quote:
Heb jij wel eens dat je online een heleboel ongezonde dingen zit te bestellen?quote:
Nee, eigenlijk nooitquote:Op zondag 5 november 2023 14:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb jij wel eens dat je online een heleboel ongezonde dingen zit te bestellen?
Ongezond, als in fastfood?quote:Op zondag 5 november 2023 14:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb jij wel eens dat je online een heleboel ongezonde dingen zit te bestellen?
Weet niet of ik het ga bestellen hoor,quote:Op zondag 5 november 2023 14:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk nooitJij dus waarschijnlijk wel
Nee, ongezond als in chips, snoep, frisdrank, etc.quote:
O in die verleiding zal ik niet snel komen hou niet van frisdrank ,drink altijd spa roodquote:Op zondag 5 november 2023 14:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Weet niet of ik het ga bestellen hoor,
lijst is al wel lang
[..]
Nee, ongezond als in chips, snoep, frisdrank, etc.
Dat valt mee dan ja.quote:Op zondag 5 november 2023 14:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O in die verleiding zal ik niet snel komen hou niet van frisdrank ,drink altijd spa rood
Chips hou ik niet zo van en van snoep hou ik het bij chocolade en lekkere bonbons, maar dan wel allemaal puur en niet met die zoete fruitvullingen.
Maar goed ook, was jij niet aan het afvallen?quote:Op zondag 5 november 2023 14:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat valt mee dan ja.
Zit nu allemaal spul te bekijken dat je hier niet zomaar krijgt
Rekening is me alleen veels te hoog
Het vallen deel luktquote:Op zondag 5 november 2023 14:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar goed ook, was jij niet aan het afvallen?
quote:
quote:Op zondag 5 november 2023 14:34 schreef marcb1974 het volgende:
Ondertussen in de sportschool
[ afbeelding ]
Niet?quote:Op zondag 5 november 2023 14:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]moet je ook niet doen
Is je been/voet/enkel weer helemaal beter?
O dat is minder, even een val en hoppa.quote:Op zondag 5 november 2023 14:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet?
Uh, is weer zoals het was. Helemaal oke wordt het nooit meer.
En bij jou ook nog steeds alles oke?
als ik hem online hebt stuur ik een linkjequote:
Mijn voet heeft wat minder kracht, dat is juist het probleem. Val dus iets makkelijker.quote:Op zondag 5 november 2023 14:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is minder, even een val en hoppa.
Hier gaat het wel redelijk moet ik eerlijk zeggen/ Af en toe denk ik o nee... en gelukkig blijft het nee
Ziet er goed uitquote:Op zondag 5 november 2023 15:10 schreef Prisha het volgende:
Hij is klaar. ik ben er blij mee![]()
[ link | afbeelding ]
thanks!quote:
Wauwquote:Op zondag 5 november 2023 15:10 schreef Prisha het volgende:
[ link | afbeelding ]
quote:Op zondag 5 november 2023 15:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mijn voet heeft wat minder kracht, dat is juist het probleem. Val dus iets makkelijker.
De rest is goed geheeld.
Mooi zo
Zelf gemaakt Prisquote:Op zondag 5 november 2023 15:10 schreef Prisha het volgende:
[ link | afbeelding ]
Leuk ! Interessant !quote:Op zondag 5 november 2023 15:10 schreef Prisha het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik moet er nog een sensor in hangen voor temperatuur en vochtigheids metingen. Die moet ergens in een verhuisdoos liggen maar ik kan hem niet vinden.quote:
Yess! en omdat ik je ken... verwacht ik ook een time lapsquote:Op zondag 5 november 2023 15:36 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik moet er nog een sensor in hangen voor temperatuur en vochtigheids metingen. Die moet ergens in een verhuisdoos liggen maar ik kan hem niet vinden.
Ik moet hem zien te vinden. Sensoren, meten...you know me
quote:Op zondag 5 november 2023 15:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Yess! en omdat ik je ken... verwacht ik ook een time laps
Dit zijn heerlijke dagen om een beetje te prutsen, knutselen en experimenterenquote:
Heerlijk inderdaad.quote:Op zondag 5 november 2023 15:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dit zijn heerlijke dagen om een beetje te prutsen, knutselen en experimenteren
Die zal er eerder zijn dan een bal gehaktquote:Op zondag 5 november 2023 15:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Yess! en omdat ik je ken... verwacht ik ook een time laps
Tja.. een bal gehakt...quote:Op zondag 5 november 2023 16:03 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Die zal er eerder zijn dan een bal gehakt
prachtigquote:Op zondag 5 november 2023 15:10 schreef Prisha het volgende:
[ link | afbeelding ]
Mijn hachee is klaar en het gaat volgens mij best prima smakenquote:
thanks!quote:
Genieten dus straksquote:Op zondag 5 november 2023 16:10 schreef Prisha het volgende:
[..]
Mijn hachee is klaar en het gaat volgens mij best prima smaken
quote:Op zondag 5 november 2023 16:03 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Die zal er eerder zijn dan een bal gehakt
quote:
Ik ook. Norris als coureur en moter/chassis van McLarenquote:Op zondag 5 november 2023 16:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik hoop dat Lando Norris wint vandaag
quote:Op zondag 5 november 2023 16:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Wat is die Hamilton een slijmbal
quote:Op zondag 5 november 2023 16:44 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]![]()
vreselijke gast..
Ik ken leukere gast(en) op afstand
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
Het is een Pink Headed Warbler (in het engels)quote:Op zondag 5 november 2023 10:22 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Wat n mooie vogels weer. Is deze in NL? die wil ik tegenkomen
quote:Op zondag 5 november 2023 15:10 schreef Prisha het volgende:
[ link | afbeelding ]
quote:Op zondag 5 november 2023 16:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik hoop dat Lando Norris wint vandaag
Disclaimer* Alle vogels zijn mooiquote:Op zondag 5 november 2023 17:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is een Pink Headed Warbler (in het engels)![]()
Je zal helaas naar Guatemala moeten gaan![]()
https://en.wikipedia.org/wiki/Pink-headed_warbler
Allen de mannetjes natuurlijkquote:Op zondag 5 november 2023 17:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Disclaimer* Alle vogels zijn mooi
In nederland vind ik de fazant er uit springen.
Beetje "onze" pauw "P
Wat een prachtbeestquote:Op zondag 5 november 2023 17:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
De Buizerd... een dagelijkse favoriet
[ afbeelding ]
Ik heb er ook ooit 1x gezien per ttoevalquote:Op zondag 5 november 2023 17:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
De Ijsvogel is een goede kanshebber ook wel..
Heb er helaas pas 1x eentje gezien in het wild..,was ook een twijfelgeval.
Dit zijn mijn dagelijkse favoriete vogelsquote:Op zondag 5 november 2023 17:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
De Buizerd... een dagelijkse favoriet
[ afbeelding ]
Niets mis mee!quote:Op zondag 5 november 2023 17:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dit zijn mijn dagelijkse favoriete vogels
[ afbeelding ]
Met kippies?quote:
Die leven niet lang genoeg om een goed leven gehad te hebbenquote:Op zondag 5 november 2023 17:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Niets mis mee!![]()
Zolang ze een goed leven gehad hebben![]()
Tijd is een relatief begripquote:Op zondag 5 november 2023 17:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die leven niet lang genoeg om een goed leven gehad te hebben
Lekker hoorquote:Op zondag 5 november 2023 17:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik in mijn tuin paar jaar geledenquote:Op zondag 5 november 2023 17:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
De Ijsvogel is een goede kanshebber ook wel..
Heb er helaas pas 1x eentje gezien in het wild..,was ook een twijfelgeval.
O echt, dat is uniek. Ik heb er nog nooit een in het echt gezien, zijn wel prachtige vogeltjesquote:
Zeg dat...quote:
kipquote:Op zondag 5 november 2023 17:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geweldigquote:
ik ook. Ben al een jaar op zoekquote:Op zondag 5 november 2023 17:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Geweldig![]()
Ikzouzo graageen tuin met een helling/hoogteverschillen en een beekje (bron ) hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |