Was er vorige week ook een rode vlag?quote:Op zondag 5 november 2023 22:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Er zijn ook keren geweest dat ze een ronde mochten ontdoen. Volgens mij zelfs vorige week nog tijdens de race.
Ik zie hem in 2024 en 2025 wel weer kampioen worden als er geen gekke dingen gebeuren. Er zijn geen grote wijzigingen en Max is een klasse beter dan de rest, dus Red Bull moet dan wel een hele grote fout maken wil Max geen kampioen worden.quote:Op zondag 5 november 2023 22:27 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Moet in de komende 5 jaar toch wel lukken
Red Bull is dan ook niet zo dominant als de Mercedes van toen. Iedereen die dat beweert praat echt onzin.quote:Op zondag 5 november 2023 22:37 schreef THEFXR het volgende:
[..]
toch won de merc vroeger met 40 sec en lapped cars, dat is dit jaar een keer voorgekomen, maar thats it
quote:Op zondag 5 november 2023 22:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Was er vorige week ook een rode vlag?
Dat laatste hebben coureurs (of sporters in het algemeen) wel vaker gezegd om dan nog steeds mee te doen als ze achterin de 30 zijnquote:Op zondag 5 november 2023 22:26 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Makkelijker gezegd dan gedaan helaas, moet de auto dominant blijven en Max heeft ook al aangegeven dat hij niet zoals Hamilton nog in de achterhoede gaat rijden.
Had ook eerder gezegd dat ie rond z'n 30e met pensioen wilde
op cotaquote:Op zondag 5 november 2023 22:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Was er vorige week ook een rode vlag?
Daarom moet Perez beter presteren, want wordt voor Red Bull lastig om het WCC binnen te halen.quote:Op zondag 5 november 2023 22:39 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik zie hem in 2024 en 2025 wel weer kampioen worden als er geen gekke dingen gebeuren. Er zijn geen grote wijzigingen en Max is een klasse beter dan de rest, dus Red Bull moet dan wel een hele grote fout maken wil Max geen kampioen worden.
Mercedes loopt flink achter. McLaren komt dichterbij, maar zowel Norris als Piastri zijn niet stabiel. Zelfde geldt voor Ferrari. Die moeten een dominante auto hebben om voor de fouten van de coureurs en de fouten van het team te compenseren. De rest zit er veel te ver van af.
Max zou dan 5 kampioenschappen hebben en dan is maar de vraag wat er in 2026 gaat gebeuren. Die 7 WK's zijn uniek en afgedwongen door Mercedes. Ik zie dat niet meer zo snel gebeuren. Het aantal overwinningen van Lewis moet wel te doen zijn als de auto inderdaad nog twee jaar kan meedingen voor de overwinningen en daarna nog een paar jaar wat overwinningen zou kunnen sprokkelen.
zo komt het wel over dat Max nu zo dominant in de auto is, het valt mee of het zit te toeren.quote:Op zondag 5 november 2023 22:41 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Red Bull is dan ook niet zo dominant als de Mercedes van toen. Iedereen die dat beweert praat echt onzin.
Yup. Is ook voordeel van RB/Max. Mercedes, McLaren, Ferrari en Aston Martin zijn heerlijk punten aan het sprokkelen, dus er is niet één tegenstander.quote:Op zondag 5 november 2023 22:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Daarom moet Perez beter presteren, want wordt voor Red Bull lastig om het WCC binnen te halen.
Ik zie Noriis volgend jaar wel overwinning pakken als McLaren net zo goed blijft
Als Max zelf zo dominant blijft en McLaren er niet naast komt, komt dat vast ook wel goedquote:Op zondag 5 november 2023 22:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Daarom moet Perez beter presteren, want wordt voor Red Bull lastig om het WCC binnen te halen.
Ik zie Noriis volgend jaar wel overwinning pakken als McLaren net zo goed blijft
Ik ook. Ik kan wel me herinneren dat dat 2 auto's voor de leider uit de pitstraat mochten om van een ronde achterstand te ontdoen.quote:
leuk en aardig....maar crash gate was 1 titel....die had er nooit mogen komenquote:Op zondag 5 november 2023 22:39 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik zie hem in 2024 en 2025 wel weer kampioen worden als er geen gekke dingen gebeuren. Er zijn geen grote wijzigingen en Max is een klasse beter dan de rest, dus Red Bull moet dan wel een hele grote fout maken wil Max geen kampioen worden.
Mercedes loopt flink achter. McLaren komt dichterbij, maar zowel Norris als Piastri zijn niet stabiel. Zelfde geldt voor Ferrari. Die moeten een dominante auto hebben om voor de fouten van de coureurs en de fouten van het team te compenseren. De rest zit er veel te ver van af.
Max zou dan 5 kampioenschappen hebben en dan is maar de vraag wat er in 2026 gaat gebeuren. Die 7 WK's zijn uniek en afgedwongen door Mercedes. Ik zie dat niet meer zo snel gebeuren. Het aantal overwinningen van Lewis moet wel te doen zijn als de auto inderdaad nog twee jaar kan meedingen voor de overwinningen en daarna nog een paar jaar wat overwinningen zou kunnen sprokkelen.
Perez is zo instabiel, won in het begin en toen ineens het verval en dan weer top4/5/6 dan weer crashen.quote:Op zondag 5 november 2023 22:45 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Als Max zelf zo dominant blijft en McLaren er niet naast komen, komt dat vast ook wel goed
Al moet Perez sowieso beter presteren dan nu uiteraard
De 7 titels blijven staan op Wikipedia volgens Totoquote:Op zondag 5 november 2023 22:47 schreef rotaderp44 het volgende:
[..]
leuk en aardig....maar crash gate was 1 titel....die had er nooit mogen komen
nog eens 4 titels door pure corruptie ....3 jaar voorsprong op de rest met de hybride motor en 3 jaar bottas als slaaf.
Shumacher had nog wat meer skills dan een hamilton maar 2 titels door rijders eruit te rijden toch ?
wat ik al zei: zegt het aantal wk titels iets over de beste rijder ?
Max had dan weer hulp van Masi en het overschrijden van de budgetcap!quote:Op zondag 5 november 2023 22:47 schreef rotaderp44 het volgende:
[..]
nog eens 4 titels door pure corruptie ....3 jaar voorsprong op de rest met de hybride motor en 3 jaar bottas als slaaf.
Shumacher had nog wat meer skills dan een hamilton maar 2 titels door rijders eruit te rijden toch ?
Is wikipedia niet door iedereen aan te passen?quote:Op zondag 5 november 2023 22:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
De 7 titels blijven staan op Wikipedia volgens Toto
ze vergeten altijd het jaar dat Britney, HAM zoek reed.quote:Op zondag 5 november 2023 22:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
De 7 titels blijven staan op Wikipedia volgens Toto
Eentje maar. Die in 1994. In 1997 probeerde hij het wel, maar had er uiteindelijk alleen zichzelf mee. Toen werd Villeneuve kampioen.quote:Op zondag 5 november 2023 22:47 schreef rotaderp44 het volgende:
[..]
Schumacher had nog wat meer skills dan een hamilton maar 2 titels door rijders eruit te rijden toch ?
Of 2021 gestolen kampioenschap dankzij Masiquote:Op zondag 5 november 2023 22:52 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ze vergeten altijd het jaar dat Britney, HAM zoek reed.
niks gestolen en was vooraf duidelijk gezegd dat de wedstrijd niet achter een SC zou eindigen, maar racend.quote:Op zondag 5 november 2023 22:53 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Of 2021 gestolen kampioenschap dankzij Masi
Klopt. Ze halen met Max het maximale uit ieder weekend (op Singapore na)quote:Op zondag 5 november 2023 22:41 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Red Bull is dan ook niet zo dominant als de Mercedes van toen. Iedereen die dat beweert praat echt onzin.
En de sprintrace van Qatar. Maar zeer terechte wins voor Sainz en Piastriquote:Op zondag 5 november 2023 22:54 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Klopt. Ze halen met Max het maximale uit ieder weekend (op Singapore na)
Enige dat Masi niet goed deed was Ricciardo en Stroll niet laten unlappenquote:Op zondag 5 november 2023 22:54 schreef THEFXR het volgende:
[..]
niks gestolen en was vooraf duidelijk gezegd dat de wedstrijd niet achter een SC zou eindigen, maar racend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |