Ze gebruikte ze om mij te ontzien. Wat van mij niet hoefde overigens.quote:Op maandag 6 november 2023 23:09 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
En hoe dicht staan zij bij haar? Jullie zijn toch een soort twee-eenheid?
Sterkte voor jou en beterschap voor je moederquote:Op maandag 6 november 2023 23:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ze gebruikte ze om mij te ontzien. Wat van mij niet hoefde overigens.
Maar ze is en was volwassen en wilsbekwaam. Ik ga me er dan niet mee bemoeien.
Sterkte!quote:
Hahaha! Mooie graadmeterquote:Op dinsdag 7 november 2023 10:43 schreef Tele6 het volgende:
@:vlindertje89 fijn dat je aan de beterende hand bent! Ik kan aan die stress statistiekjes van m'n horloge ook altijd zien of ik nog echt ziek ben of dat het beter gaat. Gebruik het zelf ook om me gerust te stellen - als ik snotterig wakker word maar de stress statistiekjes er normaal en goed uitzien, betekent dat meestal dat ik m'n slaapkamer moet stofzuigen+dweilen en niet dat ik verkouden aan het worden ben
Dank!quote:Op dinsdag 7 november 2023 09:23 schreef sigme het volgende:
[..]
Sterkte!
Je moeder met pijn, wat akelig.
Lukt het om alles daaromtrent naast je werk te doen of heb je er zorgverlof bij nodig?
Een mooi bedrag bezuinigd. En? Ga je er nog verder achteraan?quote:Op dinsdag 7 november 2023 10:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
Nou, de eindafrekening van Essent is binnen. We krijgen 585 euro terug, mooi. Maar ze houden zich het recht voor om de eindafrekening nog aan te passen en van mijn bezwaar op hun correctie heb ik niets meer gehoord.
quote:Op maandag 6 november 2023 22:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik heb het hier nog niet gedeeld.Klinkt allemaal heftig, erg pijnlijk en veel gedoe. SterkteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dankquote:Op dinsdag 7 november 2023 11:37 schreef Blues het volgende:
[..]
Klinkt allemaal heftig, erg pijnlijk en veel gedoe. Sterkte
Jouw geld! Het is welkom in december.quote:Op dinsdag 7 november 2023 11:37 schreef Blues het volgende:
Engie geeft ons eind deze maand/begin dec 488 terug. Ongeveer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spaarpotjequote:Op dinsdag 7 november 2023 11:41 schreef AnneX het volgende:
Jouw geld! Het is welkom in december.
Het is altijd welkom, natuurlijk.
Ben je weer een beetje beter?
quote:Op dinsdag 7 november 2023 11:47 schreef Blues het volgende:
Vanochtend 8 uur telefoon voor g.Ik vind t wel netjes dat ze dat nog een keer nabellen. Liever dat, dan dat je niet genoeg voorbereid naar zo'n afspraak komt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Eenschquote:Op dinsdag 7 november 2023 12:21 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik vind t wel netjes dat ze dat nog een keer nabellen. Liever dat, dan dat je niet genoeg voorbereid naar zo'n afspraak komt.
Dit is al een ding in gemeenteland. Nog niet zo plotsklaps. Maar kijk niet verrast op er volgend jaar naamswijzigingen komen.quote:Op dinsdag 7 november 2023 13:07 schreef Troel het volgende:
Jongens jongens. Hoe gaan we onze straten straks noemen als iedereen gecanceld wordt
Maar alle zeevaarders mogen ongeveer niet meer. Alle Oranjes en aanverwanten niet. Vogels heten anders, dus die straten moeten anders. De schilders en de componisten waren vast ook niet allemaal even fijn. Misschien maar terug naar de goede oude tijd waar je huis gewoon een nummer had? Wijk C, huis nummer 182quote:Op dinsdag 7 november 2023 13:08 schreef borisz het volgende:
[..]
Dit is al een ding in gemeenteland. Nog niet zo plotsklaps. Maar kijk niet verrast op er volgend jaar naamswijzigingen komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |