Kwam in een van de herhalingen in beeld dat ie net werd aangetikt aan de achterkant door een van de Haasen.quote:Op zondag 5 november 2023 22:04 schreef Nizno het volgende:
gezien de plek van Pia tijdens de botsing van haasjes vermoed ik idd een tik tegen de achterkant [ afbeelding ]
[ twitter ]
[ twitter ]
maar idd stom dat dat niet in beeld kwam
Die mochten niet van een ronde achterstand ontdoenquote:Op zondag 5 november 2023 22:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik vond het trouwens wel lulig dat Piastri en Ricciardo met een ronde achterstand begonnen.
nope. Wel vreemd iddquote:Op zondag 5 november 2023 22:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die mochten niet van een ronde achterstand ontdoen
Ja, dat dus. Normaal bij de SC mogen de lapped cars overtake.quote:
Nog 5 wktitels te gaanquote:
Dominantste ooit......zegt dat niet iets meer dan aantal WK titels ?quote:
Makkelijker gezegd dan gedaan helaas, moet de auto dominant blijven en Max heeft ook al aangegeven dat hij niet zoals Hamilton nog in de achterhoede gaat rijden.quote:
Moet in de komende 5 jaar toch wel lukkenquote:Op zondag 5 november 2023 22:26 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Makkelijker gezegd dan gedaan helaas, moet de auto dominant blijven en Max heeft ook al aangegeven dat hij niet zoals Hamilton nog in de achterhoede gaat rijden.
Had ook eerder gezegd dat ie rond z'n 30e met pensioen wilde
2024 en 2025 hebben bij elkaar zo ongeveer 50 races, als hij die allemaal wint is hij er al zowatquote:Op zondag 5 november 2023 22:27 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Moet in de komende 5 jaar toch wel lukken
Dan breekt hij record van Lewis met meeste winsquote:Op zondag 5 november 2023 22:32 schreef Legoblokje het volgende:
[..]
2024 en 2025 hebben bij elkaar zo ongeveer 50 races, als hij die allemaal wint is hij er al zowat
Er zijn ook keren geweest dat ze een ronde mochten ontdoen. Volgens mij zelfs vorige week nog tijdens de race.quote:Op zondag 5 november 2023 22:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zal wel in de regels staan vanwege de rode vlag.
We moeten er vanuit gaan dat ie nooit meer zo dominant wordt als dit. Ik geloof wel dat ie nog heel veel gaat winnen, maar zo overweldigend als dit kan bijna niet.quote:Op zondag 5 november 2023 22:33 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan breekt hij record van Lewis met meeste wins
Ze hebben de plaatselijke koekenbakker gevraagd om de regie te doenquote:Op zondag 5 november 2023 22:35 schreef THEFXR het volgende:
was de regie van het circuit of van de FOM/FIA?
Alle GP's is van de FOM. Monaco is pas dit jaar de regie van de FOM.quote:Op zondag 5 november 2023 22:35 schreef THEFXR het volgende:
was de regie van het circuit of van de FOM/FIA?
toch won de merc vroeger met 40 sec en lapped cars, dat is dit jaar een keer voorgekomen, maar thats itquote:Op zondag 5 november 2023 22:35 schreef beantherio het volgende:
[..]
We moeten er vanuit gaan dat ie nooit meer zo dominant wordt als dit. Ik geloof wel dat ie nog heel veel gaat winnen, maar zo overweldigend als dit kan bijna niet.
zeg dat, echt slecht,hequote:Op zondag 5 november 2023 22:36 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ze hebben de plaatselijke koekenbakker gevraagd om de regie te doen
hebben ze dan zo'n weinig camera's op dat circuit ofzo?quote:Op zondag 5 november 2023 22:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Alle GP's is van de FOM. Monaco is pas dit jaar de regie van de FOM.
Allemaal gestolenquote:Op zondag 5 november 2023 22:38 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hebben ze dan zo'n weinig camera's op dat circuit ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |