Maar wel een leuke film om te zien.quote:
En allemaal beestjesquote:Op zondag 5 november 2023 21:48 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik zag vannacht toen ik ging slapen wel sterretjes. 🍷
Die ken ik nietquote:
quote:
Haha zelfs met Rob Lowequote:
Schijnt een heel slechte film te zijn lees ik in de recensie.Maar ik was toen ook nog jong.quote:
Hij staat hier nog tussenquote:Op zondag 5 november 2023 22:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Schijnt een heel slechte film te zijn lees ik in de recensie.Maar ik was toen ook nog jong.
Man3quote:
Die film heb ik ook nog ergens.quote:
Zie ik jou nooit doen.quote:Op zondag 5 november 2023 22:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Relluhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Ik vond het maar een vaag filmpje.quote:Op zondag 5 november 2023 22:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/nederla(...)-in-gevaar~adbf713f/
Ga zo door en ik bind je veters aan elkaarquote:
Dat is vrij lastig aangezien ik loafers draag.quote:Op zondag 5 november 2023 23:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ga zo door en ik bind je veters aan elkaar
Voor alles is een oplossingquote:Op zondag 5 november 2023 23:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is vrij lastig aangezien ik loafers draag.
met een paraplu geslagenquote:Op zondag 5 november 2023 22:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/nederla(...)-in-gevaar~adbf713f/
Dat begint een trend te worden.quote:
Wacht maar tot die verkeerd op je hoofd komtquote:
Ga je net zo praten als Baudet.quote:Op zondag 5 november 2023 23:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wacht maar tot die verkeerd op je hoofd komt
quote:Op zondag 5 november 2023 23:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wacht maar tot die verkeerd op je hoofd komt
Nou ja, die kan er alleen maar beter op wordenquote:
Hij gaat met gemak 10 zetels halen,quote:
Ik ben zo benieuwd hoe het 22 November gaat worden.quote:Op zondag 5 november 2023 23:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hij gaat met gemak 10 zetels halen,
je weetz
Ben meer benieuwd hoe lang het gaat duren voor er ooit weer een regering is.quote:Op zondag 5 november 2023 23:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben zo benieuwd hoe het 22 November gaat worden.
Formatie heb ik eigenlijk wel een soort van vertrouwen in.quote:Op zondag 5 november 2023 23:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ben meer benieuwd hoe lang het gaat duren voor er ooit weer een regering is.
Zou de formatie binnen 18 maanden lukken?
Wat is SVN?quote:Op zondag 5 november 2023 23:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Formatie heb ik eigenlijk wel een soort van vertrouwen in.
Het gaat mij meer om de randpartijtjes die denken te gaan scoren.
SVN bijv. vechten elkaar nu al de tent uit.
Dus dan gaan ze ervoor dat te brekenquote:Op zondag 5 november 2023 23:28 schreef FreshFruit het volgende:
België heeft er ooit bijna 2 jaar over gedaan.
Samen voor Nederland.quote:
Ah, vandaar dat ik ze niet ken.quote:Op zondag 5 november 2023 23:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Samen voor Nederland.
Een stel wappies die het voorelkaar hebben gekregen om op de kieslijst te komen.
En dat gaat dus zo.
https://videre.fail/de-ware-oorlog-van-svn/
Ik steun deze motie.quote:Op zondag 5 november 2023 23:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat ik ze niet ken.
Teveel kleine wappie partijen die me echt niet boeien.
Helaas halen sommige het tot de kamer
Tijd voor een fatsoenlijke drempel in de kamer ook.
Iedere partij met minder dan 5 of 7 zetels (oid) komt niet in de kamer.
quote:Op zondag 5 november 2023 20:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Waar is Mistig als je hem nodig hebt?
Hier ben ikquote:
Mailtje sturen dan maar dat ze het nu moeten uitvoeren.quote:
De mention.quote:
Komt door die hakken.quote:
Best wel een dikke medaillequote:Op maandag 6 november 2023 01:09 schreef FreshFruit het volgende:
Dit is toch wel heel mooi.Vriendin van me knalt even de ]afbeelding[/url] ]
Echt een leuke dame,ooit deed ze mee aan een wedstrijd bij ons op de manege ,en haar ouders kwamen haar niet ophalen.Toen is ze maar maar met haar pony naar huis/stal gegaan.quote:
quote:Op maandag 6 november 2023 01:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Echt een leuke dame,ooit deed ze mee aan een wedstrijd bij ons op de manege ,en haar ouders kwamen haar niet ophalen.Toen is ze maar maar met haar pony naar huis/stal gegaan.
Wat een details. Prachtig gewoon.quote:
Ja die close ups zijn wel de leukste meestalquote:
Ja het was er! Ik kwam er alleen te laat achterquote:Op maandag 6 november 2023 07:49 schreef pullup het volgende:
Oh ik geloofde het niet meteen toen men zei dat er Noorderlicht was gisteren![]()
[ afbeelding ]
Moet toch fraai geweest zijn
Wat een mooie opname ditquote:
Gemist, maar gelukkig heb ik al lang geleden het licht gezien.quote:Op maandag 6 november 2023 07:49 schreef pullup het volgende:
Oh ik geloofde het niet meteen toen men zei dat er Noorderlicht was gisteren![]()
[ afbeelding ]
Ja ik zag mooie plaatjes voorbij komen gisteren avondquote:Op maandag 6 november 2023 07:49 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Aoibhin is speciaal en uniek in haar soortquote:Op zondag 5 november 2023 19:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Aoibhin, is dat een speciaal soort worst?
Zoiets als Andouille?
Huh?quote:
Doe dit even fijn bij de buren Mario.quote:
Rijmen en dichten zonder je billen op te lichtenquote:
Voetbaltokkiesquote:Op maandag 6 november 2023 11:47 schreef marcb1974 het volgende:
Alleen in spanje..............
Een 80tal passagiers vlogen Zaterdagavond van Vigo naar Madrid, met Air Nosturm.
Het boarden was al begonnen, met vertraging wel.
Maar, ze mochten weer uitstappen.
Even later kwam er een andere groep mensen voorbij, die zo 'hun' vliegtuig ingingen. FC Sevilla werd met dat toestel naar huis gevlogen na hun wedstrijd.
De 'originele passagiers' dan? Die konden de tering krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |