Of heel veel afgevallen en doet nu haar hele kledingkast weg.quote:Op maandag 6 november 2023 16:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ehrmahger er is echt iemand met mijn smaak en maat doodgegaan in de buurt van mn ouders, want ik trek er net weer een jurkje weg voor 5 piek
Kan kan kan kan.quote:Op maandag 6 november 2023 16:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Of heel veel afgevallen en doet nu haar hele kledingkast weg.
Of het omgekeerde, ook een mogelijkheid.
Ik las het ook, volgens mij weten ze nog niet genoeg want de politie twijfelt nog om beelden te delen.quote:Op maandag 6 november 2023 16:55 schreef Troel het volgende:
@:yinny hoe is het? Zag dater nieuws was en dacht 'komt er ooit een moment van rust voor jullie'
Ik kreeg op de zuil te zien "u kunt zich niet eerder dan 15 minuten voor de afspraak aanmelden. Dus toen ben ik lekker gaan lezen.quote:Op maandag 6 november 2023 17:34 schreef Blues het volgende:
Als je 3 afspraken hebt, begrijpt het systeem dat ook niet. Kan maar 1tje aanmelden ;')
Vond ik in ons zkh al gek, maar in het avl is dat dus net zo. En als je maar een paar minuten aanmeldingstijd afwijkt van de afsprakentijd, moet je naar de baolie
*zuchtwanthetkanzoveelbeter*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ter afleiding: ik ga een kerstpakket schenken en een shoppen (en ontvangen) via fhf. Ik heb al een aantal cadeautjes en stiekem al een beetje in kerststemming, ondanks alles...
quote:Op maandag 6 november 2023 18:00 schreef Yinny het volgende:
Hoi! Ik ben weer een paar uurtjes aan het wennen op het werk, maar dat kost best nog veel energie...Pff heftig allemaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ter afleiding: ik ga een kerstpakket schenken en een shoppen (en ontvangen) via fhf. Ik heb al een aantal cadeautjes en stiekem al een beetje in kerststemming, ondanks alles...
Goed dat je zorgt voor zulke afleiding.
quote:Op maandag 6 november 2023 18:00 schreef Yinny het volgende:
Hoi! Ik ben weer een paar uurtjes aan het wennen op het werk, maar dat kost best nog veel energie...Pittig! Zowel opstarten met werk als optie tot opnames zien. Hopelijk helpt het je zus in ieder geval wat bij de verwerking, kun jij daarna alsnog een keuze maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ter afleiding: ik ga een kerstpakket schenken en een shoppen (en ontvangen) via fhf. Ik heb al een aantal cadeautjes en stiekem al een beetje in kerststemming, ondanks alles...
En hopelijk brengt FHF inderdaad wat licht en afleiding in deze donkere dagen
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Fijn dat je gerustgesteld bent, last van je schouders denk ik.quote:Op maandag 6 november 2023 22:06 schreef vlindertje89 het volgende:
@:Yinny, heftig weer. Snap goed dat je niet weet of je de beelden wil zien.![]()
Mooi dat FHF je wat fijne afleiding biedt zo!
@:Cat-astrophe zou fijn zijn als je straks weer gewoon één functie hebt!
Ik had een fijne dag. Weer iets minder pijnstillers nodig en wat actiever kunnen zijn. Het is wel nog niet helemaal weg,
dus ga morgenochtend wel even bellen of ik woensdagochtend dan echt laatste moet nemen of dat ik toch wat langer door moet slikken.
Ook een goede controle bij de oogarts. Hij had extra foto's laten maken om ook de aderen wat beter te kunnen zien en zag op alle foto's geen enkele aanwijzing dat het misschien toch een ernstigere variant zou zijn of dat er iets van een ontsteking aan de aderen bezig is, dus dat is superfijn. Ben ook echt wel gerustgesteld nu, hij nam ook de tijd om de foto's te laten zien en te zeggen wat hij zag en wat hij juist niét zag wat hij wel zou verwachten als het een van de ernstigere varianten zou zijn. Dus heel blij mee!
En daarna kwamen mn ouders langs, hadden eten mee en hebben voor me gekookt, en ook fijn gesprek gehad. Ze gaan al bijna weer naar Zuid Afrika, dus was fijn ze toch nog even te zien zo. Ik zou eigenlijk donderdag naar ze toe gaan maar storm en ziek, daarna gister maar nog steeds ziek, dus kwamen ze naar mij
Wat een gedoe met bestuursleden vinden.quote:Op maandag 6 november 2023 21:32 schreef Cat-astrophe het volgende:
Bestuursvergadering gehad. We zijn niet compleet, maar weten ook wie zich GRAAG zou aanmelden, en die we niet in het bestuur willenDus nu heb ik (en ander bestuurslid in mindere mate, want druk met privé perikelen) mensen een beetje gemasseerd en verleid. En gaan we, met als kapstok de statuten, zelf een kandidaat voordragen.
Dus wie weet ben ik binnenkort, na een paar maanden onofficieel voorzitter, secretaris én penningmeester te zijn geweest, eindelijk weer alleen in hoofdzaak voor de centjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
Oh hemeltje…wat een ellende ook!quote:Op maandag 6 november 2023 22:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik heb het hier nog niet gedeeld.
Maar mijn moeder van 84 is in de nacht van donderdag op vrijdag naast de trap neergestort. En heeft haar bekken op 8 (!) plaatsen gebroken.
Dat is nogal heftig vind ik. En ik moet ook eea in goede banen leiden. Wat nog niet meevalt met eigengereide familieleden om me heen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dank!quote:Op maandag 6 november 2023 22:43 schreef AnneX het volgende:
[..]
Oh hemeltje…wat een ellende ook!
En familieleden…
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja aanspreekbaar. Maar zoveel pijn dat mijn hart 100x per dag breekt 💔
Doe jij dan deleten?quote:Op maandag 6 november 2023 22:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dank!
Zou je ook willen spoileren?
Geeft niet. Ik heb gespoileredquote:
Logisch toch. Wat ontzettend sneu voor haar en een enorme zorg voor jouquote:
Het is erg "pijnlijk" en extra lastig door de bemoeials. Heb mijn moeder in moeten schakelen omdat ze niet voor rede vatbaar zijn. Terwijl zij zou moeten kunnen focussen op haar herstel..quote:Op maandag 6 november 2023 23:00 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Logisch toch. Wat ontzettend sneu voor haar en een enorme zorg voor jou
En hoe dicht staan zij bij haar? Jullie zijn toch een soort twee-eenheid?quote:Op maandag 6 november 2023 23:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het is erg "pijnlijk" en extra lastig door de bemoeials. Heb mijn moeder in moeten schakelen omdat ze niet voor rede vatbaar zijn. Terwijl zij zou moeten kunnen focussen op haar herstel..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |