Het was ook wel lekker, misschien wat te verwend de afgelopen dagenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 08:58 schreef NoCigar het volgende:
Op zich geen abnormale prijzen. Het lijkt me ook best te eten.
Was even op “vakantie” maar daar was het niet veel qua eten. Klote eiland. Dus inderdaad inhalen, vanmiddag meer.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 05:58 schreef stavromulabeta het volgende:
@:anndb : Even een achterstandje ingehaald?
Wow, wat ziet dat er allemaal lekker uit.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 05:36 schreef anndb het volgende:
Gisteren even ter compensatie gegeten bij Hofstede de Blaak.
-knip-
Heerlijk als je dat kunt. Geniet er volop van! Was de 180 euro wijn echt heel bijzonder?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 06:41 schreef anndb het volgende:
[..]
Was even op “vakantie” maar daar was het niet veel qua eten. Klote eiland. Dus inderdaad inhalen, vanmiddag meer.
Nee wel lekker maar zou ‘m zelf niet bestellen (ook al wel betaald). Vind ik met champagne ed ook zo trouwens, cristal, dom etc, allemaal leuk maar een goede cava is net zo lekker of lekkerder. Maargoed tafelgenoot had gekozen.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 14:24 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Heerlijk als je dat kunt. Geniet er volop van! Was de 180 euro wijn echt heel bijzonder?
Zoals mijn vader altijd zei: Er zijn 2 soorten wijnen: Lekker of niet lekker. De prijs maakt daarbij geen moer uit.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 15:14 schreef anndb het volgende:
[..]
Nee wel lekker maar zou ‘m zelf niet bestellen (ook al wel betaald). Vind ik met champagne ed ook zo trouwens, cristal, dom etc, allemaal leuk maar een goede cava is net zo lekker of lekkerder. Maargoed tafelgenoot had gekozen.
Dat is wel zo maar champagne is in de basis al duur dus voor 180 in een restaurant hoeft het niet eens zo'n bijzondere te zijn maar voor 180 heb je in de meeste restaurants toch wel een hele aardige wijn.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 15:56 schreef flipsen het volgende:
[..]
Zoals mijn vader altijd zei: Er zijn 2 soorten wijnen: Lekker of niet lekker. De prijs maakt daarbij geen moer uit.
3 minuten lopen hiervandaan en ik ben er nog nooit geweest.. toch maar eens doen.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 05:36 schreef anndb het volgende:
Gisteren even ter compensatie gegeten bij Hofstede de Blaak. Samen met een goede vriend maar gekozen voor het Exclusief menu en een fles wijn (geen idee meer welke, hij heeft gekozen) soldaat gemaakt a 180 eur. We begonnen eerst met een glas champagne en de eerste amuse volgde:
[ afbeelding ]
Druk in gesprek dus niet opgelet wat het was.
Hierna de tweede bekende amuse namelijk gekaramelisseerde tomaat met furikake:
[ afbeelding ]
Voorgerecht, kreeft, eendenlever, yuzu, sesam:
[ afbeelding ]
Zeebaars, witte bonen, plankton, citroen en inktvis:
[ afbeelding ]
Coquille, bloemkool, steranijs en pata negra:
[ afbeelding ]
Shortrib, truffel, gnocchi, parmezaan, artisjok:
[ afbeelding ]
Chocolade beignets, vanille ijs:
[ afbeelding ]
Totale kosten incl fles wijn van 180, 2 champagne: 480 euro
Cijfer: 8,5
Goh fietsen vanaf Chaam, dan maak je het me wel moeilijk. Tenminste ik weet niet hoe ver je fietst maar in Chaam heb je Bunga melati (indo) is wel oke. Verder is baarle hertog niet zo ver, dat is wel gezellig. Ben je ervaren fietser en red je het tot poppel zou ik barabas doen ;-).quote:Op dinsdag 20 februari 2024 18:18 schreef stavromulabeta het volgende:
@:anndb, aangezien jij wel eens in die regio in een restaurant komt: Heb jij misschien een aanrader op fietsafstand vanaf Chaam?
Nah, 15 km ofzo. De 100 km halen we fietsend wel maar om dat na een restaurantbezoek te doenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:33 schreef anndb het volgende:
[..]
Goh fietsen vanaf Chaam, dan maak je het me wel moeilijk. Tenminste ik weet niet hoe ver je fietst maar in Chaam heb je Bunga melati (indinesisch) is wel oke. Verder is baarle hertog niet zo ver, dat is wek gezellig. Ben je ervaren fietser en red je het tot poppel zou ik barabas doen ;-).
Chaam tot hier is 18 kmquote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:37 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
Nah, 15 km ofzo. De 100 km halen we fietsend wel maar om dat na een restaurantbezoek te doen![]()
Dan moet het op zijn minst Noma of Osteria Francescana zijn
Even inbreken, maar wat te denken van Uijtewaal en t jagthuijs in Ulvenhout? Dat is niet al te verquote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:37 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
Nah, 15 km ofzo. De 100 km halen we fietsend wel maar om dat na een restaurantbezoek te doen![]()
Aap in Alphen, lekker kindvriendelijkquote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:37 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |