nee, hij is gewoon geen Bottas, een 2de rijder die dekking kan geven, Max heeft het echt solo moeten doen, het houdt een keer op, tenzij RB echt alleen maar naar Per zijn sponsor gelden kijkt.quote:Op zaterdag 4 november 2023 21:10 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ook als ie 3e wordt mag ie blijven zitten..al zal het team dan wel meer druk op 'm uit gaan oefenen denk ik.
Perez heeft geluk dat Max het constructeurskampioenschap al veilig heeft gesteld, daar zit het grote geld voor de teams.
Yuki en Daniël zijn op het moment geen goede vervangers voor Perez.
Yuki doet opzich goed werk maar die rijdt vooral mee omdat hij ook onder contract staat van Honda.
Anders zou die al eerder vervangen zijn.
En Ricciardo heeft nog maar een paar races gereden, moet nog meer laten zien als hij wil bewijzen dat hij recht heeft op het RB stoeltje maar daar is het resterende seizoen te kort voor.
er zijn ook rijders die voor dit format zijn, mits het wel blijft bij zes per seizoen, niet elke race.quote:
Perez ook niet de jongste meer, dus RBR zal op den duur naar vervanging zoeken voor hemquote:Op zaterdag 4 november 2023 21:33 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nee, hij is gewoon geen Bottas, een 2de rijder die dekking kan geven, Max heeft het echt solo moeten doen, het houdt een keer op, tenzij RB echt alleen maar naar Per zijn sponsor gelden kijkt.
hij was na AM al done, alleen had veel sponsor geld, dus denk dat RB hem goedkoop heeft kunnen krijgen anders was het einde carrière. Hulk is gewoon the comeback kid.quote:Op zaterdag 4 november 2023 21:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Perez ook niet de jongste meer, dus RBR zal op den duur naar vervanging zoeken voor hem
Dat sponsorgeld zal RB niet boeienquote:Op zaterdag 4 november 2023 21:33 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nee, hij is gewoon geen Bottas, een 2de rijder die dekking kan geven, Max heeft het echt solo moeten doen, het houdt een keer op, tenzij RB echt alleen maar naar Per zijn sponsor gelden kijkt.
Ik denk 2025 Dani Ric in de RBR en Lawson bij AT.quote:Op zaterdag 4 november 2023 21:41 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hij was na AM al done, alleen had veel sponsor geld, dus denk dat RB hem goedkoop heeft kunnen krijgen anders was het einde carrière. Hulk is gewoon the comeback kid.
Je weet dat Honda 10 miljoen betaalt voor Yuki in dat zitje te hebben?quote:Op zaterdag 4 november 2023 21:42 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat sponsorgeld zal RB niet boeien
weet eigenlijk alleen dat RIC beter rugdekking aan Max kan geven dan Per.quote:Op zaterdag 4 november 2023 21:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik denk 2025 Dani Ric in de RBR en Lawson bij AT.
Denk dat RIC altijd voor eigen gewin zal gaan. En ik geef hem geen ongelijk.quote:Op zaterdag 4 november 2023 21:48 schreef THEFXR het volgende:
[..]
weet eigenlijk alleen dat RIC beter rugdekking aan Max kan geven dan Per.
ja, die move naar Renault was toen sneaky. mocht RB het doen zullen ze idd er goed met hem moeten praten.quote:Op zaterdag 4 november 2023 21:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Denk dat RIC altijd voor eigen gewin zal gaan. En ik geef hem geen ongelijk.
Die stond er toch bij?quote:Op zaterdag 4 november 2023 20:09 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Je vergeet 2021 dat was zijn laatste win in Brazil met de raketmotor
Er stond eerst 2016quote:
Lijkt me ook wel leuk, HUL naast VER.quote:Op zaterdag 4 november 2023 21:41 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hij was na AM al done, alleen had veel sponsor geld, dus denk dat RB hem goedkoop heeft kunnen krijgen anders was het einde carrière. Hulk is gewoon the comeback kid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
weet ik niet, is het geen safety issue?quote:Op zaterdag 4 november 2023 22:13 schreef Nebelwerfer het volgende:
[ twitter ]
Mag een flex exhaust pipe wel?
George is te stif Brits voor Red Bullquote:Op zaterdag 4 november 2023 22:15 schreef Perox het volgende:
Charles naast Max lijkt me sowieso ook heel leuk. Of Lando. Als je Senna vs. Prost wilt moet je hiervoor gaan.
Of zelfs Sjors, Ik heb niet veel met hem, maar hij kan wel een potje sturen natuurlijk.
Ja ik heb het hier puur over coureurs die de fight naar Max kunnen brengen. Ik zie daar niet veel coureurs toe in staat behalve (misschien) deze 3.quote:Op zaterdag 4 november 2023 22:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
George is te stif Brits voor Red Bull
zitten allemaal muurvast met contractenquote:Op zaterdag 4 november 2023 22:15 schreef Perox het volgende:
Charles naast Max lijkt me sowieso ook heel leuk. Of Lando. Als je Senna vs. Prost wilt moet je hiervoor gaan.
Of zelfs Sjors, Ik heb niet veel met hem, maar hij kan wel een potje sturen natuurlijk.
Jammer dit eigenlijk. Ik weet in de tijd van Mercedes vroeg ik me af hoe Max het zou doen in de stoel van Bottas. Het systeem werkt echter in de hand dat dit niet vaak zal gebeuren. Mocht McLaren onverhoopt een dominante auto hebben binnenkort dan misschien wel vuurwerk tussen Norris en Piastri, die ontlopen elkaar niet veel, is hooguit paar jaar ervaring verschil.quote:Op zaterdag 4 november 2023 22:22 schreef THEFXR het volgende:
[..]
zitten allemaal muurvast met contracten
Dat is niet het punt. De meeste rijders vinden de sprintraces leuk. Kijkers en andere betrokkenen ook. Het gaat om het format. Zo zijn er bijv. mensen die opperen dat het los zou moeten staan van de normale races, dus dat er een apart sprintkampioenschap komt.quote:Op zaterdag 4 november 2023 21:34 schreef THEFXR het volgende:
[..]
er zijn ook rijders die voor dit format zijn, mits het wel blijft bij zes per seizoen, niet elke race.
Dat is misschien een goede manier is om het een beetje op te leuken. Weggaan doet het toch niet. En eerlijk, vandaag was een vermakelijke sprint.quote:Op zaterdag 4 november 2023 22:31 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Dat is niet het punt. De meeste rijders vinden de sprintraces leuk. Kijkers en andere betrokkenen ook. Het gaat om het format. Zo zijn er bijv. mensen die opperen dat het los zou moeten staan van de normale races, dus dat er een apart sprintkampioenschap komt.
Brundle zei het goed: zelfs de saaiste sprintrace die we hebben gezien, was leuker dan spannendste FP2.quote:Op zaterdag 4 november 2023 22:35 schreef Perox het volgende:
[..]
Dat is misschien een goede manier is om het een beetje op te leuken. Weggaan doet het toch niet. En eerlijk, vandaag was een vermakelijke sprint.
Mogen jij en Brundle uiteraard vinden. Ik zit echter op de lijn Max: sprintraces horen niet bij de koningsklasse.quote:Op zaterdag 4 november 2023 22:36 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Brundle zei het goed: zelfs de saaiste sprintrace die we hebben gezien, was leuker dan spannendste FP2.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |