abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211213399
Ehrmahger er is echt iemand met mijn smaak en maat doodgegaan in de buurt van mn ouders, want ik trek er net weer een jurkje weg voor 5 piek O+
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_211213421
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2023 16:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ehrmahger er is echt iemand met mijn smaak en maat doodgegaan in de buurt van mn ouders, want ik trek er net weer een jurkje weg voor 5 piek O+
Of heel veel afgevallen en doet nu haar hele kledingkast weg.
Of het omgekeerde, ook een mogelijkheid.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_211213452
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2023 16:31 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Of heel veel afgevallen en doet nu haar hele kledingkast weg.
Of het omgekeerde, ook een mogelijkheid.
Kan kan kan kan.

Nieuw volgens mij > 300 piek. Dacht misschien de moeite waard om op Vinted te verkopen. Alles daar 17,50 - 25.00 :')

DAN DRAAG IK HEM ZELF WEL.

Ik snap echt mensen niet die zo veel geld betalen voor kleding. WIE DOET DAT.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
  maandag 6 november 2023 @ 16:55:51 #94
35189 Troel
scherp en bot
pi_211213579
@Yinny hoe is het? Zag dater nieuws was en dacht 'komt er ooit een moment van rust voor jullie' :*
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_211213722
quote:
7s.gif Op maandag 6 november 2023 16:55 schreef Troel het volgende:
@:yinny hoe is het? Zag dater nieuws was en dacht 'komt er ooit een moment van rust voor jullie' :*
Ik las het ook, volgens mij weten ze nog niet genoeg want de politie twijfelt nog om beelden te delen.

Edit: dat was een ouder bericht, nu het nieuws dat er 2 mannen zijn opgepakt.
pi_211213780
Dit keer ging het snel in het ziekenhuis. Je mag daar pas 15 minuten voor de afspraak inchecken. Ik was er al veel eerder (trein/bus combi loopt niet echt lekker). Had na het inchecken net weer m'n boek open en ik werd opgeroepen. Meneer die de echo deed was er al op het moment dat ik het ziekenhuis inkwam en hij vond het ook heel vervelend, beiden hadden we 25 minuten niets gedaan _O-
We have far more in common than that which devides us..
pi_211213895
Maar Maar Maar als jij je eerder aanmeldt, begrijpt het systeem dat niet *O*
pi_211213904
Als je 3 afspraken hebt, begrijpt het systeem dat ook niet. Kan maar 1tje aanmelden ;')
Vond ik in ons zkh al gek, maar in het avl is dat dus net zo. En als je maar een paar minuten aanmeldingstijd afwijkt van de afsprakentijd, moet je naar de baolie :P
*zuchtwanthetkanzoveelbeter*
pi_211213971
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2023 17:34 schreef Blues het volgende:
Als je 3 afspraken hebt, begrijpt het systeem dat ook niet. Kan maar 1tje aanmelden ;')
Vond ik in ons zkh al gek, maar in het avl is dat dus net zo. En als je maar een paar minuten aanmeldingstijd afwijkt van de afsprakentijd, moet je naar de baolie :P
*zuchtwanthetkanzoveelbeter*
Ik kreeg op de zuil te zien "u kunt zich niet eerder dan 15 minuten voor de afspraak aanmelden. Dus toen ben ik lekker gaan lezen. :D
pi_211214089
Hoi! Ik ben weer een paar uurtjes aan het wennen op het werk, maar dat kost best nog veel energie...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ter afleiding: ik ga een kerstpakket schenken en een shoppen (en ontvangen) via fhf. Ik heb al een aantal cadeautjes en stiekem al een beetje in kerststemming, ondanks alles...
pi_211214808
quote:
1s.gif Op maandag 6 november 2023 18:00 schreef Yinny het volgende:
Hoi! Ik ben weer een paar uurtjes aan het wennen op het werk, maar dat kost best nog veel energie...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ter afleiding: ik ga een kerstpakket schenken en een shoppen (en ontvangen) via fhf. Ik heb al een aantal cadeautjes en stiekem al een beetje in kerststemming, ondanks alles...
Pff heftig allemaal :*

Goed dat je zorgt voor zulke afleiding.
pi_211214962
Pff @Yinny wat heftig allemaal. Goed voor de afleiding (en wat lief, je kerstactie)

Deze meneer had de nacht van zaterdag op zondag "pech" (boontje en loontje) https://www.gelderlander.(...)ole-houden~a9410f1e/ (was de poging tot inbraak bij mijn benedenbuurman) Hij was waarschijnlijk vanaf de andere kant gekomen en had de enorme hoeveelheid politie niet gezien :D
pi_211214999
Heftig Yinny, weet niet of ik het zou willen zien ook zeg.
pi_211216929
quote:
1s.gif Op maandag 6 november 2023 18:00 schreef Yinny het volgende:
SPOILER
Pittig! Zowel opstarten met werk als optie tot opnames zien. Hopelijk helpt het je zus in ieder geval wat bij de verwerking, kun jij daarna alsnog een keuze maken.

En hopelijk brengt FHF inderdaad wat licht en afleiding in deze donkere dagen :*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_211216981
Bestuursvergadering gehad. We zijn niet compleet, maar weten ook wie zich GRAAG zou aanmelden, en die we niet in het bestuur willen :X Dus nu heb ik (en ander bestuurslid in mindere mate, want druk met privé perikelen) mensen een beetje gemasseerd en verleid. En gaan we, met als kapstok de statuten, zelf een kandidaat voordragen.

Dus wie weet ben ik binnenkort, na een paar maanden onofficieel voorzitter, secretaris én penningmeester te zijn geweest, eindelijk weer alleen in hoofdzaak voor de centjes.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_211217273
@Yinny, heftig weer. Snap goed dat je niet weet of je de beelden wil zien. :*
Mooi dat FHF je wat fijne afleiding biedt zo!

@Cat-astrophe zou fijn zijn als je straks weer gewoon één functie hebt!

Ik had een fijne dag. Weer iets minder pijnstillers nodig en wat actiever kunnen zijn. Het is wel nog niet helemaal weg,
dus ga morgenochtend wel even bellen of ik woensdagochtend dan echt laatste moet nemen of dat ik toch wat langer door moet slikken.

Ook een goede controle bij de oogarts. Hij had extra foto's laten maken om ook de aderen wat beter te kunnen zien en zag op alle foto's geen enkele aanwijzing dat het misschien toch een ernstigere variant zou zijn of dat er iets van een ontsteking aan de aderen bezig is, dus dat is superfijn. Ben ook echt wel gerustgesteld nu, hij nam ook de tijd om de foto's te laten zien en te zeggen wat hij zag en wat hij juist niét zag wat hij wel zou verwachten als het een van de ernstigere varianten zou zijn. Dus heel blij mee!

En daarna kwamen mn ouders langs, hadden eten mee en hebben voor me gekookt, en ook fijn gesprek gehad. Ze gaan al bijna weer naar Zuid Afrika, dus was fijn ze toch nog even te zien zo. Ik zou eigenlijk donderdag naar ze toe gaan maar storm en ziek, daarna gister maar nog steeds ziek, dus kwamen ze naar mij :)
pi_211217409
quote:
1s.gif Op maandag 6 november 2023 22:06 schreef vlindertje89 het volgende:
@:Yinny, heftig weer. Snap goed dat je niet weet of je de beelden wil zien. :*
Mooi dat FHF je wat fijne afleiding biedt zo!

@:Cat-astrophe zou fijn zijn als je straks weer gewoon één functie hebt!

Ik had een fijne dag. Weer iets minder pijnstillers nodig en wat actiever kunnen zijn. Het is wel nog niet helemaal weg,
dus ga morgenochtend wel even bellen of ik woensdagochtend dan echt laatste moet nemen of dat ik toch wat langer door moet slikken.

Ook een goede controle bij de oogarts. Hij had extra foto's laten maken om ook de aderen wat beter te kunnen zien en zag op alle foto's geen enkele aanwijzing dat het misschien toch een ernstigere variant zou zijn of dat er iets van een ontsteking aan de aderen bezig is, dus dat is superfijn. Ben ook echt wel gerustgesteld nu, hij nam ook de tijd om de foto's te laten zien en te zeggen wat hij zag en wat hij juist niét zag wat hij wel zou verwachten als het een van de ernstigere varianten zou zijn. Dus heel blij mee!

En daarna kwamen mn ouders langs, hadden eten mee en hebben voor me gekookt, en ook fijn gesprek gehad. Ze gaan al bijna weer naar Zuid Afrika, dus was fijn ze toch nog even te zien zo. Ik zou eigenlijk donderdag naar ze toe gaan maar storm en ziek, daarna gister maar nog steeds ziek, dus kwamen ze naar mij :)
Fijn dat je gerustgesteld bent, last van je schouders denk ik.

En oeh wat zou ik graag met je ouders meegaan, Zuid Afrika ❤️
pi_211217449
Wat een dubbel bericht @Yinny : vermoedelijke daders gepakt.
En dan een filmpje. :X Dat lijkt mij vreeslijk naar. Dan maar niet.
Kan altijd nog misschien, als je je sterker voelt. 💐

@vlindertje89 Vanmiddag heb ik 2 potjes gehaald om na afloop van de kuur ochtendurine in te leveren. Kunnen ze zich uitleven met sticks en kweken.
Dan doe ik wel van alles als sport / rustig aan en sjouwen vanmiddag.
Écht lekker voelt het nog niet.

Wat fijn, dat de oogarts de tijd heeft genomen voor uitleg!
Dat is een hele geruststelling dan.👍🏼
pi_211217490
quote:
1s.gif Op maandag 6 november 2023 21:32 schreef Cat-astrophe het volgende:
Bestuursvergadering gehad. We zijn niet compleet, maar weten ook wie zich GRAAG zou aanmelden, en die we niet in het bestuur willen :X Dus nu heb ik (en ander bestuurslid in mindere mate, want druk met privé perikelen) mensen een beetje gemasseerd en verleid. En gaan we, met als kapstok de statuten, zelf een kandidaat voordragen.

Dus wie weet ben ik binnenkort, na een paar maanden onofficieel voorzitter, secretaris én penningmeester te zijn geweest, eindelijk weer alleen in hoofdzaak voor de centjes.
Wat een gedoe met bestuursleden vinden.
Mn.X wil in het Voorjaar stoppen met al die rollen. Nu nog iemand vinden, vragen…
  maandag 6 november 2023 @ 22:41:17 #110
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_211217506
Ik heb het hier nog niet gedeeld.
SPOILER
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_211217517
quote:
1s.gif Op maandag 6 november 2023 22:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik heb het hier nog niet gedeeld.

Maar mijn moeder van 84 is in de nacht van donderdag op vrijdag naast de trap neergestort. En heeft haar bekken op 8 (!) plaatsen gebroken.

Dat is nogal heftig vind ik. En ik moet ook eea in goede banen leiden. Wat nog niet meevalt met eigengereide familieleden om me heen..
Oh hemeltje…wat een ellende ook!
SPOILER
  maandag 6 november 2023 @ 22:45:09 #112
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_211217529
quote:
1s.gif Op maandag 6 november 2023 22:43 schreef AnneX het volgende:

[..]
Oh hemeltje…wat een ellende ook!
En familieleden…
Dank!
Zou je ook willen spoileren?
pi_211217535
SPOILER
  maandag 6 november 2023 @ 22:47:04 #114
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_211217550
SPOILER
Ja aanspreekbaar. Maar zoveel pijn dat mijn hart 100x per dag breekt 💔
  maandag 6 november 2023 @ 22:48:31 #115
147666 AnneX
pi_211217561
quote:
1s.gif Op maandag 6 november 2023 22:45 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Dank!
Zou je ook willen spoileren?
Doe jij dan deleten?

Sorry.
  maandag 6 november 2023 @ 22:49:41 #116
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_211217580
quote:
1s.gif Op maandag 6 november 2023 22:48 schreef AnneX het volgende:

[..]
Doe jij dan deleten?

Sorry.
Geeft niet. Ik heb gespoilered
  maandag 6 november 2023 @ 22:50:58 #117
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_211217591
Sorry, moest het ff kwijt :@
  maandag 6 november 2023 @ 23:00:34 #118
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_211217658
quote:
1s.gif Op maandag 6 november 2023 22:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
Sorry, moest het ff kwijt :@
Logisch toch. Wat ontzettend sneu voor haar en een enorme zorg voor jou
  maandag 6 november 2023 @ 23:04:30 #119
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_211217690
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2023 23:00 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Logisch toch. Wat ontzettend sneu voor haar en een enorme zorg voor jou
Het is erg "pijnlijk" en extra lastig door de bemoeials. Heb mijn moeder in moeten schakelen omdat ze niet voor rede vatbaar zijn. Terwijl zij zou moeten kunnen focussen op haar herstel..
  maandag 6 november 2023 @ 23:09:15 #120
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_211217715
quote:
1s.gif Op maandag 6 november 2023 23:04 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Het is erg "pijnlijk" en extra lastig door de bemoeials. Heb mijn moeder in moeten schakelen omdat ze niet voor rede vatbaar zijn. Terwijl zij zou moeten kunnen focussen op haar herstel..
En hoe dicht staan zij bij haar? Jullie zijn toch een soort twee-eenheid?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')