abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211213375
quote:
1s.gif Op maandag 6 november 2023 16:22 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Er bestaat ook boeddhistisch extremisme. Hebben ze in Sri Lanka lang last van gehad.

Ook Boeddha spreekt slecht over vrouwen.

Het is maar net hoe je het interpreteert.
Er bestaat van alles extremisme. Alleen sommig extremisme gaat veel verder dan alle andere. Er zijn tientallen islamitische terroristenorgnizaties over de hele wereld actief. Van de andere religies niet zo, volgens mij.
pi_211213376
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2023 16:12 schreef UitStraling het volgende:
Wat zou de wereld toch een prachtige beschaafde plek zijn zonder Jezus en Mohammed.
En Abraham.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  maandag 6 november 2023 @ 16:27:25 #203
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_211213382
quote:
15s.gif Op maandag 6 november 2023 16:12 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Voor ons hele belangrijke boodschappers. Ze hebben de wereld juist veel verlichting gebracht. Ik ben er heel blij mee.

:{²
Van Jezus zou je nog kunnen zeggen dat hij wat verlichting bracht in vergelijking met wat ervoor was, maar mohammed heeft toch wel het licht uitgeblazen.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  maandag 6 november 2023 @ 16:27:26 #204
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_211213383
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2023 16:12 schreef UitStraling het volgende:
Wat zou de wereld toch een prachtige beschaafde plek zijn zonder Jezus en Mohammed.
Ik vind het persoonlijk helemaal prima en fijn voor mensen als ze hun geluk, rust en zingeving vinden in hun geloof.
Als er anderen dingen opgelegd worden of andere mensen beperkt/aangevallen/bedreigd/achtergesteld etc. worden vanuit dit geloof, dan heb ik daar wel degelijk een probleem mee, helemaal als het wordt ingezet als politiek instrument en eigenlijk ook als het wordt uitgedragen als teken van schijt aan het land van vestiging.

Dus gaat iemand lekker relaxed door het leven onder de vlag van Jezus, Mohammed, Thor of wie dan ook, mijn spreekwoordelijke zegen. Loop je niks toe te voegen aan de maatschappij omdat je vindt dat jouw geloof opdraagt tot intimidatie met jihad-vlaggen, vindt dat vrouwen alleen thuishoren achter een aanrecht, blootsvoets en zwanger en dat alle lhbti'ers al dan niet met geweld terug in de kast/van een gebouw afgesmeten dienen te worden, rot dan een eind op.
  Moderator maandag 6 november 2023 @ 16:27:34 #205
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_211213385
quote:
1s.gif Op maandag 6 november 2023 16:24 schreef nixxx het volgende:

[..]
Waarom geeft AP er dit soort tranentrekkers bij, is er iets mis met objectieve en neutrale berichtgeving?
Wat is daar mis mee dan?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  maandag 6 november 2023 @ 16:27:56 #206
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_211213388
quote:

[..]
Waarom geeft AP er dit soort tranentrekkers bij, is er iets mis met objectieve en neutrale berichtgeving?
Omdat bij veel Westerse media er alles op gericht is om de publieke opinie zoveel mogelijk tegen Israël te laten keren. De redacties van zulke media zitten vol met progressief linkse "journalisten" met pro-Palestijnse sympathieën.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  maandag 6 november 2023 @ 16:27:57 #207
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_211213389
quote:
15s.gif Op maandag 6 november 2023 16:19 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Ja, maar zelfs dan. Al hebben ze hun hoofdkwartier in een kamertje in het ziekenhuis. Als je een ziekenhuis bombardeert heb je grotendeels onschuldige slachtoffers te pakken. Door dit soort opmerkingen krijg ik het gevoel dat de prijs van Palestijns bloed heel laag is. We moeten met zijn allen in de spiegel kijken, hoe lelijk sommigen van ons ook zijn, en de facts onder ogen zien.

Er is tig keer gewaarschuwd, ook in het verleden al, dat dat ziekenhuis de burgers moest ontruimen

Het is niet zo zwart wit als je nu schetst
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_211213396
quote:
15s.gif Op maandag 6 november 2023 16:16 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Wat kunnen onschuldige mensen hieraan doen? Je straft de verkeerde zo.

Die houden het systeem in stand.
maar ik had liever ook gezien dat men het niet deed en die zaken heel laat. Dat is echter met die tunnels wel een uitdaging.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
  maandag 6 november 2023 @ 16:28:38 #209
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_211213397
quote:
5s.gif Op maandag 6 november 2023 16:27 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Wat is daar mis mee dan?
Het is onnodig geladen taalgebruik, bedoeld om emotie en medeleven los te maken bij de lezer.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  Moderator maandag 6 november 2023 @ 16:29:09 #210
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_211213403
quote:
1s.gif Op maandag 6 november 2023 16:27 schreef nixxx het volgende:

[..]
Van Jezus zou je nog kunnen zeggen dat hij wat verlichting bracht in vergelijking met wat ervoor was, maar mohammed heeft toch wel het licht uitgeblazen.
De Islamitische wereld was tot in de middeleeuwen juist het centrum van de wereld als het ging om wetenschap.
https://en.wikipedia.org/(...)dieval_Islamic_world
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_211213407
quote:

[..]
Alleen het vetgedrukte is 't probleem en zou niet vermeld mogen worden?
  maandag 6 november 2023 @ 16:29:24 #212
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_211213408
quote:
1s.gif Op maandag 6 november 2023 16:27 schreef nixxx het volgende:

[..]
Dat hangt ook maar af van de prioriteiten. Er zijn zelfs ontzettend hippie-achtige zweverige salafisten die met dezelfde boodschap van Mohammed iets totaal anders doen dan de schuimbekkende vlaggenzwaaiende Khaybar-krijsers.
pi_211213410
quote:
15s.gif Op maandag 6 november 2023 16:19 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Ja, maar zelfs dan. Al hebben ze hun hoofdkwartier in een kamertje in het ziekenhuis. Als je een ziekenhuis bombardeert heb je grotendeels onschuldige slachtoffers te pakken. Door dit soort opmerkingen krijg ik het gevoel dat de prijs van Palestijns bloed heel laag is. We moeten met zijn allen in de spiegel kijken, hoe lelijk sommigen van ons ook zijn, en de facts onder ogen zien.

Je begint het te snappen.
Het is praktisch waardeloos en wordt alleen ingezet voor de politieke aspiraties van allerlei partijen.

Voor de betreffende en zijn/haar/hen familie is het het waardevolste wat er is.
pi_211213412
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2023 16:27 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Ik vind het persoonlijk helemaal prima en fijn voor mensen als ze hun geluk, rust en zingeving vinden in hun geloof.
Als er anderen dingen opgelegd worden of andere mensen beperkt/aangevallen/bedreigd/achtergesteld etc. worden vanuit dit geloof, dan heb ik daar wel degelijk een probleem mee, helemaal als het wordt ingezet als politiek instrument en eigenlijk ook als het wordt uitgedragen als teken van schijt aan het land van vestiging.

Dus gaat iemand lekker relaxed door het leven onder de vlag van Jezus, Mohammed, Thor of wie dan ook, mijn spreekwoordelijke zegen. Loop je niks toe te voegen aan de maatschappij omdat je vindt dat jouw geloof opdraagt tot intimidatie met jihad-vlaggen, vindt dat vrouwen alleen thuishoren achter een aanrecht, blootsvoets en zwanger en dat alle lhbti'ers al dan niet met geweld terug in de kast/van een gebouw afgesmeten dienen te worden, rot dan een eind op.
Amen, laten we dan afspreken dat geloof een persoonlijke en huiselijke kwestie moet gaan worden zonder ook maar enige macht voorbij de eigen voordeur.
  maandag 6 november 2023 @ 16:30:07 #215
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_211213413
quote:
1s.gif Op maandag 6 november 2023 16:27 schreef Molo het volgende:

[..]
Er is tig keer gewaarschuwd, ook in het verleden al, dat dat ziekenhuis de burgers moest ontruimen
Hoor je wat je zegt? Ze slopen een heel ziekenhuis. Een ziekenhuis. Een ziekenhuis. Een ziekenhuis.

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_211213426
quote:
14s.gif Op maandag 6 november 2023 16:29 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
De Islamitische wereld was tot in de middeleeuwen juist het centrum van de wereld als het ging om wetenschap.
Poe dat is lang geleden. Dat is er ondertussen wel uit-geinteeld.
  maandag 6 november 2023 @ 16:32:20 #217
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_211213427
quote:
14s.gif Op maandag 6 november 2023 16:28 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Het is onnodig geladen taalgebruik, bedoeld om emotie en medeleven los te maken bij de lezer.
Dit ja, net zoals zeggen dat er op 7oktober 1400 Israëli’s omgekomen zijn juist weer sturend de andere kant op is.

Israëli’s komen om, palestijnen worden kermend van de pijn onder het roet en stof afgevoerd op brancards.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  maandag 6 november 2023 @ 16:32:24 #218
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_211213429
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2023 16:29 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Amen, laten we dan afspreken dat geloof een persoonlijke en huiselijke kwestie moet gaan worden zonder ook maar enige macht voorbij de eigen voordeur.
Laïcisme ftw
pi_211213432
quote:
15s.gif Op maandag 6 november 2023 16:30 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Hoor je wat je zegt? Ze slopen een heel ziekenhuis. Een ziekenhuis. Een ziekenhuis. Een ziekenhuis.

Tatu Tatu, Taatuu Taatuu, Taaatuuu Taaatuuu, ...
  maandag 6 november 2023 @ 16:32:40 #220
505059 Cpt.Crow
Kapitein Kraai
pi_211213434
quote:
15s.gif Op maandag 6 november 2023 16:30 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Nee, ze slopen een militaire basis onder een ziekenhuis. Een ziekenhuis. Een ziekenhuis. Een ziekenhuis.

Hoe ziek moet je zijn om je te verstoppen onder een ziekenhuis? Een ziekenhuis. Een ziekenhuis. Een ziekenhuis.

Je maakt een ziekenhuis tot doelwit. Een ziekenhuis. Een ziekenhuis. Een ziekenhuis.
  maandag 6 november 2023 @ 16:33:27 #221
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_211213437
quote:
14s.gif Op maandag 6 november 2023 16:29 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Je zou bij veel culturen in de Islamtische wereld denken dat men sindsdien enkele flinke stappen terug in de tijd heeft gedaan en wetenschappelijke inzichten heeft omgeruild voor jihadisme en barbarisme.
  maandag 6 november 2023 @ 16:34:21 #222
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_211213439
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2023 16:32 schreef Cpt.Crow het volgende:

[..]
Nee, ze slopen een militaire basis onder een ziekenhuis.
En zijn patiënten daarna welkom bij deze barmhartige Samaritanen in hun ziekenhuizen? Ziekenhuizen. Ziekenhuizen. Ziekenhuizen. Nee he? :')

Ziekenhuizen.

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_211213445
ew foutje
pi_211213448
Denk dat de mensen die naar de ziekenhuis moeten omdat ze gewond zij niet echt een boodschappen hebben dat hamas onder dat ziekenhuis zit :P
  maandag 6 november 2023 @ 16:35:43 #225
505059 Cpt.Crow
Kapitein Kraai
pi_211213449
quote:
15s.gif Op maandag 6 november 2023 16:34 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
En zijn patiënten daarna welkom bij deze barmhartige Samaritanen in hun ziekenhuizen? Nee he? :')

Als je zo extreem met twee maten meet, tja. Weerzinwekkend, zoals ik eerder zei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')