Ik dacht even dat ik het nummer Sex Bomb zou krijgen te horen van Maxquote:Op maandag 6 november 2023 11:45 schreef KinKiJan het volgende:
Voor wie net als ik Max die Tom Jones over de radio meezingt niet meegekregen had
Filmpje
quote:Op maandag 6 november 2023 12:05 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik dacht even dat ik het nummer Sex Bomb zou krijgen te horen van Max
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op maandag 6 november 2023 12:09 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Ja, haha dat is wel meteen wat je zou denken bij Tom Jones!
Kennelijk draaide Jos dat nummer vaak in de auto van en naar kart wedstrijden.Ik ken dit interview helemaal nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is het ergens in z'n volledigheid te kijken?
quote:Op maandag 6 november 2023 12:14 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik ken dit interview helemaal nietIs het ergens in z'n volledigheid te kijken?
Dacht dat het volledige interview in zijn geheel op YouTube stond, maar kan alleen nog een playlist vinden.quote:Op maandag 6 november 2023 12:14 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik ken dit interview helemaal nietIs het ergens in z'n volledigheid te kijken?
Zijn echt heel leuke interviewtjes.quote:Op maandag 6 november 2023 12:17 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Dacht dat het volledige interview in zijn geheel op YouTube stond, maar kan alleen nog een playlist vinden.
https://youtube.com/playl(...)&si=yj5ol4Lq0rUsZHG2
de lulquote:Op maandag 6 november 2023 12:29 schreef Rianne84 het volgende:
Vanmorgen race café teruggekeken. Olav had zowaar een compliment voor... de regie!![]()
Ik zag op een moment vaker het onderstel van een helikopter dan de wagens op de baanquote:
Dat was wel grappigquote:Op maandag 6 november 2023 12:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik zag op een moment vaker het onderstel van een helikopter dan de wagens op de baan
Eerlijk is eerlijk, de meeste inhaalacties kwamen netjes in beeld. Maar ook kudos van het in beeld brengen van de strijd tussen Alonso en Perez. Want die was echt epic.quote:Op maandag 6 november 2023 12:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat was wel grappig
Maar verder vond ik het ook verrassend sterk moet ik zeggen, ben ik niet gewend
Super Max had ook leuk geweestquote:Op maandag 6 november 2023 12:31 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Hij kon moeilijk met Hazes of Meeuwis aankomen.
Alleen misten ze de laatste halve ronde, want ze wilden de winnaar en de nummer 2 in beeld brengen, toen die over de finish kwamen.quote:Op maandag 6 november 2023 12:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, de meeste inhaalacties kwamen netjes in beeld. Maar ook kudos van het in beeld brengen van de strijd tussen Alonso en Perez. Want die was echt epic.
Ik vond vooral die compilatie van perez en Alonso na de finish briljant gedaan. Verder had ik niet heel veel te klagen, misschien een rare camerabeweging hier en daar en sommige spannende momenten met pit exit gemist maar ik vond het grotendeels prima.quote:Op maandag 6 november 2023 12:29 schreef Rianne84 het volgende:
Vanmorgen race café teruggekeken. Olav had zowaar een compliment voor... de regie!![]()
ik vond het waardeloos, ook op andere forums gelezen.quote:Op maandag 6 november 2023 12:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik vond vooral die compilatie van perez en Alonso na de finish briljant gedaan. Verder had ik niet heel veel te klagen, misschien een rare camerabeweging hier en daar en sommige spannende momenten met pit exit gemist maar ik vond het grotendeels prima.
F1tv had split screenquote:Op maandag 6 november 2023 12:42 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Alleen misten ze de laatste halve ronde, want ze wilden de winnaar en de nummer 2 in beeld brengen, toen die over de finish kwamen.
En als ze dat niet zouden doen, dan zouden 'we' (of iig een hoop mensen) ook klagen. Het is vrij normaal om de winnaar in beeld te brengen. Het was alleen jammer dat er op dat moment net een spannende strijd om de 3e plek bezig was, maar zo vaak komt dat ook weer niet voor.quote:Op maandag 6 november 2023 12:42 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Alleen misten ze de laatste halve ronde, want ze wilden de winnaar en de nummer 2 in beeld brengen, toen die over de finish kwamen.
quote:Op maandag 6 november 2023 12:29 schreef Rianne84 het volgende:
Dat zou humor zijnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |