abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211206281
pi_211206289
Oeh, ik ben wel geïntrigeerd door het Vanyel scherm...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_211206296
Wij noemen die beesten altijd Chaamse Vlaaien. :P
pi_211206305
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2023 20:23 schreef Tele6 het volgende:
Wij noemen die beesten altijd Chaamse Vlaaien. :P
:D

De term 'Vlaamse' wordt niet meer gebruikt :)
pi_211206320
@AnneX mijn favo Anouk song:

pi_211206323
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2023 20:24 schreef Blues het volgende:

[..]
:D

De term 'Vlaamse' wordt niet meer gebruikt :)
Mag ook niks meer zeggen :(

Wokewokegendergender :(
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_211206325
Ik heb weer een sollicitatie ingestuurd. Dat is brief nr 3 sinds ik heb gehoord dat m'n contract niet verlengd wordt. Ik vind 't netjes van mezelf. Echt makkelijker wordt het nog niet, deze brief heeft me wéér een half weekend gekost }:|

Donderdag heb ik een gesprek van de plek waar ik het eerst op gesolliciteerd heb 2,5 week geleden. Snelle reactie en positieve reactie dus *G*
pi_211206334
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2023 20:25 schreef DancingPhoebe het volgende:

Mag ook niks meer zeggen :(

Wokewokegendergender :(
Sniemijnschuld :B
pi_211206339
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2023 20:25 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb weer een sollicitatie ingestuurd. Dat is brief nr 3 sinds ik heb gehoord dat m'n contract niet verlengd wordt. Ik vind 't netjes van mezelf. Echt makkelijker wordt het nog niet, deze brief heeft me wéér een half weekend gekost }:|

Donderdag heb ik een gesprek van de plek waar ik het eerst op gesolliciteerd heb 2,5 week geleden. Snelle reactie en positieve reactie dus *G*
Ik vind het ook netjes! Mag je best jezelf een flinke schouderklop voor geven!

Ik heb op een gegeven moment alle alineas waar ik tevreden mee was, onder elkaar in een document gezet, geordend op logische volgorde van een brief. Dat maakt elke vervolgbrief zoveel makkelijker :Y
pi_211206340
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2023 20:25 schreef Tele6 het volgende:

Yeah baby *G* *O*
pi_211206361
Onze nieuwe coll hoorde na 3 weken al dat ze wegbezuinigd werd als recruiter in ons zkh :? Echt zo idioot weer... dus onze vacature stond nog open.. en daar is ze ingesprongen na eerst heeeeel boos te zijn geweest en daarna vol energie en positief ons team te willen versterken. Respect voor haar, echt :Y
pi_211206362
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2023 20:27 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Ik vind het ook netjes! Mag je best jezelf een flinke schouderklop voor geven!

Ik heb op een gegeven moment alle alineas waar ik tevreden mee was, onder elkaar in een document gezet, geordend op logische volgorde van een brief. Dat maakt elke vervolgbrief zoveel makkelijker :Y
Ik heb nu 3-4 alinea's die ik voor elke brief iets aanpas. Alleen was dit weer heel een andere functie, dus ik kon 1 alinea in z'n geheel recyclen maar ik heb er 2 helemaal nieuwe dingen bij bedacht. Dat duurt even. Ik vind het veel te lastig dat ze in die vacatures om tig dingen vragen en ik altijd tig min één dingen kan en dan om dat ene ding heen te moeten praten :') terwijl ik wéét dat die vacatures ideaalplaatjes zijn en ik het gewoon moet proberen. o|O
pi_211206365
Goed bezig @Tele6! *O* *O*

Je hoeft inderdaad helemaal niet om dat ene ding heen te praten. Ze gaan heus niet met dat lijstje als checklist elke brief doorlezen. Dus als jij van al die dingen min een beschrijft dat je dat kan/ervaring mee hebt/affiniteit mee hebt, is dat echt helemaal prima.

Ook als het er tig min twee zijn overigens. Of tig min drie.
pi_211206368
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2023 20:29 schreef Blues het volgende:
Onze nieuwe coll hoorde na 3 weken al dat ze wegbezuinigd werd als recruiter in ons zkh :? Echt zo idioot weer... dus onze vacature stond nog open.. en daar is ze ingesprongen na eerst heeeeel boos te zijn geweest en daarna vol energie en positief ons team te willen versterken. Respect voor haar, echt :Y
Manmanmanmanmanman.

Wel fijn dat ze bij jullie aan de slag wil. Maar waarom neem je iemand aan om 'm na 3 weken weer weg te bezuinigen. Manmanman :') :')
pi_211206397
@Blues ik kan nergens vinden waarom hij niet meer Vlaamse gaai heet, maar alleen nog gaai. Weet jij dat misschien?
pi_211206466
Ik heb in mn hele loopbaan 1 keer alle vinkjes kunnen zetten en zo heb ik mn brief toen ook opgemaakt. Ik werd uiteraard aangenomen en was er met 7 maanden weer weg omdat ze zichzelf volkomen verkeerd hadden gepresenteerd in de vacature :')
pi_211206529
*O* Tele voor sollicitatie.

Ik deed een rondje "wat voor dekbed wil ik" en nu weet ik nog niks behalve dat er 23950131 keuzes zijn.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_211206548
Gemist dat Rotterdam Terror corps gisteren in de Laurenskerk was. Als ik dat geweten had was ik er heen gegaan :D
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_211206586
quote:
2s.gif Op zondag 5 november 2023 20:42 schreef Lonaa het volgende:

Ik deed een rondje "wat voor dekbed wil ik" en nu weet ik nog niks behalve dat er 23950131 keuzes zijn.
Heeft iemand al ikea gezegd.
Ikea.
pi_211206596
quote:
2s.gif Op zondag 5 november 2023 20:42 schreef Lonaa het volgende:

Dan maak je het ook wel ingewikkeld.

Ik heb gewoon het eerste beste dekbed dat bij de HEMA in de aanbieding was gekocht. Niet dons want allergisch. Vierseizoenendinges. Maar ik heb alleen nog onder het zomerdekbed gelegen en het herfstdekbed ligt nog in de kast. :s)
pi_211206617
Dekbed: ook lidl: ook tevreden: ook goedkoop: ook geen idee hoe lang het meegaat.
pi_211206628
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2023 20:47 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Dan maak je het ook wel ingewikkeld.

Ik heb gewoon het eerste beste dekbed dat bij de HEMA in de aanbieding was gekocht. Niet dons want allergisch. Vierseizoenendinges. Maar ik heb alleen nog onder het zomerdekbed gelegen en het herfstdekbed ligt nog in de kast. :s)
Ik kan dat heel goed ja. :7

Van de week maar even tripje Ikea.
pi_211206652
quote:
2s.gif Op zondag 5 november 2023 20:49 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Ik kan dat heel goed ja. :7

Van de week maar even tripje Ikea.
Ingewikkeld-maak-talent boks :7

Tripje ikea altijd leuk.
Ik ben de laatste keer dat ik er was vergeten om de afbak-kaneelbroodjes mee te nemen :'(
pi_211206676
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2023 20:51 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Ingewikkeld-maak-talent boks :7

Tripje ikea altijd leuk.
Ik ben de laatste keer dat ik er was vergeten om de afbak-kaneelbroodjes mee te nemen :'(
Ik vergat niet de rosti de laatste keer *O*

Ding met dekbedden is (en ook beddengoed) is dat ik het eigenlijk wil voelen voor ik het koop. Want synthetisch gevoel is superkut.
pi_211206736
quote:
2s.gif Op zondag 5 november 2023 20:44 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Gemist dat Rotterdam Terror corps gisteren in de Laurenskerk was. Als ik dat geweten had was ik er heen gegaan :D
En wij waren mee gegaan _O_
Spoilers!
  zondag 5 november 2023 @ 21:02:06 #26
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_211206782
quote:
2s.gif Op zondag 5 november 2023 20:53 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Ik vergat niet de rosti de laatste keer *O*

Ding met dekbedden is (en ook beddengoed) is dat ik het eigenlijk wil voelen voor ik het koop. Want synthetisch gevoel is superkut.
Dons voelt nooit synthetisch :D
Vind vooral het beddengoed uitmaken voor het synthetische gevoel. Gewoon katoen is het fijnst O+
pi_211206811
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2023 21:02 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Vind vooral het beddengoed uitmaken voor het synthetische gevoel. Gewoon katoen is het fijnst O+
Ik heb nu ook een mix van katoen en viscose (van ikea) en dat beddengoed vind ik ook heerlijk. Net iets zachter/gladder dan alleen katoen. Lijkt wat koeler in de zomer O+
pi_211206838
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2023 21:02 schreef gcjoel het volgende:

[..]
#teamkatoen

Ook wel #teamdons geloof ik. Het ritselt zo gezellig. Maar heel veel dons is heel veel duur. En veertjes zijn kut want die komen er altijd uit ;(
pi_211206846
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2023 21:04 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Ik heb nu ook een mix van katoen en viscose (van ikea) en dat beddengoed vind ik ook heerlijk. Net iets zachter/gladder dan alleen katoen. Lijkt wat koeler in de zomer O+
Ja, ik weet precies welke je bedoeld. O+
pi_211207044

Groeten vanuit een Spaans hotel in the fucking middle of … tja, niks eigenlijk :D
We vonden de ligging onweerstaanbaar.

De reis duurt lang. Zware kar, omwegje via zeeland. Maar hond houdt zich kranig, liefste doet al het rijden en ik zorg voor eten onderweg. Beetje last van m’n schouder.

Morgen komen we aan op onze finca. Nog 3 uurtjes rijden ofzo. Ben benieuwd hoe het erbij ligt.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')