Maar wel een leuke film om te zien.quote:
En allemaal beestjesquote:Op zondag 5 november 2023 21:48 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik zag vannacht toen ik ging slapen wel sterretjes. 🍷
Die ken ik nietquote:
quote:
Haha zelfs met Rob Lowequote:
Schijnt een heel slechte film te zijn lees ik in de recensie.Maar ik was toen ook nog jong.quote:
Hij staat hier nog tussenquote:Op zondag 5 november 2023 22:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Schijnt een heel slechte film te zijn lees ik in de recensie.Maar ik was toen ook nog jong.
Man3quote:
Die film heb ik ook nog ergens.quote:
Zie ik jou nooit doen.quote:Op zondag 5 november 2023 22:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Relluhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Ik vond het maar een vaag filmpje.quote:Op zondag 5 november 2023 22:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/nederla(...)-in-gevaar~adbf713f/
Ga zo door en ik bind je veters aan elkaarquote:
Dat is vrij lastig aangezien ik loafers draag.quote:Op zondag 5 november 2023 23:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ga zo door en ik bind je veters aan elkaar
Voor alles is een oplossingquote:Op zondag 5 november 2023 23:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is vrij lastig aangezien ik loafers draag.
met een paraplu geslagenquote:Op zondag 5 november 2023 22:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/nederla(...)-in-gevaar~adbf713f/
Dat begint een trend te worden.quote:
Wacht maar tot die verkeerd op je hoofd komtquote:
Ga je net zo praten als Baudet.quote:Op zondag 5 november 2023 23:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wacht maar tot die verkeerd op je hoofd komt
quote:Op zondag 5 november 2023 23:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wacht maar tot die verkeerd op je hoofd komt
Nou ja, die kan er alleen maar beter op wordenquote:
Hij gaat met gemak 10 zetels halen,quote:
Ik ben zo benieuwd hoe het 22 November gaat worden.quote:Op zondag 5 november 2023 23:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hij gaat met gemak 10 zetels halen,
je weetz
Ben meer benieuwd hoe lang het gaat duren voor er ooit weer een regering is.quote:Op zondag 5 november 2023 23:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben zo benieuwd hoe het 22 November gaat worden.
Formatie heb ik eigenlijk wel een soort van vertrouwen in.quote:Op zondag 5 november 2023 23:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ben meer benieuwd hoe lang het gaat duren voor er ooit weer een regering is.
Zou de formatie binnen 18 maanden lukken?
Wat is SVN?quote:Op zondag 5 november 2023 23:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Formatie heb ik eigenlijk wel een soort van vertrouwen in.
Het gaat mij meer om de randpartijtjes die denken te gaan scoren.
SVN bijv. vechten elkaar nu al de tent uit.
Dus dan gaan ze ervoor dat te brekenquote:Op zondag 5 november 2023 23:28 schreef FreshFruit het volgende:
België heeft er ooit bijna 2 jaar over gedaan.
Samen voor Nederland.quote:
Ah, vandaar dat ik ze niet ken.quote:Op zondag 5 november 2023 23:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Samen voor Nederland.
Een stel wappies die het voorelkaar hebben gekregen om op de kieslijst te komen.
En dat gaat dus zo.
https://videre.fail/de-ware-oorlog-van-svn/
Ik steun deze motie.quote:Op zondag 5 november 2023 23:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat ik ze niet ken.
Teveel kleine wappie partijen die me echt niet boeien.
Helaas halen sommige het tot de kamer
Tijd voor een fatsoenlijke drempel in de kamer ook.
Iedere partij met minder dan 5 of 7 zetels (oid) komt niet in de kamer.
quote:Op zondag 5 november 2023 20:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Waar is Mistig als je hem nodig hebt?
Hier ben ikquote:
Mailtje sturen dan maar dat ze het nu moeten uitvoeren.quote:
De mention.quote:
Komt door die hakken.quote:
Best wel een dikke medaillequote:Op maandag 6 november 2023 01:09 schreef FreshFruit het volgende:
Dit is toch wel heel mooi.Vriendin van me knalt even de ]afbeelding[/url] ]
Echt een leuke dame,ooit deed ze mee aan een wedstrijd bij ons op de manege ,en haar ouders kwamen haar niet ophalen.Toen is ze maar maar met haar pony naar huis/stal gegaan.quote:
quote:Op maandag 6 november 2023 01:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Echt een leuke dame,ooit deed ze mee aan een wedstrijd bij ons op de manege ,en haar ouders kwamen haar niet ophalen.Toen is ze maar maar met haar pony naar huis/stal gegaan.
Wat een details. Prachtig gewoon.quote:
Ja die close ups zijn wel de leukste meestalquote:
Ja het was er! Ik kwam er alleen te laat achterquote:Op maandag 6 november 2023 07:49 schreef pullup het volgende:
Oh ik geloofde het niet meteen toen men zei dat er Noorderlicht was gisteren![]()
[ afbeelding ]
Moet toch fraai geweest zijn
Wat een mooie opname ditquote:
Gemist, maar gelukkig heb ik al lang geleden het licht gezien.quote:Op maandag 6 november 2023 07:49 schreef pullup het volgende:
Oh ik geloofde het niet meteen toen men zei dat er Noorderlicht was gisteren![]()
[ afbeelding ]
Ja ik zag mooie plaatjes voorbij komen gisteren avondquote:Op maandag 6 november 2023 07:49 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Aoibhin is speciaal en uniek in haar soortquote:Op zondag 5 november 2023 19:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Aoibhin, is dat een speciaal soort worst?
Zoiets als Andouille?
Huh?quote:
Doe dit even fijn bij de buren Mario.quote:
Rijmen en dichten zonder je billen op te lichtenquote:
Voetbaltokkiesquote:Op maandag 6 november 2023 11:47 schreef marcb1974 het volgende:
Alleen in spanje..............
Een 80tal passagiers vlogen Zaterdagavond van Vigo naar Madrid, met Air Nosturm.
Het boarden was al begonnen, met vertraging wel.
Maar, ze mochten weer uitstappen.
Even later kwam er een andere groep mensen voorbij, die zo 'hun' vliegtuig ingingen. FC Sevilla werd met dat toestel naar huis gevlogen na hun wedstrijd.
De 'originele passagiers' dan? Die konden de tering krijgen
Losse flodders...quote:
Je kan zo sinterklaas gedichtjes gaan makenquote:Op maandag 6 november 2023 15:04 schreef mario390 het volgende:
hij kwam om de polarse ecken
en nu kann hij hem am arsche
lecken
Dit is wel wat voor jou.quote:Op maandag 6 november 2023 15:10 schreef mario390 het volgende:
wijfen zijn soms an de ketting
en lieven petting
Je zit hier op fok ...quote:Op maandag 6 november 2023 15:04 schreef mario390 het volgende:
hij kwam om de polarse ecken
en nu kann hij hem am arsche
lecken
Hear hear...quote:Op maandag 6 november 2023 15:12 schreef maily het volgende:
[..]
Je zit hier op fok ...
Niet op grinder![]()
En kpd is een deur verder
deze rijm is niet sexuellquote:Op maandag 6 november 2023 15:12 schreef maily het volgende:
[..]
Je zit hier op fok ...
Niet op grinder![]()
En kpd is een deur verder
je vind ook allesquote:Op maandag 6 november 2023 15:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit is wel wat voor jou.
[ twitter ]
Nee, dit kan, helaas, zomaar echt zijnquote:
OP waardig.quote:
Tsjaaquote:Op maandag 6 november 2023 16:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, dit kan, helaas, zomaar echt zijn
En dan maakt hij het uit...quote:
Zoekt ze een andere Kevin of noemt haar hond zo.quote:
Je eigendom brandmerken toch?quote:Op maandag 6 november 2023 17:03 schreef FreshFruit het volgende:
Een ex van me wilde ooit mijn naam op haar reetspoiler laten tatoeëren.
Ik wilde dat helemaal niet,vond die andere tattoo al niet mooi.quote:
Hoe is het met je hoofdpijn?quote:Op maandag 6 november 2023 17:49 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ach vind t wel lief. Doen daar volgens mij niemand kwaad.
Huh.. hoe weet jij dat..quote:
Had je al veel eerder moeten doen.quote:Op maandag 6 november 2023 17:55 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Huh.. hoe weet jij dat..
Nu op de achtergrond.. pijnstillers helpen. Wat eten ook, nog niks gehad vandaag
Had wel kwark gegeten v lunch maar dat kwam er uit. Moest overgeven vd hoofdpijn.quote:Op maandag 6 november 2023 17:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Had je al veel eerder moeten doen.
Beetje meer om jezelf denken.quote:Op maandag 6 november 2023 17:58 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Had wel kwark gegeten v lunch maar dat kwam er uit. Moest overgeven vd hoofdpijn.
Oh ja, die Henk waar je het toen mee hadquote:Op maandag 6 november 2023 17:03 schreef FreshFruit het volgende:
Een ex van me wilde ooit mijn naam op haar reetspoiler laten tatoeëren.
Heer slyquote:Op maandag 6 november 2023 18:09 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Oh ja, die Henk waar je het toen mee had![]()
Halloo
Ah, okequote:Op maandag 6 november 2023 18:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heer sly
Wat een mooie binnenkomer.
Nee, het was Ferdinand .
Dikke prima,met u dan?quote:
Schrik in de benen?quote:Op maandag 6 november 2023 18:15 schreef aloa het volgende:
Nou ik ben thuis![]()
Bijna nog aangereden...dat ging echt maar net goed
quote:Op maandag 6 november 2023 18:09 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Oh ja, die Henk waar je het toen mee had![]()
Halloo
Heb je weleens een aanrijding gehad?quote:Op maandag 6 november 2023 18:17 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik schrok wel ja, die auto moest echt vol in de ankers.
Maar ging goed gelukkig.
BBB is opgezet vanuit een reclamebureu.quote:Op maandag 6 november 2023 18:20 schreef sly-nl het volgende:
Dat stripje v Carolien v der Plas wel geinig.
Verder natuurlijk onbegrijpelijk dat dit mens in de politiek verzeild is geraakt. Was al vanaf haar beginperiode duidelijk:
niets te melden inhoudelijk behalve dooddoeners
wordt kwaad als de vragen te kritisch of direct waren/zijn
ziet eruit alsof ze net van een buikvet-infuus is afgehaald zonder eerst te douchen
Dat hier op gestemd werd zegt werkelijk alles over de herseninhoud v haar stemvee
@mario390quote:Op maandag 6 november 2023 18:21 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Mooi!2@
Alles goed. Beetje kwarkhoofdpijn maar zo ff poepen
Jep, paar keer.quote:Op maandag 6 november 2023 18:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb je weleens een aanrijding gehad?
DIe heeft gewoon geluk gehad dat de de boeren achter zich had staanquote:Op maandag 6 november 2023 18:20 schreef sly-nl het volgende:
Dat stripje v Carolien v der Plas wel geinig.
Verder natuurlijk onbegrijpelijk dat dit mens in de politiek verzeild is geraakt. Was al vanaf haar beginperiode duidelijk:
niets te melden inhoudelijk behalve dooddoeners
wordt kwaad als de vragen te kritisch of direct waren/zijn
ziet eruit alsof ze net van een buikvet-infuus is afgehaald zonder eerst te douchen
Dat hier op gestemd werd zegt werkelijk alles over de herseninhoud v haar stemvee
Meer een obscuur slachthuis, gok ikquote:Op maandag 6 november 2023 18:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
BBB is opgezet vanuit een reclamebureu.
Ze lijkt wel op Jomanda iddquote:Op maandag 6 november 2023 18:24 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Meer een obscuur slachthuis, gok ik.
Zag deze foto laatst:
Jomanda-type met haar bodyguard die vrijwillig en in z'n vrije tijd, lijken wast, of zoiets!@
[ afbeelding ]
Ja.quote:Op maandag 6 november 2023 18:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
DIe heeft gewoon geluk gehad dat de de boeren achter zich had staan
Meende al gelezen te hebben dat ze al weer aan het zakken is in de peilingen
Mona toetje,die wachtgeld ontvangt terwijl die trol het afkeurt,quote:Op maandag 6 november 2023 18:24 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Zag deze foto laatst:
Jomanda-type met haar bodyguard die vrijwillig en in z'n vrije tijd, lijken wast, of zoiets!@
[ afbeelding ]
Over gelezen. Zal 'ns een review doornemen. En plaats 'm dan wellicht.quote:Op maandag 6 november 2023 18:25 schreef aloa het volgende:
Sly is trouwens wel een aanrader op Netflix
Ik ben er gister aan begonnen. Wel boeiend om te kijken.quote:Op maandag 6 november 2023 18:27 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Over gelezen. Zal 'ns een review doornemen. En plaats 'm dan wellicht.
Ferry al gekeken?quote:Op maandag 6 november 2023 18:25 schreef aloa het volgende:
Sly is trouwens wel een aanrader op Netflix
Ja, waarschijnlijk echt geen voorgesprekken gevoerd of interesse in elkaars denken getoondquote:Op maandag 6 november 2023 18:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mona toetje,die wachtgeld ontvangt terwijl die trol het afkeurt,
quote:
Het kan nog gekker: D66 wordt aangestuurd door een lobbybureau, Publyon. (ex-Dröge & van Drimmelen)quote:Op maandag 6 november 2023 18:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
BBB is opgezet vanuit een reclamebureu.
Door een spelcomputer, las ikquote:Op maandag 6 november 2023 18:31 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het kan nog gekker: D66 wordt aangestuurd door een lobbybureau, Publyon. (ex-Dröge & van Drimmelen)
Sinds de versplintering van het politieke spectrum vallen er nauwelijks meer zinnige peilingen te doen.quote:Op maandag 6 november 2023 18:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
DIe heeft gewoon geluk gehad dat de de boeren achter zich had staan
Meende al gelezen te hebben dat ze al weer aan het zakken is in de peilingen
Lijken wel twee kruidenvrouwtjes.quote:Op maandag 6 november 2023 18:24 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Zag deze foto laatst:
[ afbeelding ]
Die nachtmerrie heb ik aangaande Kabouter Brusselmans.quote:Op maandag 6 november 2023 18:26 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ja.
Tevens bevestiging dat stemvee vaak alleen uit onvrede enge mensen aan de macht kan helpen met ernstige gevolgen in veel gevallen..
Ik hoop het niet.quote:Op maandag 6 november 2023 18:36 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Sinds de versplintering van het politieke spectrum vallen er nauwelijks meer zinnige peilingen te doen.
De enige betrouwbare peiling is de exitpoll op verkiezingsdag.
Niemand had de giga-winst van D66 gepeild bij de vorige verkiezingen en ze gingen aan de haal met 24 zetels.
Mijn voorspelling: grote winnaar van de komende verkiezingen wordt de PVV.
Ik denk de partij van Omtzigt en als tweede helaas weer de VVDquote:Op maandag 6 november 2023 18:36 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Sinds de versplintering van het politieke spectrum vallen er nauwelijks meer zinnige peilingen te doen.
De enige betrouwbare peiling is de exitpoll op verkiezingsdag.
Niemand had de giga-winst van D66 gepeild bij de vorige verkiezingen en ze gingen aan de haal met 24 zetels.
Mijn voorspelling: grote winnaar van de komende verkiezingen wordt de PVV.
Mja, ik ben ook niet gerust als het gaat om die narcist, mocht hij wat te zeggen krijgen..quote:Op maandag 6 november 2023 18:38 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Die nachtmerrie heb ik aangaande Kabouter Brusselmans.
Krijg de kriebels als ik die man alleen al ziequote:Op maandag 6 november 2023 18:38 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Die nachtmerrie heb ik aangaande Kabouter Brusselmans.
Leuke serie, heb ik in 1 adem uitgekeken. Fijn dat Netflix in zoveel talen ondertitelt, onze vriendin die hier logeert heeft Frans als moedertaal, dus die heeft mee kunnen genieten.quote:
Nee, die gebruiken ze dan weer bij het CDA voor lijsttrekkerverkiezingen.quote:
Hugow;)quote:Op maandag 6 november 2023 18:45 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee, die gebruiken ze dan weer bij het CDA voor lijsttrekkerverkiezingen.
Dank voor uw stem op Hugo de Jonge.![]()
ZIet er lekker uit, eet smakelijk voor straksquote:Op maandag 6 november 2023 18:47 schreef sly-nl het volgende:
Fajita's van Eef. Makkelijk recept:
https://www.eefkooktzo.nl/fajitas-met-biefstuk/
En ik ga zo beginnen
Shameless iddquote:Op maandag 6 november 2023 18:44 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Leuke serie, heb ik in 1 adem uitgekeken. Fijn dat Netflix in zoveel talen ondertitelt, onze vriendin die hier logeert heeft Frans als moedertaal, dus die heeft mee kunnen genieten.
Ik zie trouwens dat ze Shameless ook uitzenden. Wie van (grove!) Britse humor houdt mag dat zeker niet missen.
Zou weleens goed zijn zeker nu.quote:Op maandag 6 november 2023 18:39 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik hoop het niet.
Ik ga toch sowieso voor links.
O echt, waar wil je naar toe?quote:Op maandag 6 november 2023 18:50 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zou weleens goed zijn zeker nu.
Ik ga sowieso niet stemmen. Er is momenteel geen enkele partij die mijn stem waard is.
Bovendien is de kans groot dat we dit kikkerlandje een tijdje achter ons gaan laten
Tijd om de zorg, politie etc... weer eens op orde te krijgen.quote:Op maandag 6 november 2023 18:50 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zou weleens goed zijn zeker nu.
Ik ga sowieso niet stemmen. Er is momenteel geen enkele partij die mijn stem waard is.
Bovendien is de kans groot dat we dit kikkerlandje een tijdje achter ons gaan laten
De PVV heeft gezien de actuele situatie de wind in de zeilen.quote:Op maandag 6 november 2023 18:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk de partij van Omtzigt en als tweede helaas weer de VVD
Ik betwijfel of hij de grootste wordt, men is het echt niet overal mee eens. Maar hij komt een eind in deze tijden.quote:Op maandag 6 november 2023 18:54 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
De PVV heeft gezien de actuele situatie de wind in de zeilen.
Andere partijen zijn vaag over hun immigratie- en asielplannen, willen er niets of nauwelijks iets aan doen of zijn medeverantwoordelijk voor de chaos waar we nu in zitten.
De drie partijen die hoog in de peilingen staan zijn die van die baardmans, de vvd en omtzightquote:Op maandag 6 november 2023 18:54 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
De PVV heeft gezien de actuele situatie de wind in de zeilen.
Andere partijen zijn vaag over hun immigratie- en asielplannen, willen er niets of nauwelijks iets aan doen of zijn medeverantwoordelijk voor de chaos waar we nu in zitten.
Ik moet bij die zultkop altijd denken aan die fabel van Jean de La Fontaine, over de kikker die zo'n dikke nek krijgt dat hij zichzelf opblaast.quote:Op maandag 6 november 2023 18:39 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Mja, ik ben ook niet gerust als het gaat om die narcist, mocht hij wat te zeggen krijgen..
Die begrippen zijn rijp voor de geschiedenisboeken.quote:Op maandag 6 november 2023 18:40 schreef aloa het volgende:
En dat hele links en rechts zijn ook van die rare benamingen, wordt te pas en te onpas gebruikt..
Fout die veel mensen maken, het gaat niet om de persoon...maar om het programma van de partij.quote:Op maandag 6 november 2023 18:56 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik moet bij die zultkop altijd denken aan die fabel van Jean de La Fontaine, over de kikker die zo'n dikke nek krijgt dat hij zichzelf opblaast.
Hoe vind je deze?quote:Op maandag 6 november 2023 18:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Krijg de kriebels als ik die man alleen al zie
Da's het betere werk.quote:Op maandag 6 november 2023 18:49 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hugow;)
Eergisteren nog mosselen gegeten! Was topshow!@ Hele grote, hoop sausjes en dunne frieten plus salad bar en goede vin blanc!@
Kenya.quote:
Nee, maar dat geldt voor alle partijen.quote:Op maandag 6 november 2023 18:56 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik betwijfel of hij de grootste wordt, men is het echt niet overal mee eens.
Ach, dat is de mantra. Hij heeft oplossingen zat, alleen zijn die voor andere partijen dan vaak weer controversieel.quote:Op maandag 6 november 2023 18:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De drie partijen die hoog in de peilingen staan zijn die van die baardmans, de vvd en omtzight
Maar goed we gaan het zien. De PVV heeft soms best goede dingen alleen weet Wilders nooit een oplossing te geven.
Dat is dan ook weer waar ja.quote:Op maandag 6 november 2023 19:05 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee, maar dat geldt voor alle partijen.
Nimmer is er een kok gevonden die kon koken naar alle monden.
Ik zie hem tot nu toe alleen maar roepen. Hij heeft veel goede punten, maar aan de andere kant vind ik ook dat hij te extreem is.quote:Op maandag 6 november 2023 19:08 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ach, dat is de mantra. Hij heeft oplossingen zat, alleen zijn die voor andere partijen dan vaak weer controversieel.
Dat is een aardige theorie, maar de praktijk is vaak anders.quote:Op maandag 6 november 2023 18:58 schreef aloa het volgende:
[..]
Fout die veel mensen maken, het gaat niet om de persoon...maar om het programma van de partij.
Politiek is toch nooit te begrijpen. Ik had toch echt verwacht dat de VVD niet de grootste meer zou worden.quote:Op maandag 6 november 2023 19:13 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat is een aardige theorie, maar de praktijk is vaak anders.
Kijk eens naar de evolutie van de SP of naar de teringzooi die Mark Rutte van de VVD heeft gemaakt.
Yeşilgöz laat wel een fris 'rechts' geluid horen, maar ik denk dat ze het stempel van gebroken-beloftenpartij niet zomaar kwijt zijn.quote:Op maandag 6 november 2023 19:15 schreef aloa het volgende:
[..]
Politiek is toch nooit te begrijpen. Ik had toch echt verwacht dat de VVD niet de grootste meer zou worden.
Deze keer verwacht ik dat zeker (dat ze niet meer de grootste zijn).
Jammer dat die bij de VVD zit wel.quote:Op maandag 6 november 2023 19:23 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Yeşilgöz laat wel een fris 'rechts' geluid horen, maar ik denk dat ze het stempel van gebroken-beloftenpartij niet zomaar kwijt zijn.
Ik loop al hard weg als zij haar mond opendoet, wat een zeikstem zegquote:Op maandag 6 november 2023 19:23 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Yeşilgöz laat wel een fris 'rechts' geluid horen, maar ik denk dat ze het stempel van gebroken-beloftenpartij niet zomaar kwijt zijn.
Ja, daar is ze inderdaad niet mee gezegend.quote:Op maandag 6 november 2023 19:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik loop al hard weg als zij haar mond opendoet, wat een zeikstem zeg
Ik vind haar wel oke. Alleen de partij niet.quote:Op maandag 6 november 2023 19:35 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ja, daar is ze inderdaad niet mee gezegend.
Vreselijk he, ze kan er niets aan doen, maar wat een irritante stem.quote:Op maandag 6 november 2023 19:35 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ja, daar is ze inderdaad niet mee gezegend.
Klopt,Die andere is veel beter.quote:Op maandag 6 november 2023 19:43 schreef Pearlbitch het volgende:
O jammer, ik zie dat het de Amerikaanse versie van Shameless is.
Zoveel te doen, ik heb nog zoveel te doenquote:Op maandag 6 november 2023 19:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Klopt,Die andere is veel beter.
Wat een irritant kutkind.quote:
Hey SBEquote:
Hey Domnivoorquote:
Ik vind 'm een baas.quote:
Hoe is het ermee?quote:Op maandag 6 november 2023 20:11 schreef Superbadeendje het volgende:
Avond mensen van het goede leven.
Jazeker.quote:Op maandag 6 november 2023 17:45 schreef FreshFruit het volgende:
@:Gizmogirl28
Kan ik je even spreken?
Film?quote:Op maandag 6 november 2023 20:21 schreef Domnivoor het volgende:
The Day After Tomorrow (2004) begint zo op SBS9.
Voor de laatkomers: de late voorstelling is om 0:45
Goede filmquote:Op maandag 6 november 2023 20:21 schreef Domnivoor het volgende:
The Day After Tomorrow (2004) begint zo op SBS9.
Voor de laatkomers: de late voorstelling is om 0:45
ZO zie ik je tijden niet en zo twee keer op een dagquote:
Mwah...quote:
Ik werd geroepen.quote:Op maandag 6 november 2023 20:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZO zie ik je tijden niet en zo twee keer op een dag
Ja ik zag hetquote:Op maandag 6 november 2023 20:35 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik werd geroepen.
Maar Fruit is inmiddels alweer foetsie geloof ik.
Je moet gewoon vaker hier komen.quote:Op maandag 6 november 2023 20:35 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik werd geroepen.
Maar Fruit is inmiddels alweer foetsie geloof ik.
Verhip ja.quote:Op maandag 6 november 2023 20:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik zag het![]()
Braddie is op rtl 5 bij online criminelen
DIe is flink aangekomen zegquote:
quote:Op maandag 6 november 2023 20:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je moet gewoon vaker hier komen.
Mijn post moet je koesteren want ik heb niet vaak goede adviezen.quote:
Ik heb geen idee of het een goed advies is.quote:Op maandag 6 november 2023 20:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn post moet je koesteren want ik heb niet vaak goede adviezen.
Hij zegt zo aangekomen te zijn door angstquote:Op maandag 6 november 2023 20:38 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Jah ff op de groene knop terug, even van begins af aan zien.
Zou kunnen.quote:Op maandag 6 november 2023 20:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij zegt zo aangekomen te zijn door angst
Ja klopt, heel triestquote:Op maandag 6 november 2023 20:40 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Zou kunnen.
Sommige mensen eten heel veel meer van stress.
Dat moet je ook aan FF vragen.quote:Op maandag 6 november 2023 20:39 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee of het een goed advies is.
Je gaat lekker.quote:Op maandag 6 november 2023 20:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat moet je ook aan FF vragen.
Alweer een goed advies van mij.
Ik ben helemaal van slag.quote:
Ik zal hem er wel even bij roepen want dit gaat niet goed.quote:
Dat is lager dan laag.quote:Op maandag 6 november 2023 20:44 schreef Dotteke het volgende:
Zo dan er wordt gewoon aan Bradley gepost onder de naam van zijn overleden broer, hoe laag is dat zegg
Echt he hoe diep kunnen mensen zinkenquote:
Die mensen zijn niet diep gezonken maar een super triest geval geworden.quote:Op maandag 6 november 2023 20:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt he hoe diep kunnen mensen zinken
In en in triestquote:Op maandag 6 november 2023 20:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die mensen zijn niet diep gezonken maar een super triest geval geworden.
Waarom zijn ze niet diep gezonken?quote:Op maandag 6 november 2023 20:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die mensen zijn niet diep gezonken maar een super triest geval geworden.
Dat is maar 11 km diep, deze debielen zitten nog lager.quote:Op maandag 6 november 2023 20:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom zijn ze niet diep gezonken?
Ze zijn dus diep gezonken, maar nog dieper had beter geweestquote:Op maandag 6 november 2023 21:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is maar 11 km diep, deze debielen zitten nog lager.
Al zinken ze nog zo diepquote:Op maandag 6 november 2023 21:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze zijn dus diep gezonken, maar nog dieper had beter geweest
Das voor de rechter om dat te stoppenquote:Op maandag 6 november 2023 21:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Al zinken ze nog zo diep
Ze gaan door met hun gemiep
quote:Op maandag 6 november 2023 21:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das voor de rechter om dat te stoppen
Ik kwam laatst deze tegen:quote:
Tijdje terug de film gezien nog, een stuk danquote:Op maandag 6 november 2023 22:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kwam laatst deze tegen:
Ook zo'n liedje die ik bijna vergeten was.
Film?quote:Op maandag 6 november 2023 22:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tijdje terug de film gezien nog, een stuk dan
Doet ie wel vaker in die filmquote:
Ja. Ze zenden hem straks nog een keer uitquote:
Nee. Maar ik zal het onthouden.quote:Heb je ooit The Big Easy gezien? Daar vind ik hem goed in.
Of op opnemen drukken ... kan je morgen of volgende week donderdagmiddag rustig kijkenquote:Op maandag 6 november 2023 22:45 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja. Ze zenden hem straks nog een keer uit
Ik had hem ook al eens eerder gezien.
[..]
Nee. Maar ik zal het onthouden.
Doe jij dat vaak?quote:Op maandag 6 november 2023 22:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Of op opnemen drukken ... kan je morgen of volgende week donderdagmiddag rustig kijken
quote:Op maandag 6 november 2023 23:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Doe jij dat vaak?
Laatste keer dat ik een film opnam was nog op VHS
Soms ... of een serie ... das wel makkelijk tegenwoordigquote:Op maandag 6 november 2023 23:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Doe jij dat vaak?
Laatste keer dat ik een film opnam was nog op VHS
Jij wel dusquote:Op maandag 6 november 2023 23:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]![]()
En balen als achteraf blijkt dat je de klok of het kanaal niet goed had ingesteld. Of dat de film 10 min later begon en je de laatste 10 min. miste.
En kijk je het dan ook?quote:Op maandag 6 november 2023 23:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Soms ... of een serie ... das wel makkelijk tegenwoordig
Soms .. niet altijd of ik het al live gezien .. Maar wel een handige functiequote:Op maandag 6 november 2023 23:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij wel dus
Kan je niet gewoon beter terugkijken dan?
[..]
En kijk je het dan ook?
Terugkijken bestond in de jaren 80 nog niet.quote:Op maandag 6 november 2023 23:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij wel dus
Kan je niet gewoon beter terugkijken dan?
[..]
En kijk je het dan ook?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |