Is die ook ziek?quote:
Zelfde bochtentechniek denk ik dat hhh38 bedoeld?quote:
Hij houdt wel vaker de binnenbocht niet inderdaadquote:Op vrijdag 17 november 2023 11:05 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zelfde bochtentechniek denk ik dat hhh38 bedoeld?
Bij de koffieautomaat.quote:Op vrijdag 17 november 2023 11:08 schreef Slobeend het volgende:
Waar staan Henry en Erben in hemelsnaam?
In de kelder van het NOS gebouw? Waar ze net zaten was nog gekkerquote:Op vrijdag 17 november 2023 11:08 schreef Slobeend het volgende:
Rusland was wel goed tot 2 jaar geledenquote:Op vrijdag 17 november 2023 11:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het Europese schaatsen muv Nederland is echt treurig he.
Een lossere manier van presenteren, meer interactie, ook met de kijker. Experimentje!quote:Op vrijdag 17 november 2023 11:08 schreef Slobeend het volgende:
Europa mist een type Rusland. GROOT. STERK. ERVARING.quote:Op vrijdag 17 november 2023 11:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het Europese schaatsen muv Nederland is echt treurig he.
Ik mis Rusland hier eigenlijk wel. Poetin vuile klootzakquote:Op vrijdag 17 november 2023 11:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Rusland was wel goed tot 2 jaar geleden
Heerlijk los. Ik begon al bijna tegen ze te praten op m'n iPad.quote:Op vrijdag 17 november 2023 11:09 schreef wimderon het volgende:
[..]
Een lossere manier van presenteren, meer interactie, ook met de kijker. Experimentje!
Het schaaltje pepernoten gaat wel elke keer mee.
Moest Femke Kokhalzen?quote:
Goeie warming up voor z'n 1500mquote:Op vrijdag 17 november 2023 11:23 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Wel toevallig dat ze ziek is terwijl Beune moest schaatsen.
Waar is Kjeld?
Koreaanse vrouwen pieken op hun 18equote:Op vrijdag 17 november 2023 11:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ah Korea komt weer eens met tieners
Redelijk normaal in deze periode van het seizoen.quote:Op vrijdag 17 november 2023 11:32 schreef wimderon het volgende:
Onze Heerenveen-schaatsers hebben het niet helemaal.
Mja de Europeanen gaan maandag vast al terug en de Aziaten reizen pas later af denk ik. Die mogen dan ook wel klagen over lange reistijd en jetlag.quote:Op vrijdag 17 november 2023 11:35 schreef hhh38 het volgende:
Ben wel benieuwd hoe de verhoudingen liggen als we straks terug in Europa zijn. In principe maakt iedereen dan natuurlijk dezelfde reis
Als de Japanners eerst teruggaan naar eigen land om daar te trainen is dat wel een nadeelquote:Op vrijdag 17 november 2023 11:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mja de Europeanen gaan maandag vast al terug en de Aziaten reizen pas later af denk ik. Die mogen dan ook wel klagen over lange reistijd en jetlag.
Wij verzamelen chocoladen medailles.quote:
Als je uit de wijdere buitenbocht komt heb je in principe iets meer snelheid.quote:Op vrijdag 17 november 2023 11:43 schreef hhh38 het volgende:
Gek dat Kim er onderdoor lijkt te komen en het dan toch verliest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |