En gister waren ze het Wilhelmus ook al aan het testenquote:Op zaterdag 4 november 2023 20:14 schreef HiDiHo het volgende:
Zijn naam stond er al op![]()
[ afbeelding ]
gaat dus niet gebeuren .....quote:Op zaterdag 4 november 2023 20:13 schreef Monolith het volgende:
[..]
Als ze zo door blijven gaan met de kalender uitbreiden vast wel.
Je hebt wel een extreem betrouwbare auto nodig die ook nog eens de snelste is en een topcoureur met een tweederangs sidekick.
Dat kunnen ze onderhand wel dromen denk ikquote:Op zaterdag 4 november 2023 20:18 schreef SiGNe het volgende:
[..]
En gister waren ze het Wilhelmus ook al aan het testen
Ik hou er niet zo van, al was er deze keer wel veel actie op de baan, ik vind 't toch te kort.quote:Op zaterdag 4 november 2023 20:17 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Het heet niet voor niets een sprintrace
Ik kijk er naar uit.quote:Op zaterdag 4 november 2023 20:21 schreef Peterselieman het volgende:
Als de Mercs vannacht niet wat vinden dan krijgen ze best wat rijders om hun oren tijdens de race
Hij maakte zich niet druk omdat hij wist wat hij fout had gedaan, hij schreeuwde het bijna van de daken, maar we moesten en zouden Piastri als de toekomstige uitdager van Verstappen aan het werk zien. Piastri doet het uitstekend, erg indrukwekkend ook qua banen die hij niet kent, maar rookies worden nou eenmaal eerder gekenmerkt door een gebrek aan constant presteren dan door een gebrek aan snelheid.quote:Op zaterdag 4 november 2023 20:16 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Toch ook wel knap van Norris dat hij zijn vorm weer heeft kunnen terugvinden ondanks de druk.
Kunnen ze dat wel aan bij RBRquote:Op zaterdag 4 november 2023 20:16 schreef Perox het volgende:
[..]
Ik ben ook voor Lawson, maar eerlijk is eerlijk TSU heeft dit natuurlijk wel gewoon goed gedaan.
Voor mij: PER naar huis, TSU naar RBR en Lawson naast RIC volgend jaar in de AT. Dan kunnen die 2 uitmaken wie er echt in het RBR stoeltje komt, TSU alleen als tussenpaus in de Red Bull.
Hamilton ook gewoon 10 seconden achter Russell. Een stuk of 4 daarvan mag je best op conto van positie schrijven, maar Hamilton kon Russell in schone lucht gewoon niet volgen. Dat is toch 3 tienden minder racepace.quote:Op zaterdag 4 november 2023 20:21 schreef Peterselieman het volgende:
Als de Mercs vannacht niet wat vinden dan krijgen ze best wat rijders om hun oren tijdens de race
Het Nederlands volkslied hebben ze vrijdag ook al geoefend voor zondag na de race.quote:Op zaterdag 4 november 2023 20:14 schreef HiDiHo het volgende:
Zijn naam stond er al op![]()
[ afbeelding ]
Als Perez naar huis gaat ric door naar rbr, laatste kans ! Tsu en Law laten vechten met oog op de toekomst.quote:Op zaterdag 4 november 2023 20:16 schreef Perox het volgende:
[..]
Ik ben ook voor Lawson, maar eerlijk is eerlijk TSU heeft dit natuurlijk wel gewoon goed gedaan.
Voor mij: PER naar huis, TSU naar RBR en Lawson naast RIC volgend jaar in de AT. Dan kunnen die 2 uitmaken wie er echt in het RBR stoeltje komt, TSU alleen als tussenpaus in de Red Bull.
Tsunoda is een ongeleid projectiel, die kan echt niet bij een kampioenschapsteam.quote:Op zaterdag 4 november 2023 20:16 schreef Perox het volgende:
[..]
Kan ook natuurlijk. Ik heb alleen zelf niet zoveel vertrouwen in RIC en zie dan liever TSU in die auto om het kampioenschap veilig te stellen.quote:Op zaterdag 4 november 2023 20:43 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Als Perez naar huis gaat ric door naar rbr, laatste kans ! Tsu en Law laten vechten met oog op de toekomst.
Mwah ik denk dat het heel erg meevalt, je moet dit ook zien in het licht van die tergend slechte auto.quote:Op zaterdag 4 november 2023 20:44 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Tsunoda is een ongeleid projectiel, die kan echt niet bij een kampioenschapsteam.
Tsunoda is nog niet klaar. Voor de leeuw gooien vind ik zonde.quote:Op zaterdag 4 november 2023 20:44 schreef Perox het volgende:
[..]
Kan ook natuurlijk. Ik heb alleen zelf niet zoveel vertrouwen in RIC en zie dan liever TSU in die auto om het kampioenschap veilig te stellen.
Maar Ric is natuurlijk wel meer een PR kanon dan Tsu.quote:Op zaterdag 4 november 2023 20:44 schreef Perox het volgende:
[..]
Kan ook natuurlijk. Ik heb alleen zelf niet zoveel vertrouwen in RIC en zie dan liever TSU in die auto om het kampioenschap veilig te stellen.
als Perez idd tweede wordt dit seizoen zie ik sowieso geen wissel komen.quote:Op zaterdag 4 november 2023 20:56 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Maar Ric is natuurlijk wel meer een PR kanon dan Tsu.
Ik denk alleen dat Perez voorlopig nog wel veilig is.
Pas als Tsu of Ric écht grote stappen gaan maken dan hoeft ie zich pas zorgen te maken.
Ook als ie 3e wordt mag ie blijven zitten..al zal het team dan wel meer druk op 'm uit gaan oefenen denk ik.quote:Op zaterdag 4 november 2023 20:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
als Perez idd tweede wordt dit seizoen zie ik sowieso geen wissel komen.
Ongeacht wat de twee heren doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |