quote:Op zondag 5 november 2023 18:05 schreef Managarm het volgende:
Haalt die Mercedes Perez in tijdens de safety car?
Niet?quote:
Voorquote:Op zondag 5 november 2023 18:07 schreef Peterselieman het volgende:
Lag Perez nou voor Russell of niet?
Ja.quote:Op zondag 5 november 2023 18:07 schreef Donna het volgende:
[..]
Kreeg iemand m nou op de auto of net niet?
Ja, een AT op de achtervleugel.quote:Op zondag 5 november 2023 18:07 schreef Donna het volgende:
[..]
Terecht, uiteraard.quote:
Ja. Ric. Maar ik dacht zelfs 2 auto's.quote:Op zondag 5 november 2023 18:07 schreef Donna het volgende:
[..]
Moet ie naar een ander team gaanquote:Op zondag 5 november 2023 18:05 schreef Tekaschi het volgende:
Arme Leclerc, krijg je medelijden mee, gun hem eens een succesje.
Kans op crashes wordt wel steeds kleinerquote:Op zondag 5 november 2023 18:09 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Voor hetzelfde geld gebeurt er nu niets meer.
ikke!quote:
Die word zo te zien ondertussen het regenwoud ingeroldquote:Op zondag 5 november 2023 18:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Rode vlag. Misschien kan Ferrari de auto van Leclerc nog maken.
Uiteindelijk heb je daar gewoon gelijk inquote:
Proberen bij Red Bull binnen te komen in 2025.quote:
Lijkt eropquote:Op zondag 5 november 2023 18:09 schreef LTVDK het volgende:
Gaan ze Piastri nu toch proberen te maken
Nee. En anders had hij ook wat ronden achterstand.quote:Op zondag 5 november 2023 18:09 schreef DX11 het volgende:
LEC was dus niet naar de pit gereden? Dus dan mag hij nu ook niet alsnog mee doen toch?
Uhuquote:Op zondag 5 november 2023 18:10 schreef Peterselieman het volgende:
Wel een mooi plaatje zo die Ferrari voor die bomen
Rode vlagquote:Op zondag 5 november 2023 18:10 schreef SiGNe het volgende:
Ricciardo heeft geluk dat er code rood is en die vleugel gerepareerd mag worden
Doet het ook (weer).quote:
Gerucht gaat dat hij voor nog een paar jaartjes Italiaanse SM gaatquote:Op zondag 5 november 2023 18:10 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Proberen bij Red Bull binnen te komen in 2025.
Of heeft ie verlengd bij die Italiaanse rotzooi?
Geen Ferrari iigquote:Op zondag 5 november 2023 18:10 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Wat voor wissel zie je voor je dan?
Hulkquote:Op zondag 5 november 2023 18:11 schreef DX11 het volgende:
Maar wie was nou de witte auto die de eerste tik uitdeelde?
Magnussen?quote:Op zondag 5 november 2023 18:11 schreef DX11 het volgende:
Maar wie was nou de witte auto die de eerste tik uitdeelde?
Ik denk dat andere coureurs hoger op het lijstje staan bij RBR. Zoals bijvoorbeeld Norris.quote:Op zondag 5 november 2023 18:10 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Proberen bij Red Bull binnen te komen in 2025.
Of heeft ie verlengd bij die Italiaanse rotzooi?
Zweten met t weer daar.quote:Op zondag 5 november 2023 18:11 schreef TheFreshPrince het volgende:
Nog een paar herstarts en Max rijdt alleen.
Iemand maakte de vorige race nog een opmerking over de Tecpro barriers maar die bandenstapels zijn ook niet alles als je ze wil herstellen
Waarheen? RB tegen Max wil niemand, Mercedes heeft Russel en Lewis blijft nog wel een tijdje, Mclaren heeft het beste rijders duo op dit moment en Leclerc heeft mij ook nog niet kunnen overtuigen dat hij zo goed is wat sommigen zeggen. Maar vind het wel sneu voor hem, hij heeft ook echt veel pech.quote:
Wat ga je eten?quote:
Precies. En de olievlag bestaat niet.quote:
Misschien wil Alonso welquote:Op zondag 5 november 2023 18:12 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik denk dat andere coureurs hoger op het lijstje staan bij RBR. Zoals bijvoorbeeld Norris.
Monaco 1996quote:Op zondag 5 november 2023 18:12 schreef RAVW het volgende:
begint al lekker zo , als dit een voorteken is voor de hele race , zitten we vanavond om half 8 nog te kijken naar 2 auto's die rijden
Mazzel dat het niet een week later is, komende week gaan we lekker richting de 40 daar.quote:
Het is wel handig als ze dan ook beschikbaar zijn, in het geval van Norris is er een contract zonder exit clausule.quote:Op zondag 5 november 2023 18:12 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik denk dat andere coureurs hoger op het lijstje staan bij RBR. Zoals bijvoorbeeld Norris.
Nee dus niet. Magnussen was volgens mij in het midden en heeft niks fout gedaan. Zal dan hulkenberg geweest zijn die de "oorzaker" is inderdaad. En die kan gewoon door zo.quote:
Ja zoiets jaquote:
Dan moet je accepteren dat het ook niks gaat worden, dit is gewoon Ferrari, en Charles versterkt het nog eens met z'n eigen gekloot af en toe. Bij elk ander willekeurig team valt iig de typische Ferrari incompetentie wegquote:Op zondag 5 november 2023 18:12 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Waarheen? RB tegen Max wil niemand, Mercedes heeft Russel en Lewis blijft nog wel een tijdje, Mclaren heeft het beste rijders duo op dit moment en Leclerc heeft mij ook nog niet kunnen overtuigen dat hij zo goed is wat sommigen zeggen. Maar vind het wel sneu voor hem, hij heeft ook echt veel pech.
Max schiet wel elke keer weg als een raket.quote:
Moeten ze wel oppassen voor bowlingbal Lewis (gezien zijn trackrecord)quote:
*duimt!quote:Op zondag 5 november 2023 18:09 schreef beantherio het volgende:
Ze proberen de auto van Piastri toch nog te repareren.
Die kregen de zooi van de Williams en Haas op hun dak, geen onderling contactquote:Op zondag 5 november 2023 18:14 schreef Kickinalfa het volgende:
Kunnen ze Piastri/Ricciardo eens herhalen, niks van gezien.
Dat was vroeger nog wel eens gedoe, die start bij Red Bull.quote:Op zondag 5 november 2023 18:14 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Max schiet wel elke keer weg als een raket.
Oh ja. Dat is tot en met 2025. Niet totquote:Op zondag 5 november 2023 18:13 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Het is wel handig als ze dan ook beschikbaar zijn, in het geval van Norris is er een contract zonder exit clausule.
Ik bedoel niet achter de safetycarquote:Op zondag 5 november 2023 18:14 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Denk het wel. Afgelasten doen ze niet vaak.
Klopt, maar laatste dagen is het bizar gewoon.quote:Op zondag 5 november 2023 18:15 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat was vroeger nog wel eens gedoe, die start bij Red Bull.
Bord op schoot genotquote:Op zondag 5 november 2023 18:14 schreef heywoodu het volgende:
Hier al lekker een bord pasta met saus op, mooi op tijd voor de race klaar
Raakte de halo toch niet? De band raakte de achtervleugel.quote:Op zondag 5 november 2023 18:16 schreef tripel7 het volgende:
Die van Daniel is wel een gevalletje 'blij met een halo'
Scheelt wel dat het niet een volledig wiel wasquote:Op zondag 5 november 2023 18:16 schreef tripel7 het volgende:
Het was gelukkig alleen een loopvlak van een band. Geen wiel.quote:Op zondag 5 november 2023 18:16 schreef tripel7 het volgende:
Nu ja, Magnussen [of was het Hulkenberg..?] kwam naar zijn TEAMgenoot gestoken, maar... wrs kon hij niet zien dat inmiddels daar weer naast een 3e auto zat.. namelijk Albon.quote:Op zondag 5 november 2023 18:10 schreef Kickinalfa het volgende:
Race incident, valt niemand wat te verwijten daar.
Maakt niet uit, bij élke situatie waarbij een auto door iets wordt geraakt of iemand crasht moeten we even melden dat de halo het leven gered heeftquote:Op zondag 5 november 2023 18:17 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Raakte de halo toch niet? De band raakte de achtervleugel.
Zoals altijd.quote:
Mag voor Perez startenquote:
Die band op weg naar de achterkant van z'n wagen vlak langs z'n hoofd vliegen, dan ben je ook wel blij dat dat ding er zat om eventueel die klap op te vangenquote:Op zondag 5 november 2023 18:17 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Raakte de halo toch niet? De band raakte de achtervleugel.
Hij zat ook voor Perezquote:
Het gaat om de SC, Russell gaf gewoon extra gas om ervoor te zittenquote:Op zondag 5 november 2023 18:19 schreef LTVDK het volgende:
Als de rode vlag een seconde later was had Checo er voor gezeten
Ohja eerst SC natuurlijkquote:Op zondag 5 november 2023 18:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Het gaat om de SC, Russell gaf gewoon extra gas om ervoor te zitten
Nee hier komt weer een mooi pianostukje vanquote:Op zondag 5 november 2023 18:19 schreef 3rr0r het volgende:
Sjarrel gaat nu met spullen gooien in de kleedkamer
quote:Op zondag 5 november 2023 18:19 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Die band op weg naar de achterkant van z'n wagen vlak langs z'n hoofd vliegen, dan ben je ook wel blij dat dat ding er zat om eventueel die klap op te vangen
Spot onquote:Op zondag 5 november 2023 18:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maakt niet uit, bij élke situatie waarbij een auto door iets wordt geraakt of iemand crasht moeten we even melden dat de halo het leven gered heeft
Zonder halo zouden we volgens de reacties de afgelopen paar jaar zeker 10 coureurs kwijt zijn geraakt.
Veel te zwaar accent voor lange gesprekken op tv.quote:Op zondag 5 november 2023 18:19 schreef butz0rs het volgende:
Ik luister nog liever naar Sam dan deze italiaan.
quote:Op zondag 5 november 2023 18:20 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Nee hier komt weer een mooi pianostukje van
Start wel, bocht niet.quote:
Oh dus als hij iets goed doet dan komt dat door de ander. Ja johquote:
quote:Op zondag 5 november 2023 18:22 schreef TheFreshPrince het volgende:
Herstart om 18:31 en 18:43 voor degenen die via een stream kijken.
quote:Op zondag 5 november 2023 18:22 schreef TheFreshPrince het volgende:
Pech dwing je afquote:Op zondag 5 november 2023 18:12 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Waarheen? RB tegen Max wil niemand, Mercedes heeft Russel en Lewis blijft nog wel een tijdje, Mclaren heeft het beste rijders duo op dit moment en Leclerc heeft mij ook nog niet kunnen overtuigen dat hij zo goed is wat sommigen zeggen. Maar vind het wel sneu voor hem, hij heeft ook echt veel pech.
Viel me net op dat je bij f1tv ondertitels aan kan zetten, en ze kloppen ook aardig. Dus er zit sowieso iemand heel snel te typen.quote:Op zondag 5 november 2023 18:22 schreef TheFreshPrince het volgende:
Buitenlandse zenderquote:Op zondag 5 november 2023 18:24 schreef DX11 het volgende:
[..]
Viel me net op dat je bij f1tv ondertitels aan kan zetten, en ze kloppen ook aardig. Dus er zit sowieso iemand heel snel te typen.
Hoe kijk je het zonder stream eigenlijk? Kpn en Ziggo enz (alles met een kastje) is elke zender ook gewoon een stream...
Via een iptv kastje. Is dus ook een stream. Alles is een stream tegenwoordig.quote:
quote:Op zondag 5 november 2023 18:25 schreef Zorro het volgende:
"We speak about it later please"
Zelfs bij Ferrari houden ze rekening met streamkijkers
Schotelquote:Op zondag 5 november 2023 18:25 schreef DX11 het volgende:
[..]
Via een iptv kastje. Is dus ook een stream. Alles is een stream tegenwoordig.
Gezien de discussie eerder vandaag kun je via RTBF ofzo kijkenquote:Op zondag 5 november 2023 18:25 schreef DX11 het volgende:
[..]
Via een iptv kastje. Is dus ook een stream. Alles is een stream tegenwoordig.
Klopt, ook satelliet is een stream. Alles is digitaal tegenwoordig.quote:Op zondag 5 november 2023 18:24 schreef DX11 het volgende:
[..]
Viel me net op dat je bij f1tv ondertitels aan kan zetten, en ze kloppen ook aardig. Dus er zit sowieso iemand heel snel te typen.
Hoe kijk je het zonder stream eigenlijk? Kpn en Ziggo enz (alles met een kastje) is elke zender ook gewoon een stream...
Zag ik ja, ze geven nu code roodquote:Op zondag 5 november 2023 18:24 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Leclerc is tijdens de opwarmronde in de muur gegaan
Sterker nog, ook dan zie je alleen het verleden.quote:Op zondag 5 november 2023 18:26 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Klopt, ook satelliet is een stream. Alles is digitaal tegenwoordig.
Tenzij je de auto's live voor je neus ziet vertrekken kijk je naar een stream.
Hebben ze ook een ronde achterstand? Of worden de posities vanaf de safety car gebruikt?quote:Op zondag 5 november 2023 18:25 schreef greysbones het volgende:
Ric en Pia moeten vanuit pitlane starten
GEkkie…dat gaat automatisch…met spraakherkenningquote:Op zondag 5 november 2023 18:24 schreef DX11 het volgende:
[..]
Dan ben je naar de kwali aan het kijken denk ik, toen was het echt kutweer.quote:
In zekere zin ook waar.quote:Op zondag 5 november 2023 18:26 schreef Perox het volgende:
[..]
Sterker nog, ook dan zie je alleen het verleden.
Stonden al binnen voor rode vlagquote:Op zondag 5 november 2023 18:27 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Hebben ze ook een ronde achterstand? Of worden de posities vanaf de safety car gebruikt?
Max rijdt net over de finishquote:
leclerc ookquote:Op zondag 5 november 2023 18:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Stonden al binnen voor rode vlag
DJ Jean heeft er eentjequote:Op zondag 5 november 2023 18:27 schreef DKUp het volgende:
[..]
Alfa Romeo personenauto’s hebben ook altijd wat
Nee, die stond in het bosquote:Op zondag 5 november 2023 18:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zijn auto niet en hijzelf ook niet
Ik heb m'n GT nu bijna een jaar, hij heeft me nog niet laten staanquote:Op zondag 5 november 2023 18:27 schreef DKUp het volgende:
[..]
Alfa Romeo personenauto’s hebben ook altijd wat
Je ziet altijd het verleden omdat het signaal ook nog van je oog naar je hersenen moet en daar ook nog verwerkt moet worden.quote:Op zondag 5 november 2023 18:26 schreef Perox het volgende:
[..]
Sterker nog, ook dan zie je alleen het verleden.
Soms wel, als het teveel was dan krijgen ze wel een signaaltje.quote:Op zondag 5 november 2023 18:29 schreef Perox het volgende:
Dat kleine hikje van Lewis bij de start was verder legaal?
Ik heb het niet gezienquote:Op zondag 5 november 2023 18:29 schreef Perox het volgende:
Blijkbaar mag het als je maar niet over de streep gaat. Het is niet als bij atletiek waar je niet mag bewegen. Wel een enorme klootzak actie voor de rijders om hem heen.quote:Op zondag 5 november 2023 18:29 schreef Perox het volgende:
Maar waarom is het er dan maar in 3 talen ipv alle?quote:Op zondag 5 november 2023 18:27 schreef AnneX het volgende:
[..]
GEkkie…dat gaat automatisch…met spraakherkenning
Is Ferrari, die geven geen fouten toe, bij hun exploderende auto's verkocht moest er ook een rechter Ferrari dwingen om er wat mee te gaan doen, dus Charles en Carlos hebben pechquote:Op zondag 5 november 2023 18:27 schreef Weltschmerz het volgende:
Vettel had in Hongarije 2017 ook al een probleem met de stuurbekrachtiging, je zou zeggen dat ze dat probleem binnenkort maar eens moeten verhelpen.
Dani Ric ookquote:
Ja zit een sensor en als je over je lijntje komt dan ga je nat. Volgens mij stopte hij trouwens ook weer voordat de lichten uit gingen.quote:Op zondag 5 november 2023 18:31 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Blijkbaar mag het als je maar niet over de streep gaat. Het is niet als bij atletiek waar je niet mag bewegen. Wel een enorme klootzak actie voor de rijders om hem heen.
Je verwacht het niet...quote:Op zondag 5 november 2023 18:31 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Blijkbaar mag het als je maar niet over de streep gaat. Het is niet als bij atletiek waar je niet mag bewegen. Wel een enorme klootzak actie voor de rijders om hem heen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |