof. Dat zegt de Brits-Palestijnse arts Ghassan Abu Sitteh tegen de NOS. "Voor de andere afdelingen waar geopereerd kan worden is nog maar genoeg brandstof voor 48 uur, terwijl het aantal gewonden blijft toenemen. Een parkeerplaats van het Shifa-ziekenhuis doet nu dienst als opvang voor gewonden die elders niet opgevangen kunnen worden", zegt hij.
Volgens de arts zullen die overgebleven operatiekamers in het ziekenhuis na die 48 uur ook moeten sluiten. Het Shifa-ziekenhuis is het grootste ziekenhuis van Gaza-Stad. Het aantal functionerende operatiekamers in heel Gaza neemt ook af, zegt Abu Sitteh. "Dat komt door een combinatie van directe aanvallen en een gebrek aan brandstof. Het zorgsysteem is compleet ingestort. De mensen die nog in leven, doen dat door de genade van God."
Lokale media meldden dat het leger van Isral vandaag ook een gerichte aanval heeft uitgevoerd op zonnepanelen op het ziekenhuis. Abu Sitteh bevestigt dat. Hiermee is een andere bron van energie voor het ziekenhuis beschadigd.
Werden zeker ook gebruikt door hamas die panelenReason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.![]()
Drie weken terug hadden ze toch al geen brandstof meer?quote:Op maandag 6 november 2023 18:21 schreef bitterbal het volgende:
Werden zeker ook gebruikt door hamas die panelenI hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Ben er bang voor, vanmorgen ook die idioot wat ruiten ingooit van een moskee, het helpt niet. Je krijgt dadelijk reactie op reactie totdat het echt goed misgaat. Je ziet het gewoon aankomen allemaal.quote:Op maandag 6 november 2023 18:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ook de haat hier naar elkaar3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon n op n teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.![]()
Kan me een UvA diploma-uitreiking herinneren...quote:Op maandag 6 november 2023 18:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gelukkig zijn de pro-Hamas mafklappers een hele kleine minderheid.got me a movie, I want you to know
slicing up eyeballs, I want you to know![]()
Logisch, de raketten moesten nog even ingezegend wordenquote:
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´![]()
wellicht geeft hamas elke keer net iets zodat er elke dag gezegd kan worden hoe slecht israel is dat ze geen brandstof binnenlaten.quote:Op maandag 6 november 2023 18:24 schreef Ulx het volgende:
[..]
Drie weken terug hadden ze toch al geen brandstof meer?Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
quote:Op maandag 6 november 2023 18:25 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Logisch, de raketten moesten nog even ingezegend worden![]()
![]()
Dat is geen tegenvoorbeeldquote:Op maandag 6 november 2023 18:25 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Kan me een UvA diploma-uitreiking herinneren...
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
ah iemand die aanwezig was. Hoe voelde je je toen?quote:Op maandag 6 november 2023 18:25 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Kan me een UvA diploma-uitreiking herinneren...Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Ik ben geen expert, maar haat is een emotie en dus kan ieder mens ermee te maken krijgen.quote:Op maandag 6 november 2023 18:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien![]()
Komt haat niet voor uit gebrek aan kennis ?
Of het door een gebrek aan kennis wordt veroorzaakt weet ik niet, het zal niet helpen om ieder geval. Cultuur en religie spelen volgens mij een hoofdrol bij Jodenhaat. Kennis helpt niet om het tegen te gaan, de hater KAN zijn standpunt niet veranderen. Leg een moslim maar eens uit dat Isral een net zo normaal land is als Jordani.![]()
Dat wordt 'm niet.![]()
En denk ook maar aan al die Marokkaanse kinderen op school, die niet over de Holocaust mogen of willen leren.Intolerant voor intolerantie![]()
kennis opnemen betekent dat er een ratio aanwezig moet zijn. Ontbreekt de ratio dan heeft kennis geen effect.quote:Op maandag 6 november 2023 18:28 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Ik ben geen expert, maar haat is een emotie en dus kan ieder mens ermee te maken krijgen.
Of het door een gebrek aan kennis wordt veroorzaakt weet ik niet, het zal niet helpen om ieder geval. Cultuur en religie spelen volgens mij een hoofdrol bij Jodenhaat. Kennis helpt niet om het tegen te gaan, de hater KAN zijn standpunt niet veranderen. Leg een moslim maar eens uit dat Isral een net zo normaal land is als Jordani.![]()
Dat wordt 'm niet.![]()
En denk ook maar aan al die Marokkaanse kinderen op school, die niet over de Holocaust mogen of willen leren.Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
kan je ze wel leren.quote:Op maandag 6 november 2023 18:28 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Ik ben geen expert, maar haat is een emotie en dus kan ieder mens ermee te maken krijgen.
Dat wordt 'm niet.![]()
En denk ook maar aan al die Marokkaanse kinderen op school, die niet over de Holocaust mogen of willen leren.![]()
![]()
sommige mensen zijn niet leerbaar. Kijk maar eens bij speciaal onderwijs.quote:Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
quote:Op maandag 6 november 2023 18:30 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
sommige mensen zijn niet leerbaar. Kijk maar eens bij speciaal onderwijs.![]()
![]()
simpele mensen hebben vaak de beste oplossingenquote:
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
klopt, maar niet alle kinderen... sommigen zijn niet leerbaar.quote:Op maandag 6 november 2023 18:31 schreef bitterbal het volgende:
ook mensen op speciaal onderwijs kunnen dingen lerenReason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Nee maar hoe dat nou met moslims te maken heeft zie ik nietquote:Op maandag 6 november 2023 18:31 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
klopt, maar niet alle kinderen... sommigen zijn niet leerbaar.![]()
![]()
Iets meer info over die raketmoskee.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
onder moslims zullen ook echt wel mensen zijn die niet leerbaar zijn, net zoals bij elke bevolkingsgroep dat is. Of ben je van mening dat er ook geen homo's in iran wonen?quote:Op maandag 6 november 2023 18:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee maar hoe dat nou met moslims te maken heeft zie ik nietReason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
nee maar dat is toch een vanzelfsprekendheid dus hoe is dat nu relevant voor dit topicquote:Op maandag 6 november 2023 18:33 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
onder moslims zullen ook echt wel mensen zijn die niet leerbaar zijn, net zoals bij elke bevolkingsgroep dat is. Of ben je van mening dat er ook geen homo's in iran wonen?![]()
het ging over kennis bijbrengen, etc.... soms kan dit niet.quote:Op maandag 6 november 2023 18:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maar dat is toch een vanzelfsprekendheid dus hoe is dat nu relevant voor dit topicReason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Ja klopt. En nu?quote:Op maandag 6 november 2023 18:34 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
het ging over kennis bijbrengen, etc.... soms kan dit niet.![]()
Die import van ellende baart mij ook de meeste zorgenquote:Op maandag 6 november 2023 18:07 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Er even vanuit gaand dat het verhaal inderdaad is zoals het er staat: wat is er mis met zo'n idioot dat ie probeert mensen van de weg te rijden om een conflict op een ander continent? Of dat je vlaggen van andere mensen af rukt zoals in het filmpje een paar posts terug.
De enige andere vlag die ik zo tijdens een demonstratie behandeld heb zien worden, is de Koerdische vlag, ironisch gezien tijdens een anti-Isral-protest.got me a movie, I want you to know
quote:Op maandag 6 november 2023 18:33 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
Iets meer info over die raketmoskee.
Hier ook zo'n/hetzelfde geval. Aan het eind laten ze namelijk zien dat de ontsteking vanuit een moskee gebeurde.![]()
Dat mag dan wel maar als er ook maar een vrouwenhaar of halve blote enkel te zien is dan worden ze boos.quote:Op maandag 6 november 2023 18:45 schreef Qarrad het volgende:
[..]
[ twitter ]
Hier ook zo'n/hetzelfde geval. Aan het eind laten ze namelijk zien dat de ontsteking vanuit een moskee gebeurde.![]()
Netanyahu ook.quote:Op maandag 6 november 2023 18:51 schreef havanagila het volgende:
Hamas heeft z'n zin gekregen met deze aanvallen....jammer.Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid![]()
BILD-verslaggever Frank Schneider legt uit waarom Duitsland op het kantelpunt is
Niet alleen Duitsland, helaas, er moet keihard ingegrepen worden in West Europagot me a movie, I want you to know
Gewoon is inmiddels wel gepasseerd.quote:Op maandag 6 november 2023 17:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk ziekenhuis gewoon niet bombaderen. Evacueren gaat ook gewoon oprecht niet.
De hamvraag is wat (te) doen als dat gebouw gebruikt wordt of medewerking geeft om Hamas terroristen of wapens in te huisvesten, lanceerbasis of toegang geeft tot aanvalstunnels en ander onrein gedoe ?
En ja, zelf wil Hamas - begrijpelijk - niet evacueren omdat ze daarmee hun strategie waardeloos wordt.
//
Opvallend hier is dat die ziekenhuizen, Isral nog niet bijkans op de knien hebben gesmeekt om te komen helpen hun patinten te verplaatsen naar desnoods wat ze mogelijk dan zien als de hel op aarde. Nu denk ik zelf dat je beter in het Zuiden kan zijn dan in het gewaarschuwde Noorden.
Je kan als ziekenhuis ook vragen om je te laten inspecteren. Dat over -en geheel uit is wanneer een aangestelde inspecteur daar(bij) ook maar een schrammetje oploopt.
Ik denk dat menig Rode Kruis supporter, Halve Maan activist en een Arts als idealist zonder grenzen, met Abbas bam Blinken tot Biden; zullen popelen een paar dagen een paar duizend immobiele patinten te kunnen redden.
Daarna kan de ziekenhuisdirectie de verpleegafdeling openstellen voor een doortastende inspectie en gedegen schoonmaak. Met wat geluk blijft er een detachement van IDF achter die kan zorgen dat de generatoren weer gaan draaien en impliciet zorgt dat het niet meer nodig is om te bombarderen.
Tzijn maar gedachten als mogelijk plannetje.... wanneer het Gaza echt gaat om uiteindelijk "onschuldige" mensen te redden en ze - desnoods maar even onder controle van Isral - een net wat veiliger toekomst te geven.
Zelf, redt Hamas het als autoriteit zeker niet meer om nog langer middels haar (uitgelokt) geweld dekking te bieden voor haar doeleinden."On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."![]()
het ifd heeft toch van die dingen die tunnels afsluiten. Zo'n opblaasbaar iets?quote:Op maandag 6 november 2023 19:24 schreef Vallon het volgende:
[..]
Gewoon is inmiddels wel gepasseerd.
De hamvraag is wat (te) doen als dat gebouw gebruikt wordt of medewerking geeft om Hamas terroristen of wapens in te huisvesten, lanceerbasis of toegang geeft tot aanvalstunnels en ander onrein gedoe ?
En ja, zelf wil Hamas - begrijpelijk - niet evacueren omdat ze daarmee hun strategie waardeloos wordt.
//
Opvallend hier is dat die ziekenhuizen, Isral nog niet bijkans op de knien hebben gesmeekt om te komen helpen hun patinten te verplaatsen naar desnoods wat ze mogelijk dan zien als de hel op aarde. Nu denk ik zelf dat je beter in het Zuiden kan zijn dan in het gewaarschuwde Noorden.
Je kan als ziekenhuis ook vragen om je te laten inspecteren. Dat over -en geheel uit is wanneer een aangestelde inspecteur daar(bij) ook maar een schrammetje oploopt.
Ik denk dat menig Rode Kruis supporter, Halve Maan activist en een Arts als idealist zonder grenzen, met Abbas bam Blinken tot Biden; zullen popelen een paar dagen een paar duizend immobiele patinten te kunnen redden.
Daarna kan de ziekenhuisdirectie de verpleegafdeling openstellen voor een doortastende inspectie en gedegen schoonmaak. Met wat geluk blijft er een detachement van IDF achter die kan zorgen dat de generatoren weer gaan draaien en impliciet zorgt dat het niet meer nodig is om te bombarderen.
Tzijn maar gedachten als mogelijk plannetje.... wanneer het Gaza echt gaat om uiteindelijk "onschuldige" mensen te redden en ze - desnoods maar even onder controle van Isral - een net wat veiliger toekomst te geven.
Zelf, redt Hamas het als autoriteit zeker niet meer om nog langer middels haar (uitgelokt) geweld dekking te bieden voor haar doeleinden.![]()
Een of andere schuim bom, en dat schuim wordt kei en keihard.quote:Op maandag 6 november 2023 19:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
het ifd heeft toch van die dingen die tunnels afsluiten. Zo'n opblaasbaar iets?<signature here>.![]()
Ik weet wel zeker dat de ziekenhuis directie in de pocket van Hamas is. En dat ze hun troefkaarten, duizenden zieken/gijzelaars niet zomaar laten gaan.quote:Op maandag 6 november 2023 19:24 schreef Vallon het volgende:
Opvallend hier is dat die ziekenhuizen, Isral nog niet bijkans op de knien hebben gesmeekt om te komen helpen![]()
ja dat . kan dat niet onder dat ziekenhuis?quote:Op maandag 6 november 2023 19:37 schreef ExTec het volgende:
[..]
Een of andere schuim bom, en dat schuim wordt kei en keihard.![]()
Het is bedoeld om ingangen af te sluiten. Zal aan de diameter van de gang liggen.quote:Op maandag 6 november 2023 19:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat . kan dat niet onder dat ziekenhuis?<signature here>.![]()
Zo'n directie krijgt ook gewoon de loop van een geweer in hun gezicht. Dat is bekend, hoor.quote:Op maandag 6 november 2023 19:37 schreef slashdotter3 het volgende:
Ik weet wel zeker dat de ziekenhuis directie in de pocket van Hamas is.<signature here>.![]()
Video - Steeds meer Isralirs willen een wapen: 'We vertrouwen niemand meer'
Sinds 7 oktober vroegen ruim 150.000 mensen een wapenvergunning aan. Dat kan nu makkelijker en sneller, door een versoepeling van de regels. Verslaggever Mitra Nazar bezocht een schietbaan in Herzliya.
https://nos.nl/l/2496904When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.![]()
Die voorruit is helemaal gatenkaas 😲
https://www.reddit.com/r/(...)aeli_special_forces/
Better footage of the israeli special forces assassination today in tul-karem![]()
Ik denk dat in het geval van die ziekenhuizen de IDF wel graag aan de wereld wil laten zien wat daar gebeurde. Daarom denk ik ook niet dat ze het ziekenhuis helemaal platgooien. Deden ze ook niet bij deze speelplaats voor kindertjes:quote:Op maandag 6 november 2023 19:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
het ifd heeft toch van die dingen die tunnels afsluiten. Zo'n opblaasbaar iets?I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
0:52 Allaaaah Akbar!
https://nos.nl/collectie/(...)len-door-luchtaanval
Bewoners vluchtelingenkamp overvallen door luchtaanval
"Vier van mijn kinderen zijn dood en mijn dochter ligt nog onder het puin. We kunnen haar niet vinden", vertelt Jamal Alaoul (69) die met zijn vrouw en kinderen in vluchtelingenkamp Al Maghazi in de Gazastrook woont.![]()
Zwakzinnig en waarschijnlijk werkloos, sociaal gesoleerd en de hele dag op social media haatberichten over Isral lurkendquote:Op maandag 6 november 2023 18:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk pure haat en een gebrek aan intellect. Denk als je je zo gedraagt je echt gewoon zwakzinnig bent![]()
0:55 Huilende moeder: Mijn zoon Atif, 42 jaar oud. Mijn andere zoon Jamal, 38 en Ahmed, 32 en mijn dochter Sujoed 28.quote:Op maandag 6 november 2023 19:55 schreef slashdotter3 het volgende:
0:52 Allaaaah Akbar!
https://nos.nl/collectie/(...)len-door-luchtaanval
Bewoners vluchtelingenkamp overvallen door luchtaanval
"Vier van mijn kinderen zijn dood en mijn dochter ligt nog onder het puin. We kunnen haar niet vinden", vertelt Jamal Alaoul (69) die met zijn vrouw en kinderen in vluchtelingenkamp Al Maghazi in de Gazastrook woont.![]()
Moeten ze eerst die tunnel(ingang) vinden voordat ze 'm vacum kunnen trekken, laten imploderen of over lengte (moeten) bunkerbusten.quote:Op maandag 6 november 2023 19:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
het ifd heeft toch van die dingen die tunnels afsluiten. Zo'n opblaasbaar iets?
//
Het lastige hierbij is o.a. dat wat eruit ziet als tunnel - denk aan een rooster in de straat of duer van een ijskeldertje niet perse daarmee ook een tunnel is. Wat ze dan o.a. doen is bekijken wat de activiteit en verkeersintensiteit rondom die vermoedelijke uit/ingangen is. Gaan er meer of mensen/goederen uit/in en op welke tijdstippen.
Hierbij ook weten dat herkenning van zaken dermate zijn verbeterd dat vanaf een hoogte van 5km bij wijze al worden vastgesteld of iemand zich wel geschoren heeft ( 1.8 gigapixel drone wat ruwweg 40-50x dat van al een zeer goede camera). Dit nog los van simpele seismisch meten waar getrappeld, geschuifeld en ja, genternet wordt."On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (Zapata)
Waaruit blijkt dat? Als dat zo is dan zouden we toch mogen verwachten dat IDF daar toch ook een raket lanceerplatform zietquote:Op maandag 6 november 2023 19:37 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat de ziekenhuis directie in de pocket van Hamas is. En dat ze hun troefkaarten, duizenden zieken/gijzelaars niet zomaar laten gaan.![]()
Israel had toch laatst als bewijs een een filmpje gedeeld waar de tunnels waren?quote:Op maandag 6 november 2023 20:07 schreef Vallon het volgende:
[..]
Moeten ze eerst die tunnel(ingang) vinden voordat ze 'm vacum kunnen trekken, laten imploderen of over lengte (moeten) bunkerbusten.
//
Het lastige hierbij is o.a. dat wat eruit ziet als tunnel - denk aan een rooster in de straat of duer van een ijskeldertje niet perse daarmee ook een tunnel is. Wat ze dan o.a. doen is bekijken wat de activiteit en verkeersintensiteit rondom die vermoedelijke uit/ingangen is. Gaan er meer of mensen/goederen uit/in en op welke tijdstippen.
Hierbij ook weten dat herkenning van zaken dermate zijn verbeterd dat vanaf een hoogte van 5km bij wijze al worden vastgesteld of iemand zich wel geschoren heeft ( 1.8 gigapixel drone wat ruwweg 40-50x dat van al een zeer goede camera). Dit nog los van simpele seismisch meten waar getrappeld, geschuifeld en ja, genternet wordt.![]()
Zo lees ik het graag.quote:
"The Abu-Asa clan are Arabs and Muslims who live completely freely and peacefully in Israel"![]()
De UvA is een nazi bolwerk.quote:Op maandag 6 november 2023 18:25 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Kan me een UvA diploma-uitreiking herinneren...![]()
https://www.haaretz.com/i(...)0b-a1cb-e5c681d30000
Israeli Army Says Killed Four Terrorists, Including Hamas and Fatah Members in West Bank
According to Israel, the two Hamas and Fatah members who were killed were responsible for dozens of shooting attacks and planned to carry out more in Israeli territory
Dit is het filmpje van de ambush:
Reddit topic:
https://www.reddit.com/r/(...)aeli_special_forces/
Better footage of the israeli special forces assassination today in tul-karem
In Gaza heeft het IDF meerdere Hamas basissen veroverd en belangrijke info verzameld. Vraag me af of de info voor deze liquidatie daar vandaan kwam.
[ Bericht 15% gewijzigd door slashdotter3 op 06-11-2023 20:45:10 ]![]()
Daar ga ik wel vanuit en "we" zullen over een paar jaar wel Netflix gebinged worden met een serie over de opkomst en ondergang van het huidige "^Hamas!".quote:Op maandag 6 november 2023 20:20 schreef slashdotter3 het volgende:
....
In Gaza heeft het IDF meerdere Hamas basissen veroverd en belangrijke info verzameld. Vraag me af of de info voor deze liquidatie daar vandaan kwam."On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (Zapata)
ze zeggen dat onder dat ziekenhuis het hamas hoofdkwartier zitquote:Op maandag 6 november 2023 20:08 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Waaruit blijkt dat? Als dat zo is dan zouden we toch mogen verwachten dat IDF daar toch ook een raket lanceerplatform ziet![]()
Daaruit blijkt dat het ziekenhuis directie in de pocket van Hamas zit? Hamas heeft 500 km aan tunnels, dat zijn veel tunnelsquote:Op maandag 6 november 2023 20:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze zeggen dat onder dat ziekenhuis het hamas hoofdkwartier zit![]()
Die ziekenhuizen worden gebouwd en betaald door andere landen met belangen, niet door Gazanenquote:Op maandag 6 november 2023 20:44 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Daaruit blijkt dat het ziekenhuis directie in de pocket van Hamas zit? Hamas heeft 500 km aan tunnels, dat zijn veel tunnelsOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
nou dat niet perse. Eergisteren was er dacht ik wel een. nos bericht waarin stond dat de directeur van het ziekenhuis ook een woordvoerder was van hamasquote:Op maandag 6 november 2023 20:44 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Daaruit blijkt dat het ziekenhuis directie in de pocket van Hamas zit? Hamas heeft 500 km aan tunnels, dat zijn veel tunnels![]()
![]()
Volgens mij was het de woordvoerder van het ziekenhuis dat een lid was van hamas.quote:Op maandag 6 november 2023 20:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou dat niet perse. Eergisteren was er dacht ik wel een. nos bericht waarin stond dat de directeur van het ziekenhuis ook een woordvoerder was van hamas![]()
Klopt, uitstekende dekmantel voor hun dus als je zo bekijktquote:Op maandag 6 november 2023 20:48 schreef bitterbal het volgende:
of hamas nou wel of niet bij dat ziekenhuis betrokken is, de burgers hebben gewoon zorg nodig
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Brave burger ----->quote:Op maandag 6 november 2023 20:48 schreef bitterbal het volgende:
of hamas nou wel of niet bij dat ziekenhuis betrokken is, de burgers hebben gewoon zorg nodig
Terrorist ------->![]()
![]()
Na de ziekenwagen op vrijdag was het doelwit op zaterdag een door de VN bestuurde school, die dienst deed als opvanglocatie voor vluchtelingen. Bij de Isralische luchtaanval kwamen vijftien mensen om het leven, zegt de directeur van het al Shifa-ziekenhuis in Gaza die ook Hamas-woordvoerder is. Isral heeft het bericht nog niet bevestigd.quote:Op maandag 6 november 2023 20:48 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Volgens mij was het de woordvoerder van het ziekenhuis dat een lid was van hamas.
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20231104_96152344![]()
Precies de reden dat die kwaadaardige hamasjes daar zijn gaan zitten.quote:Op maandag 6 november 2023 20:48 schreef bitterbal het volgende:
of hamas nou wel of niet bij dat ziekenhuis betrokken is, de burgers hebben gewoon zorg nodigAnd what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: