quote:
Heb jij wel eens dat je online een heleboel ongezonde dingen zit te bestellen?quote:
Nee, eigenlijk nooitquote:Op zondag 5 november 2023 14:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb jij wel eens dat je online een heleboel ongezonde dingen zit te bestellen?
Ongezond, als in fastfood?quote:Op zondag 5 november 2023 14:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb jij wel eens dat je online een heleboel ongezonde dingen zit te bestellen?
Weet niet of ik het ga bestellen hoor,quote:Op zondag 5 november 2023 14:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk nooitJij dus waarschijnlijk wel
Nee, ongezond als in chips, snoep, frisdrank, etc.quote:
O in die verleiding zal ik niet snel komen hou niet van frisdrank ,drink altijd spa roodquote:Op zondag 5 november 2023 14:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Weet niet of ik het ga bestellen hoor,
lijst is al wel lang
[..]
Nee, ongezond als in chips, snoep, frisdrank, etc.
Dat valt mee dan ja.quote:Op zondag 5 november 2023 14:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O in die verleiding zal ik niet snel komen hou niet van frisdrank ,drink altijd spa rood
Chips hou ik niet zo van en van snoep hou ik het bij chocolade en lekkere bonbons, maar dan wel allemaal puur en niet met die zoete fruitvullingen.
Maar goed ook, was jij niet aan het afvallen?quote:Op zondag 5 november 2023 14:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat valt mee dan ja.
Zit nu allemaal spul te bekijken dat je hier niet zomaar krijgt
Rekening is me alleen veels te hoog
Het vallen deel luktquote:Op zondag 5 november 2023 14:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar goed ook, was jij niet aan het afvallen?
quote:
quote:Op zondag 5 november 2023 14:34 schreef marcb1974 het volgende:
Ondertussen in de sportschool
[ afbeelding ]
Niet?quote:Op zondag 5 november 2023 14:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]moet je ook niet doen
Is je been/voet/enkel weer helemaal beter?
O dat is minder, even een val en hoppa.quote:Op zondag 5 november 2023 14:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet?
Uh, is weer zoals het was. Helemaal oke wordt het nooit meer.
En bij jou ook nog steeds alles oke?
als ik hem online hebt stuur ik een linkjequote:
Mijn voet heeft wat minder kracht, dat is juist het probleem. Val dus iets makkelijker.quote:Op zondag 5 november 2023 14:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is minder, even een val en hoppa.
Hier gaat het wel redelijk moet ik eerlijk zeggen/ Af en toe denk ik o nee... en gelukkig blijft het nee
Ziet er goed uitquote:Op zondag 5 november 2023 15:10 schreef Prisha het volgende:
Hij is klaar. ik ben er blij mee![]()
[ link | afbeelding ]
thanks!quote:
Wauwquote:Op zondag 5 november 2023 15:10 schreef Prisha het volgende:
[ link | afbeelding ]
quote:Op zondag 5 november 2023 15:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mijn voet heeft wat minder kracht, dat is juist het probleem. Val dus iets makkelijker.
De rest is goed geheeld.
Mooi zo
Zelf gemaakt Prisquote:Op zondag 5 november 2023 15:10 schreef Prisha het volgende:
[ link | afbeelding ]
Leuk ! Interessant !quote:Op zondag 5 november 2023 15:10 schreef Prisha het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik moet er nog een sensor in hangen voor temperatuur en vochtigheids metingen. Die moet ergens in een verhuisdoos liggen maar ik kan hem niet vinden.quote:
Yess! en omdat ik je ken... verwacht ik ook een time lapsquote:Op zondag 5 november 2023 15:36 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik moet er nog een sensor in hangen voor temperatuur en vochtigheids metingen. Die moet ergens in een verhuisdoos liggen maar ik kan hem niet vinden.
Ik moet hem zien te vinden. Sensoren, meten...you know me
quote:Op zondag 5 november 2023 15:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Yess! en omdat ik je ken... verwacht ik ook een time laps
Dit zijn heerlijke dagen om een beetje te prutsen, knutselen en experimenterenquote:
Heerlijk inderdaad.quote:Op zondag 5 november 2023 15:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dit zijn heerlijke dagen om een beetje te prutsen, knutselen en experimenteren
Die zal er eerder zijn dan een bal gehaktquote:Op zondag 5 november 2023 15:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Yess! en omdat ik je ken... verwacht ik ook een time laps
Tja.. een bal gehakt...quote:Op zondag 5 november 2023 16:03 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Die zal er eerder zijn dan een bal gehakt
prachtigquote:Op zondag 5 november 2023 15:10 schreef Prisha het volgende:
[ link | afbeelding ]
Mijn hachee is klaar en het gaat volgens mij best prima smakenquote:
thanks!quote:
Genieten dus straksquote:Op zondag 5 november 2023 16:10 schreef Prisha het volgende:
[..]
Mijn hachee is klaar en het gaat volgens mij best prima smaken
quote:Op zondag 5 november 2023 16:03 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Die zal er eerder zijn dan een bal gehakt
quote:
Ik ook. Norris als coureur en moter/chassis van McLarenquote:Op zondag 5 november 2023 16:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik hoop dat Lando Norris wint vandaag
quote:Op zondag 5 november 2023 16:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Wat is die Hamilton een slijmbal
quote:Op zondag 5 november 2023 16:44 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]![]()
vreselijke gast..
Ik ken leukere gast(en) op afstand
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
Het is een Pink Headed Warbler (in het engels)quote:Op zondag 5 november 2023 10:22 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Wat n mooie vogels weer. Is deze in NL? die wil ik tegenkomen
quote:Op zondag 5 november 2023 15:10 schreef Prisha het volgende:
[ link | afbeelding ]
quote:Op zondag 5 november 2023 16:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik hoop dat Lando Norris wint vandaag
Disclaimer* Alle vogels zijn mooiquote:Op zondag 5 november 2023 17:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is een Pink Headed Warbler (in het engels)![]()
Je zal helaas naar Guatemala moeten gaan![]()
https://en.wikipedia.org/wiki/Pink-headed_warbler
Allen de mannetjes natuurlijkquote:Op zondag 5 november 2023 17:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Disclaimer* Alle vogels zijn mooi
In nederland vind ik de fazant er uit springen.
Beetje "onze" pauw "P
Wat een prachtbeestquote:Op zondag 5 november 2023 17:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
De Buizerd... een dagelijkse favoriet
[ afbeelding ]
Ik heb er ook ooit 1x gezien per ttoevalquote:Op zondag 5 november 2023 17:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
De Ijsvogel is een goede kanshebber ook wel..
Heb er helaas pas 1x eentje gezien in het wild..,was ook een twijfelgeval.
Dit zijn mijn dagelijkse favoriete vogelsquote:Op zondag 5 november 2023 17:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
De Buizerd... een dagelijkse favoriet
[ afbeelding ]
Niets mis mee!quote:Op zondag 5 november 2023 17:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dit zijn mijn dagelijkse favoriete vogels
[ afbeelding ]
Met kippies?quote:
Die leven niet lang genoeg om een goed leven gehad te hebbenquote:Op zondag 5 november 2023 17:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Niets mis mee!![]()
Zolang ze een goed leven gehad hebben![]()
Tijd is een relatief begripquote:Op zondag 5 november 2023 17:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die leven niet lang genoeg om een goed leven gehad te hebben
Lekker hoorquote:Op zondag 5 november 2023 17:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik in mijn tuin paar jaar geledenquote:Op zondag 5 november 2023 17:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
De Ijsvogel is een goede kanshebber ook wel..
Heb er helaas pas 1x eentje gezien in het wild..,was ook een twijfelgeval.
O echt, dat is uniek. Ik heb er nog nooit een in het echt gezien, zijn wel prachtige vogeltjesquote:
Zeg dat...quote:
kipquote:Op zondag 5 november 2023 17:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geweldigquote:
ik ook. Ben al een jaar op zoekquote:Op zondag 5 november 2023 17:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Geweldig![]()
Ikzouzo graageen tuin met een helling/hoogteverschillen en een beekje (bron ) hebben
Ja echt...ik kan me wel voorstellen dat mensen hier depressief van worden.quote:Op zondag 5 november 2023 17:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Zeg dat...
Begreep dat oktober de natste oktober ooit was maar de laatste week slaat alles
Heel mooiquote:Op zondag 5 november 2023 17:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt, dat is uniek. Ik heb er nog nooit een in het echt gezien, zijn wel prachtige vogeltjes
Ik vind het prachtig!quote:Op zondag 5 november 2023 17:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Zeg dat...
Begreep dat oktober de natste oktober ooit was maar de laatste week slaat alles
Het is maar wat je leuk vindquote:Op zondag 5 november 2023 17:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik vind het prachtig!
Laat vrouwe hemel maar lekker haar golden shower over ons uitsproeien
Laat de aardespons maar lekker zuigen
I love it
Ja dat geloof ik heel graag. Is toch een van de kleurrijkste vogeltjes in Nederland die vrij rondvliegenquote:
quote:Op zondag 5 november 2023 17:32 schreef aloa het volgende:
[..]
Ja echt...ik kan me wel voorstellen dat mensen hier depressief van worden.
quote:Op zondag 5 november 2023 17:34 schreef aloa het volgende:
[..]
Het is maar wat je leuk vind![]()
Rare vent ben je af en toe
kat kont kup?quote:
Ik denk dat hij tevreden is met een kat, een vrouw en zijn sport Denk ik ?quote:
Bij je thee?quote:
Kip en theequote:
quote:
kip kan overal bijquote:
Nog een uurtje toch?quote:
Ik zou Prisha daar best een plezier mee doen. Ik begin met thee/koffie voor meneer Groot, koekjes, chocolade Ohh en kaasquote:
Nou ja, hij is ook al 74.quote:Op zondag 5 november 2023 18:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ontopic: Charles had een lekke slang
quote:Op zondag 5 november 2023 18:06 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik zou Prisha daar best een plezier mee doen. Ik begin met thee/koffie voor meneer Groot, koekjes, chocolade Ohh en kaas
Pippiquote:
Je hebt gelijk.quote:Op zondag 5 november 2023 18:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]ik doe mij zelf daar regelmatig plezier mee
quote:
Cool! Ben je lekker een stukje aan het fietsen door de Highlands kom je prins Charles tegen, die ook nog eens de tijd neemt voor een praatje.quote:Op zondag 5 november 2023 18:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Vond hem hier nog best op zijn qui-vive
quote:Op zondag 5 november 2023 18:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Cool! Ben je lekker een stukje aan het fietsen door de Highlands kom je prins Charles tegen, die ook nog eens de tijd neemt voor een praatje.
Heer aloa.quote:
Heer GOA.quote:
Oh balen.. hoopte dat die hier ook was.. zag er nier zoooo exotisch uit.quote:Op zondag 5 november 2023 17:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is een Pink Headed Warbler (in het engels)![]()
Je zal helaas naar Guatemala moeten gaan![]()
https://en.wikipedia.org/wiki/Pink-headed_warbler
Die kleintjes kunnen allemaal in die grotequote:Op zondag 5 november 2023 18:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Geweldig!![]()
Maar wat is het?
Waar is t voor?quote:Op zondag 5 november 2023 18:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die kleintjes kunnen allemaal in die grote![]()
[ afbeelding ]
Ik zit het zo ff te bekijken...quote:Op zondag 5 november 2023 18:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Voor het zoontje van mijn nichtje, een simpel memory spel.quote:
Gaat het niet lukken om het straks te bekijken?quote:Op zondag 5 november 2023 18:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik zit het zo ff te bekijken...
Maar da ga never nooit niet lukke nie
Wel knap gemaakt
Minuut of vier nog.quote:Op zondag 5 november 2023 18:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hoe lang kan die rode vlag duren ? ??
Dat moet nog wel lukken, stuur maar een linkjequote:Op zondag 5 november 2023 18:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gaat het niet lukken om het straks te bekijken?
Een foto is niet voldoende?quote:Op zondag 5 november 2023 18:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat moet nog wel lukken, stuur maar een linkje
Had jij ook Leclerc in de formule 1 manager?quote:
nee kijk icehochey klagenf.vs vsvquote:Op zondag 5 november 2023 18:30 schreef engine het volgende:
[..]
Had jij ook Leclerc in de formule 1 manager?
Ah ijshockey is wel leuk om te zien.quote:Op zondag 5 november 2023 18:31 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee kijk icehochey klagenf.vs vsv
en vsv is 2:0 achter
quote:
Kijk dan F1quote:Op zondag 5 november 2023 18:31 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee kijk icehochey klagenf.vs vsv
en vsv is 2:0 achter
1 keer in Finland een wedstrijd live gezien .. was wel geinig alhoewel er wel verloren werdquote:Op zondag 5 november 2023 18:32 schreef engine het volgende:
[..]
Ah ijshockey is wel leuk om te zien.
Dat is minder. Succes ermee!
Ja,en het blijft ook nog wel even zo.quote:
Meedoen is belangrijker dan winnenquote:Op zondag 5 november 2023 18:31 schreef engine het volgende:
Vanmiddag zes potjes poolbiljart gedaan![]()
Alle zes verloren. Vier keer omdat ik de zwarte bal in de verkeerde pocket plaatste
Thialf?quote:Op zondag 5 november 2023 18:34 schreef chufi het volgende:
[..]
1 keer in Finland een wedstrijd live gezien .. was wel geinig alhoewel er wel verloren werd
Dat vind ik echt zo`n Ajax instelling.quote:
Iedereen een stickerquote:Op zondag 5 november 2023 18:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat vind ik echt zo`n Ajax instelling.
Ik las Friesland.quote:
Je slaat hiermee de plank volkomen misquote:Op zondag 5 november 2023 18:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat vind ik echt zo`n Ajax instelling.
Ah dat is denk ik ook wel gaaf. Finland is ook wel een echt ijshockey land.quote:Op zondag 5 november 2023 18:34 schreef chufi het volgende:
[..]
1 keer in Finland een wedstrijd live gezien .. was wel geinig alhoewel er wel verloren werd
Geweldig..... Daar neem ik een Baileys op.quote:
quote:Op zondag 5 november 2023 18:31 schreef engine het volgende:
Vanmiddag zes potjes poolbiljart gedaan![]()
Alle zes verloren. Vier keer omdat ik de zwarte bal in de verkeerde pocket plaatste
Wat leukquote:Op zondag 5 november 2023 18:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Eigenlijk 5. Ik snap die ene afgekeurde nog steeds nietquote:
Oh ja ... was niks an het handjequote:Op zondag 5 november 2023 18:42 schreef Prisha het volgende:
[..]
Eigenlijk 5. Ik snap die ene afgekeurde nog steeds niet
Hij is supertof.. vergat ik ff.quote:Op zondag 5 november 2023 18:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb je een patroon ervan? Ik had dat niet, dus heb het van de plaatjes nagemaakt, dus veel geprobeerd, uitgehaald x 5. Maar het was heel leuk om te maken.quote:
Ah.. dat verklaard een hoopquote:Op zondag 5 november 2023 18:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb je een patroon ervan? Ik had dat niet, dus heb het van de plaatjes nagemaakt, dus veel geprobeerd, uitgehaald x 5. Maar het was heel leuk om te maken.
Dat dacht ik al, ik zou er geen Bailey's op nemen als het niet tof wasquote:
quote:
Leukquote:Op zondag 5 november 2023 18:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb je gegraven?quote:Op zondag 5 november 2023 18:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ah.. dat verklaard een hoop
Ik dacht al dat je er niet zelf in geloofdequote:
Ik heb net een wijntje genomen om te vieren dat het droog is.quote:Op zondag 5 november 2023 18:38 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Geweldig..... Daar neem ik een Baileys op.
Alleen als het me goed uitkomtquote:Op zondag 5 november 2023 18:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik dacht al dat je er niet zelf in geloofde
Had al bewust weggelaten dat ik tegen een vrouw speeldequote:
Dat valt bijna niet te verzachtenquote:Op zondag 5 november 2023 18:52 schreef engine het volgende:
[..]
Had al bewust weggelaten dat ik tegen een vrouw speelde
Hij is leuk geworden.quote:Op zondag 5 november 2023 18:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb je wel eens café Marakesh gedronkenquote:Op zondag 5 november 2023 18:38 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Geweldig..... Daar neem ik een Baileys op.
Eet smakelijk.quote:Op zondag 5 november 2023 19:05 schreef Domnivoor het volgende:
Spaghetti, met Aoibhin![]()
[ afbeelding ]
Moge het jullie bekomen!quote:Op zondag 5 november 2023 19:05 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
tomatensaus met spinaziequote:Op zondag 5 november 2023 19:05 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
Die boeren zijn ook echt te dom,quote:
Aoibhin, is dat een speciaal soort worst?quote:Op zondag 5 november 2023 19:05 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 5 november 2023 18:52 schreef engine het volgende:
[..]
Had al bewust weggelaten dat ik tegen een vrouw speelde
Ja, maar dat vind ik iets minder.quote:Op zondag 5 november 2023 19:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je wel eens café Marakesh gedronken
Eet smakelijk.quote:Op zondag 5 november 2023 19:05 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
Eet ze!quote:Op zondag 5 november 2023 19:05 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
O dat vind ik dat weer veel lekker dan bailysquote:
AJAXquote:Op zondag 5 november 2023 18:50 schreef pullup het volgende:
Goed mijn F1 poule gaat hem niet meer worden![]()
Ajax heeft tenminste nog een keer gewonnen
Geen idee, heb niks gezienquote:Op zondag 5 november 2023 19:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vond het echt heel fragiel nog hoor
Goeie voetballer welquote:Op zondag 5 november 2023 19:20 schreef chufi het volgende:
Ja dat heeft tijd nodig ... Ik gun het Johnny wel
Gun het hem zeker, en natuurlijk heeft het tijd nodig.quote:Op zondag 5 november 2023 19:20 schreef chufi het volgende:
Ja dat heeft tijd nodig ... Ik gun het Johnny wel
Ja maar nu moet het als trainer doen .,.. Hij is te oud om "a la" Gullit speler/coach te gaan doenquote:
Was van Basten ook.quote:
Maar heeft wel de nodige ervaring.quote:Op zondag 5 november 2023 19:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar nu moet het als trainer doen .,.. Hij is te oud om "a la" Gullit speler/coach te gaan doen
Maar was geen slechte trainer.quote:Op zondag 5 november 2023 19:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Was van Basten ook.
Die werd later Pannenkoek
Mwah. Slecht misschien niet, maar goed ook zeker niet.quote:
Voor wie?quote:
We gaan het zienquote:Op zondag 5 november 2023 19:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mwah. Slecht misschien niet, maar goed ook zeker niet.
Alleen op het hoogste niveau had hij het misschien echt goed gekund, en dan bedoel ik top 10 europa.
Ik had het over van Basten he.quote:
Oja.quote:Op zondag 5 november 2023 19:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik had het over van Basten he.
Dat gaan we niet zien, want die moet alleen maar golfen
35 jaar geleden.quote:Op zondag 5 november 2023 19:39 schreef aloa het volgende:
[..]
Oja.
Van Basten had wel een goeie reeks met het Nederlands elftal toen.
Een vriendin van mij heeft het patroon gekocht, en dat mag ik gebruiken als ik wil. Zij heeft er ook nog eentje gemaakt, volgens hetzelfde principe, maar dan zonnebloemen, ook zo ontzettend leuk.quote:Op zondag 5 november 2023 18:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb je een patroon ervan? Ik had dat niet, dus heb het van de plaatjes nagemaakt, dus veel geprobeerd, uitgehaald x 5. Maar het was heel leuk om te maken.
Laatste keer dat ik mooi voetbal van NL-elftal gezien heb.quote:Op zondag 5 november 2023 19:39 schreef aloa het volgende:
[..]
Oja.
Van Basten had wel een goeie reeks met het Nederlands elftal toen.
Alles gaat voorbij...quote:
Maar ik geloof...quote:
Dat doe je maar in de kerk.quote:
Blommenkinderen?quote:
quote:
quote:Op zondag 5 november 2023 19:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat doe je maar in de kerk.
En dat is een ander liedje.
quote:
quote:Doe Maar - Alles Gaat Voorbij
Al doe je nog zo de best
Je kunt niet op tegen de rest
Zij die het beter weten
Je kunt het wel vergeten
Je verliest het toch
Al ben je vol goede moed
Denkt dat je weet hoe het moet
Je knippert met je ogen
En alles is vervlogen
Dromen zijn bedrog
Alles gaat voorbij
Elke droom vervaagt als je je ogen open doet
Je raakt het kwijt
Er is iets wat je gelooft:
Dat je met geld geen liefde koopt
Je laat je niet verleiden
Wie om de macht wil strijden
Die verliest het toch
Denk je
Het is niet zoals je denkt
Maar wat de toekomst jou ook brengt
Al is het storm of regen
Mijn lief je kunt er tegen
Als je maar bedenkt:
Alles gaat voorbij
Elke droom vervaagt
Als je je ogen opendoet
Je raakt het kwijt
Huilendequote:
Omdat ik geen idee heb wat nebelkinderen zijnquote:Op zondag 5 november 2023 19:57 schreef mario390 het volgende:
[..]
waarom
daar staat toch NEBELKINDEREN
of niet
Daarom snappen we het nog niet.quote:Op zondag 5 november 2023 19:57 schreef mario390 het volgende:
[..]
waarom
daar staat toch NEBELKINDEREN
of niet
Nebel is mist,en dan slaat het nog steeds nergens op.quote:Op zondag 5 november 2023 20:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daarom snappen we het nog niet.
Waar is Mistig als je hem nodig hebt?quote:Op zondag 5 november 2023 20:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nebel is mist,en dan slaat het nog steeds nergens op.
Maar wie of wat ze zijn en wat ze doen en waarom ze dat doen en of ze het leuk vinden.................quote:
@m1st1gquote:Op zondag 5 november 2023 20:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Waar is Mistig als je hem nodig hebt?
Als Van Basten had gescoord, dan was het allemaal anders gegaan.quote:Op zondag 5 november 2023 19:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik had het over van Basten he.
Dat gaan we niet zien, want die moet alleen maar golfen
.. toen hij van 11 meter schoot.quote:
In de vullis er meequote:
Pedaalemmer of kliko?quote:
Pullup toch.quote:
Gaat toch nooit meer wat wordenquote:
Iets waar het niet meer uitkomtquote:
Advocate.quote:
Jaha jij kent iedereen, dat weten we ondertussen wel...quote:
En Rooie Rinus.quote:
Niet dat het me ook maar enigszins boeit maar dit was bij Volendam ook al een puntje van kritiek.quote:Op zondag 5 november 2023 20:31 schreef marcb1974 het volgende:
Ow wow, de jankert van de maand komt uit frieslan
https://www.voetbalprimeu(...)hebben-gewonnen.html
De kritiek is dat de winnaars juichen? Wat moeten ze andersquote:Op zondag 5 november 2023 20:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Niet dat het me ook maar enigszins boeit maar dit was bij Volendam ook al een puntje van kritiek.
Ik zie wel iets in de opmerking van Chufi.quote:Op zondag 5 november 2023 20:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De kritiek is dat de winnaars juichen? Wat moeten ze anders
Ik zie liever dit dan de arrogantie van een ploeg van oh, we hebben weer gewonnen. Nou ja, doen of we juichen.quote:Op zondag 5 november 2023 20:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zie wel iets in de opmerking van Chufi.
Friezen zijn nogal nuchter ingesteld.quote:Op zondag 5 november 2023 20:38 schreef pullup het volgende:
Beetje suf ook![]()
Alsof je jezelf te slecht vind om te juichen als je van je gewonnen hebt
En juichen ze ook?quote:Op zondag 5 november 2023 20:41 schreef mario390 het volgende:
in kärnten staat en hoge turm pyramidenkogel en de is wanneer villach
in derby gewinnt blauw en wanneer kac klagenfurt
winnt dann rot
quote:Op zondag 5 november 2023 20:41 schreef mario390 het volgende:
in kärnten staat en hoge turm pyramidenkogel en de is wanneer villach
in derby gewinnt blauw en wanneer kac klagenfurt
winnt dann rot
Wel een verrekijker mee.quote:
Dat hoort ook wel een beetje bij die sport.quote:Op zondag 5 november 2023 21:31 schreef mario390 het volgende:
weet je bij de icehockey-derbys wat bedoelt
klagenfurt teg villach is de rivalität zeer groot
nog tot de 2000er jaren zijn de spele echte
schlachten gewezen,met wilde schlägereien,
matchstrafen,
Helemaal eens, heel subtiel is het nietquote:Op zondag 5 november 2023 21:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat hoort ook wel een beetje bij die sport.
Slapshot herinner ik mequote:Op zondag 5 november 2023 21:42 schreef FreshFruit het volgende:
Zijn ook wel goede films over gemaakt.
Ik kom niet verder dan Coolrunnings.quote:Op zondag 5 november 2023 21:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Slapshot herinner ik me
Was met die drieling geloof ik
Nee dat is bobleeenquote:Op zondag 5 november 2023 21:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kom niet verder dan Coolrunnings.
Die bedoel ik niet,Ik herinner me een scene waar iemand eerst de helm van de ander aftrekt en hem daarna tegen het ijs aanslaat.quote:Op zondag 5 november 2023 21:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Slapshot herinner ik me
Was met die drieling geloof ik
Ik zoek eens evenquote:Op zondag 5 november 2023 21:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die bedoel ik niet,Ik herinner me een scene waar iemand eerst de helm van de ander aftrekt en hem daarna tegen het ijs aanslaat.
Ik zag vannacht toen ik ging slapen wel sterretjes. 🍷quote:Op zondag 5 november 2023 21:46 schreef pullup het volgende:
Wie ziet er het Noorderlicht nu ?
Beetje broodje aap volgens mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |