Alsof je er wat aan mist anders. Ik vond zo'n debat als gisteren echt een verademing, geen geschreeuw, weinig kansloos gedoe.quote:Op maandag 6 november 2023 11:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Vind ik van wel ja. Dit soort acties om debatten te mijden omdat de vorm je niet aan staat vind ik niet sterk ogen, het zijn juist trucjes van de door hem zo verfoeide "oude politiek" als je het mij vraagt.
Daar zit ook wel een beetje meer spanning in.quote:Op maandag 6 november 2023 09:49 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Heb je NOS op 3 gezien? Jetten & Baudet video verreweg de meeste kijkers...
Dat leek ook meer op een coalitiebespreking. Het is duidelijk dat de machten die zijn. Al hebben bepaald dat zij een coalitie gaan vormen. Want het doel voor afbraak van nederland was nog niet volledig behaald.quote:Op maandag 6 november 2023 11:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Alsof je er wat aan mist anders. Ik vond zo'n debat als gisteren echt een verademing, geen geschreeuw, weinig kansloos gedoe.
Aangezien het vrijwel overal ter wereld op die manier gaat, normaal?quote:Op maandag 6 november 2023 14:44 schreef Resistwemuch het volgende:
Wat ben je als je een heel team aan spindoctors achter je hebt staan en je het niet alleen af kunt?
quote:Op maandag 6 november 2023 15:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
https://x.com/EwoudKieviet/status/1721499045154189544?s=20
Omtzigt wil dus over rechts (indien geen minderheidskabinet).
Deze kerel is gek.quote:Omtzigt net bij
@tubantia: Voorkeur heeft minderheidskabinet, "maar ik zie ook wel coalitie voor me van VVD, NSC, BBB, CDA, SGP en JA21." Hij kiest voorlopig voor rechts
Tja. Ik zou niet precies welke combinaties een goede match zullen zijn.quote:
Je kan er zo een paar inwisselen voor de PVVquote:Op maandag 6 november 2023 15:27 schreef Geschiedkundige het volgende:
VVD, NSC, BBB, CDA, SGP en JA21.
Doe er anders nog een paar partijen bij voor de stabiliteit..
Bestaanszekerheid en een breuk met de huidige bestuurlijke gang van zaken tot speerpunt maken en dan een voorkeur hebben voor de VVD.quote:Op maandag 6 november 2023 15:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[ twitter ]
Omtzigt wil dus over rechts (indien geen minderheidskabinet).
Dat lijkt mij echt een misvatting. Bovendien kun je met 26 verschillende politieke partijen geen 'big tent party' starten.quote:Op maandag 6 november 2023 18:50 schreef Breekfast het volgende:
Ik snap niet dat Timmermans Omtzigt niet harder aanvalt op het vrij rechts conservatieve programma.
Bij NSC ligt namelijk nog een deel van het kiezerspotentieel voor PvdA/GroenLinks.
Doe niet zo infantiel.quote:Op dinsdag 7 november 2023 17:26 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Bestaanszekerheid en een breuk met de huidige bestuurlijke gang van zaken tot speerpunt maken en dan een voorkeur hebben voor de VVD.
De kiezer:
[ afbeelding ]
Ik denk dat de post toch tamelijk adequaat uitdrukking geeft aan mijn irritatie wat betreft de schaapachtigheid van een groot deel van het electoraat die in Omtzigt een soort nieuwe Fortuyn lijken te zien maar totaal geen notie hebben van zijn ideeen. Omtzigts voorkeur voor rechts/VVD is potsierlijk.quote:
Over rechts maakt hem ongeloofwaardig en onbetrouwbaar in mijn optiek gezien zijn eerdere uitspraken over oa bestaanszekerheid, zijn vage standpunten en eventuele samenwerking met PVV.quote:Op dinsdag 7 november 2023 17:33 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik denk dat de post toch tamelijk adequaat uitdrukking geeft aan mijn irritatie wat betreft de schaapachtigheid van een groot deel van het electoraat die in Omtzigt een soort nieuwe Fortuyn lijken te zien maar totaal geen notie hebben van zijn ideeen. Omtzigts voorkeur voor rechts/VVD is potsierlijk.
Tja, D66... heel bezorgd om vrouwenrechten zolang het maar de veilige witte SGP betreftquote:
Zou Geenstijl snappen dat niemand ze serieus neemt als nieuwsbron zolang ze met dit soort onzinberichten komen?quote:
Zonder spindoctors delf je misschien het onderspit.quote:Op maandag 6 november 2023 14:44 schreef Resistwemuch het volgende:
[..]
Dat leek ook meer op een coalitiebespreking. Het is duidelijk dat de machten die zijn. Al hebben bepaald dat zij een coalitie gaan vormen. Want het doel voor afbraak van nederland was nog niet volledig behaald.
[ twitter ]
Wat ben je als je een heel team aan spindoctors achter je hebt staan en je het niet alleen af kunt?
Dit gaat niet echt om Geenstijl maar D66 die een drol voor een ander neer probeert te leggen maar er zelf in gaat stampen.quote:Op vrijdag 10 november 2023 19:03 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Zou Geenstijl snappen dat niemand ze serieus neemt als nieuwsbron zolang ze met dit soort onzinberichten komen?
Nee hoor, D66 zat niet in een kabinet toen, SGP kreeg er geen van hun extreme speerpunten voor terug en het was bovendien geen ideologische keuze. Omtzigt stelt heel sneaky 'regeringscoalitie' gelijk aan 'samenwerking'.quote:Op zaterdag 11 november 2023 18:06 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Dit gaat niet echt om Geenstijl maar D66 die een drol voor een ander neer probeert te leggen maar er zelf in gaat stampen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |